Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej teb pa zgleda da menjalnik probleme dela ... Kva masina trokira ce ga do konca zahods ?? Kvecjem pr blokadi zacne pa nc prej. Ja lej 90 konjski mlincek mam pod havbo, ga morm mal bol ozemat ce hocm kksn tak manever izvesti. Ce bi meu vec konjusnice pod havbo nebi tok gas v podn tisu pr prehtevanju ... Pa ko prehtevam nikol ne tisim do blokade ampak mam v tapravi prestavi tko da ni problema ... Nisi pa odgovoru na moje vprasanje

 

Kanon, gas se pritiska le toliko, kot ?uti?, da motor "po?ira" . Ko za?uti? da motorju zmankuje navora zamenja? v vi?jo prestavo, tako bo? hitreje in varneje prehitel, ne pa samo ti??at gas ?e kar naprej do konca.

Ve? kanon, zato so pa pogruntali menjalnik. Menjalnik je kar koristna zadeva pri avtu ve?.

Kapi??

 

Nisi pa odgovoru na moje vprasanje

 

Kaj bi ?e rad zvedu fantek?
Napisano

Ejej, to pa ste ?oferji neki. Kot ka?e ste se u?ili vozit na ra?unalni?kih igricah.

 

Sej to je pa ?e ja splo?na znanost. Jzt sm se vse na Grand prix 2 nau?u :hudicek: Prmejdun da ni bil tam en Lojzi k se je z minardijem cjazil na zadnjem mestu :hohoho:

Podpis.png

 

Napisano

Jzt sm se vse na Grand prix 2 nau?u :hudicek:

No saj vidmo da z resni?nim svetom nimate kaj dost opravka. Ra?unalnik in igrice so va? svet.
Napisano

No saj vidmo da z resni?nim svetom nimate kaj dost opravka. Ra?unalnik in igrice so va? svet.

 

S tabo je ista zgodba. Skrivanje za tipkovnico, pa prazne herojske obljube da se bo? kdaj prikazal iz svojega brloga.

Podpis.png

 

Napisano

Sej to je pa ?e ja splo?na znanost. Jzt sm se vse na Grand prix 2 nau?u :hudicek: Prmejdun da ni bil tam en Lojzi k se je z minardijem cjazil na zadnjem mestu :hohoho:

 

?zmeden??zmeden? a ti tudd! Se mi je res zdelo da sva se celo ene 3x sre?ala se spomni? sem ti mahal?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

S tabo je ista zgodba. Skrivanje za tipkovnico, pa prazne herojske obljube da se bo? kdaj prikazal iz svojega brloga.

 

Saj mi je kar malo nerodno, ko vidim, da bi me tukaj vsi radi spoznali.

Saj sem reku, povejte kje in kdaj to?no se dobivate zadaj za Gamo, pa vas pridem enkrat mogo?e pogledat, ko bom mel cajt. N? ne obljubim kdaj, ampak enkrat enga lepga dneva se to ?ist lahko zgodi.

 

 

Ej, a tukaj vsi prehitevate tako kot Boss?

Enkrat se zavzemte in lepo prosite tukaj?njega ?efa YavarYe X6V6- ja da vas nau?i pravilnega in varnega prehitevanja. Vpra?ajte ga kdaj je motor najboj odziven in kdaj pod kak?nim gasom ima motor najbolj?i navor.

Le vpra?te ga le.

Napisano

Lojz popravi objavo! Niso vsi takega mnenja da bi te radi spoznali! In ful je te?ko prebrad kje so sre?anja ....zelo brihtno,druga?e pa Tako prehitevanja velja samo za traktoriste! Aja Lojz kako pa ti kej s traktorjem prehiteva? ,saj ima? deutz-a

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Saj mi je kar malo nerodno, ko vidim, da bi me tukaj vsi radi spoznali.

