Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Lojz

Priporočeno sporočilo

Jah 08:30 je najhuje, res je. Boss ti mas par 100m na sreco za presekat ampak ta cajt je blo res najhuje od sentvida pa vse do vrhniskega klanca

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je tole danes na primorki nov rekors? 30km kolona...

Zakaj pa zdaj ne napi?e?, da so ve?inoma tujci - ali kamionski tranzit ali pa nem?ki in avstrijski turisti, ki se jim kon?ujejo po?itnice?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa zdaj ne napi?e?, da so ve?inoma tujci - ali kamionski tranzit ali pa nem?ki in avstrijski turisti, ki se jim kon?ujejo po?itnice?

Boss vceraj sem sel z motorjem v Rimini na dirko. Vec kot 50 avtov sem prehitel po desni, vse slovenski avti. Kasneje za menoj so prisli kolegi s kombijem ki so potrebovali 8 ur (4 vec) od tega so vse zgubili v slo, tudi oni so se pizdili zgolj nad nasimi vozniki.

 

Zakaj potem v Italiji vse tece pa je se vec prometa? Od kje ti spet to da tujci delajo zdrahe? A se ti kdaj kdo drug kot slovenec na rit zalepi?

V reh casih ko je toliko prometa je varnostna edini razlog za nesrece.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss vceraj sem sel z motorjem v Rimini na dirko. Vec kot 50 avtov sem prehitel po desni, vse slovenski avti. Kasneje za menoj so prisli kolegi s kombijem ki so potrebovali 8 ur (4 vec) od tega so vse zgubili v slo, tudi oni so se pizdili zgolj nad nasimi vozniki.

 

Zakaj potem v Italiji vse tece pa je se vec prometa? Od kje ti spet to da tujci delajo zdrahe? A se ti kdaj kdo drug kot slovenec na rit zalepi?

V reh casih ko je toliko prometa je varnostna edini razlog za nesrece.

 

 

Mogoce zato, ker v Italiji kamionarji lepo vsi vozijo po desnem pasu... Cimp pridejo cez slvoensko mejo, pa sta ze po dva vstric, ko se priehitevajo ... To sem ze veckrat dozivel, ko sem sel v Benetke ... Vceraj popoldne okoli 15ih sem se peljal od Brezovice proti domu... torej proti predoru Sentvid ... in je v smeri proti morju ze vse stalo ...

 

skitched-20160910-123636.jpg

 

In velikokrat vidim Avstrijce (osebni avti) ki "kampirajo" na prehitevalnem pasu, ceprav je vozni pas prost ... Niso samo nasi tisti, ki se jim jebe za promet okoli njih :) ... Povecano stevilo nesrec je ravno v poletnih mesecih, ko je na cesti ogromno tranzitnega prometa... in to so predvsem tujci... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Promet v Italiji so s tutorjem spucal v nulo. Levi je stalno poln ampak gre non stop 120-130. Torek steda sem bil v Milanu, uzitek.

 

Tujci ko vidijo da se cozi po levem enostacno sledijo, namrec imajo veliko cest ki so dvosmerne....

 

Moje mnenje je da nase ceste ne morejo vec pozirati rastujoce kolicine prometa. Predvsem pa je tudi cestninska na logu velik vzrok nesrec. Tako kot v tvojem videu se bremzanje prenasa dalec nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eto danes spet in to v smeri Kopra iz Primorke pa vse do stajerke, jutri bo spet in tako naprej...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Premajhna varnostna razdalja in "kampiranje" na levem pasu.

 

Se strinjam. To je res vzrok velikega ?tevila nesre? in vzrok zastojev in manj?e preto?nosti cest. Ampak...

 

Zakaj, hudi?a, mora biti vedno en ampak?

 

Torej, ampak.

