Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dosedaj se je Mazdo vozilo na uradni servis k Mo?niku ampak ker so ra?uni tako, da se pla?uje z suhim zlatom sedaj i??em alternativo, ker pa? avto ni ve? ravno nov.

Gre za Mazdo 6 2.2dizel, nikoli ni bilo okvare ali te?ave z avtom. Vedno je ?lo samo za redne servise in po spominu je bilo vedno okoli 400?.
Pred kratkim sem imel prvo izredno okvaro in sicer prednji kolesni le?aj za katerega so hoteli okoli 140? + DDV + delo oz. druga?e re?eno 250? bi me pri?lo, ?e mi nebi potem to pomenjal lokalni mehanik za drobi? tako reko?.

Sli?al sem ?e za servis Avto Pelko v Medvodah, ki naj bi bil super vendar mi je to precej s poti tako, da i??em ?e kako alternativo, najraje v Kranju ali bli?nji okolici.
Baje naj bi v Predosljah oz. Britofu ?e nekdo ?ramfal Mazde in da je druga?e zaposlen tudi na uradnem servisu tako, da ima znanje in dostop do testerja za reset ra?unalnika ko je servis narjen.

Hvala za vse predloge.

Napisano

Iz Kranja do Medvod pa res ni nevem kako dalec :) ... Nekateri iz obale ali stajerske pridejo k Pelku...  :jupiii:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Iz Kranja do Medvod pa res ni nevem kako dalec :) ... Nekateri iz obale ali stajerske pridejo k Pelku...  :jupiii:

Ej....lp jaz tudi sem vozil prej?njo,Mazdurino k Dr.Pelkotu..na servis iz obale...he he mojster..lp

Napisano

In koliko so cene pri njemu, tako za primerjavo glede na uradni servis ?

 

Pa ?e nekaj, koliko pride menjava nekih bakrenih podlo?k na motorju. To me je nazadnje presenetil na uradnem da bo treba naredit, kao je treba to na vseh dizlih in da je 150? na ?obo ?

Napisano

Cena podlo?k je cca 12? za vse ?tiri dize nakaj pa nanese delo.

 

Pelkotov cenik je na klubskem delu foruma

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

H domkotu v predoslje ne hodi. ;-)

Ne pozna druzga kot kladivo...

Druga?e ti tudi na amzsju v kranju lahko zamenjajo le?aj. Bo cenejs kot pri mo?niku.

Napisano

Absolutno priporo?am obisk mojstra Simona Pelka (avto Pelko d.o.o.), ker to res ni dale? do njega in bo vredno. ?e pa ?eli? ?e kaj (pri njem in drugod) privar?evati, pa si poglej tole;

 

http://www.mazdaklub.si/clanstvo/clanske-ugodnosti/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dosedaj se je Mazdo vozilo na uradni servis k Mo?niku ampak ker so ra?uni tako, da se pla?uje z suhim zlatom sedaj i??em alternativo, ker pa? avto ni ve? ravno nov.

 

Gre za Mazdo 6 2.2dizel, nikoli ni bilo okvare ali te?ave z avtom. Vedno je ?lo samo za redne servise in po spominu je bilo vedno okoli 400?.

 

To so bili pa res dragi servisi.  :wacko:  Sam za M6 2.2 dizel na uradnem servisu (Gama BTC) pla?ujem cca. 250?, v?asih malo manj, v?asih malo ve?. Verjetno bom k njim vozil tudi po izteku garancije, ?e ne bom avta prej zamenjal.

12360_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.