Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?na se pa vam zdi tale pogruntav??ina?

 

http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/varna...j_varnejsi.aspx

 

Tudi za ?oferja bi bilo varneje, ?e bi sedel s hrbtom v smeri vo?nje. :D

 

Pa mal bolj resno. V ?lanku ne pi?e koliko pobruhanih avtov imajo zaradi tega na ?vedskem. Pred leti na nekem izobra?evanju v pfortzheimu so ?vabi ?parali na nas in nas namesto z dvema taxijema vozili z enim karavanom E - klase v katerega prtlja?nik so namestili dodatne sede?e, da smo gledali kontra smeri vo?nje. Potem smo raje eno uro pe?a?ili kot da bi se pol ure po mestu vozili na tak na?in ker je bilo vsem brez izjeme slabo za crknt.

 

Kot drugo. pisec ?lanka verjetno ni poizkusil stla?it normalno velik otro?ki sede? kontra v avto na zadnje zice. Ker ?e bi mu to tudi uspelo, potem ?e vedno nebi imel kam stla?it nog otroka. Vsaj z na?im 2,5 letnim otrokom to zagotovo ne gre. V meganetu imam celo z "lupinco" probleme - jo moram na silo tla?it za voznikov sede?, pa pri svojih 1,75m nisem glih dolgin.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sej si ?e vse povedal... dejansko si ne predstavljam kako sploh spraviti otroka v avto, ker moja tamala mi pri dveh letih in pol ?e ti?i noge v prvi zic. Da obrnem sede? jo sploh ne spravim v avto pa ne govorimo tukaj o malih avtomobilih ampak o Mazdi 6.

 

Slabost je naslednji problem tretji problem je da pri teh letih otroci ?e sku?ajo ?imve? stvari narediti sami in zlest v otro?ki sede? je ?e najmanj. V kontra smeri jim je pa? treba dejansko pomagat vsaki? od a do ? in ne samo na koncu, da ga pravilno pripne?.

 

?etrti problem je, da ne vidi? otroka kar zna biti za marsikaterega star?a kar stresno in nekako nesprejemljivo, da se med vo?njo obra?a in steguje nazaj, da preveri kaj se dogaja v sede?u. ?e je otrok obrnjen naprej je situacija pod nadzorom samo s pogledom v ogledalo. Si upam trditi, da ravno zaradi tega se bi s kontra obrnjenimi sede?i zgodilo kar nekaj nesre? ve?, ki se druga?e sploh ne bi.

 

Kar se pa ti?e statistike je pa v ?lanku res lep primer kako se jo zlorabi za podkrepitev navedb v ?lanku

 

Po statisti?nih podatkih je v Nem?iji v zadnjih petih letih v nesre?ah umrlo 37 enoletnih otrok, na ?vedskem pa v enakem obdobju niti eden.

Komentar na to navedbo je pod to?ko ena - ?e govorimo o otrocih do 4. leta potem bi morali vzeti statistiko za celotno obdobje od 0 do 4 leta. O?itno je bil podatek o enoletnih otrocih idealen za podkrepitev navedenega in so izbrali samo to obdobje.

 

?e bolj problemati?no pa je navajanje statistike v absolutnih ?tevilkah in ne procentualno ali pa na milijon prebivalcev.

 

Nem?ija se bli?a ?tevilu 90 milijonom prebivalcem medtem, ko jih ima ?vedska 9 milijonov. Se pravi da je ?e tu razmerje 1:10. V povpre?ju zadnjih 5 let je bilo v Nem?iji pribli?no 45mrtvih na milijon prebivalcev, na ?vedskem pa okoli 30.

 

Se pravi spustimo Nem?kih 37 primerov na desetino in dobimo 3,7 ter ?e to zmanj?amo za tretjino glede na splo?no ?tevilo ?rtev prometa in dobimo 2,5.

