Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kak?na pa je neka realna cena za 15 col 5x114,3, jeklena, z gumo... Men moja 15 prakti?no ?ist ni? ne nuca, k sm 16 nabavu... ?tudiram, da bi jo kar prodal, ?e je vsaj kakih 50-60? vredn vse skup.

Napisano

Tud ?e ima? 16 col na avtu, je 15 rezerva uporabna, ?e ti guma po?i v neki vukojebini. Poleg tega pa je obvezna oprema avta.

Ekvivalent za ?tukanje gume ti pa glih ne pomaga ?e jo na robniku preseka?, guma ti pomaga ;-)

Napisano

Ni vec obvezna, pridi mojega poglefat... . Pa kaj na primer bos delal s 15 ce ne gre preko celjusti???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni vec obvezna, pridi mojega poglefat... . Pa kaj na primer bos delal s 15 ce ne gre preko celjusti???

 

 

Naceloma je menda se vedno treba imeti rezervno kolo ali pa komplet za krpanje (oz. ustrezna naprava oziroma pripomo?ek kot pise v uradnem listu >> https://www.uradni-list.si/1/content?id=113310 ) ... Edino ce pase  v kaksno od naslednjih kategorij >>   O(1), L, T, C, R, S in vozila kategorij M(2) in M(3), ki so namenjena mestnemu in linijskemu prevozu, ter vozila kategorije N z obliko nadgradnje ?SG? in dodatnim opisom ?komunalno?) 

 

 

 

Uradni_list_Republike_Slovenije-20160802

 

 

 

Izjema je tudi, ce imas "run on flat" pnevmatike

 

 

Uradni_list_Republike_Slovenije-20160802

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V navodilih je bilo, da ?e crkne prednja guma da jo mora? nadomestiti z gumo od zadaj, kolo od ?ajtrge pa potem montira? zadaj (precej dela glede na to da je mazdina original dvigalka totalen drek). Diski zadaj so manj?ega premera in mogo?e bi tudi 15" feltna zadaj pasala. Ampak dokler ne poizkusi? ne ve?. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Obvezna je guma ali ekvivalent za ?tukanje gume, to je ?e res. Ko pa v praksi proba? ?tukarijo za gume pa zelo pogre?a? rezervno kolo, ker je tista guma ki si jo ?tukal samo ?e za v kanto. Je ceneje poklicat avtovleko.

?e je bila 15 col original v avtu, potem gre preko ?eljusti. Dvomim da je veliko junakov ki bi menjali pol podvozja da bi spravili ve?je ?eljusti in diske gor zaradi ve?jih felten sploh pa ne zaradi razlike 1 cole velikosti.

Napisano

Ni res moj avto nima nic, popolnoma bic in tako ima lahko vsak ki ima v homologaciji t. i. Run flat gume... Oz gume za voznjo ob predrtju. Sem spraseval servis in tehnicne in to je to, gre skozi

 

To imajo vse alhambre in sharani

 

Luknja v zakonu?

Avto na primer nima niti prostora za gumo.. Tudi ce bi 6 ali 7 zic dam ven

post-2637-0-22706200-1470121484_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Luknjo v zakonu mislim predvsem zato, ker je ta sistem en kurc vreden, poleg tega to pomeni da bi verjetno moral gume kupovati zgolj na servisu, si predstavljam ceno... Pomagajo pa kurc kej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni res moj avto nima nic, popolnoma bic in tako ima lahko vsak ki ima v homologaciji t. i. Run flat gume... Oz gume za voznjo ob predrtju. Sem spraseval servis in tehnicne in to je to, gre skozi

 

To imajo vse alhambre in sharani

 

Luknja v zakonu?

Avto na primer nima niti prostora za gumo.. Tudi ce bi 6 ali 7 zic dam ven

 

 

Saj to sem napisal zgoraj >>> "Izjema je tudi, ce imas "run on flat" pnevmatike"

 

Samo to pomeni, da moras imeti take pnevmatike tudi namescene... Tanove imas take? :rolleyes:  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj to sem napisal zgoraj >>> "Izjema je tudi, ce imas "run on flat" pnevmatike"

 

Samo to pomeni, da moras imeti take pnevmatike tudi namescene... Tanove imas take? :rolleyes:

Ne nimam, sem dodal potem, ker so neuporabne. Imam ze dvigalko, kljuc, iscem se gumo. Zarad placa ta ozko, neverjetno kako jo je tezko dobiti pa ceprav jo ima vag in mercedes...

Mislim na 16ko, ker ta male ne grejo gor pa v vecini niso 5x112 ampak 100

Ampak run flat zame niso samozatesnitvene, majo samo trse bocnice.... Zmeda..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ravno 2x res nebi dvigoval pa vrtel, da bom 15'' dal zadi, na?eloma je fora samo, da manj?ega kolesa ne sme? dat na pogonsko kolo v takem primeru. Ampak bi raj pol vzel 16 colsko rezervo ane... Drga? pa tut v Galaxyu ni blo rezerve, samo tist sprej?ek bogi ti vr?ejo pod zic pa vozi :)

Napisano

Saj ta naziv "samozatesnilne" je tudi mene zbodel v oci... Ker dejansko se nisem slisal, da bi navadna vozila imela take gume. Na vojaskih kamionih vem, da so bile take gume... vendar v kombinaciji s kompresorjem, ki lahko kar med voznjo pumpa gume... in vcasih so govorili, da taka guma zdrzi do 7 metkov iz puske :) ... 

