Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O pesda,

po klancu dol cca. 20-30km/h, cca. 1900 obratov, v drugi prestavi in naenkrat en ropot. Avto off ?e pri tistih dvajsetih kilometrih, leva roka ?e odpira zati? za "haubo", bremza in ven s?ekirat..   Pod avtom ni?, kontrolnih lu?k ni?, ni? opaznega v delu motorja.

Ponovno v?gem avto in ?e naprej ta nenaraven, glasen, niti ne kovinski zvok, ampak kot bi en per od ventilatorja hladilnika tolkel v  ohi?je, temu podobno (ventilator off line takrat), gre pa ropotanje po  obratih.

Avto v?iga normalno, ne trese, pelje se isto dokaj normalno, razen da mu manjka nekaj malega mo?i, ropota pa huj?e kot traktor pri -40C. Nad 1000 obrati pa ?e  zvok, kot bi manjkal del "auspuha", zvok sicer pod ma?ino.

 

Lepa si re?em, ravnokar menjano olje, filter itd..., ?e mehanika smo povpra?al ?e bi bilo potrebno kaj drugega pomenjat glede da smo na 200k km. 

 

Na sre?o sem se do doma pripeljal po hribu navzdol, zapeljal doti?no mazdo 6 136 disel v gara?o, nad luknjo, v stilu bolj jeznega kot razo?aranega ?loveka potolkel ven vse tiste "remlne" in optimisti?no preveril podvozje, na?eloma "auspuh", tam do konca kolektorske cevi. Na nesre?o pa vse do konca kol. cevi izgleda tip top.

Malenkost sem nakoncu ?e upal, da bo nekaj drugega kot zna bit :/

 

Kak?ne podobne izku?nje mogo?e, nasveti .... ?

 

Hvala

Napisano

Jermeni so celi? Da ni kak nacufan pa opleta?

Tezko opisat takzvok ampak velikrat jermenica alternatorja ali sponarja zacne cvilt (lezaj) sam ta zvok je ponavadi tak pescen ?merglast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od alternatorja jermen izgleda ok, niti ne cvili ampak zadeva bolj ropo?e. 

Ob?asno je bilo parkrat pri speljevanju v klanec sli?at, da avto dela kot en "hud disel", nekako podoben zvok kot sedaj, samo da trenutno dokaj potencirano.  Grem danes malo bolj podrobno pogledat, ko je zadeva ohlajena.. ?ez kak?no uro, dve, da ne budim sosede z ropotom :P

 

zadeva je pa sli?at nekako tako https://www.youtube.com/watch?v=bdXyESoTRo8

Napisano

Mogo?e kak?na cink?pula ne dela in ti lavfa po treh.

Najbolj da odklapljas eno po eno da ugotovi? na kerem cilindru ima? problem.

Napisano

Da ne gre slu?ajno za glavno gred, ker to je bila kar pogosta pri 6-ki D iz 1.generacije. Stro?ki sanacije pa precej visoki.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da ne gre slu?ajno za glavno gred, ker to je bila kar pogosta pri 6-ki D iz 1.generacije. Stro?ki sanacije pa precej visoki. <_<

Uff ja je en kp dnara k da je zlata... Sam se ne sli? k da bi bla glavna gred...

Probi pelat na tester ?e slu?ajno k?na ?oba ??ije!

banner1ydl6.jpg
Napisano

Ja, kr vozi se s takim avtom...

Bo kmalu nepremi?nina za poceni rezervne dele...;-)

?e ti ??ije ?oba bo ?el katalizator, ga bo kar stajalo.

Odklapljaj v?igalno tuljavo eno po eno, da odkrije? kateri cilinder ti dela problem. Ko bo? sli?al da na enem ni spremembe v zvoku si ga na?el. Potem na tistem cilindru zamenjaj cink?pulo z drugim cilindrom in probaj ?e je na prvotno nedelujo?im cilindrom ?e vedno problem. ?e ga ni, menja? cink?pulo od tistega cilindra.

?e problem ?e vedno obstaja, potem preveri tudi sve?ko preden pokli?e? avtovleko za k mehaniku.

?e nisi siguren kako narest zgoraj napisanega, kli?i avtovleko, ne vozi se okol ker bo? imel ?e ve?jo ?kodo.

Napisano

Ja, ne preostane drugega kot dobit mehanika, ki se mu bo ljubilo s tem ukvarjat, pa avtovleka.

Olje sicer ni ni? popilo, nobenih opozorilnih lu?k (ne prej ne sedaj), avto ni dajal kak?nih predhodnih opozoril, da mu kaj nebi pasalo, karter spucan dobri 2 leti nazaj.. samo naenkrat je za?elo ropotat.

Pri dislu se ne da ugotovit z odklaplanjem ogrevalnih sve?k kater cilinder bi mogo?e bil?

Vozim se seveda ne, za 100m se je avto v?galo, da se sem po zadnji ravnini pri?el do doma, pa naknadno ?e  res na kratko v gara?i, ?e bi lahko dolo?il od kje se sli?i.

Napisano

Ja, ne preostane drugega kot dobit mehanika, ki se mu bo ljubilo s tem ukvarjat, pa avtovleka.

Olje sicer ni ni? popilo, nobenih opozorilnih lu?k (ne prej ne sedaj), avto ni dajal kak?nih predhodnih opozoril, da mu kaj nebi pasalo, karter spucan dobri 2 leti nazaj.. samo naenkrat je za?elo ropotat.

Pri dislu se ne da ugotovit z odklaplanjem ogrevalnih sve?k kater cilinder bi mogo?e bil?