 

In ?e eno zadevo ni za pozabit... materam v Nem?iji pripada le 14 tednov porodni?ke, medtem, ko ?vedinjam 68 tednov. Kar pomeni, da mora oddati Nem?ka mamica svojega otroka v vrtec prakti?no po treh mesecih, kar pomeni vsak dan ga imeti v avtomobilu do vrtca in nazaj, medtem, ko je ?vedska mamica z otrokom doma do otrokovega enega leta in ?tirih mesecev in ga v tem ?asu ne rabi vozit vsak dan v vrtec, se pravi je otrok na varnem izven prometa.

 

Se pravi, ?e ?e to vkalkuliramo dobimo manj kot dva primera na ?vedskem kar je pa prakti?no ?e statisti?na napaka.

 

Tako, da na koncu dejansko se postavlja vpra?anje a je res efekt tak?en kot ga ?elijo prikazati v ?lanku? Aja pa da ne bo kdo mislil, da sem apriori kontra samo vedno se vpra?am a je dejansko res tisto kar nam ho?ejo prikazati kot ultimativno pogruntav??ino in resnico.

33112_1.png

Napisano

No, po?asi bova pa z Bossom postala prijatelja. Letos je kar zmeren pri snegu in ni kak?nih enormnih koli?in na?aral. Pa tudi kak?ne take izjave ima, da se enostavno moram z njim strinjati.

 

Glede statistike lahko doka?em vse. Tudi to, da so starej?a vozila bolj varna od novej?ih.

 

Leta 1994 je bilo na Slovenskih cestah 505 smrtnih ?rtev. Leta 2010 pa 138.

Leta 1994 je bila povpre?na starost vozil 6,8 let. Leta 2010 pa 8,2.

 

Torej lahko zaklju?imo, da starej?a kot so vozila, bolj so varna in manj je smrtnih ?rtev.

 

No, pri tem bom zamol?al, da je bilo leta 1994 na Slovenskih cestah 6586 prometnih nesre? s smrtnim izidom ali po?kodovanimi, leta 2010 pa 7560...

 

 

Zdaj pa druga statistika:

V Sloveniji se varnost cestnega prometa slab?a.

 

Leta 1994 je bilo na Slovenskih cestah 6586 prometnih nesre? s smrtnim izidom ali po?kodovanimi, leta 2010 pa 7560.

 

Pri tem bom zamol?al, da je bilo leta 1994 v Sloveniji registriranih 668307 osebnih vozil, leta 2010 pa 1061646 in je bila torej temu primerno ve?ja gostota prometa...

 

 

Mogo?e komu to ni v?e?? Tudi prav. Naslednja statistika prikazuje, da se cestnoprometna varnost v Sloveniji izbolj?uje:

Leta 1994 je bilo na Slovenskih cestah 505 smrtnih ?rtev. Leta 2010 pa 138.

Leta 1994 je bilo na prebivalca registrirano 0,336 vozila, leta 2010 pa 0,518 vozila. Torej kljub gostej?emu prometu manj smrtnih ?rtev.

 

Bi radi, da ?e kaj doka?em? Vse po uradni statistiki. ?e kdo ne verjame, lahko ?e sam preveri:

http://kazalci.arso.gov.si/xml_table?data=...&ind_id=419

http://kazalci.arso.gov.si/xml_table?data=...&ind_id=418

http://kazalci.arso.gov.si/xml_table?data=...&ind_id=417

Napisano
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ampak najbolj sme?na je ta, da so mu pripisali 9 to?k... kako in na kak?en na?in, ?e je tujec? A ?e bi jih imel 18 bi mu pa slovenska upravna enota kar italijanski izpit preklicala al kako?

33112_1.png

Napisano

Danes sem ob 08:00 ?el v MB. sestank 10.11, 12 nazaj, vmes sem ?el po krofe na Trojane.

Cel ?as sem poslu?al kako folk jamra o cestah, snegu, zaprtju. Na ?tajerskem od Vranskega ga je bilo konkretno ve? kot naprimer LJ in Gorenjska.