 

Ampak druga?e se po na?ih cestah skoraj ne da voziti. Ko smo ?li na po?itnice in sem vlekel po?itni?ko prikolico s petko, polno otrok, sem za?el po po?itni?ko: saj se nikamor ne mudi, ?asa je ?e dovolj, zakaj bi delal si skrbi,...(Adi Smolar). Na avtocesti dohitim tovornjak, tovornjak s priklopnikom, vla?ilec s polpriklopnikom,... Karkoli po?asnej?ega od mene. In dam levi smernik in ?akam. In ?akam. In ?akam. In tudi po deset kilometrov nih?e toliko ne zmanj?a hitrosti, da bi se lahko varno prestavil na levi pas. Ko potem po?asi komu izsilim prednost, ker se druga?e ne da, mi blenda tako, da kar lu?i za pol metra ven poskakujejo. Prehitim tisto re? pred seboj in se prestavim nazaj na vozni pas. In po nekaj kilometrih dohitim naslednjega. In spet prevozim z levim smernikom tudi po deset kilometrov, preden enostavno nekoga izsilim, da lahko prehitim. Ja, za moje ?ivce bi bilo potem bolje, ?e bi kar ostal na levem pasu. In bi me rahlo brigalo, pa ?e tistemu zadaj ?arometi eksplodirajo od blendanja... In za primerjavo izku?nja iz Avstrije in Nem?ije: Avstrijci in Nemci se me niso lotili prehitevati, ?e sem dal levi smernik! Sicer tega nisem opazil v Sloveniji. Tu so me tudi Avstrijci in Nemci prehitevali, pa ?eprav sem imel levi smernik. Ne vem, zakaj tako?

 

Ko smo takole potovali in zavili z avtoceste, sem pa kljub eno tono te?ki prikolici MORAL voziti najve? ?tiri do pet metrov za tistim pred menoj, druga?e so se mi vrivali pred mene in sem naenkrat imel varnostno razdaljo s ?estih, sedmih metrov zmanj?ano na meter, najve? meter in pol! In lahko mu trobi?, lahko mu maha?, lahko peni?, briga ga. ?e pa ga kresne? od zadaj, si pa kriv in pika.

 

Torej? Dokler ne dobimo policije, ki bo take nestrpne?e lovila in sankcionirala (namesto da ?epi v grmu na koncu naselja, kjer ni ve? hi?, ni pa ?e table za konec naselja in lovijo "prehitre" voznike), do takrat se ne bomo nau?ili. Slovenci se o?itno kaj nau?imo samo, ko nas po?lata za denarnico. Stanje v koloni zaradi nekega drugega nestrpne?a nam ne da razmi?ljati, da bi z druga?no kulturo za volanom tudi ceste bile bolj preto?ne. Toliko Slovenski mo?gani o?itno niso sposobni procesirat...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss vceraj sem sel z motorjem v Rimini na dirko. Vec kot 50 avtov sem prehitel po desni, vse slovenski avti. Kasneje za menoj so prisli kolegi s kombijem ki so potrebovali 8 ur (4 vec) od tega so vse zgubili v slo, tudi oni so se pizdili zgolj nad nasimi vozniki.

 

Zakaj potem v Italiji vse tece pa je se vec prometa? Od kje ti spet to da tujci delajo zdrahe? A se ti kdaj kdo drug kot slovenec na rit zalepi?

V reh casih ko je toliko prometa je varnostna edini razlog za nesrece.

 

Jures, jaz nikoli nisem trdil da so slovenski vozniki angel?ki ampak poleti jih pa po pizdarijah preka?ajo inozemski turisti. Ne vem zakaj se nekateri tako trudite blatit doma?e voznike, tuje pa v nebo kovat, ker to dejansko ne ustreza stanju na cestah. Vsak, ki se malo ve? vozi naokrog bo to videl. Tudi policijska statistika nesre? na AC kri?u to potrjuje. 

 

?e smo pa glih pri tem kdo se komu zalepi za rit se je to meni zgodilo letos samo ene 2x in glej ga hudi?a, obakrat je bil Italijan - ok italijanke tablice, ker lahko je bil notri slovenski zdomec, a ne?

 

Si pa upam trditi, da na ?tevilo vozil imam v procentih manj kriti?nih ali nesramnih situacij s strani slo voznikov kot poleti s strani tujega tranzita. Kaj ho?em povedat je to, da pizdarije delajo egoisti?ne svinje, neuravnove?eni kreteni, agresivni norci in poloperativni me?ka?i z refleksi in razmi?ljanji skoraj mrtvega konja. Velja pa da to ni odvisno od nacionalnosti voznika ampak od posameznih osebkov pa ne glede od kod je.

