Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Umaknes se do polne crte....tako je.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ez njo na prehitevalnem pasu torej ne sme?? Sploh? V nasprotnem primeru grozi globa? Vislice?

Verjetno. Ker za odstavnega to velja. Vem neumno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne samo, da grozi globa. Ni?jo kazen dobi?, ?e ovira? intervencijsko vozilo kot pa ?e vozi? po npr. odstavnem pasu...

 

Ja, tako kot je napisal Jures: vem, neumno.

Napisano

V bistvu je ta zadeva z robnimi ?rtami "le" DARS-ovo priporo?ilo/navodilo. Zakon je jasen...30. ?len ZPrCB, 14. odstavek:

 

"V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbli?je levemu robu smernega vozi??a, dovolj prostora za vo?njo intervencijskih vozil."

 

In ?e 18. odstavek istega ?lena zakona, ki predpisuje globo:

"Z globo 200 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z dolo?bo ?etrtega, petega, trinajstega ali ?tirinajstega odstavka tega ?lena."

 

Nikjer ni ni? napisano o robnih ?rtah. Torej tista vozila niso nepravilno ustavljena...

Napisano

morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih,

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih,

 

OK, delno se posipam s pepelom. Ampak vseeno...tole je lahko stvar interpretacije. Ali je ravnanje v nasprotju s tem ?lenom le to, da ne pusti? dovolj prostora, ali tudi dejstvo, da se ustavi? izven prometnega pasu?

Napisano

OK, delno se posipam s pepelom. Ampak vseeno...tole je lahko stvar interpretacije. Ali je ravnanje v nasprotju s tem ?lenom le to, da ne pusti? dovolj prostora, ali tudi dejstvo, da se ustavi? izven prometnega pasu?

Dejstvo je da ?e se vsak umakne na svoj rob je prostora ve? kot dovolj, potem je tu ?e odstavni pas (kjer je). Seveda je v praksi logika druga?na, ampak pomisli na to, da je treba stoje?e avtomobile tudi manevrirati, umikati ograje, lahko se raz?iri po?ar. Zato potrebujejo tudi prostor in verjetno je namen ?ir?i, ne samo dati prostor

 

NA zgornji sliki, bi celo bilo lahko da je preko ?rte nasprotni prehitevalni pas.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na to temo se kre?ejo mnenja saj so kot ka?e navodila dana s strani upravljalcev avtocest in gre za lokalen problem

 

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/predpisi/2016-01-01-resevalni-pas-kako-je-prav

 

Avstrijci pa druga?e: uporabljajte tudi odstavni pas

 

Nemci so pri uporabi odstavnega pasu zelo pragmati?ni: ?e je mogo?e, pustite odstavni pas prost, pri ?emer pa nem?ki predpisi odstavni pas obravnavajo nekoliko druga?e kot na?i.

 

http://siol.net/avtomoto/novice/darsov-video-kaze-sporno-slovensko-zakonodajo-pri-razvrscanju-na-avtocesti-244788

 

http://siol.net/avtomoto/zgodbe/prometni-resevalni-pas-v-sloveniji-in-evropi-poenotenja-ni-a-vozniki-so-pragmaticni-424682

 

http://www.dars.si/Dokumenti/Napotki/Pravilno_razvrscanje_ob_zastoju_na_avtocesti_798.aspx?mid=83

 

Bottom line gre za zakon oz po liniji najmanj?ega odpora birokracije, ki zaradi cest ko so pomurka z eno direktivo zadosti minimalnim zahtevam.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj iscete dlako u jajcih :D. Bistvo je da se v takem primeru folk zna razvrstiti in da gre intervencijsko vozilo lahko mimo. Zej ali je to do robnega pasu ali cez nobenga ne zanima niti ti noben nebo kazni napisal. Pac postavi se toliko kolikor se ti zdi da je potrebno. Drgac imajo pa itq vec ali manj vse avtoceste robni pas, bankina-koritnica, zascitna ograja in potem se locilni (zeleni) otok, sele nato je ponovno zascitna ograja. Prostora vec, kot dovolj za kakrsnokoli situacijo in tudi za demontazo ograje samo folk se mora pravilno postaviti. Nas jeseniski del avtoceste zna biti problematicen, ker ima odstavne nise in ne odstavnega pasu in prav tako nima locilnega zelenega otoka, ampak betonsko zascitno ograjo. Prostora je bistveno manja, ampak se intervencijsko vozilo ravno tako lahko prebije mimo, ce se folk pravilno postavi.