Saj sem reku, povejte kje in kdaj to?no se dobivate zadaj za Gamo, pa vas pridem enkrat mogo?e pogledat, ko bom mel cajt. N? ne obljubim kdaj, ampak enkrat enga lepga dneva se to ?ist lahko zgodi.

Ej, a tukaj vsi prehitevate tako kot Boss?

Enkrat se zavzemte in lepo prosite tukaj?njega ?efa YavarYe X6V6- ja da vas nau?i pravilnega in varnega prehitevanja. Vpra?ajte ga kdaj je motor najboj odziven in kdaj pod kak?nim gasom ima motor najbolj?i navor.

Le vpra?te ga le.

 

Ta pravga, k ga noben ne ujame pod temi pogoji.... :pepsi:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lojz popravi objavo! Niso vsi takega mnenja da bi te radi spoznali! In ful je te?ko prebrad kje so sre?anja ....zelo brihtno,druga?e pa Tako prehitevanja velja samo za traktoriste! Aja Lojz kako pa ti kej s traktorjem prehiteva? ,saj ima? deutz-a

 

Saj Boss ima traktor mar ne?
Napisano

Ma ne govorim o civilnem traktorju !

Jaz te spra?ujem po pravem traktorju! Ma? al ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ma ne govorim o civilnem traktorju !

Jaz te spra?ujem po pravem traktorju! Ma? al ne?

 

pa saj ima Boss tudi tega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kanon, gas se pritiska le toliko, kot ?uti?, da motor "po?ira" . Ko za?uti? da motorju zmankuje navora zamenja? v vi?jo prestavo, tako bo? hitreje in varneje prehitel, ne pa samo ti??at gas ?e kar naprej do konca.

Ve? kanon, zato so pa pogruntali menjalnik. Menjalnik je kar koristna zadeva pri avtu ve?.

Kapi??

Kaj bi ?e rad zvedu fantek?

 

Vidm da se zmer neves kaj pomeni gas do konca ... Jest pedalko stisnem do konca ... Saltam pa pr 5000 obratih blokada je pa sele na 6500 obratih. Vrjem pa da mam za svojo starost ze kar lepo stevilo kilometrov in izkusenj za sabo tko da tle tud nebomo najdl nobene tople vode.

Lej nc bat ... Lohk ze kr garanteram da vem precej vec o avtomobilih in mehaniki kokr pa ti pa brez zamere ampak avtomehaniku nebos nc novga povedu, bom kvecjemu jest teb ...

Spomin ti pa tud dela k zlati ribci al pa se slabse ... Pejt 1 stran nazaj prebrat kva sm te vprasu

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Ma ne govorim o civilnem traktorju !

Jaz te spra?ujem po pravem traktorju! Ma? al ne?

 

Mam! Pa ne Dojca ampak Kuboto.

Zakaj te pa to zanima?

Napisano

Mam! Pa ne Dojca ampak Kuboto.

Zakaj te pa to zanima?

 

kupujem,kak?en nasvet! naa kaj naj pazim am kako se obnese ?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja no, pol pa povej da pa? ti nima? ob?utka, zato prtiska? do konca. Ampak to ne pomeni da je tako prav.

Sicer sem pa ?e davno pogruntal, da ti nima? ob?utka. Saj sem ti reku, da ti "zna?" samo na gas ti??at in to brez ob?utka.

Koli?kaj izku?en voznik dobro ve kolko je treba pritiskat gas, da motor "sfolga" sicer motor bolj trokira kot pa vle?e. Ti kot ka?e, ?e nisi pr?u do te faze. Boss, ve?, sem mel jaz tud mazdo, pa ne samo eno, tako da vem kako se mazdin motor odziva.

A bremza? tud tako, da zmeraj do konca pohodi??

Ejejej, Boss, spet si sam sebe pobruhcal.