 

Meni gre samo to na ?ivce, da nekateri vidite samo sodr?avljane v tej vlogi, tujcem se pa klanjate in vsako njihovo pizdarijo pospremite z besedami, reve? se ne znajde, nau?il se je neumnosti od nas Slovencov, mi smo tud taki v tujini in podobni umotvori.

 

In ?e nekaj, brez tranzitnega prometa bi bila Slovenija v prometni varnosti pred Nem?ijo, ampak dokler se statistika vodi na koli?no prebivalstva in ne na koli?ino prometa potem smo tam, kjer pa? smo.

 

Tole poro?ilo je recimo tudi zanimivo in pove marsikaj (Slo, Ita, Avt, Fra - so skoraj poravnane) nikjer pa ne doka?e, da bi bili Slovenci slabi vozniki, celo nasprotna, da navkljub vzhodnoevropskem tovornem tranzitu smo ?e vedno v evropskem povpre?ju.

 

http://ec.europa.eu/transport/road_safety/pdf/vademecum_2015.pdf

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej? Dokler ne dobimo policije, ki bo take nestrpne?e lovila in sankcionirala (namesto da ?epi v grmu na koncu naselja, kjer ni ve? hi?, ni pa ?e table za konec naselja in lovijo "prehitre" voznike), do takrat se ne bomo nau?ili. Slovenci se o?itno kaj nau?imo samo, ko nas po?lata za denarnico. Stanje v koloni zaradi nekega drugega nestrpne?a nam ne da razmi?ljati, da bi z druga?no kulturo za volanom tudi ceste bile bolj preto?ne. Toliko Slovenski mo?gani o?itno niso sposobni procesirat...

To velja za vse in ne samo za Slovence. Dokler ne bo policije na cesti bo tako kot je. Upam, da ?imprej priklopijo ?e tisti sekcijski radar v trojanskih tunelih, da ne bom samo v nekaj minutah, ko se peljem ?ez bil prehiten s strani Mad?ara, ki mu je obvestilna tabla namerila 159km/h in dva romunska kombija, ki sta peljala nekje po oceni med 130 in 140km/h - med njima pa je bilo manj kot 10m varnostne razdalje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V petek je bilo nekaj v zraku...

 

Najprej v zoozanju na stajerki med zalcem in sentrupertom v smeri lj...

Se peljem cca 75kmh in prehitevam kolono kamionov in ko dohitim majstra ki se je obotavljal na prehitevalnem pasu in ni takoj upal mimo kamiona (tam je malo ozji preh.pas),se pac peljem z normalno varnostno razdaljo vzporedno z tovornjakom in pocakam da gre pocasi mimo kamiona pred mano. V tistem se mi z konkretno vecjo hitrostjo na rit nalima g.punto italijanskih tablic in divje blenda in trobi... no,ko tisti spredaj prehiti in se vrne na vozni pas,zacnem pospesevati,punto se zmeraj blenda,prehitim kamion,dam desni smerokaz, da se odmaknem debilu... ne,majstr je v tistem odloci da me bo prehitel po desni,v skarjice kamionu in potem v skarjice ?e meni... s tem da sem se sam peljal malo manj kot 80kmh,on pa vsaj 95kmh... kako da ga ni (na zalost) zahaklal noben kamionar,nevem... notri pa 5mulcev,skupaj iq-ja kot stopinj v hladilniku...

 

Drugo,sluzbeno okoli 20h na regionalki med velenjem in slo.gradcem. avtobus,kombi,avto in jaz v kombiju... normalna umirjena,ovinkom primerna,ne prepocasna voznja... prileti za mano renault master s ponjavo in tisto zasilno posteljo nad kabino,torej nad 3,5t NDM verjetno. Slovaske tablice... nisem nedeljski voznik,dalec od tega,niti panicar,niti ne pretiravam v nobeni smeri... ampak tokrat sem ostal brez besed... na polno cez polno crto,v nepregledne ovinke,kot da je sam na cesti,jebe se njemu... ko tako radi nekateri pljuvajo motoriste... vecina motoristov nebi delala take pizdarije,ce pa ze bi,nebi prehitevanje trajalo 10 in vec sekund...