 

V praksi naj bi razvrstitev potekala tako

 

 

post-7623-0-35956000-1479459704.jpg

 

Odstavni pas more biti pa itq prazn.

Napisano

pa ravno v?eraj sem se izognil temu dogodku.  :ouje:

Napisano

Zej ali je to do robnega pasu ali cez nobenga ne zanima niti ti noben nebo kazni napisal. Pac postavi se toliko kolikor se ti zdi da je potrebno. ... ... ... ... ... ... ... ... 

 

Odstavni pas more biti pa itq prazn.

 

Ne bo? verjel, se najde model, ki napi?e kazen. Sicer se je ?ofer nato prito?il in po spletu okoli??in dobil sodnika, ki je imel nekaj med u?esi, zato je bil opro??en kazni.

 

Bilo je pa takole: promet se je ustavil, ob ?leperju je stal kamper in ko so pri?li gasilci s tovornjakom, je zmanjkalo prostora. Zato je ?ofer zavol na odstavni pas. ker pa je samo prikolica ?leperja dolga preko 12 metrov, je moral malo ve? potegnit po odstavnem, da jo je dovolj zvlekel h kraju (prikolica ima precej previsa ?ez zadnje osovine in ko je zavil desno, je zadnji del prikolice zavil levo - torej ?e bolj pred gasilce...). Pri tem po?etju ga je dobil policist na motorju, vklopil lu?i in sireno, potegnil lopar?ek in mahal, kot da ustavlja ekspresni vlak, ne pa ?leperja, ki se umika na odstavni pas. In mo?akarju napisal polo?nico. nato smo se pozanimali in ugotovili, da je ni?ja kazen za oviranje intervencijskega vozila kot pa za vo?njo po odstavnem pasu... :vskalo:

 

Tako da, ja, dobi? koga, ki ti bo napisal kazen...

Napisano

Spet je to drugacna situacija, in inteverncijsko vozilo ni moralo zaradi njega mimo in je sele potem bil prisiljen popravjalti svoje vozilo. Ce bi bil on ze v startu tako postavljen, da bi lahko interventno vozilo slo mimo pa bodisi malo cez crto odstavnega pasu mu nebi noben napisal kazni. Ker pa je resilec moral cakati in gledati kako on tm plese s sleprjem je pa logicno, da je policaju vrglo pisker in mu je napisal kazen. Konec koncev sem pa jest govoril o robnem pasu pri prehitevalnem pasu, k sta se jures in Soulman pogovarjala ali vozilo ustaviti do crte ali cez. Pod crto zakona je itq zapisano tako, da bi morali vozilo zapeljati do crte robnega pasu tako na levi kot na desni  strani in je po sredini  dovolj prostora da gre interventno vozilo nemoteno mimo....pa tudi ce imas 177m dolg sleper. Odstavni naj bi bil pa tako ali tako prazen. Vedno. Saj sem objavil shemo kako naj bi potekala razvrstitem in je tam narisan tudi tovornjak.

Napisano

Nari?em jaz lahko Airbusa na tistem pasu...

 

On se je postavil desno do ?rte, kamper je bil, kakor je bil, re?ilec je ?el mimo (o?itno si slabo bral!), zataknil se je gasilski tovornjak. 

 

Kazen ni bila za oviranje pa? pa za vo?njo po odstavnem pasu.

 

Mah, brez veze vse skupaj, ker se mi ?e cel teden dogaja, da se ljudje prepirajo z menoj pa sploh ne poslu?ajo, kaj jim govorim. Ampak imajo neko svojo idejo v glavi in me prepri?ujejo, da je to moja ideja in da je napa?na.

 

Grem k ?eni v posteljo, baje ima en dober film na lap-topu...

Napisano

Jaz vem, da se vedno ob zastoju, oz.ko se kolona upocasnuje pod 30kmh, postavim cez levo crto na prehitevalnem pasu ali na crto odstavnega pasu, ce sem na voznem pasu...

 

Pomembno se mi zdi, da se vedno pusti dovolj prostora do vozila spredaj, tako da lahko tudi sam malo zmanevriram, ce bi se po nevemkaksnem slucaju kdo pripeljal po odstavnem pasu (ponavadi kaksna avtovleka)...