 

?e kaj nam povej - ob tvojem nepoznavanju tehnike se prav sladko nasmejem. Po?asi pa nam ratuje jasno, da ima? neka 25-30 let stara jajca ?e v precej bogem stanju, da pri pritisku stopalke do konca za?ne trokirat.

 

Mater men to ?e Jugo pred ?etrt stoletja ni po?el to kar opisuje?. Aja aha ?e razumem, ti bi torej zahodil do konca pri 1000 obratih in se spravil prehitevat. Hja takole pa res ne bo ?lo ve?, mora? imeti v ustrezni prestavi z dovolj obrati. Potem pa ne bo ni? trokiralo in ?e avto res ni prestar ga ne bo ni? zalivalo, ker zna sam dozirat pravilno kolk goriva lahko sfolga ?ez motor. Pa LojZi kak?en servis bo tud treba na avtu narest, kake sve?ke zamenjat, kable pa bo. Ni? ve? trokiranja in vo?nja bo spet u?itek ter bo? kon?no lahko spet normalno sledil prometu in ne bo? bil ve? ovira.

 

 

Druga?epa dragi LojZi res nima? niti najmanj?ega pojma kako se prehiteva oziroma kako se pospe?uje in za vsakim tvojim postom vsem nam samo ?e dodatno razlga? in dokazuje?, da si en navaden cagav me?ka? pa ?e brez jajc povrh.

 

Pol pa ?e taka primerjava z bremzami :wacko::whatever: a ti tud k ti kisa zmanjka, solato s cvi?kom zalije?. Tole je to?no tolk butasta primerjava kot tvoja.

 

LojZi glej teb noben ni? ne verjame ve?, ne to, da si mel Mazdo, ne to da ma? sploh avto. Od tolk nabijanja in takih sme?nih izjav ti resno ne moremo verjeti ?ist ni?. Ko bi lahko karkoli podkrepil z dejstvom se vedno skrije? in zavle?e? v mi?jo luknjo. kaj so ti ljudje tolk hudga naredili, da se jih tako boji? in zna? otresat le po forumu, kjer si varen, v ?ivo te je pa strah ?e lastne sence o?itno.

33112_1.png

Napisano

Kanon, gas se pritiska le toliko, kot ?uti?, da motor "po?ira" . Ko za?uti? da motorju zmankuje navora zamenja? v vi?jo prestavo, tako bo? hitreje in varneje prehitel, ne pa samo ti??at gas ?e kar naprej do konca.

Ve? kanon, zato so pa pogruntali menjalnik. Menjalnik je kar koristna zadeva pri avtu ve?.

Kapi??

 

Motor bo po?iral kolikor bo maksimalno zmogel pa ne glede, da je gas pritisnjen do konca - sej vem, tega ne more? vedet, ker si nikoli nisi drznil pritisniti pedalke do konca. ?e enkrat tam ni nobenega bavbava, ni? drasti?nega se ne bo zgodilo, noben ne bo umrl, avto pa tud ne bo crknil. ?e pa bo je bil pa tako al tako za na servis.

 

?e enkrat LojZi - govorimo o pritisku pedalke do konca in ne navijanju motorja v blokado. Ja madona zdele bi pa ?e morala biti jasna tale razlika.

 

Pa ?e nekaj, ?e prehiteva? samo en avto med prehitevanjem ne bo? nikoli rabil menjati, ker to ni ravno varno saj zgublja? dragocen ?as z menjavo prestave, kjer avto ne pospe?uje. ?e se ti to zgodi si ?el prehitevat z napa?no prestavo v bistveno previsokih obratih, kjer ni ve? dovolj navora.

 

Menjalnik je izredno koristna zadeva ampak glede na to kaj nam razlaga?, njegove uporabe in delovanja ?e nisi ?isto ni? osvojil. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Boss, ?e ti prehiteva? tako, da mora? pohodit gas ?isto do konca, to pomeni, da si prehiteval ob nepravem ?asu in takrat, ko je prehitevani imel ?e previsoko hitrost za tvoj nameravani manever in tvoje prehitevanje. ?e prehiteva? tako, kot si napisal, pomeni, da te je situacija presenetila in da prehiteva? brez kakr?ne koli rezerve. V takih primerih se ne prehiteva.