 

Peljal sem se mirnih 110, prehiteval, povpre?na poraba ?e?kega bmwja 5,4 (!!!) v obe smeri.

 

Ja pisuka, ta 2 cm snega ne znamo ve? prenesti in to januarja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja pisuka, ta 2 cm snega ne znamo ve? prenesti in to januarja?

 

Konec sveta ko je malo snega. To je tudi en hecen absurd scrkljane civilizacije. 5x letno pade sneg in vsi zapani?arijo, postanejo nestrpni ?e?, da cestarji ne delajo svojega dela, zamujajo v slu?be, so popolnoma prestra?eni... Skratka sme?no je ?e vse skupaj. ?udim se, da na 24ur ?e ne priporo?ajo da si naj vsak doma naredi zaloge hrane in ne zapu??a doma ?e ni res nujno ker ?e gre? na cesto ko je 5cm snega se bo? najmanj konkretno razletel ali pa na cilj prispel enkrat kasneje. :notworth:
Napisano

Ampak najbolj sme?na je ta, da so mu pripisali 9 to?k... kako in na kak?en na?in, ?e je tujec? A ?e bi jih imel 18 bi mu pa slovenska upravna enota kar italijanski izpit preklicala al kako?

 

Tudi Italijani imajo dovoljenja na to?ke. Od leta 2003 velja sistem z 20 to?k bonusa. ?e se prav spomnim me je na italijanski AC na info tablah opozarjalo, da je kazen za prekratko razdaljo 3 to?ke. Kako je z drugimi kaznimi, ne vem. Morda pa imata Italijanska policija in na?a dogovor o medsebojni pomo?i na tem podro?ju.

 

Na?el sem popis kazenskih to?k (ne bom prevajajl - uporabi Google translate):

Violazioni più comuni e decurtazione di punteggio

 

-1 punto

 

Mancato uso o utilizzo improprio delle luci;

Sistemazione dei passeggeri e/o animali e/o oggetti non idonea.

 

-2 punti

 

Inosservanza della segnaletica stradale o delle segnalazioni degli agenti;

Collegamento inidoneo in caso di traino;

Trasporto in sovraccarico o in sovrannumero su autovetture;

Sosta in corrispondenza della fermata di autobus e filobus.

 

-3 punti

 

Inosservanza delle condizioni generali per effettuare un sorpasso;

Distanza di sicurezza inadeguata (in caso di collisione con danni lievi);

Non fermarsi all'invito di un agente;

Rifiutarsi di esibire i documenti richiesti o di far ispezionare il veicolo;

Eccesso di velocità superiore a 10 km/h e inferiore a 40 km/h.

 

-4 punti

 

Circolare contromano;

Uso errato delle corsie;

Fuggire in caso di incidente con soli danni a cose non così gravi da aver determinato la revisione della patente.

 

-5 punti

 

Circolare senza casco o con casco allacciato in maniera inadeguata;

Mancato uso delle cinture di sicurezza;

Uso di cuffie sonore o abuso di cellulari durante la guida;

Mancata precedenza a veicoli di soccorso (autoambulanze, polizia, vigili del fuoco);

Omesso uso di lenti quando prescritte.

 

-6 punti

 

Mancato rispetto del segnale "STOP", precedenza omessa o del semaforo rosso;

Violazioni ai comportamenti previsti ai passaggi a livello;

Eccesso di velocità superiore a 40 km/h e inferiore a 60 km/h.

 

-8 punti

 

Mancato rispetto della distanza di sicurezza che ha causato incidente con gravi danni alle cose;

Non dare la precedenza ai pedoni sulle strisce;

Invertire la marcia in prossimità o in corrispondenza di incroci, curve e dossi.