 

Ustvarjati sos pas, ko ze vidimo/slisimo intervencijsko vozilo, je ze prepozno. pa? ko se vidi, da se bo kolona ustavila, se volan zamakne malo v desno ali v levo... nevem kolk je to tezko...

 

Tisti policaj, ki je kaznoval kamionarja, ker se je deloma ustavil/zapeljal po odstavnem pasu...

Razumem pa da bi ga kaznoval, ker ze v startu ni naredil sos pasu...

 

Mislim pa, da sledeci stavek vse lepo opise: za 3 pametne se vedno najde prostor, za 2 neumna pa marsikdaj ne...

Napisano

Jaz pa ne vem ali sem zamudil kako novico, da se je zdaj legalno vozit samo z pozicijkim lu?kam na cest.

 

U?eri letim v Kr?ko, kar dobra megla od LJ pa do tja, na nekaterih mestih kar gosta. Ogromno njih samo z pozicijskim (zadi pa tema), kaj ?ele da bi kako meglenko u?gal. Se peljem glih mimo uvoza iz NM in prleti gor kolona 5 vozil, 2 sta imela pri?gane lu?i.

 

Pol je pa DARS kriv, ko se zaletavajo veri?no k idioti.

Napisano

Jaz pa ne vem ali sem zamudil kako novico, da se je zdaj legalno vozit samo z pozicijkim lu?kam na cest.

 

U?eri letim v Kr?ko, kar dobra megla od LJ pa do tja, na nekaterih mestih kar gosta. Ogromno njih samo z pozicijskim (zadi pa tema), kaj ?ele da bi kako meglenko u?gal. Se peljem glih mimo uvoza iz NM in prleti gor kolona 5 vozil, 2 sta imela pri?gane lu?i.

 

Pol je pa DARS kriv, ko se zaletavajo veri?no k idioti.

O tem govorim jaz ?e od oktobra......to niso pozicijske to so nove dnevne...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zahvali se sistemu  DRL :(  total zgre?eno.   Spredaj sveti zadaj tema !!!!!!!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

zahvali se sistemu  DRL :(  total zgre?eno.   Spredaj sveti zadaj tema !!!!!!!!!

V glavnem gre za slab senzor svetlobe, moj vag (ja kurcajte me) nima problema s tem, vklaplja, vseeno sem jaz voznik in preverjam, in ?e je treba vklopim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V glavnem gre za slab senzor svetlobe, moj vag (ja kurcajte me) nima problema s tem, vklaplja, vseeno sem jaz voznik in preverjam, in ?e je treba vklopim

 

 

V bistvu je tako, da senzorji niso vsemogocni... In ce je dovolj svetlo in je megla, senzor ne zazna pogojev za vklop luci... 

 

Bolj problem je pri tistih, ki sploh nimajo senzorja za luci (recimo Clio ima to za doplacilo... sele pri visjih paketih opreme je ze zraven) ... in ti tudi v tunelih vozijo samo z dnevnimi lucmi ...

 

Seveda pa mora voznik vedno tudi sam preveriti, ce so luci prizgane... Ampek enim se dobesedno jebe za vse okoli njih... in gledajo le na svojo rit ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nic ni kriv avto in senzor, oz.odsotnost le-tega.

 

Kriv je voznik, on upravlja z vozilom in njegova dolznost je, da to pocne varno.

Pa magari, ce se vedno vozi z "normalnimi" zasencenimi, ali pa ?e ob slabi vidljivosti ne uporablja vozila, ce je pac tak butelj.

 

Ali pa ce konec koncev kupi avto, ki mu je dorasel.

 

Me zanima ce se taksni idioti v nalivu vozijo z ugasnjenimi brisalci, ker jih pac senzor ni vklopil....

V bistvu je tako, da senzorji niso vsemogocni... In ce je dovolj svetlo in je megla, senzor ne zazna pogojev za vklop luci... 

 

Bolj problem je pri tistih, ki sploh nimajo senzorja za luci (recimo Clio ima to za doplacilo... sele pri visjih paketih opreme je ze zraven) ... in ti tudi v tunelih vozijo samo z dnevnimi lucmi ...

