Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto je z dizelskim motorjem. Do sedaj se je zgodilo 3x, da je vozilo nekontrolirano med vo?njo nabilo poln plin. Pri tem pa je tudi mo?no zakadilo. Po navadi se je to zgodilo, ko se je ustavljalo oz. zaviralo. Ko se je to zgodilo prvi? se je vozilo peljalo na servis - sicer k enemu "gara?nemu" mehaniku. Vozilo mislim da je bilo dano na tester in naj ne bi bila zaznana kaka napaka. Mehanik je "okrivil ?ensko nogo" icon_wink.gif , ki je takrat vozila. Te?ava se je ?ez ?as ponovila sicer manj o?itno. V?eraj je to do?ivel sam mehanik, ki je vozilo peljal na testno vo?njo zaradi zavor. icon_mrgreen.gif Ob pregledu je ugotovil, da je v motorju precej prevelika koli?na olja. Skoraj 2x toliko kot bi ga moglo biti. Ugotovljeno je bilo, da je v olju nafta. Kje lahko pride nafta v motor? Je zgoraj opisana te?ava navezana na to? Koliko sem videl motor po mojem lai?nem menju skozi bosh crpalko nafta ne more v motor. Koliko sem gledal imajo ?obe skupni vod. ?rpalka pa je potem takem gnana z jermenom na suho. Tudi v okvaro ?obe dvomim, kajti motor sicer obratuje ?isto normalno in ne kadi.

Napisano

Dpf. Kdaj je bil avto nazadnje na res daljsi relaciji? Med izvajanjem regeneracije se vbrizgava nafto v olje za lazjo izvedbo regeneracije. Ce delas kratke se nikoli ne izvede do konca.

 

Ima samo mestne voznje? Vsekakor pa ugotoviti ce je kaj z dpf in potem menjat olje.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za odgovor.

Res,  po ve?ini gre za mestno vo?njo.  Olje je ?e zamenjano.  Je lahko DPF kriv za nekontrolirano nabijanje gasa?

Napisano

Med regeneracijo se povecajo obrati ampak tega se nisem dozivel. Ce je to v stantgasu potem mozno. Avto verjetno ne nabije gas pa pospes sam?

Btw prisilno regeneracijo lahko naredis sam doma

Pa mehanika zamenjaj ce si blizu medvos vozi k pelkotu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

.... Avto verjetno ne nabije gas pa pospes sam?....

 

Ravno to se je zgodilo. Vozilo je sestrino. Pri spu??anju po klancu navzdol jo je zaradi tega skoraj odneslo s ceste. 

Napisano

Ravno to se je zgodilo. Vozilo je sestrino. Pri spu??anju po klancu navzdol jo je zaradi tega skoraj odneslo s ceste.

 

Hmmm... Kaj pa sklopka? Saj ne more kar tako na brzino pospesit sam, da sofer tega ne bi opazil...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmmm... Kaj pa sklopka? Saj ne more kar tako na brzino pospesit sam, da sofer tega ne bi opazil...

 

Glej v konkretnem primeru je ?lo za spu??anje po klancu navzdol  po makadamski vijugasti cesti. Vozilo je bilo v nizki prestavi tako, da je zaviral motor.  Potem pa se je zgodilo to.- v trenutku nekontroliran poln gas ni se dotaknila pedala gasa. Ne vem sicer to?no kako je odregairala -. verjetno zavora.  V danem primeru se je sicer sre?no kon?alo, lahko pa bi kon?ala pod cesto ali v slu?ano nasprotii voze?em vozilu.  Ok to ni tema debate - zanima me kaj je vzrok, da je pri?lo do tega. Je to dpf?

 

 

 

PS

Jest z nekdanjega Mobisuxa?

Napisano

Glej v konkretnem primeru je ?lo za spu??anje po klancu navzdol po makadamski vijugasti cesti. Vozilo je bilo v nizki prestavi tako, da je zaviral motor. Potem pa se je zgodilo to.- v trenutku nekontroliran poln gas ni se dotaknila pedala gasa. Ne vem sicer to?no kako je odregairala -. verjetno zavora. V danem primeru se je sicer sre?no kon?alo, lahko pa bi kon?ala pod cesto ali v slu?ano nasprotii voze?em vozilu. Ok to ni tema debate - zanima me kaj je vzrok, da je pri?lo do tega. Je to dpf?

 

 

 

PS

Jest z nekdanjega Mobisuxa?

To pa nima veze z dpf....mesanje olja z nafo pa ja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Google, diesel engine runaway. To se ti lahko zgodi v skrajnem primeru.

 

Po menjavi olja je sedaj ok al ne?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

O?itno se je ?e malo pozabilo na tako imenovani fenomen "iber ture", ki se najve?krat zgodi ravno zaradi tega, ker je v motorju bistveno preve? olja. Zato je na pal?ki oznaka za max oziroma X, da ga ne bi preve? nalili notri. Gre pa za to, da zaradi preve? olja tega potegne kot oljne hlape iz karterja v motor ali preko obrabljenih obro?kov ali pa preko turbine (olje spu??a skupaj z zrakom v motor. Ker ima olje podobne lastnosti pri gorenju kot nafta dobesedno avto sam sebe napaja z lastnim oljem in motor gre v obrate bistveno vi?je kot bi jih dovolil omejevalec obratov.

