Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te?ava je v tem, da avto v?ge in lavfa dokler dr?im klju? v poziciji verglanja, ko spustim klju? motor ugasne + to mi ne ka?e obratov na ?tevcu.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Senzor odmi?ne gredi naj bi dajal signal tudi obratomeru. Imas 3 pincke, dva sta napajanje, tretji pa signal. To bi se mogo?e dalo ze z navadnim voltmetrom pomerit, ce dobi napajanje in ?e da signal ven med verglanjem.

Napisano

Senzor odmi?ne gredi naj bi dajal signal tudi obratomeru. Imas 3 pincke, dva sta napajanje, tretji pa signal. To bi se mogo?e dalo ze z navadnim voltmetrom pomerit, ce dobi napajanje in ?e da signal ven med verglanjem.

 

so trije pin?ki, ampak samo dva sta aktiva, eden pa je slep.

Druga?e pa elektrika pride gor, to smo ?e zmerli.

 

Je pa ?udno, ker niti za temperaturo vode ?tevec ne ka?e prav, pa za hitrost avtomatsko sko?i na 20km/h...

Napisano

Da nisi imel kaksno podgano pod havbo, ki ti je kaksen kabel poglodala? Ker enkrat sem tud to ze popravljal eni.

Mazda ima bakrene ?ice, poglej ?e se ti je kje bakreni volk naredil. Tak primer sem imel pri bg modelu na frtajlerju.

Mogo?e bo treba preverjat na "old school" na?in, ?e ima? iskro, ?e gorivo pride do motorja (mogo?e start sprej na?pricat v loputo) in ?e je motor sploh v fazi.

Napisano

Avto je kompletno nanovo sestavljen z in?talacijo vred, vsi kabli nanovo izolirani, zamenjani vsi konektorji.

Vse ?tima, saj avto druga?e nebi lavfal niti ob dr?anju klju?a na "start", problem je ko klju? spustim. Bomo poskusl ?e z drugo klju?avnico, mogo?e je feler tam :)

Napisano

Ko spustis kljuc ti prekine tok, verjetno fail v napeljavi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko spustis kljuc ti prekine tok, verjetno fail v napeljavi

 

sej pravim, vrjetno nekje pade napetost na ECU-ju... morm preverit

Napisano

misli?, start gumb? :)

 

win95s.0.gif  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimivo, da nas je toliko tule za davek. Ne bi pričakoval tega od neke skupine Slovencev.
    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.