Vozim se seveda ne, za 100m se je avto v?galo, da se sem po zadnji ravnini pri?el do doma, pa naknadno ?e  res na kratko v gara?i, ?e bi lahko dolo?il od kje se sli?i.

Meni se je podobno zgodilo na barchetti, le?aj grede, vendar je ?lo za skrito napako prodajalca, z drugimi besedami adijo motor (primer ki ga tudi omenja Lepi). Upam da bolje pride? skozi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Heh, pr?u mehanik in se po treh sekundah k je sli?ov zvok samo obrnu pa s prve reku da so le?aji/gred, da je imel na popravilu mazdo 6 z istim zvokom ?e leto nazaj in se ?e takrat ni spla?alo popravljat.

Nebi kar obupal na prvo ?ogo, kot prvo na tester za ?obe kot pravi LEPI, pa da se  malo bolj preveri in za ziher re?e kaj je. ?e bom ?el kar tako na besedo menjat ma?ino ali karkoli ?e se bo naredilo, ?e 5 let potem ne bom mirno spal...

Se pozna kak?ega dobrega mehanika, ki se mu ljubi s taki stvarmi ukvarjat? Sem z gorenjskega konca, da po mo?nosti nebi ?lepal avto ravno v Mursko Soboto

Napisano

Do Medvod jo pri?lepaj, Pelko bo hitr potrdil/zanikal situacijo in ?e avto res dela kot ?ivalni stroj potem verjami, da je cenej menjat motor.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ja kar k Dr.Pelkotu,jo pelji v Medvode..je mojster ,,,,lp

Napisano

Se mi je zdelo da lezaj. Zdaj ce je se lahko tudi peljes do pelka, ker motor je potem ze danes za menjati..... Zal.

 

Jaz sem sel isto tako do servisa tok tok tok v Rovinju potem je pa amzs prisel do servisa, ker 200km je pa mal prevec se do doma :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ornk razmisl ?e se ti sploh spla?a jo popravljat glede nato kake so cene rabljenih ?estk na netu...

Nova glavna gred je tm cca 1500 eur, usaaj par let nazaj je bla k sm jo jz menju... :(

banner1ydl6.jpg
Napisano

Delo, menjava, deli 2000+...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se je tud pri meni na 2.3 bencinarju to zgodilo. Ker je 2.3 seveda dosti bol redka zadeva kot dizel, je blo cenej kupit drug identi?en avto in iz njega motor vzet ven.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

https://youtu.be/l_cup7WgIsk

 

Zgleda da ni tako redek problem tole...

To?n to naj bi bla te?ava, po zvoku sode?-mnenje mehanika.  Kolkr sem "en mj?ken" raziskov so japonci   kar nagnjeni k tem zadevam.

Uff ja je en kp dnara k da je zlata... Sam se ne sli? k da bi bla glavna gred...

Probi pelat na tester ?e slu?ajno k?na ?oba ??ije!

Tukej sem bil  ?e dokaj prepri?an da zna bit to. Predvsem na podlagi, da je bil avto nekoliko glasnej?i prvo ali dve minuti ob hladnem zagonu. To je bilo opazno po zadnji menjavi olja, kak?ne 2 meseca nazaj :S  Pa kolker sem ?el skoz podobne te?ave na znatnih ?tevillih forumov in ytube posnetkov :P, znajo disli tol?t dokaj isto zaradi ?ob/injektorji, predvsem fordi.

Delo, menjava, deli 2000+...

jep, 2k je bla ocena, s pripombo, "?e ho?em ?e jaz kaj zaslu?it". Naslednja pa, "?e je le?aj, ti kar povem, da ti tega verjetno ne bom ?timal,  ker se mi po?teno povedano ne da".  Ni prvi?, da sem pomislil, bi mogu bit avto mehanik al pa elektro smer :P

Se je tud pri meni na 2.3 bencinarju to zgodilo. Ker je 2.3 seveda dosti bol redka zadeva kot dizel, je blo cenej kupit drug identi?en avto in iz njega motor vzet ven.

Sem si ?e pogledov malenkost po slovenski sceni za motor. Mazd v okvari razmeroma veliko. Kak?ne 2,3 ma?ine z 100kw bi se pa vseeno trenutno dalo dobit, iz karamboliranih. Samo tam sem verjetno kmalu spet na nekih 2k ?, motor, menjava, pa ?e ostale zadeve, k se jih takrat menja.

 

Ka pa vem., za dele al menjov motor.. avto na?eloma nima rjavi, dokaj ohranjen.  No ja, zamenjan prvi odbija? in malenkostna niti ne vidna udrtina na levem blatniku, kar so mi prijazno stolkl na parkir placu , pa ?li svojo pot :/   Kar sem opazil malenkost rjavenja, imam pa ?e doma vse pripravljeno, da bi v kratkem po?timal, pa ?e to je tam kjer je avto nasedel (jebat ga zima, splu?en, zgledal je da je parkiri??e mal dalj?e heh) pa smo ga spravl vn s pomo?jo traktorja, 

 

Ehh.. pru disel pol pa tkole...  popizdi?, pa zaenkrat ?e re?t nemorem "popizdi? ?e nis navajen" (v drugo mogo?e :P)

 

Najbolje da pokli?em g. Pelkota, se zmenim za termin, na avtoasistenco pri?lepam "to moje razo?aranje", pa se odlo?am od tam naprej.

 

Hvala za svetovanje do sedaj. K?n 6pack sm vrjetn ?e dol?n.

Napisano

Kak?ne 2,3 ma?ine z 100kw.

 

Oprosti a to obstaja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.