Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A imam samo jaz tako normalnega nadrejenega???

 

Ja, redki so taki in si lahko zelo zadovoljen, da ima? takega nadrejenega, ki razume.

33112_1.png

Napisano

Jaz lahko samo kapo dol dam pred francoskim sefom. To je povsem druga kultura.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akrapovi? je res unikaten, ostali delodajalci ploskajo z u?esi ko zamuja? na ?iht. ?e dela? v ve? izmenah sodelavci, ki so zaradi tebe delali dlje vrjetno ?e bolj.

 

Bo pa imela gospa lepo prebujenje v bolni?nici, ko ji povejo da je fentala dva kolega/prijatelja in hospitalizirala ?e par drugih. Sodi??e ji kaj huj?ega od tega ne more prisoditi.

 

A si ti besen na sodelavca, ki recimo zarad ivi?je sile zamudi in mora? sam tistih 10-15 minut potegnit ?iht?  Ne vem, jaz to ne jemljem kot nekaj groznega, ker naslednji? se lahko zgodi meni.

 

Govorimo pa o vi?ji sili - cesta je bila rahlo zasne?ena in vpra?anje je bilo kaj se je dogajalo prej, da je bilo potrebno potem tako divjat? Mogo?e je kdo cjazil, mogo?e kak?en tovornjak ni zmogel zasne?enega klanca, nekdo z letnimi gumami, nekdo, ki je bil presran samo da je videl malo belega po tleh pa da to ni bila koka.

 

Ne vem, ?e bi imeli malo ve? tolerance, do nepredvidenih dogodkov si upam trditi, da bi bilo tudi bistveno manj nesre? in vi?jo varnost. A to je produktivno, da dr?i? delavca v konstantnem stresu? V paniki, da bo zamudil eno minuto? A to je bistvo? A to bo zve?alo produktivnost? Al mogo?e prijetno delovno okolje, nepotrebni o?itki, nepotrebna grajanja in iskanja dlake v jajcu ipd niso tiste zadeve, ki naredijo ve? za podjetje kot pa vsako teroriziranje in besedno pretepanje podrejenih.

 

Sej ne vem, ?e je bilo tako tudi v tem primeru, ampak se ne bom ?udil, ?e se bo na koncu izkazalo, da je povzro?iteljica pretiravala le zaradi bojazni pred nadrejenimi zaradi morebitne zamude.

Jaz lahko samo kapo dol dam pred francoskim sefom. To je povsem druga kultura.

 

Sej res, dej nam Jures razlo?i iz prve roke, ker dela? v tujini, a imam prav ali se motim glede razmi?ljanja.

33112_1.png

Napisano

Hja ne vem, v avtu povzro?iteljice so bili Akrapovi?evi delavci. Akrapovi?evi delavci pa znajo o delu v podjetju in pritiskih marsikaj zanimivega povedat.

 

To o Akrapovi?u sploh ni res. Sodelavke majo vse desce iz Akrapovi?a, tudi te so poznali in danes je bilo precej ?alostno na ?ihtu...

 

Tu je problem, ne bi rad vse metal v isti ko?, ampak velikokrat sem opazil da vozniki iz suhe krajine, ?u?emberk, Ambrus itd. precenjujejo svoje, avtomobilske in zmo?nosti cesti??a. O nesre?ah v njihovih koncih sem ?e precej sli?al :/

Podpis.png

 

Napisano

A si ti besen na sodelavca, ki recimo zarad ivi?je sile zamudi in mora? sam tistih 10-15 minut potegnit ?iht? Ne vem, jaz to ne jemljem kot nekaj groznega, ker naslednji? se lahko zgodi meni.

 

Govorimo pa o vi?ji sili - cesta je bila rahlo zasne?ena in vpra?anje je bilo kaj se je dogajalo prej, da je bilo potrebno potem tako divjat? Mogo?e je kdo cjazil, mogo?e kak?en tovornjak ni zmogel zasne?enega klanca, nekdo z letnimi gumami, nekdo, ki je bil presran samo da je videl malo belega po tleh pa da to ni bila koka.

 

Ne vem, ?e bi imeli malo ve? tolerance, do nepredvidenih dogodkov si upam trditi, da bi bilo tudi bistveno manj nesre? in vi?jo varnost. A to je produktivno, da dr?i? delavca v konstantnem stresu? V paniki, da bo zamudil eno minuto? A to je bistvo? A to bo zve?alo produktivnost? Al mogo?e prijetno delovno okolje, nepotrebni o?itki, nepotrebna grajanja in iskanja dlake v jajcu ipd niso tiste zadeve, ki naredijo ve? za podjetje kot pa vsako teroriziranje in besedno pretepanje podrejenih.

 

Sej ne vem, ?e je bilo tako tudi v tem primeru, ampak se ne bom ?udil, ?e se bo na koncu izkazalo, da je povzro?iteljica pretiravala le zaradi bojazni pred nadrejenimi zaradi morebitne zamude.

 

 

Sej res, dej nam Jures razlo?i iz prve roke, ker dela? v tujini, a imam prav ali se motim glede razmi?ljanja.

Sef ne vprasa kdaj sem zacel, kdaj sem koncal. Ocenjuje z rezultati, vmes vprasa kje smo, kaj rabimo, poslusa ideje predloge, jih sprejme zavrne....kadarkoli ga lahko poklicem bo imel cas, in eskaliral naprej cenje treba.

