Mobilna telefonija
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP pravi, da je naš X xotor enostavno najboljši Mazdin motor do sedaj. Japonci si ga testirali do 500000 km brez problemov. Svečke? Mah, ni glih nek strošek. To prišparaš v par letih na gorivu proti dinozavru. 😉
-
Imel na starem kolesu. Hladilne pakne in sendvič XT disk, ki ima aluminij zmes, da se bolj hladi. Dokler se niso na strmini zagrele so vibrirale. Swissstop ima več kot 1x daljšo življensko dobo. Sem bil noro zadovoljen z metal compound, držale 4x dobo XT-ja, brez pregrevanja, brez fadinga. So pa bile krepko glasne. Sedaj jih ne delajo več. Škoda. Se strinjam. Iz tega vidika je razumljivo 🙂
-
Ja. Komu ni jasno? G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0 https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0 Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...). Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...
-
Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.