Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te?ava je v tem, da avto v?ge in lavfa dokler dr?im klju? v poziciji verglanja, ko spustim klju? motor ugasne + to mi ne ka?e obratov na ?tevcu.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Senzor odmi?ne gredi naj bi dajal signal tudi obratomeru. Imas 3 pincke, dva sta napajanje, tretji pa signal. To bi se mogo?e dalo ze z navadnim voltmetrom pomerit, ce dobi napajanje in ?e da signal ven med verglanjem.

Napisano

Senzor odmi?ne gredi naj bi dajal signal tudi obratomeru. Imas 3 pincke, dva sta napajanje, tretji pa signal. To bi se mogo?e dalo ze z navadnim voltmetrom pomerit, ce dobi napajanje in ?e da signal ven med verglanjem.

 

so trije pin?ki, ampak samo dva sta aktiva, eden pa je slep.

Druga?e pa elektrika pride gor, to smo ?e zmerli.

 

Je pa ?udno, ker niti za temperaturo vode ?tevec ne ka?e prav, pa za hitrost avtomatsko sko?i na 20km/h...

Napisano

Da nisi imel kaksno podgano pod havbo, ki ti je kaksen kabel poglodala? Ker enkrat sem tud to ze popravljal eni.

Mazda ima bakrene ?ice, poglej ?e se ti je kje bakreni volk naredil. Tak primer sem imel pri bg modelu na frtajlerju.

Mogo?e bo treba preverjat na "old school" na?in, ?e ima? iskro, ?e gorivo pride do motorja (mogo?e start sprej na?pricat v loputo) in ?e je motor sploh v fazi.

Napisano

Avto je kompletno nanovo sestavljen z in?talacijo vred, vsi kabli nanovo izolirani, zamenjani vsi konektorji.

Vse ?tima, saj avto druga?e nebi lavfal niti ob dr?anju klju?a na "start", problem je ko klju? spustim. Bomo poskusl ?e z drugo klju?avnico, mogo?e je feler tam :)

Napisano

Ko spustis kljuc ti prekine tok, verjetno fail v napeljavi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko spustis kljuc ti prekine tok, verjetno fail v napeljavi

 

sej pravim, vrjetno nekje pade napetost na ECU-ju... morm preverit

Napisano

misli?, start gumb? :)

 

win95s.0.gif  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂
    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.