 

Tretje... okoli 22h nekje med velenjem in savinjsko dolino (nevem tocno kje,ker sem se izgubil).

Cona 30kmh,krizisce s potekom predn.ceste v mojo levo,kamor sem bil tudi sam namenjen... nasproti po prednostni v svojo desno, kura v rumeni 206ki z max 20kmh. Na1x zapelje direkt pred mene in se ustavi. In stoji. In me gleda. S telefonom na usesu. In se smeje. Svoji debilnosti zgleda. Ni znala speljat ovinka z eno roko. Kdor tega ne zmore nima kej delat za volanom tudi brez telefona. kaj bi bilo ce bi se odpravil na pot 3sekunde prej ali ce bi se tam bognedaj znasel kolesar,motorist... boli njo falus... ona se smeji... in ne odlozi telefona... brez sramu,brez pameti,brez spostovanja do pravil,zivljenja...

 

Cetrto,okoli 3h ponoci na smartinki pri orto baru... akumolatorski invalid.vozicek. na njemu pa dva mulca. Brez luci, po sredi ceste... socustvujem z ljudmi,ki so zaradi poteka zivljenja pristali na vozicku,ampak... ne me jebat,no...

 

In pol se sprasujemo zakaj... radarji? Ja,super,dejmo umirit promet... alko?ja,super,sem za 0,0 in stroge kazni zoper pijance...

 

Ampak,zelo verjetno niso bili vsi 4je akterji pijani... tudi radar bi enega,max 2 ujel pri prekoracitvi,pa ?e to ne ravno pri ogromni hitrosti,ki bi jih spravila tja kamor spadajo,v taxi ali vsaj ne za volan...

 

Torej... vzgoja,vzgoja,vzgoja. Zavedanje da se avto zlahka spremeni v morilsko orozje in da v trenutku lahko debilnost od nekoga,nekomu drugemu in njegovim bliznjim unici zivljenje. In pa cimvec policije na cesti ki bi z odprtimi ocmi iskale potencialne morilce na cesti...

 

Res je ratal noro tole...

 

P.s. pardon za kako slovnicno napako,pisem na tablici?

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Debata danes v gostilni: za izbolj?anje prometne varnosti bi morali ukiniti avto?ole. Kakorkoli se to zdi pijanska izjava, se je na koncu izkazalo, da ideja sploh ni trapasta. Namesto in?truktorjev bi mlade voznike u?ili star?i. In ko bi star?i presodili, da znajo dovolj, bi ?ele lahko dobil vozni?ki izpit.

 

Kot prvo bi star?i po dvajsetih in ve? letih vozni?kih izku?enj ponovno "obnavljali" znanje, vse spremembe zakonov in prometnih znakov, vseh novosti v prometu, ki so se pojavile v tem ?asu in podobno. To jim zagotovo ne bi ?kodilo...

 

Kot drugo bi pa mladi vozniki zagotovo imeli ve? kot tistih 25 do 30 ur vo?nje, kolikor jih imajo sedaj. Ker bi star?i precej ve? izku?enj zahtevali, preden bi otroke spustili same z avtom na cesto. In ne bi bili tako hitro zadovoljni. Ne tako kot sedaj, ko gledajo, da je ?im prej konec, da so ?im manj?i stro?ki. Bi znalo tako u?enje trajati vsaj kak?no leto...

 

Kot tretje pa v primeru prometne nesre?e ne bi mogli kriviti nikogar drugega kot sebe. Kakor so jih nau?ili...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Par jutranjih....ce dobr pogledate boste vidli da so vsi na bremzi na ritih prednjih. Ko gres tovornjak prehitevat pa takoj vsi po blendi!!!

 

Zato so nesrece, gas bremza en za drugim

post-2637-0-75885400-1473661235_thumb.jpeg

post-2637-0-98278600-1473661261_thumb.jpeg

post-2637-0-23367100-1473661278_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vceri sem se vrnil z amsterdama, pa vozil vse v kosu 1218km.

Od teh kmjev jih je ca. 800 v nemciji.