 

Ne pomaga uga?anje motorja ampak le najvi?ja prestava in zaviranje, dokler ne zadu?i motorja. To velja ?e ima? ro?ni menjalnik pri avtomatiku je pa jeba od jebe, ker hudi?a ne more? ugasnit. Tam bi pomagalo le da bi zabasal dovod zraka ali pa bi CO2 gasilni aparat usmeril direkt v dovod. Ampak ne vem kje bi se na?el tak heroj, da bi pri full obratih odpiral havbo in razdiral ?katlo filtra, da bi pri?el zraven do dovoda.

 

Zakaj pa pride nafta v olje oziroma pove?a nivo le tega? Najve?krat se to dogaja zaradi tega, ker je motor ugasnjen sredi regeneracije. Pri regeneraciji gre za dodatne vbrizge goriva v valj in to v taktu, ko ne pride do samov?iga v valju. ?tos je v tem, da ta nafta skrbi za pove?anje temperature ?ele v DPF filtru za potrebe kurjenja saj v njem. Se pravi, ?e motor ugasnemo sredi regeneracije ta nafta ostane v valju in se po?asi zlije mimo obro?kov v karter. ?e je takih prekinitev ogromno (pri kratkih relacijah je tega seveda veliko) ta nafta po?asi fila karter zato je pri dieslih z DPF potrebno redno spremljanje nivo olja in ?e se pribli?a oznaki X na pal?ki je potrebno ukrepat ?etudi ?e ni ?as za redni servis.

 

Avtorju teme pa priporo?am, da takoj menja olje (Mazda priporo?a sicer tega http://www.motornaolja.com/produkt/mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30/), da bo prava koli?ina notri. Ne bi bilo pa slabo pregledat tudi motor (kompresija, tesnenje, turbina).

 

 

Pa ?e nekaj posnetkov kako iber ture zgledajo v praksi.

 

 

 

33112_1.png

Napisano

Dpf. Kdaj je bil avto nazadnje na res daljsi relaciji? Med izvajanjem regeneracije se vbrizgava nafto v olje za lazjo izvedbo regeneracije. Ce delas kratke se nikoli ne izvede do konca.

 

Ima samo mestne voznje? Vsekakor pa ugotoviti ce je kaj z dpf in potem menjat olje.

Kaj je s tabo a se zajebava? nafto med olje ?

 

Nafto ?iba v cilindre med IZPU?NIM TAKTOM ta potem zagori zaradi tempereture v DPF kjer skuri saje.

 

Kako pride nafta med olje, tako da butasti japonci napi?ejo program in ko za?ene? hladen motor kar nadaljuje z regeneracijo(kljub temu da je dpf hladen), bati nimajo temperature, pravtako obro?ki in nafta se zmuzne mimo bata in pristane v karterju, kjer se s?asoma(?e se te regeneracije ne izvedejo do konca) povi?a nivo olja. Za moje pojme je to smo napaka v programu ki JE odpravljiva samo JEBE se jim, da ima narod te?ave zaradi verjetno ene same vrstice.

 

Po drugi strani pa SVAKA ?AST da narod kupuje dizle(ki malo pokurijo, blabla bla) in se potem vozijo te MEGA 3 kilometre, na kateri bi bencinar porabi ravno toliko, samo jebal te nebi ni?. :rispekt:  :rispekt:  :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?e smo natan?ni ?e, tudi to ?isto ne dr?i, da takokj pri mrzlem nadaljuje. Sem nekaj ?asa nazaj prav spremljal, ker se mi ni spucal do doma, ko sem naslednji dan nadaljeval sem lepo prklopu OBD in gledal kdaj se vklopi regeneracija. 

Napisano

Ajvar tole ne dr?i (mogo?e je dr?alo pred leti - ne vem). Pri hladnem motorju se ne izvaja, prej prekinjena, regeneracija in to se tudi vidi na trenutni porabi. ?ele, ko motor dose?e dolo?eno temperaturo se nadaljuje regeneracija.

 

Seveda je mo?no, da nima nadgrajenega SW saj zadnje ?ase te?av z dvigom nivoja olja skoraj ni za zaslediti. ?e avto ?e dolgo ni videl uradnega servisa bi bilo dobro, da se to preveri ali ima ustrezen SW.