 

100x ima? prav :punk: Prehitevat je treba tako, da ?im dalj ?asa vzporedno vozi? s avtom, ki ga prehiteva?.

 

Zdej pa eno vpra?anje za na?ga Lojza ... Kaj bi naredu da recimo enga prehiteva? in je un tok ?leht da ti ubistvu ne pusti prehitevat oziroma, da ko si ti ob njegovem boku za?ne pospe?evati, pou minute nazaj je pa cjazu ko pol? to se pravi je vozu konkretno pod omejitvijo !

 

To se je recimo meni 1x ali 2x zgodilo, ko sem ?e imel skuter (250ccm). Najprej pred menoj voze?i ni ?el nikamor, potem sem pa za?el prehitevat pa je tudi on stisnil na gas kao "ne bo? me". In kaj mi je ostalo druga kot da sem pustil bedaku, da je potem dr?al gas do podna, medtem ko sem se sam vrnil nazaj za njega. Uh, ?e eno provokativno imam za Lojza; ?e je pregledno, z motorjem prehitevam tudi preko polne ?rte. Zakaj? Zato, ker to naredim tako hitro, da se pred menoj voze?i niti ne zave, kdaj sem ga prehitel. Kaj pravi? na to Loj-Zi? Vozni?ko stran, ha? :lol:

 

se pa zadnje ?ase ?edalje bolj pogost dogaja, da folk na avtocestah pri prehitevanju dobesedno sko?i na prehitevalni pas in ?e je recmo vozil 110 km/h, prehiteva z 111 km/h, ti mor? pa na polno poj bremzat, ker pa? ni predvidel hitrosti bli?ajo?ega se vozila na prehitevalnem pasu, ki vozi z 130 km/h pri re?mo temu tako zelo teko?em prometu :S

 

prej?nji teden trikrat v 20 min na AC Grosuple- Dom?ale :blink::blink::blink:

 

To se tudi meni redno dogaja. In vr?ejo se ven brez smerokaza, brez iztegnjene roke skozi ?ipo, brez kakr?negakoli znaka... da bi vsaj ti?a ven pomolil skozi priprto ?ipo. Ni?. Ampak to ni sporno, ?e on ni? ne gleda in ne nakazuje smernikov. Sporen sem jaz, ko pripeljem 150km/h.

 

Kanon, a ti tud tako prehiteva? kot Boss?

Ejej, to pa ste ?oferji neki. Kot ka?e ste se u?ili vozit na ra?unalni?kih igricah.

Hehehe, otro?ki....sami talenti.....

 

Ne bo? verjel, ampak pri ra?unalni?kih igrah se lahko marsikaj nau?i?. Pa ne mislim raznih arkadnih Need For Speed variant, ampak simulacij kot so Live for Speed, Gran Tourismo, Shift in podobnih. Ker navadno se v njih vozi na no?, kar pomeni, da je polno nepredvidenih situacij, ko mora? znat pravilno odreagirat. In to znanje lahko komot prenese? tudi v resni?no ?ivljenje. Da ne bo? mislil, da vojska ne igra Counter Strike, Armed Assault in America`s Army. So ravno zadnji? kazali po TV. In sigurno si s takim znanjem ve?ji talent kot ti, ki se pri zakonsko omejeni hitrosti kotali? po cesti ko neki menhir. Ker, ko bo? ti moral re?it, kako nepredvideno situacijo, je ne bo? znal... po tvojem pisanju in modrovanju sode?.

 

Sicer ima? pa prav! 100x prav! :ouje:

 

Enkrat se zavzemte in lepo prosite tukaj?njega ?efa YavarYe X6V6- ja da vas nau?i pravilnega in varnega prehitevanja. Vpra?ajte ga kdaj je motor najboj odziven in kdaj pod kak?nim gasom ima motor najbolj?i navor.