 

-10 punti

 

Gareggiare in velocità con veicoli a motore, con sfide organizzate e non autorizzate;

Eccesso di velocità superiore a 60 km/h;

Circolare contromano su curve, dossi ed in ogni caso di scarsa visibilità;

Effettuare sorpassi pericolosi;

Effettuare retromarce su autostrade;

Guidare in stato di ebbrezza da alcool, droghe o rifiutare gli accertamenti atti a verificare il proprio tasso alcolemico o il proprio stato psicofisico;

Fuggire in caso di incidente con gravi danni ai veicoli e/o alle persone;

Forzare posti di blocco;

 

Inoltre per alcune violazioni è prevista la sospensione della patente di guida per un tempo variabile (minimo 15 giorni per la cintura di sicurezza) in caso di recidiva nel biennio successivo alla prima infrazione, cioè se colti in fallo per 2 volte in 2 anni. Fermo restando che per altre (vedi guida in stato d'ebbrezza o sorpasso in curva) è previsto il ritiro immediato della patente di guida per la sospensione che sarà poi decisa dal Prefetto competente per territorio.

 

Kot zanimivost je pri njih predviden 15 dnevni odvzem dovoljenja (minimalno) za neuporabo varnostnih pasov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Konec sveta ko je malo snega. To je tudi en hecen absurd scrkljane civilizacije. 5x letno pade sneg in vsi zapani?arijo, postanejo nestrpni ?e?, da cestarji ne delajo svojega dela, zamujajo v slu?be, so popolnoma prestra?eni... Skratka sme?no je ?e vse skupaj. ?udim se, da na 24ur ?e ne priporo?ajo da si naj vsak doma naredi zaloge hrane in ne zapu??a doma ?e ni res nujno ker ?e gre? na cesto ko je 5cm snega se bo? najmanj konkretno razletel ali pa na cilj prispel enkrat kasneje. :notworth:

 

No saj ni bilo malo snega. Samo moj beli psemek je sel kot tank na 3 leta starih (25.000km) UGjkah

 

Ko smo pri gumah. Nahajgrede je bil na vranskem marine blue A4 tisti model 2006 zarit v ograjo. Izpod zmeckanega pleha se je lepo videl znacilni smrekast prifil eskimo s3. Verjetno so bile tudi te se original, ampak vazno da je za policaje....

post-2637-1390731558_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se tudi zdi sme?na reakcija ljudi na zimo in sneg. Zaradi svoje nesigurnosti v vo?njo in sposobnosti, krivijo cestne slu?be, da je centimeter snega ?e nepremostljiva ovira. Te se pa preseli na Fiji pa ne bo te?av... :ne vem: In ?eprav je Lojz nasprotoval moji ideji o tem, da bi vsak moral opravljat ?e poligon varne vo?nje, ?e vedno stojim za svojo trditvijo. Mogo?e bi dodal le ?e poligon smerokazev in retrovizorjev.

Napisano

Samo, fora je da enim ljudem tudi trening varne vo?nje ne bi pomagal, se pa strinjam s tem da bi morali ja. Mogo?e celo ve?krat...

 

Najbolj?i nasvet k mi ga je dal ravno Pavlovi?...ko je prvi sneg v nedeljo, ali de?...pojdi na prazen parkiri??e delat kroge pa spoznaj kako se avto obna?a...tako bo? potem znal tudi na cesti normalno vozit.

Podpis.png

 

Napisano

Amen!

 

Tistim, ki so ?e kdaj vozili v napa?no smer, pa bi na ?elo tetoviral kako pri nas poteka vo?nja in v katero smer! :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tistim, ki so ?e kdaj vozili v napa?no smer, pa bi na ?elo tetoviral kako pri nas poteka vo?nja in v katero smer! :cheers:

 

in vsem, ki to zagovarjajo po sistemu "sej se lahko vsakmu takega napaka zgodi" bi bilo treba tud vozni?ke pobrat. Zakaj pol kak?en tak kr ne zapelje v prepad, ?e se lahko vsakemu kej takega zgodi al pa direkt v drevo pa bo mir...