33112_1.png

Napisano

?e pri prvem pojavu samodejnega pospe?evanja pri vo?nji navzdol je bi znak za alarm. O?itni je bila vi?ina olja taka, da so bati ?e tepli po olju, ki se jim je zaradi nagnjenosti motorja zaradi kalnca ?e bolj pribli?alo. To povzro?a dodatno segrevanje olja in pove?anja oljnih par. Udarjanje batov po olju pa povzro?a tudi njegovo pljuskanje po cilindru izpod bata. V sesalnem taktu se zaradi podtlaka v batu poleg zraka skozi ventile, povle?e skozi batne obro?ke tudi dolo?ena koli?ina oljnih par ter olja. To dejansko ni samo olje, marve? tudi dizel oziroma me?anica dizla in olja. Pred za?etkom ekspanzije se temu doda ?e redno gorivo iz injektorjev. Zato je efekt, kot da ste dodali gas. Ker je to pretirano bogata zmes, se del gorivne me?anice prenese v naslednji takt, ki se mu prime?a ?e nova "po?iljka" iz karterja in tako motor pospe?uje tudi, ?e mu odvzamete gas. To pa je izjemno nevarno za promet, pa tudi motor se lahko uni?i. Vse pa se za?ne s tistim, kar ste opisali ?e zgoraj z neprestano ponavljajo?imi se regeneracijami DPF filtra, ki se v mestni vo?nji nikoli ne kon?ajo. Ta se izvaja z dodatnim vbrizgom goriva v ?e izgorele pline. Del tega goriva pa se prebije v karter in "zbolj?a" mazale sposobnosti kontaminirange olja. Dodajte 20 % dizla na 0,8 litra olja pa boste videli kako mazalno teko?ino dobite. Tak?no mazanje bistveno zmanj?uje ?ivljenjsko dobo motorja, saj je mazanje nepopolno. 

Re?itev je redna kontrola olja. Pri menjavi ga raje dodajte par dl manj in ne dovolite, da me?anica zraste preko max. Ko zraste do maxmima pa ga menjajte. Bo ceneje kot kaka ve?ja okvara motorja. Taki motorji nujno rabijo poleg olja ?e enega od Metabondov. To pa smo ?e v preteklosti obdelali.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e pri prvem pojavu samodejnega pospe?evanja pri vo?nji navzdol je bi znak za alarm. O?itni je bila vi?ina olja taka, da so bati ?e tepli po olju, ki se jim je zaradi nagnjenosti motorja zaradi kalnca ?e bolj pribli?alo. To povzro?a dodatno segrevanje olja in pove?anja oljnih par. Udarjanje batov po olju pa povzro?a tudi njegovo pljuskanje po cilindru izpod bata. V sesalnem taktu se zaradi podtlaka v batu poleg zraka skozi ventile, povle?e skozi batne obro?ke tudi dolo?ena koli?ina oljnih par ter olja. To dejansko ni samo olje, marve? tudi dizel oziroma me?anica dizla in olja. Pred za?etkom ekspanzije se temu doda ?e redno gorivo iz injektorjev. Zato je efekt, kot da ste dodali gas. Ker je to pretirano bogata zmes, se del gorivne me?anice prenese v naslednji takt, ki se mu prime?a ?e nova "po?iljka" iz karterja in tako motor pospe?uje tudi, ?e mu odvzamete gas. To pa je izjemno nevarno za promet, pa tudi motor se lahko uni?i. Vse pa se za?ne s tistim, kar ste opisali ?e zgoraj z neprestano ponavljajo?imi se regeneracijami DPF filtra, ki se v mestni vo?nji nikoli ne kon?ajo. Ta se izvaja z dodatnim vbrizgom goriva v ?e izgorele pline. Del tega goriva pa se prebije v karter in "zbolj?a" mazale sposobnosti kontaminirange olja. Dodajte 20 % dizla na 0,8 litra olja pa boste videli kako mazalno teko?ino dobite. Tak?no mazanje bistveno zmanj?uje ?ivljenjsko dobo motorja, saj je mazanje nepopolno. 

Re?itev je redna kontrola olja. Pri menjavi ga raje dodajte par dl manj in ne dovolite, da me?anica zraste preko max. Ko zraste do maxmima pa ga menjajte. Bo ceneje kot kaka ve?ja okvara motorja. Taki motorji nujno rabijo poleg olja ?e enega od Metabondov. To pa smo ?e v preteklosti obdelali.

?e eno pot me?anice goriva in olja sem spregledal. Oljne pare iz karterja so speljane v dovod zraka, da se potem pri normalnem delovanju motorja skurijo in tako zmanj?ajo negativni vpliv na okolje. Pove?anje koli?ine oljnih par z vsebnostjo dizla pa predstvljajo dodatni dotok gorljive zmesi v motor. Torej vozniki stare?ih mazd, ki nimajo "pametne" re?itve proizvajalca, ki je takrat kratkoro?no re?il zaplet z vi?ino "olja" z enastavnim zni?anjem nivoja maksimuma na merilni palici, bodite pozorni, da ni veliko rezerve za pove?anje nivoja "olja" nad maksimum. Dolgotrajne?a uporaba vozila v pogojih vi?ka "olja" pa lahko po?koduje katalizator in DPF, poleg ostalih "pozitivnih" mo?nih posledic na?tetih zgoraj.

Sre?no!

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.