Le vpra?te ga le.

 

Pri 260 konjih je motor skoraj vedno odziven :prstgor: Isto kot moj moped s 165 konji. Ko rabi? gas, ga pa? odpre?. Prestava je lahko tudi najvi?ja, ?e ho?e? :rolleyes: Je pa res, da bolj gre takrat, ko ?uti?, da ga bo razneslo... nekak podobno kot ?e ima? ti?a v roki. Goloba pismono?o mislim, ne met pokvarjenih misli.

Napisano

?e kaj nam povej - ob tvojem nepoznavanju tehnike se prav sladko nasmejem. Po?asi pa nam ratuje jasno, da ima? neka 25-30 let stara jajca ?e v precej bogem stanju, da pri pritisku stopalke do konca za?ne trokirat.

 

Mater men to ?e Jugo pred ?etrt stoletja ni po?el to kar opisuje?. Aja aha ?e razumem, ti bi torej zahodil do konca pri 1000 obratih in se spravil prehitevat. Hja takole pa res ne bo ?lo ve?, mora? imeti v ustrezni prestavi z dovolj obrati. Potem pa ne bo ni? trokiralo in ?e avto res ni prestar ga ne bo ni? zalivalo, ker zna sam dozirat pravilno kolk goriva lahko sfolga ?ez motor. Pa LojZi kak?en servis bo tud treba na avtu narest, kake sve?ke zamenjat, kable pa bo. Ni? ve? trokiranja in vo?nja bo spet u?itek ter bo? kon?no lahko spet normalno sledil prometu in ne bo? bil ve? ovira.

Druga?epa dragi LojZi res nima? niti najmanj?ega pojma kako se prehiteva oziroma kako se pospe?uje in za vsakim tvojim postom vsem nam samo ?e dodatno razlga? in dokazuje?, da si en navaden cagav me?ka? pa ?e brez jajc povrh.

 

Pol pa ?e taka primerjava z bremzami :wacko::whatever: a ti tud k ti kisa zmanjka, solato s cvi?kom zalije?. Tole je to?no tolk butasta primerjava kot tvoja.

 

LojZi glej teb noben ni? ne verjame ve?, ne to, da si mel Mazdo, ne to da ma? sploh avto. Od tolk nabijanja in takih sme?nih izjav ti resno ne moremo verjeti ?ist ni?. Ko bi lahko karkoli podkrepil z dejstvom se vedno skrije? in zavle?e? v mi?jo luknjo. kaj so ti ljudje tolk hudga naredili, da se jih tako boji? in zna? otresat le po forumu, kjer si varen, v ?ivo te je pa strah ?e lastne sence o?itno.

 

Bossek, kot ka?e, ti prehiteva? kot kak?na baba.

?e enkrat; Pravi ?ofer prehiteva z ob?utkom do motorja in to je tako, da iskoristi obmo?je najbolj?ega navora. ?e motor dr?i? v obmo?ju, ko je navor najve?ji, se tudi najhitreje prehiti. Babe in cincarji pa prehitrevate tako kot si opisal, to je gas do daske, saj itak nimate ob?utka kdaj avto najbolj vle?e oziroma najhitreje pospe?uje.

Ti Boss, ki si ra?unalni?ki heker, bo? hitro najdu graf, ki prikazuje najbolj?i navor pri dolo?enih obratih za tvoj avto.

No dej, poi??i pa prpopaj tle gor, pa bomo vidli. Bo??