33112_1.png

Napisano

Tistim, ki so ?e kdaj vozili v napa?no smer, pa bi na ?elo tetoviral kako pri nas poteka vo?nja in v katero smer! :cheers:

 

Mmm, ne, kar rotacijsko na avto, da bi se ga ?e v dolgem loku izogibali in to ?e preden bi zavil na avtocesto :lol:

 

Sicer pa danes zjutraj pod mojim oknom:

http://www.24ur.com/foto-star-znanec-polic...-vklenitvi.html

 

Sem daroval nekaj slik, da ne bo samo suhoparnega teksta :D Tega o?itno nikoli ne bo izu?ilo ni?... druga kot pa kaki Goli otok in kotaljenje kamenja sem ter tja pri +46 celzija.

Napisano

in vsem, ki to zagovarjajo po sistemu "sej se lahko vsakmu takega napaka zgodi" bi bilo treba tud vozni?ke pobrat. Zakaj pol kak?en tak kr ne zapelje v prepad, ?e se lahko vsakemu kej takega zgodi al pa direkt v drevo pa bo mir...

 

 

Ne bi se povsem strinjal.

 

Glej, vsakemu se lahko zgodi kaj takega. In to bom vedno zagovarjal.

 

Je pa res, da bi vsaki moral po najve? 500 metrih vo?nje ugotoviti, da nekaj ne ?tima in parkirati na odstavni pas...

Napisano

Glej, vsakemu se lahko zgodi kaj takega. In to bom vedno zagovarjal.

 

Razlo?i mi kako se ti to lahko nenamenoma zgodi? Tega ne bom razumel pa ?e je ne vem kaj. Ali je prevozil 6 (?est!!!) ogromnih ?ivorumenih opozorilnih tabel, da vozi v nedovoljeno smer, ali je obrnil na AC ?!?!?!?, ali pa je po uvozu na AC zavil ostro levo namesto normalno nadaljeval naprej. Ni? od tega se ne more in ne sme zgoditi normalno operativnemu vozniku, ker ?e se ti to zgodi je edina logi?na razlaga "do?ivljenski odvzem dovoljenja". Pa? si labilna in nesigurna oseba, morebiti s tedenco k samomoru in kot tak zaradi varnosti drugih udele?encev v prometu, pa? ne more? za volan - ever.

33112_1.png

Napisano

Mmm, ne, kar rotacijsko na avto, da bi se ga ?e v dolgem loku izogibali in to ?e preden bi zavil na avtocesto :lol:

 

Sicer pa danes zjutraj pod mojim oknom:

http://www.24ur.com/foto-star-znanec-polic...-vklenitvi.html

 

Sem daroval nekaj slik, da ne bo samo suhoparnega teksta :D Tega o?itno nikoli ne bo izu?ilo ni?... druga kot pa kaki Goli otok in kotaljenje kamenja sem ter tja pri +46 celzija.

 

Najbolj?i stavek v ?lanku:

 

"Na policijski upravi Maribor so pojasnili, da se je voznik upiral vklenitvi, zato sta morala policista uporabiti prisilna sredstva, pri tem pa sta bila la?je po?kodovana."

 

Se pravi, da sta po?kodovana, ker sta uporabila prisilna sredstva. Sta jih mogo?e drug na drugem namesto na ulovljenem? Nesposobnost policistov? Nerodnost policistov? Neizku?enost oz. pomanjkanje usposabljanja?

 

 

 

Razlo?i mi kako se ti to lahko nenamenoma zgodi? Tega ne bom razumel pa ?e je ne vem kaj. Ali je prevozil 6 (?est!!!) ogromnih ?ivorumenih opozorilnih tabel, da vozi v nedovoljeno smer, ali je obrnil na AC ?!?!?!?, ali pa je po uvozu na AC zavil ostro levo namesto normalno nadaljeval naprej. Ni? od tega se ne more in ne sme zgoditi normalno operativnemu vozniku, ker ?e se ti to zgodi je edina logi?na razlaga "do?ivljenski odvzem dovoljenja". Pa? si labilna in nesigurna oseba, morebiti s tedenco k samomoru in kot tak zaradi varnosti drugih udele?encev v prometu, pa? ne more? za volan - ever.