 

Guglanje je vrnilo med drugim tudi tole:

 

http://www.team-vw.si/viewtopic.php?f=1&t=32998

 

 

 

Pred mnogimi leti, ko se je zacel prodajati Smart je bil problem ta, da ga pri nas nisi mogel registrirati, ker je imel razlicne dimenzije pnevmatik na prednji in zadnji osi... prostora pa ni bilo nikjer niti za eno pnvematiko...  In takrat se ni bilo dovoljeno uproabljati kita s peno in komresorjem ... :) Tako recimo poodjetje ni moglo uradno uvoziti in prodajati Smarte... le pomagali so lahko pri uvozu iz Avstrije... za fizicne osebe ni bilo takih problemov pri uvozu  ... 

 

Dejansko pa iscem in iscem in nikjer ne najdem v ponudbi "samozatesnilnih" pnevmatik"... Samo pri raznih opisih VQG vozil so omenjene v specifikacijah... vendar samo dimenzije... nic pa proizvajalec ali kaj pdoobnega. To dejansko prodajajo samo na VAG servisih?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sej guma se ne ''zatesni'', kolega je na MG-ju mel neke runflat falkence, samo to so nizkoprofilne gume, vsaj tiste so ble in ni? se ne zatesnijo, samo robovi so tko narjeni, da se ti ob prazni gumi zavihajo ?ez feltno in se vozi? ubistvu po robovih od gume, do prvega vulkanizerja in z minimalno brzino

Napisano

sej guma se ne ''zatesni'', kolega je na MG-ju mel neke runflat falkence, samo to so nizkoprofilne gume, vsaj tiste so ble in ni? se ne zatesnijo, samo robovi so tko narjeni, da se ti ob prazni gumi zavihajo ?ez feltno in se vozi? ubistvu po robovih od gume, do prvega vulkanizerja in z minimalno brzino

 

 

Te "Conti Seal" imajo notri neko mehko plast... Poglej na videu, kako naj bi delovalo :) ... To, kar je omenil Jures nima veze z "run on flat" ... Vsaj tako jaz razumem tisto, kar je vpisano v prometnem dovoljenju ... 

 

Spet neka "novost" ki kosta dodatne denarce... je pa samo pogojno uporabna (samo ce povozis recimo zebelj do debeline 5 mm) ... 

 

skitched-20160802-114903.jpg

 

Ce imas pa gumo prerezano ali pa ce jo razcefras ob voznji cez kaksen oster robnik, pa ti to nic ne pomaga... Tako kot tudi komplet za popravilo in kompresor v takih primerih nic ne pomaga... Samo asistenca ali pa rezervno kolo ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

tele injekcije pridejo v po?tev samo pri predrti gumi in na kotalni povr?ini, pri presekani oz. predrti pri strani ne pomaga ni? :(

Napisano

Tocno tako...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tele sealant teko?ine na veliko uporabljajo v gorskem kolesarstvu, jaz sem ?e na?emu 5letniku v njegov bicikel s 16colskimi kole??ki vgradil zra?nice s teko?ino da ne flikam za vsak trn. Ne vem to?no zakaj se v svetu avtomobilizma ta re? ne obnese, mogo?e zaradi ?irokega preseka gum. pa ?e precej svinjarije ob menjavi pri vulkanizerju to pomeni.

 

Tistile ?eblji?ek v videu o "conti seal" gumi je precej kratek, zadosti dolg bi tesnilno snov notri predrl. Pred kratkim sem se nekaj dni vozil s 7 cm ?ebljem v zadnji gumi. Najprej da je posvetila lu?ka, potem pa ?e dva dni do vulkanizerja, s tem da sem vsak dan polnil. Pu??alo je cca 0,3 bara na dan - to je luknja kjer bi bili sealanti ?e uspe?ni.

 

Mislim da smo ?e vsi ugotovili da predrtje ni problem, problem je ?e se guma prere?e ali preseka. Re?itev je le rezervna guma. Doma imam oba avta tako opremljena, pri ?kodilaku sem za pravo rezervno dopla?al,  renold je pa itak presti?na znamka in je bila prava rezervna guma ?e vklju?ena v ceno.   

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Za take luknje imam kaz moto kit, in krije tudi luknje do 1cm premera

https://youtu.be/M5_nK8V-nU0

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Koliko pa ima? bombic, da napolni? kolo od avta?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Koliko pa ima? bombic, da napolni? kolo od avta?

tri ti dajo tam 1,2 bara dosti da se privle?e? nekam, so pa druga?e poceni za dokupovat. Isto je na motorju, to je za do servisa. Gume motorja so enakovredne avtu 2.5bara (manj?a prostornina sevede)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na nju?kalu jih je bataljon 30-50?, tudi za mazdo jih je ogromno, zasilna in 'prava'. Vse v bli?ini - istra, kvarner, in seveda zagreb.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.