Scr3am Napisano 18. oktober, 2018 Prijavi Napisano 18. oktober, 2018 Pismo jest te vrednosti nimam. Je pa tud res da imam drugacen program, ker forscan program ne zazna mojega obdja... Citiraj
SpEkTr Napisano 18. oktober, 2018 Prijavi Napisano 18. oktober, 2018 S Torque ne bo ?lo out of the box. Ker notri nima? v originalu teh PIDov. Neko? je obstajal plugin na google play, sedaj ga ni ve?. Jaz ga sicer imam, ampak ne vidi? toliko PIDov kolikor jih prikazuje Forscan. Citiraj
Aless Napisano 18. oktober, 2018 Prijavi Napisano 18. oktober, 2018 V Torque je treba ro?no dodati PIDe. Jst sem joh dodal ?e lepo zbirko. Manjka mi edino za tlak in temperaturo v gumah, forscan mi to poka?e torque pa ne najdem pravih pidov. Btw prika?e tudi v kakem stanju je baterija senzorja v gumah.No da bote ?e a torque lahk pregledali raztegnjenost verige Dodajte dodaten pid z naslednjimi podatkiName: Timing Chain Elongation (lahko tudi po ?elji napi?ete slovensko-raztegnjenost verige npr.)Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)PID: 22DAA1Equation: (((A*256)+-32768)/1000Min: 0.0Max: 15.0Units: deg? P.s.: v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremenil B ) v smajlija! ?udo foruma. 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
MATO11 Napisano 18. oktober, 2018 Prijavi Napisano 18. oktober, 2018 Pozdrav! Evo, da povem inf. iz prve roke Danes bil na servisu-BTC...in je majster rekel:Da se mre?ica zapaca je to lahko samo od olja! ?e ga "kuri" -zmanjkuje se zaradi tega ustvarijo saje, katere se naberejo na mre?ici.Zato je potrebno kontrolirati nivo olja.Mi je ?e priklopil na tester....ketna OK , DPF-OK, ?obe-OK Ko/?e se pri?ge DPF lu?ka je to lahko zaradi raztegnjene verige, samega DPF filtra ali potreben servis (olje, filter) On ima tako M6 z 500k km...in ni te?av. (Tako je rekel)In jaz sem ves sre?en sedaj! Bom pa vseeno reskiral ?e diht maso za 10? , vzel karter dol in se prepri?al, ?e je vse OK? Citiraj
jacques33 Napisano 19. oktober, 2018 Prijavi Napisano 19. oktober, 2018 Tisto M6 s skoraj 500k km pa dobro poznam in avto jih sploh ne ka?e. 1 Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
MATO11 Napisano 19. oktober, 2018 Prijavi Napisano 19. oktober, 2018 Uff....dobr je to sli?at o Mazdi, da tako kleplje km! Vpra?anje:Kako vem, kdaj avto opravlja regeneracijo? Se da to kako vedet, opazit, sli?at??Nekajkrat sem zasli?al zvok motorja (na semaforju,ko je avto stal), kot da bi se malo pomatral-zajambral...kot bi v prostem teku pri?gal klimo. To je naredil cca 3x za nekaj sekund (po jambral motor v prostem teku) Citiraj
Scr3am Napisano 19. oktober, 2018 Prijavi Napisano 19. oktober, 2018 Malo poisci na forumu, saj je veliko napisanega na to temo. Poraba naj bi se tudi dvignila med samo regeneracijo. http://www.mazda-si.net/topic/10932-dpf-filter/page-33 1 Citiraj
nisde Napisano 6. november, 2018 Prijavi Napisano 6. november, 2018 Da si malo sposodim temo, kak?na so pa kaj mnenja o novej?em modelu Mazde 6 z bencinskim agregatom? Doti?no me zanima za tole obliko: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13399976 Prijatlej iz HR mi je rekel da rade od 160 do 180K zgranatirajo zgornji del motorja, da naj bi zaradi napa?nih in premehkih materialov razgnalo odmi?no gred. Ali kdo ve ?e je to res in katere motorje to zavzema? Citiraj POZOR! Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.
