Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

moja mazdica 6, '02, 1.8l bencinar je ?ez leto popila nekje dobre 3l olja, kar se mi zdi kar malo preve?. Notri je sedaj Dexelia 5w30 ultra.

 

A je to kak?na standardna "napaka"? Ker je ravno ta ?as da moram peljat na servis bi ?e to probal popravit ?e seveda ni predrago.

 

Bi pa vsekakor poizkusil z drugim oljem, kaj bi priporo?ali? Motul, kaj podobnega?

 

 

BRUUM-BRUUM

Napisano

Kar nekaj nas je 1.8 maherjev k smo imeli omenjeni problem. Jest mislm, da ti drugo olje ne bo lih kej prevec pomagalo. Resitev je edin generalka,katera pa na ?alost ni poceni. Moj popije litr olja na 15k km pa je ze dobrih dve leti od kar sem naredil generalko :). Pit mi je pa zacela tam nekje pri 190k km. Koliko pa imas prevozenih ?

Lahko probas z aditivi, vendar baje ne pomagajo kej prevec, ce pa ze pa ne na dolgi rok :)

Napisano

V koliko kilometrih ti je popila 3l?

 

(Nekdo v letu prevozi 5000, drug pa 50000km, zato sprasujem).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Haha, 190kkm, bo zgleda kar dr?alo, delam enako cca 15kkm letno, prej?nji servisni interval ?e ni bilo te?av, oziroma so bile okoli par deci ali pol litra, sedaj pa se guga k 210kkm in je kar treba dolivat.

 

A pa se bo zadeva bistveno poslab?ala v naslednjih 50kkm ali ne? Z 3 litri/leto lahko ?ivim, ?e pa se dvigne na vsakih 10kkm za 1liter je pa ?e problem.

BRUUM-BRUUM

Napisano

Seprav ti po domac povedan pozre litr olja na 5kkm :). To je pa pomoje tezko povedat oz. napovedat. Neki vec zih bo popila, koliko bos pa videl :)

Napisano

To?no tako, 5kkm lahko nardim z enmu litram.

 

Eh bomo vidli kaj bo, tolko da vem da je to relativno obi?ajna stvar in da vzamem raje nekaj ve?jo kantico olja :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

Moj prijatelj ima bmw 2.0 benzin in mu tudi po?re olje. V tehni?koj dokumentaciji je propisan da kot nov lahko po?re 0,7L na 1.000km in da je to vredu. Po mojem lahko posku?a? z 10-40W oljem. 

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Bmw serija 5 e60 je znana po tem da po 200k km avto spije 1l olja na 5k km in pise da ce bi bila poraba visja da je pametno razmislati o menjavi obrockov :)

Citiram: Poraba olja:

M54 motorji so znani po porabi olja. BMW v svojih uradnih navodilih navaja porabo 1 liter na 2000 km, kar je pretirano. Obi?ajna poraba olja pri motorjih M54, ki imajo za seboj okoli 200.000 kilometrov, je 1 liter na 5000km. Pri vi?ji porabi je pametno razmisliti o menjavi teflonskih obro?kov.

Napisano

Moj prijatelj ima bmw 2.0 benzin in mu tudi po?re olje. V tehni?koj dokumentaciji je propisan da kot nov lahko po?re 0,7L na 1.000km in da je to vredu. Po mojem lahko posku?a? z 10-40W oljem.

 

Se strinjam, naj poskusi s polsinteticnim MOT.oljem! Spremljaj olje, ker tole se mi ne zdi neka strasna kolicina za dolivanje in so mi vse dosedanje Mazdurine ga vec dozirale. :D

 

Kot zanimivost imajo nekateri avtomobili v navodilih za uporabo navedeno, da se do 1l motornega olja na 1000km smatra za normalno. Se slisi noro, kajneda? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e en,ki ima problem z porabo olja pri  L8 motorju. Lahk bi ?e kak fan club ustvarli.   :lol:  ?e ti ga po?re 1l na 5k km ?e ni tolk hudo. Ko ti ga bo po?rlo 1l na 1k km tko kot ga je men pri 220k km ,pol se pa sekiraj.  :lol: Da ti ga ne bo "ni? ve?" spila te re?i sam generalka. Pripravi se na projekt v vrednosti od 600? naprej.  :zvizga:  Jaz sem tudi prvo probal z 10-40 ampak je bilo isto sranje. Skurila mi ga je glih tolk kot z 5-30. Vozi se in spremljaj porabo. ?e ti bo ostala pri tej kot jo ima? sedaj,brezveze generalko delat. Raje na leto 30? za olje. Odvisno pa koliko ?asa jo ?eli? ?e imeti. 