Napisano

Bom tudi ?e jest po?akal, tale Mobitelova akcija je tudi zanimiva....men je vseen kje sem, samo da je ceneje in da je omre?je zanesljivo. Trenutno imam M ZATE, ker mi je avgusta zaradi moje MLADOSTI :) potekel Orto v nulo. ?e Simobil kej pamtnega ven rukne takoj zamenjam, mi je v?e? tudi zato ker si na netu spremenim paket in je to to....telefonov ne rabim tako da konc z vezavam. ....a je pri BOBU popolnoma isto omre?je,ista pokritost al so kak?ne cake kje?? Vem da je to Simobilovo vse skupaj....ker cena mi res ne gre v glavo, nekaj tudi v tujini vsak mesec porabim pogovorov in sms-ov, kar bi me pri bobu verjetno ornk vsekal.

Napisano

Kva je fajn, da nekajkrat na mesec odprem tole temo, ravno prav sem uletel. :aaaaa:

?e enkrat; Pravi ?ofer prehiteva z ob?utkom do motorja in to je tako, da iskoristi obmo?je najbolj?ega navora. Babe in cincarji pa prehitrevate tako kot si opisal, to je gas do daske, saj itak nimate ob?utka kdaj avto najbolj vle?e oziroma pospe?uje.

Ti Boss, ki si ra?unalni?ki heker, bo? hitro najdu graf, ki prikazuje najbolj?i navor pri dolo?enih obratih za tvoj avto.

No dej, poi??i pa prpopaj tle gor, pa bomo vidli. Bo??

 

Da Vas popravim, v obmo?ju najvi?jega navora IN mo?i. Pri meni je najvi?ji navor pri 5300 obratih (?eprav ga je prakti?no od 2000 obratov ?isto dovolj za vsakodnevno cincanje), najvi?ja mo? pa je pri 6500 obratih nakar ?isto po?asi mo? upada do 7500 obratov (kjer je ?e vedno preko 170 konjev, od dolo?ene predelave pa pri 7000 obratih spet mo? malo naraste, bo treba spet pomeriti). V praksi to pomeni, da vle?e avto do konca dovolj dobro za prehitevanje, ga ne rabim "dr?ati v dolo?enem obmo?ju obratov".

Torej imam od Vas ?egen, da lahko avto pritisnem vse do 7500 obratov (ali pa vsaj 6000 obratov, v obmo?ju najbolj?ega navora) ko prehitevam, saj le tako prehitim dovolj varni in hitro. :jupiii:

Objavljena slika

Napisano

Kva je fajn, da nekajkrat na mesec odprem tole temo, ravno prav sem uletel. :aaaaa:

 

Da Vas popravim, v obmo?ju najvi?jega navora IN mo?i. Pri meni je najvi?ji navor pri 5300 obratih (?eprav ga je prakti?no od 2000 obratov ?isto dovolj za vsakodnevno cincanje), najvi?ja mo? pa je pri 6500 obratih nakar ?isto po?asi mo? upada do 7500 obratov (kjer je ?e vedno preko 170 konjev, od dolo?ene predelave pa pri 7000 obratih spet mo? malo naraste, bo treba spet pomeriti). V praksi to pomeni, da vle?e avto do konca dovolj dobro za prehitevanje, ga ne rabim "dr?ati v dolo?enem obmo?ju obratov".

Torej imam od Vas ?egen, da lahko avto pritisnem vse do 7500 obratov (ali pa vsaj 6000 obratov, v obmo?ju najbolj?ega navora) ko prehitevam, saj le tako prehitim dovolj varni in hitro. :jupiii:

Objavljena slika

 

No, ?e za mazdinga dizla napopaj! Saj Boss ma dizla mar ne?
Napisano

Za za?etek, tule je od 2,2 verzije:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

 

Verjetno ste pozabili odgovoriti... Jaz svoj avto lahko stisnem prakti?no do omejevalca obratov pri prehitevanju, kajne? :)

Napisano

Za za?etek, tule je od 2,2 verzije:

 

Objavljena slika

 

tole je za staro 2.2

 

novejsa ima 95kW in 340Nm pri 1800rpm...in nima smisla je peljat nad 3000rpm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.