Najbolj mi je padlo v oci to, da ko so dela na cesti v nemciji (in teh je trenutno veliko) se vsi po nemsko lepo drzijo omejitev +/- 10 km/h

Pridem do LJ obvoznice kjer je 60 km/h, dam tempomat na 70, prehiteli so me prav vsi. Eni so vozili verjetno tudi po 100...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vceri sem se vrnil z amsterdama, pa vozil vse v kosu 1218km.

Od teh kmjev jih je ca. 800 v nemciji.

Najbolj mi je padlo v oci to, da ko so dela na cesti v nemciji (in teh je trenutno veliko) se vsi po nemsko lepo drzijo omejitev +/- 10 km/h

Pridem do LJ obvoznice kjer je 60 km/h, dam tempomat na 70, prehiteli so me prav vsi. Eni so vozili verjetno tudi po 100...

Sej to velja tudi za Avstrijo.Potem pa prestopijo na?o mejo in je konec vzorne vo?nje...in to vsi po vrsti,niso va?ne tablice.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Omejitev 60km/h je dana iz nekega pravilnika glede na ?irino voznega pasu. Ne upo?teva pa specifike, da gre v bistvu za ravno cesto brez ostrih ovinkov in da ima celo dva vozna pasova v isto smer. Po doma?e povedano se vzdr?evalec ceste za??iti, da je omejitev taka kot v pravilniku, ?eprav realno ni potrebna in bi bila lahko brez te?av tudi 80km/h. Ampak v kolikor bi pri?lo do nesre?e izvajalec ne bi bil kriv ampak voznik zaradi prekora?itve hitrosti.

 

?e bolj drasti?no to delajo v Makedoniji in ?rni Gori, kjer na gradbi??e AC oziroma drugih cest dajo omejitev 20km/h (ja nisem se zmotil dvajset kilometrov na uro) in seveda nih?e ampak res nih?e ne vozi tam 20km/h, ker to si ?e z biciklom hitrej?i. ?e pride do nesre?e je tako vedno kriv voznik in ne vzdr?evalec. Priro?no ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo pred Minhnom se prenavlja avtocesta v dolzini, ce se prav spomnim, okoli 16km. Vse 60 km/h...in tudi vozili 60 km/h

Kultura je druga tam, pac so vzgojeni da upostevajo zakone

 

Hmm prej?nji mesec smo vsi v koloni vozili malo ?ez omejitev? Druga stvar, pri nas bi dali omejitev 40, pogojno kje 60, tam so imeli nekje tudi 80 omejitev na zelo ozkih odsekih. Pri nas je 80 pa? nevarno, tam je ok. So se pa vsi lepo umikali re?ilcu. Do konca omejitve, potem smo ?li mi mimo njega.  sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni problem a je nevarno 80km/h ampak a je v specifikaciji glede na ?irino ceste zapisano kolk je omejitev in zato dajo tako omejitev, ?eprav bi bilo ?isto varno tudi ve?. Problem prenizkih omejitev je ta, da jih ljudje potem kr?ijo. In ko se ob vsaki taki omejitvi dogaja, da so le te postavljene prenizko jih ljudje ?edalje ve? kr?ijo. Enostavno bi omejitev res morala odra?at varnostno ustreznost ne pa da je zgolj dolo?ena z nekimi togimi nefleksibilnimi pravilniki.

 

Po doma?e povedano, ?e bi pri delu na obvoznici odstranili o?ji od obeh pasov in bi imeli samo en pas bi lahko bila hitrost 80km/h, tako pa je zaradi o?jega pasu omejena na 60km/h, pa ne glede a je takrat prazno in uporablja? samo ?ir?i pas.

 

Zanimivo, da se v spremembo pravilnika o vzdr?evanju cest vra?a omejitev 100km/h (zdaj 80km/h) tudi v primerih AC, kjer je zaprt samo odstavni pas, vozni in prehitevalni pa sta normalno odprta. Se pravi danes je omejitev ni?ja kot je splo?na omejitev na bistveno o?jih cestah izven naselja, kjer celo poteka nasprotni promet brez fizi?nih ovir (ograde). ?edalje ve? se zavedajo, da bistvene spremembe hitrosti na AC so lahko celo bolj nevarne kot vi?je a bolj enakomerne hitrosti - se pravi 130-80-130 je bolj nevarno kot 130-100-130, kar je seveda logi?no.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm prej?nji mesec smo vsi v koloni vozili malo ?ez omejitev? Druga stvar, pri nas bi dali omejitev 40, pogojno kje 60, tam so imeli nekje tudi 80 omejitev na zelo ozkih odsekih. Pri nas je 80 pa? nevarno, tam je ok. So se pa vsi lepo umikali re?ilcu. Do konca omejitve, potem smo ?li mi mimo njega.  sramezljiv