Napisano

Slaba tesnila. Do tega pa seveda isto lahko pride zaradi uporabe nekvalitetnih olj in neredno servisiranje.

Napisano

Zdravo,

 

moja mazdica 6, '02, 1.8l bencinar je ?ez leto popila nekje dobre 3l olja, kar se mi zdi kar malo preve?. Notri je sedaj Dexelia 5w30 ultra.

 

A je to kak?na standardna "napaka"? Ker je ravno ta ?as da moram peljat na servis bi ?e to probal popravit ?e seveda ni predrago.

 

Bi pa vsekakor poizkusil z drugim oljem, kaj bi priporo?ali? Motul, kaj podobnega?

Ni merilo poraba olja ?ez leto. Bolj?a je indikacija porabe na 1000 km, oziroma na 10.000 km. ?e je poraba ve?ja od 0,4 l / 1000 km prav gotovo pomaga Metabond Old Special. Seveda, ?e je poraba olja posledica obrabe in ne teflonov, ali drugih tesnil.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pa pregreti tefloni na ventilih, ki ne tesnijo ve?? Ti so velikokrat vzrok, da motor kuri olje. ?e bi bilo obro?ki slabi, bi se na kompresiji poznalo.

Menjava teflonov je dosti ni?ji stro?ek kot generalka.

Napisano

Ali obstaja kak na?in da ugotovi? ali so tefloni ali obro?ki? Razen da zamenja? teflone in upa? na najbol?e? Kdo pozna ceno menjave teflonov?

Moja izku?nja pri neki Mazdi (l.93 1.8iGT 323F BG serije), ko mi je tedanji mehanik (Matej Peterca iz Sostrega pri LJ) svetoval, naj poskusiva menjat le teflone in da v 75% primerih to pomeni prenehanje potro?nje motornega olja.  :zvizga:  Cena je bila cca. 10 let nazaj v SIT 20 ali 30 tiso?, kar je bilo relativno ugodno.

 

VENDAR, dosegla nisva ni? bi bilo pametneje, ?e bi dal ta denar nekam v dobrodelne namene. Od tedaj sem odlo?en, da ?e ?e dela? tovrstne posege, naredi "orng", ne neki na pol, torej tudi obro?ke.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.

Napisano

Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.

 

 

Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav :) ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav :) ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo :) ...

Tudi to mi je popolnoma jasno. ?e dela? dvakrat je obi?ajno dra?je. To je pa? tveganje pri iskanju kompromisa :)

Napisano

Tudi to mi je popolnoma jasno. ?e dela? dvakrat je obi?ajno dra?je. To je pa? tveganje pri iskanju kompromisa :)

Jaz sem kockal s tefloni in dobil porabo olja skoraj ni?. Pred tem je ?lo 1 liter olja /2000 km.

Napisano

Pri meni so bili oljni obro?ki ?ist zape?eni v batih. Sploh na 3. in 4.cilindru. Pa tudi tefloni so bili ?e precej zmatrani.Torej,?e bi se jaz v tem primeru odlo?il sam za menjavo teflonov,nebi naredil ni?...Tko da je bolje,ko ima? enkrat odprt motor reskirat ?e tistih dodatnih 100+ ? za obro?ke in le?aje,da potem res ve? kaj ima? pod haubo. Kolega je porabil 20ur za komplet generalko. S tem,da je sam na glavi zabil 5 ur,da je s?istil vse saje iz zgorevalnih komor in zlepal ventile ter jih na konc ?e spoliral v nulo.

Napisano

Meni trenutno spije litr na 15kkm oz. malenkost ve? kot 3 deci na 5kkm. Generalka je bila narejena 27.01.2014. Ce mislis avto se nekaj casa imeti se splaca narediti ornk :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.