Skoči na vsebino

Zavore mazda 6 2016

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Vceraj sem zamenjal gume in razdrl zavore. Desni disk je spet malo zvit, sem zmeril z merilno urico, pesta je ok ni zvita.to je sedaj ze tretjic da je desni disk zvit, levi je ok. Ob razstavljanju sem ugitovil da je spodnjo vodilo ki ima na koncu gumjasto puso zapikan, komaj se premika. Tudi ob ciscenju in ponovni montazi je enako, sedaj bom narocil nova vodila, ker zgleda je nekaj s to gumi puso ce jo odstranim se giba normalno. Na levi strani pa deluje super. Mislim da sem odkriv vzrok menjave treh diskov.

 

Ja to je najve?krat problem z zavorami, se nabere umazanija ali pa ni ve? masti v vodilih in pol ?tekajo ?eljusti in posledi?no zjebe disk.

Jst vsako pomlad ko menjam letne gume razderem zavore jih o?istim in nama?em vodila, pa do sedaj ?e na nobenem avtu nisem imel te?av z zavorami.

 

Aja pa to sem ?e pozabil, vodila nama?i obvezo z silikonsko mastjo, ker navadna mast ti raz?ere gumice!

Jst mam od TRW-ja PFG110 silikonsko mast, ostale nale?ne povr?ine kjer se zavorna  plo??ica nalega v zavorno ?eljust pa nama?em z bakreno mastjo.

 

post-5522-0-58684800-1586073254.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo.

Napisano

Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo.

Tisto ko pride vodilo v gumi pu?o se ma?e z silikonsko mastjo.

Sem ti pripel slikco.

post-5522-0-82549200-1586077602_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

A tisto z gumo da? pa na suho noter?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A tisto z gumo da? pa na suho noter?

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Katero gumo to misli??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zdaj ko smo ?e pri teh M6 GJ zavorah, ali mi lahko kateri od vas zmeri razdaljo nosilca zavorne ?eljusti ki pride pri?raufano na pesto?

Rabim ?imbolj natan?no razdaljo in fi luknje.

post-5522-0-22627400-1586085229_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 13. 5. 2016 ob 19:08 je damci napisal:

so mi danes dali plati??a in gume iz testne 6ke in tresenje je skoraj popolnoma izginilo

Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...).

Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok.

 

Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan.

Napisano

Ok....samo tak stroj nimajo vsi vulkanizerji...:danzoman:

ali pooblaščeni servisi ;)

Obstaja kje v Sloveniji....? Zoom zoom :D

Napisano
pred 3 urami je kastro napisal:

Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...).

Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok.

 

Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan.

Jaz sem na to temo doktoriral. V glavnem, ko sem avto kupil je šel lepo, niti najmanj ni treslo, nikoli. Nato po dveh letih mi je začelo ful tresti, ko sem v šesti brzini (pod obremenitvijo) pospeševal od 110,120 navzgor.Kot,da bi prišlo v neko resoanco vse skupaj. A pri 140 je nehalo. Bil sem pri vulkanizerju, smo kolesa obračali, sprednja nazaj in obratno, trikrat smo balansirali vsa kolesa, sneli pnevmatike dol, jih zavrteli in nazaj gor. Mogoče je bilo malo boljše a ne v redu. Takrat sem pomislil, da je kaj mogoče  narobe z kakimi polosovinami.Nato sem  kupil nove feltne, zimske 17" in nove zimske gume in jih namontiral. Avto je šel kot po olju, niti malo ni tresel. Nečak mi je med pogovorom  rekel, da je imel na BMW - ju podoben problem. Tudi on je bil pri istem vulkanizerju kot jaz. Predlagal mi je drugega, ki je sicer malo dražji, a naj bi imel vrhunski stroj, nov, za balansiranje. In res, ko so mi to zbalansirali, ni bilo več sledu o nikakršne tresenju niti na 19" s starimi gumami. 

Problem pri mnogih vulkanizerjih je ta, da kupijo odslužene stroje za balansiranje kje v Italiji ali pa pri nas in posledično so problemi. Načeloma se da tudi s temi stroji   v redu balansirati, če so feltne res nove, nič zvite in nove gume, ki morajo biti tip-top, se pravi nič ovalne. Moja teorija je, da gume postanejo z leti deformirane in če so precej, jih  lahko dobro centriraš le z vrhunskim strojem, ki upošteva vse parametre. Ali pa niti tako ne in ti ostane samo nakup novih gum. 

 

 

Napisano

Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca.  4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"

Napisano
pred 55 minutami je Scr3am napisal:

Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca.  4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"

Mislim da se razumno obnašaš,saj veš kako je bilo 20 in več let. Vozili smo letne gume pozimi in nikome ništa,poleti pa zlizane do konca pa tudi stare več kot 10let pa je bilo vse ok. Danes pa standard dela to,da mečejo 4 leta stare gume proč z dobrim profilom in onesnažujemo naravo brez potrebe.:party0035:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.