Tilen5 Napisano 6. november, 2018 Prijavi Napisano 6. november, 2018 Letniki do 2013 se imeli probleme z odmi?nimi gredmi potem so to odpravili,.. nekje na forumu je bilo ?e 2-3x postano kateri,.. malo provaj poiskat z iskalnikom Citiraj
323 BA Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Prvi? sli?im, da bi to veljalo za bencinarje. Glavna gred pri bencinarjih naj bi bila relativno "'?voh", a je to bojda te?ava ?ele, ?e se gre v turbo upgrade, kar torej ni ravno problem. 1 Citiraj
Jest Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Problemi z odmi?nimi gredmi so bili res samo pri dizelskih motorjih ... >> http://www.mazda-si.net/topic/14199-te?ave-kvalitete-odmi?nih-gredi-pri-22-d-skyactive-agregatih/ Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SpEkTr Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 A ima? ?e PID za recimo PM_ACC in PM_ACC_DSD in DP_DPF? V Torque je treba ro?no dodati PIDe. Jst sem joh dodal ?e lepo zbirko. Manjka mi edino za tlak in temperaturo v gumah, forscan mi to poka?e torque pa ne najdem pravih pidov. Btw prika?e tudi v kakem stanju je baterija senzorja v gumah.No da bote ?e a torque lahk pregledali raztegnjenost verigeDodajte dodaten pid z naslednjimi podatkiName: Timing Chain Elongation (lahko tudi po ?elji napi?ete slovensko-raztegnjenost verige npr.)Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)PID: 22DAA1Equation: (((A*256)+ -32768)/1000Min: 0.0Max: 15.0Units: deg?P.s.: v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremenil B ) v smajlija! ?udo foruma. Citiraj
Aless Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 A ima? ?e PID za recimo PM_ACC in PM_ACC_DSD in DP_DPF? Seveda mam Name: DPF PM AccumulationShort Name: PM ACCPID: 22042CEquation: ((A*256)+B)/628 Min: 0.0Max: 20.0Units: g/l Name: DPF PM Accumulation DesiredShort Name: PM DSD PID: 22042DEquation: ((A*256)+B)/628 Min: 0.0Max: 20.0Units: g/l Name: DPF PM GeneratedShort Name: PM GEN PID: 22042DEquation: ((A*256)+B)/628 Min: 0.0Max: 20.0Units: g/l Name: DPF DPShort Name: DPF DPPID: 22f47aEquation: (SIGNED(*256+C)/100Min: -10.0Max: 100.0Units: kPaHeader: 7E0 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 D best , thx. Smem vpra?at, kje si jih dobil? Citiraj
Aless Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Sem dost brskal po internetnih forumih Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Sem dost brskal po internetnih forumihLepo, sicer mi DP-dpf se ne dela. A se da na dve decimal ki nastavit? Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
Aless Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Lepo, sicer mi DP-dpf se ne dela. A se da na dve decimal ki nastavit? Sent from my SM-G950F using Tapatalk to ve? da je v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremeni B ) v smajlija!ali pa probaj header pustit prazno. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Vem, kljub temu. Bom probal ?e s header jem Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
Jest Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 to ve? da je v formuli je namesto smajlija je B ) ker mi forum sam spremeni B ) v smajlija!ali pa probaj header pustit prazno.Ce nagajajo smeski, je opcija, da jih za tisto sporocilo izklopis... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Aless Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Aha, thx Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
nisde Napisano 7. november, 2018 Prijavi Napisano 7. november, 2018 Se pravi ?e ga ne mislim prisilno polnit na?eloma delajo bencinski motorji? Kako je pa kaj s plehom, vem da so bile Mazda znane da rade sm pa ke pocvetijo (usaj stare so), so kj pobolj?al pleh od takrat? Citiraj POZOR! Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.
Scr3am Napisano 8. november, 2018 Prijavi Napisano 8. november, 2018 Mazda je imela od nekdaj bencinarje bulletproof pa lahko tukaj rece kdo karkoli hoce. Kratko in jedernato z bencinarjem nimas kaj zgresiti. 2 Citiraj
SpEkTr Napisano 8. november, 2018 Prijavi Napisano 8. november, 2018 Pleh v?asih je bil slab?i kot sedaj. Sam ta slab sloves se kar dr?i. Pol bi se moral Opelnov tudi dr?at, ne vem a se? Sicer je pa v novej?ih generacijah ok, jaz imam letnik 2012, zaenkrat bp. Podvozje je do teh letnikov ?e malce ob?utljivo, ampak za??ita pri 3 kronah re?i. Pri novej?ih, je pa tudi ta ?ibka to?ka ?e precej omiljena. Citiraj
Aless Napisano 8. november, 2018 Prijavi Napisano 8. november, 2018 Z bencinarji ni blo te?av, tak da kot ?e omenjeno so ve? ali manj bulletproof, so navadni atmosferci in nima kaj crknit. Glede pleha pa so naredili napredek, mam 6tko L2008. Pa ni ?e zasledit nobene rje, nazadnje sem od?raufav tudi koloteke spredaj in zadaj in pre?ekiral in je vse suho. Za razliko od 3ke L.2004 na kateri so mi popravljali rjo na robovih vrat in zadnjih robovih ?e po 6letih, sicer pod garancijo ampak niso kaj dosti re?ili.Skratka novej?i letniki nebi smeli neki rjavet ker so uporabili bolj?i pleh in bolj?o za??ito. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
nisde Napisano 8. november, 2018 Prijavi Napisano 8. november, 2018 Hvala za odgovore. Oblikovno mi je 6ka velik lep?a kot k?ni predstavniki nem?ke konkurence, treba pa doma?o nalogo narest tko kot za vsak avto Dele mam 17 let starga volvota in ni ne duha ne sluha o rji, avto je res narjen kot tank, in glede na to da sm meu prej staro hondo vem kako je z rjo ko se enkrat pojavi. Je kot rak, se je ne losa? zlepa. Ker motor pa priporo?ate za relativno umirjeno vo?njo in sm pa ke kak redline a day? Kokr vidm so 3 opcije, 2.0 146 konjev, 2.0 165 konjev in pa 2.5 195 konjev. Citiraj POZOR! Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.