Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11022651&display=Mazda%20CX-7%202.3i%20T%20Revolution+PLIN%20PRINShttp://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10970698&display=Mazda%20CX-7%202.3i%20Turbo%20Revolution+PLIN 

Zanimam se za nakup cx-7 in me zanima ce kdo pozna avto z linka, ter ce ima kdo kaksen pameten nasvet na kaj biti pozoren ob nakupu cx-7 predelane na plin?

Vsem mojstrom, ljubiteljem in lastnikov mazd se ze v naprej  lepo zahvaljujem...


http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10970698&display=Mazda%20CX-7%202.3i%20Turbo%20Revolution+PLIN

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11022651&display=Mazda%20CX-7%202.3i%20T%20Revolution+PLIN%20PRINShttp://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10970698&display=Mazda%20CX-7%202.3i%20Turbo%20Revolution+PLIN 

Zanimam se za nakup cx-7 in me zanima ce kdo pozna avto z linka, ter ce ima kdo kaksen pameten nasvet na kaj biti pozoren ob nakupu cx-7 predelane na plin?

Vsem mojstrom, ljubiteljem in lastnikov mazd se ze v naprej  lepo zahvaljujem...

Napisano

?e je vse kar pi?e v oglasu res,ga kupi,ker te ne bo ?akal.Druga? pa malo pobrskaj po forumu. Sam sem tudi :P

 

 

?e je vse kar pi?e v oglasu res,ga kupi,ker te ne bo ?akal.Druga? pa malo pobrskaj po forumu. Sam sem tudi :P

Po forumih se prebskal koliko se je dalo. Sm mislilu ce mogoce kdo pozna doticna avta. oba nej bi bila od 2.lastnika s tem da crna ima prevozenih 196k km. Hvala

Napisano

Po forumih se prebskal koliko se je dalo. Sm mislilu ce mogoce kdo pozna doticna avta. oba nej bi bila od 2.lastnika s tem da crna ima prevozenih 196k km. Hvala

Sprobat mora? obvezno.Pri v?igu NE sme? sli?ati zna?ilnega kovinskega zvoka verige-?e ga te ?aka operacija na odprtem to?lju-vsaj z originalnimi deli.Preveri lufte podvozja,predvsem pa delovanje plinske naprave in servisno dokumentacijo le te. Druga?e bo? imel isi problem kot jaz,ker je prej?nji lastnik vpisal samo prvi plinski servis.jaz pa naj potem na vodi ?utim,kaj in kdaj je bilo servisirano... Druga?e kot uporabnik istega avta v 18 mesecih brez kak?nih pripomb. Malo je bilo spredaj raz?telano podvozje,zamenjal sem sve?ke in accu. in to je bolj ali manj vse. Za ve? je tu dr. Pelko,ker Cosmosove cene niso najbolj zdrave za srce.

Napisano

Je kr orausana z vseh strani ni kej prevec ljubiteljsko vzdrzevana . Sem jo sel gledat . pa nima plina

Avto na plin, ampak brez plina? To pa je nateg za bralca oglasa! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne vem zakaj je tak problem danes prodajati nove avte na plin....tako kot je to ve? kot stara praksa v ITA in HR (pa verjetno ?e drugje...)

 

Pri 60.000km letno bi sigurno razmislil o Alhambri na plin - novi pa leasing.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem zakaj je tak problem danes prodajati nove avte na plin....tako kot je to ve? kot stara praksa v ITA in HR (pa verjetno ?e drugje...)

 

Pri 60.000km letno bi sigurno razmislil o Alhambri na plin - novi pa leasing.

Zto ker je v vecini slo.mentaliteta se zmeri taka d je dizel super vzdrzljiv,plin pa sam za v stedilnik... ko komu recem da mam v xsari plin,me zaboden gledajo in na splosno nimajo pojma kaj pa kako....

 

Pa se kr nekej novih avtov prodaja na lpg... sicer resda manjsih,s katerimi se dela manj km in se investicija kasneje povrne,ampak dvomim da bi bla prodaja npr.golfa lpg lih omembe vredna...zal...

 

Sicer pa avtorju teme... kaj pa ce kupis nepredelano cx7 in jo das sam predelat?pa ves kaj mas,nova naprava... mislm da te glede na te tri linke k so tle gor ne bo kej drazje prislo?

Napisano

Jaz bi tudi ?el gledat tole belo, predelano na Prinsov sistem. Ker ?ez Prins pa res ?e nisem sli?al slabe besede. Probi se zmenit, da pelje? avto pregledat na kak servis.

Napisano

Sam za prikolco vle?t more bit tole top. No mogo?e dizl, al pa tut benz, pa? mal ve? pokuri ??

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vedno tako lepo posplošuješ čisto pri teh tvojih analizah, ampak v naštetem gre za različne tipe prog, sistemov in zakonodaje. Vedno so pa vsi tako glasni ravno v tisti stvari, ki jo ne počnejo ali se ne ukvarjajo z njo  
    • Pomoje je že produ jajca od mazde
    • Mogoče bolj na poletje, nimam opreme za hladnejše dni pa tudi treba nazaj v formo, glede na to da sem čez zimo spravil kolo.  
    • Hja. V času juge so odšraufali Slovenj Gradec - Velenje progo (in še marsikatero ozkotirno) in jo odpeljali v Bosno. Baje za Bratstvo in enotnost.   Tako da sedaj moraš nazaj v Maribor, da lahko greš v smeri Gorice.   Lahko zaključim, v času Avstro-Ogrske, je bilo potovanje iz Dravograda do Gorice hitrejše, kot v času Jugoslavije.
    • Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.