 

Vsakemu se lahko to zgodi. V Kopru se je celo meni. Avtocesta je bila narejena tako, da se je kon?ala z uvozom v Koper. Nato so jo naredili ?e naprej, dvosmerni uvoz v Koper pa je ostal. In ko sem ?el iz Kopra, sem iskal podjetje, ki je tik pred avtocesto na levi strani. Ker pa mi je nasproti pripeljalo nekaj "?leperjev", nisem videl, kje je kri?i??e, in sem po svojem pasu - ki pa ni bil ve? v uporabi - pri?el na avtocesto v kontra smer. Ampak sem takoj ugotovil, da nekaj ni v redu. To je bilo pred skoraj 15 leti, in kasneje sem zvedel, da nisem edini, ki ga je tako zavedlo. Baje so kasneje to sanirali.

 

Torej, vsakemu se lahko to zgodi. Ampak vsak bi moral pa takoj opaziti, da nekaj ni v redu, ne pa da se pelje 40 km v kontra smer...

Napisano

Tomozuki - dobre fotke si jim prispeval! :D

 

Daj ?e kak?no za Mazda koledar, ker vidim da ti laufajo tovrstne zadeve. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dejmo se neki zment, zame je sneg ?ele od 25-30 cm naprej tist pred je prah ki se je nabral.

 

Pa razni "rev?ki" ki jih 1-2 cm snega ob cesti ?e ?isto z tira vr?e, BODITE DOMA IN VSAJ TAKRAT NE DELAJTE SRANJA PO CESTI, ?e pa ?e morate nekam iti OSTANITE DOMA, al pa POJDITE Z JAVNIM PREVOZOM - PE?.

 

V?eraj na poti iz poljan proti ?irem, naba?em DVA INVALIDA(2 avtomobila oba morostarske table), ki se na odseku kjer je omejite 90/km/h, peljeta 35 km/h, normalno po?im ju dol in pol mi tisti spredaj ?e blenda, mater vam fu... ?ABARJI NESPOSOBNI.

 

 

Pa da ne pozabim, CESTA JE BLA BREZ SNEGA IN SUHA, okrog pa kaka flikica snegca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bo?tjan, nedeljski ?oferji (po mo?nosti s klobukom in perjem v njem). :vino:

 

Vsako nedeljo se lahko prepri?amo, da ta izraz ni iz trte izvit. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dejmo se neki zment, zame je sneg ?ele od 25-30 cm naprej tist pred je prah ki se je nabral.

 

Pa razni "rev?ki" ki jih 1-2 cm snega ob cesti ?e ?isto z tira vr?e, BODITE DOMA IN VSAJ TAKRAT NE DELAJTE SRANJA PO CESTI, ?e pa ?e morate nekam iti OSTANITE DOMA, al pa POJDITE Z JAVNIM PREVOZOM - PE?.

 

V?eraj na poti iz poljan proti ?irem, naba?em DVA INVALIDA(2 avtomobila oba morostarske table), ki se na odseku kjer je omejite 90/km/h, peljeta 35 km/h, normalno po?im ju dol in pol mi tisti spredaj ?e blenda, mater vam fu... ?ABARJI NESPOSOBNI.

Pa da ne pozabim, CESTA JE BLA BREZ SNEGA IN SUHA, okrog pa kaka flikica snegca.

 

Na take sm js naletu u soboto, ko sm sou iz sihta. Pelala sta se pa en za drugmu, pa sm sam gledu kje bom lohk js s temi 45 konji sou prehitevat <_<

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.