Skoči na vsebino

Zavore mazda 6 2016

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Vceraj sem zamenjal gume in razdrl zavore. Desni disk je spet malo zvit, sem zmeril z merilno urico, pesta je ok ni zvita.to je sedaj ze tretjic da je desni disk zvit, levi je ok. Ob razstavljanju sem ugitovil da je spodnjo vodilo ki ima na koncu gumjasto puso zapikan, komaj se premika. Tudi ob ciscenju in ponovni montazi je enako, sedaj bom narocil nova vodila, ker zgleda je nekaj s to gumi puso ce jo odstranim se giba normalno. Na levi strani pa deluje super. Mislim da sem odkriv vzrok menjave treh diskov.

 

Ja to je najve?krat problem z zavorami, se nabere umazanija ali pa ni ve? masti v vodilih in pol ?tekajo ?eljusti in posledi?no zjebe disk.

Jst vsako pomlad ko menjam letne gume razderem zavore jih o?istim in nama?em vodila, pa do sedaj ?e na nobenem avtu nisem imel te?av z zavorami.

 

Aja pa to sem ?e pozabil, vodila nama?i obvezo z silikonsko mastjo, ker navadna mast ti raz?ere gumice!

Jst mam od TRW-ja PFG110 silikonsko mast, ostale nale?ne povr?ine kjer se zavorna  plo??ica nalega v zavorno ?eljust pa nama?em z bakreno mastjo.

 

post-5522-0-58684800-1586073254.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo.

Napisano

Jaz imam od boscha mast in jo sumim da zna se poslabsat zadevo, naj bi bila za vodila ampak ko miruje kr zalepi skupaj potem ko se razmiga je spet ok. Bom nabavil tp trw mast. Drugace pa je sedaj ko sem namazal tudi tisto pokanje ob mali hitrosti zaviranju in zavijanju potihnilo. Mazes obojno vodilo sisto s puso in tisto brez? Ker to ko ima gumi puso se naj nebi mazalo.

Tisto ko pride vodilo v gumi pu?o se ma?e z silikonsko mastjo.

Sem ti pripel slikco.

post-5522-0-82549200-1586077602_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

A tisto z gumo da? pa na suho noter?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A tisto z gumo da? pa na suho noter?

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Katero gumo to misli??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zdaj ko smo ?e pri teh M6 GJ zavorah, ali mi lahko kateri od vas zmeri razdaljo nosilca zavorne ?eljusti ki pride pri?raufano na pesto?

Rabim ?imbolj natan?no razdaljo in fi luknje.

post-5522-0-22627400-1586085229_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 13. 5. 2016 ob 19:08 je damci napisal:

so mi danes dali plati??a in gume iz testne 6ke in tresenje je skoraj popolnoma izginilo

Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...).

Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok.

 

Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan.

Napisano

Ok....samo tak stroj nimajo vsi vulkanizerji...:danzoman:

ali pooblaščeni servisi ;)

Obstaja kje v Sloveniji....? Zoom zoom :D

Napisano
pred 3 urami je kastro napisal:

Vem da je že stara tema ampak jaz imam isti problem, tresenje pri večji obremenitvi (pospeševanje, hitrost 120-150,...).

Letne original gume, zimske Dunlop, ob vsaki menjavi bilo isto. Sedaj montiral nove felge (original 17) in nove letne gume, mogoče je malo bolje ampak še daleč od tega da bi bilo ok.

 

Je kdo uspel prite stvari do dna, se pravi čisto odpraviti tresenje? Aja, M6 2016, karavan.

Jaz sem na to temo doktoriral. V glavnem, ko sem avto kupil je šel lepo, niti najmanj ni treslo, nikoli. Nato po dveh letih mi je začelo ful tresti, ko sem v šesti brzini (pod obremenitvijo) pospeševal od 110,120 navzgor.Kot,da bi prišlo v neko resoanco vse skupaj. A pri 140 je nehalo. Bil sem pri vulkanizerju, smo kolesa obračali, sprednja nazaj in obratno, trikrat smo balansirali vsa kolesa, sneli pnevmatike dol, jih zavrteli in nazaj gor. Mogoče je bilo malo boljše a ne v redu. Takrat sem pomislil, da je kaj mogoče  narobe z kakimi polosovinami.Nato sem  kupil nove feltne, zimske 17" in nove zimske gume in jih namontiral. Avto je šel kot po olju, niti malo ni tresel. Nečak mi je med pogovorom  rekel, da je imel na BMW - ju podoben problem. Tudi on je bil pri istem vulkanizerju kot jaz. Predlagal mi je drugega, ki je sicer malo dražji, a naj bi imel vrhunski stroj, nov, za balansiranje. In res, ko so mi to zbalansirali, ni bilo več sledu o nikakršne tresenju niti na 19" s starimi gumami. 

Problem pri mnogih vulkanizerjih je ta, da kupijo odslužene stroje za balansiranje kje v Italiji ali pa pri nas in posledično so problemi. Načeloma se da tudi s temi stroji   v redu balansirati, če so feltne res nove, nič zvite in nove gume, ki morajo biti tip-top, se pravi nič ovalne. Moja teorija je, da gume postanejo z leti deformirane in če so precej, jih  lahko dobro centriraš le z vrhunskim strojem, ki upošteva vse parametre. Ali pa niti tako ne in ti ostane samo nakup novih gum. 

 

 

Napisano

Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca.  4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"

Napisano
pred 55 minutami je Scr3am napisal:

Sicer malo mimo ampak jest, vedno sam zamenjam gume in jih vulkanizer nacentrira samo takrat, ko, kupim nove gume. Letne gume zamenjam na cca.  4-5 let, zimske imam pa se dlje, vendar jih potem ze zaradi starosti raje zamenjam. Trenutno imam gor zimske gume continental DOT konec 2012 in grejo sedaj v smeti zaradi starosti in ne zaradi profila. Voznja z njimi je popolnoma normalna. Kar hocem povedati je to da mi nikoli ni nic treslo pa so gor original feltne stare vec kot 10 let. Vem da me boste sedaj vsi lincali, kako nevarno zivljenje zivim in oh in sploh, ampak nikdar in nikoli mi ni nic treslo zaradi gum, feltn ali zaradi zavor. Na prvi generaciji je bila ista zadeva. Se pa strinjam, da zna biti to kar "annoying"

Mislim da se razumno obnašaš,saj veš kako je bilo 20 in več let. Vozili smo letne gume pozimi in nikome ništa,poleti pa zlizane do konca pa tudi stare več kot 10let pa je bilo vse ok. Danes pa standard dela to,da mečejo 4 leta stare gume proč z dobrim profilom in onesnažujemo naravo brez potrebe.:party0035:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.