 

Seveda pa mora voznik vedno tudi sam preveriti, ce so luci prizgane... Ampek enim se dobesedno jebe za vse okoli njih... in gledajo le na svojo rit ...

 

Ubistvu ne gledajo na svojo rit... ker ravno tja jim bo nekdo priletel?

Napisano

74216cad85ba983f51ad44fd08157ad8.jpg

 

Tist, ko se bo za mano vozu, bo vedu, kako se pravilno postavit na AC. ;)

Napisano

74216cad85ba983f51ad44fd08157ad8.jpg

Tist, ko se bo za mano vozu, bo vedu, kako se pravilno postavit na AC. ;)

Upam, da nisi eden izmed tistih, ki s tako nalepko vozijo po sredini AC... :);)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Točno tako, edino skandinavci so še najbližje nam glede sociale, življenski in vremenski pogoji so pa nenormalni, delajo od teme do teme, poleti ti pa sonce sije do 24:00 .... 🥴🫣
    • Ko če si šel malo na okrog (in to ni ex YU), sam sem v zadnjem času tudi službeno veliko po EU državah in na splošno gledano sem vedno najbolj vesel ko pridem nazaj v SLO in sem še vedno (in vedno bolj) mnenja , da je na splošno življenje v SLO najboljše (seveda gledam to z moje perspektive, za kar lahko rečem da se štejem nekje v normalni srednji razred, to za nekoga z minimalno plačo verjetno ni, četudi takemu tudi v katerikoli drugi državi ne bi bilo lahko oz. bi bilo še slabše).....pa naj to velja za urejenost in dostopnost javnih ustanov, kot tudi bližino domovanja-službe in recimo potem narave, bodisi hribov, morja ali pa rekreacijskih možnosti v naravni....over all tega skoraj nikjer v večjih ("boljših") eu državah ni.....    
    • V tujini ni vse zlato kar se sveti🥴 Pri nas je kvaliteta življenja zelo visoka in se še zaenkrat izboljšuje. V večini zahodnih državah skupaj z ZDA pa zelo pada in lahko vam povem, da srednji in predvsem nižji razred že počasi životari in ne vidijo prihodnosti zato se pa zatekajo vse bolj v ekstremizem. Delajo pa cele dneve in kaj imajo od življenja🤔dobro penzijo, če pridejo sploh do nje....   
    • Sam bi z vidika ustreznega lastništva razlikoval individualne hiše in stanovanja v večstanovanjskih stavbah. Prvih je pri nas cca 550.000, drugih cca 350.000.   Sam se kot lastnik stanovanja v njem počutim bol brezskrbno, tudi če izgubim službo lahko preguram nekaj časa v taki nepremičnini. Pri najemniškem stanovanju pa je treba vsak mesec plačevat najemnino in v primeru izgube službe vemo kaj sledi.   Z vidika upravljanja večstanovanjskih stavb je mnogo lažje in po mojem bolje, če je lastnik celega bloka  eden. Ta je zainteresiran, da je stavba dobro izolirana, dobro vzrževana, itd., ker je potem tudi najemnina višja. Zato to v severnoevropskih državah bolje špila, dokler so taki lastniki država, zadruge, razumni "landlordi".  Pri nas je Jazbinškov zakon naredil na stanovanjskem področju veliko škode. Lastniki stanovanj so postali tudi osebe, ki to ne bi smeli biti, ki nimajo nobenega odnosa do lastnine, do skupne lastnine. V blokih je velik del skupna lastnina (konstrukcija, hodniki, stopnišča, fasada, streha, dvigalo, ogrevalni sistem, ....) in se je treba tudi o njej zmenit. Stanje se vidi že od zunaj - ciganarija, po svoje se zastekljuje balkone, vgrajuje različne barve in stile oken, na fasado montira klime kamor jim paše, ...   Z vidika financ je veljalo pravilo, da se splača nepremičnino kupiti, če je 18-kratnik letne najemnine večji od cene stanovanja, pri 22-kratniku pa sploh ni več dvoma. Pri nas je to razmerje pred leti ušlo na blizu norih 30, torej se finančno stanovanja pri nas že nekaj let ne izplača kupovati, ampak najemati! Kljub zadnja leta tudi visokim najemninam, tudi posledici kratkoročnega oddajanja.
    • Še huje je, da je oba seznama ista komunala naredla.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.