sej sem gor napisal +/- 10km/h...un pac (bil je kamufliran bmw neke x serije verjetno, testni voznik) se je pac odlocil, da na najdaljsem odseku kjer potekajo dela bo vozil tocno kot je omejitev...in je cist naravnost...

recimo na avtocesti bratstvo ubistvo bi vssi peljalo cez 120 v takem primeru...

 

nasploh hocem rec, da se nemci drzijo omejitev...verjetno si tud opazil, da ko so deli brez omejitev in vsi tiscajo in potem pri 120 omejitvi vsi zavirajo zadnji hip in peljejo po omejitvah in potem, ko je konc omejitve spet vsi po gasu...

Ni problem a je nevarno 80km/h ampak a je v specifikaciji glede na ?irino ceste zapisano kolk je omejitev in zato dajo tako omejitev, ?eprav bi bilo ?isto varno tudi ve?. Problem prenizkih omejitev je ta, da jih ljudje potem kr?ijo. In ko se ob vsaki taki omejitvi dogaja, da so le te postavljene prenizko jih ljudje ?edalje ve? kr?ijo. Enostavno bi omejitev res morala odra?at varnostno ustreznost ne pa da je zgolj dolo?ena z nekimi togimi nefleksibilnimi pravilniki.

 

Po doma?e povedano, ?e bi pri delu na obvoznici odstranili o?ji od obeh pasov in bi imeli samo en pas bi lahko bila hitrost 80km/h, tako pa je zaradi o?jega pasu omejena na 60km/h, pa ne glede a je takrat prazno in uporablja? samo ?ir?i pas.

 

Zanimivo, da se v spremembo pravilnika o vzdr?evanju cest vra?a omejitev 100km/h (zdaj 80km/h) tudi v primerih AC, kjer je zaprt samo odstavni pas, vozni in prehitevalni pa sta normalno odprta. Se pravi danes je omejitev ni?ja kot je splo?na omejitev na bistveno o?jih cestah izven naselja, kjer celo poteka nasprotni promet brez fizi?nih ovir (ograde). ?edalje ve? se zavedajo, da bistvene spremembe hitrosti na AC so lahko celo bolj nevarne kot vi?je a bolj enakomerne hitrosti - se pravi 130-80-130 je bolj nevarno kot 130-100-130, kar je seveda logi?no.

glej lahk napises doktorsko temo, ampak nemc je nemc...ker sem tam zivel in imam veliko prijateljev vem kako razmisljajo...

 

najbolj mi je ostalo v spominu, da ko sem zvedel da imajo neke smesne kazni za hitro voznjo (mislim, da je rang 15 eur za 20 cez po avtocesti) sem mislu, pa to je pol vseen ce gres pocasi, itak je dzabe...sodelavc meni "ne to pa ne, jaz si ne morem predstavljat, da me ustavi policaj in napise kazen, pa tudi ce je 1 eur, ker bi se pocutil osramocenega..."

prav ubil me je s tem stavkom...

 

pridem v ljubljano in vsi sopajo...ze tam na avtocesti od bleda naprej, kjer je zdaj 110km/h so vsi nasi vozili standardanih 140km/h...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem ni vi?ina kazni, problem je verjetnost, da te kaznujejo. Se pravi, tudi ?e je nizka kazen in je velika verjetnost, da jo bo? fasal to bolj zale?e kot visoka kazen katero ve? da ne bo? dobil oziroma je silno majhna mo?nost. To je tako kot pri vinjetah, ?e bi vsak vedel, da ga bodo ujagal, ko je brez bi si jo vsi kupili ali pa ne bi uporabljali AC-jev. Tako pa je mo?nost, da te dobijo precej majhna in marsikdo reskira.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.