Aless Napisano 5. april, 2020 Prijavi Napisano 5. april, 2020 Pozdravljeni. Vceraj sem zamenjal gume in razdrl zavore. Desni disk je spet malo zvit, sem zmeril z merilno urico, pesta je ok ni zvita.to je sedaj ze tretjic da je desni disk zvit, levi je ok. Ob razstavljanju sem ugitovil da je spodnjo vodilo ki ima na koncu gumjasto puso zapikan, komaj se premika. Tudi ob ciscenju in ponovni montazi je enako, sedaj bom narocil nova vodila, ker zgleda je nekaj s to gumi puso ce jo odstranim se giba normalno. Na levi strani pa deluje super. Mislim da sem odkriv vzrok menjave treh diskov. Ja to je najve?krat problem z zavorami, se nabere umazanija ali pa ni ve? masti v vodilih in pol ?tekajo ?eljusti in posledi?no zjebe disk.Jst vsako pomlad ko menjam letne gume razderem zavore jih o?istim in nama?em vodila, pa do sedaj ?e na nobenem avtu nisem imel te?av z zavorami. Aja pa to sem ?e pozabil, vodila nama?i obvezo z silikonsko mastjo, ker navadna mast ti raz?ere gumice!Jst mam od TRW-ja PFG110 silikonsko mast, ostale nale?ne povr?ine kjer se zavorna plo??ica nalega v zavorno ?eljust pa nama?em z bakreno mastjo. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 5. april, 2020 Prijavi Napisano 5. april, 2020 Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo. Citiraj
Aless Napisano 5. april, 2020 Prijavi Napisano 5. april, 2020 Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo. Tisto ko pride vodilo v gumi pu?o se ma?e z silikonsko mastjo.Sem ti pripel slikco. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
mazdaman Napisano 5. april, 2020 Prijavi Napisano 5. april, 2020 A tisto z gumo da? pa na suho noter? Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Aless Napisano 5. april, 2020 Prijavi Napisano 5. april, 2020 A tisto z gumo da? pa na suho noter? Poslano z mojega EML-L29 z uporabo TapatalkKatero gumo to misli?? Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Aless Napisano 5. april, 2020 Prijavi Napisano 5. april, 2020 Zdaj ko smo ?e pri teh M6 GJ zavorah, ali mi lahko kateri od vas zmeri razdaljo nosilca zavorne ?eljusti ki pride pri?raufano na pesto?Rabim ?imbolj natan?no razdaljo in fi luknje. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
kastro Napisano 13. april, 2020 Prijavi Napisano 13. april, 2020 dne 13. 5. 2016 ob 19:08 je damci napisal: so mi danes dali plati??a in gume iz testne 6ke in tresenje je skoraj popolnoma izginilo Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...). Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok. Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan. Citiraj
koroska18 Napisano 13. april, 2020 Prijavi Napisano 13. april, 2020 Probaj centriranje z OBREMENITVIJO 👍. https://www.informacija.net/podjetja/motorna-vozila/avtohisa-in-avto-servis/vulkanizerstvo-guma-center-kristanc/i_10038_meritev-pnevmatik-na-najmodernejsi-opremi-hunter-road-force-elite 1 Citiraj
Gelipter Napisano 13. april, 2020 Prijavi Napisano 13. april, 2020 Ok....samo tak stroj nimajo vsi vulkanizerji... ali pooblaščeni servisi Obstaja kje v Sloveniji....? Zoom zoom Citiraj
Alex Napisano 13. april, 2020 Prijavi Napisano 13. april, 2020 pred 3 urami je kastro napisal: Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...). Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok. Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan. Jaz sem na to temo doktoriral. V glavnem, ko sem avto kupil je šel lepo, niti najmanj ni treslo, nikoli. Nato po dveh letih mi je začelo ful tresti, ko sem v šesti brzini (pod obremenitvijo) pospeševal od 110,120 navzgor.Kot,da bi prišlo v neko resoanco vse skupaj. A pri 140 je nehalo. Bil sem pri vulkanizerju, smo kolesa obračali, sprednja nazaj in obratno, trikrat smo balansirali vsa kolesa, sneli pnevmatike dol, jih zavrteli in nazaj gor. Mogoče je bilo malo boljše a ne v redu. Takrat sem pomislil, da je kaj mogoče narobe z kakimi polosovinami.Nato sem kupil nove feltne, zimske 17" in nove zimske gume in jih namontiral. Avto je šel kot po olju, niti malo ni tresel. Nečak mi je med pogovorom rekel, da je imel na BMW - ju podoben problem. Tudi on je bil pri istem vulkanizerju kot jaz. Predlagal mi je drugega, ki je sicer malo dražji, a naj bi imel vrhunski stroj, nov, za balansiranje. In res, ko so mi to zbalansirali, ni bilo več sledu o nikakršne tresenju niti na 19" s starimi gumami. Problem pri mnogih vulkanizerjih je ta, da kupijo odslužene stroje za balansiranje kje v Italiji ali pa pri nas in posledično so problemi. Načeloma se da tudi s temi stroji v redu balansirati, če so feltne res nove, nič zvite in nove gume, ki morajo biti tip-top, se pravi nič ovalne. Moja teorija je, da gume postanejo z leti deformirane in če so precej, jih lahko dobro centriraš le z vrhunskim strojem, ki upošteva vse parametre. Ali pa niti tako ne in ti ostane samo nakup novih gum. 2 Citiraj
Scr3am Napisano 13. april, 2020 Prijavi Napisano 13. april, 2020 Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca. 4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying" 2 Citiraj
Bini Napisano 13. april, 2020 Prijavi Napisano 13. april, 2020 pred 55 minutami je Scr3am napisal: Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca. 4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying" Mislim da se razumno obnašaš,saj veš kako je bilo 20 in več let. Vozili smo letne gume pozimi in nikome ništa,poleti pa zlizane do konca pa tudi stare več kot 10let pa je bilo vse ok. Danes pa standard dela to,da mečejo 4 leta stare gume proč z dobrim profilom in onesnažujemo naravo brez potrebe. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.