Seveda ob vsem nosi odgovornost in odkrito pove ce je treba kaj popraviti, ni sprejemljivo itd.

 

Konpride pa do dopusta, pa bo naredil vse da uslisi zelje, kljub natrpanosti je to osebna pravica ki ti pripada in ima pripriteto.

 

Skorajda ni razumel(je razumel da je delo) da si nisem vzel frej za novoletne niti dneva, ampak je itak lazje ker imam home office. Gre se zaradi projekta v Indiji. Ko pa sem poslal request za Maroko v marcu je priznal da ga vesei ker ve da je njegova ekipa obremenjena in mora tudi na dopust.

 

No pa to - ko nisem v tujini delam od doma, enako se 9 osebkov v nasi ekipi. Nikoli ni nihce povprasan kje je, a je ob 09:00 za pcom....ce so rezultati so pohvale, s tem pa ljudje tudi motivirani in ne delajo bedarij.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si ti besen na sodelavca, ki recimo zarad ivi?je sile zamudi in mora? sam tistih 10-15 minut potegnit ?iht?  Ne vem, jaz to ne jemljem kot nekaj groznega, ker naslednji? se lahko zgodi meni.

 

Govorimo pa o vi?ji sili - cesta je bila rahlo zasne?ena in vpra?anje je bilo kaj se je dogajalo prej, da je bilo potrebno potem tako divjat? Mogo?e je kdo cjazil, mogo?e kak?en tovornjak ni zmogel zasne?enega klanca, nekdo z letnimi gumami, nekdo, ki je bil presran samo da je videl malo belega po tleh pa da to ni bila koka.

 

Ne vem, ?e bi imeli malo ve? tolerance, do nepredvidenih dogodkov si upam trditi, da bi bilo tudi bistveno manj nesre? in vi?jo varnost. A to je produktivno, da dr?i? delavca v konstantnem stresu? V paniki, da bo zamudil eno minuto? A to je bistvo? A to bo zve?alo produktivnost? Al mogo?e prijetno delovno okolje, nepotrebni o?itki, nepotrebna grajanja in iskanja dlake v jajcu ipd niso tiste zadeve, ki naredijo ve? za podjetje kot pa vsako teroriziranje in besedno pretepanje podrejenih.

 

Sej ne vem, ?e je bilo tako tudi v tem primeru, ampak se ne bom ?udil, ?e se bo na koncu izkazalo, da je povzro?iteljica pretiravala le zaradi bojazni pred nadrejenimi zaradi morebitne zamude.

 

Sej res, dej nam Jures razlo?i iz prve roke, ker dela? v tujini, a imam prav ali se motim glede razmi?ljanja.

 

Nih?e ni besen na sodelavca, ki zaradi izrednih razmer na cesti malo zamudi, se pa strinjam z Nejcem da so ve?inoma to eni in isti. In da nekateri kljub poledici pridejo pol ure prej (v stilu ''sem mislil da bo huje na cesti; ?tartal eno uro prej ko ponavadi''), nekateri pa vsak tretji ?iht zamudijo.

 

Samo malo velik skok se mi zdi, zgodi se huda prometna nesre?a -> udele?enci akrapovi?evi delavci -> kapitalizem kriv

 

Dobro da ni vozil kdo od njiju dveh, bi rekel da je bil tako zgaran da se ni mogu fokusirat na vo?njo. :P

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Nih?e ni besen na sodelavca, ki zaradi izrednih razmer na cesti malo zamudi, se pa strinjam z Nejcem da so ve?inoma to eni in isti. In da nekateri kljub poledici pridejo pol ure prej (v stilu ''sem mislil da bo huje na cesti; ?tartal eno uro prej ko ponavadi''), nekateri pa vsak tretji ?iht zamudijo.

 

Samo malo velik skok se mi zdi, zgodi se huda prometna nesre?a -> udele?enci akrapovi?evi delavci -> kapitalizem kriv

 

Dobro da ni vozil kdo od njiju dveh, bi rekel da je bil tako zgaran da se ni mogu fokusirat na vo?njo. :P

Se podpisem pod vsako besedo. Ljudje smo in ljudje se motimo. In zamudimo. Je pa razlika a zamudimo 1x na 2leti ali pa vsak tretji siht(dobesedno). In dokler bodo nadrejeni zaposlovali ljudi in ne robotov, se morajo pa? zavedati,da bomo delavci delali (tudi ) napake.

 

In tole valjenje krivde,oziroma iskanje povoda v Akrapovicu... Je za moje pojme odsev dana?njega ?asa. Vedno mora biti nekdo drug kriv.. kriva je voznica (?e se ne motim),lahko se vsakemu to zgodi,hitreje kot si mislimo in upamo .

 

Sozalje svojcem , prijateljem,naj po?ivajo v miru, mi se pa lahko vsi kaj nau?imo iz tega ali pa naj nam bo vsaj opomnik kako se bomo(vsaj jutri) peljali v slu?bo...

Napisano

Danes sem sli?al celo to boso, da je kriva dr?ava, ki ni omogo?ila ?irjenja Akrapovi?a v Ivan?ni gorici in se morajo delavci sedaj voziti v ?rnomelj kjer ?iri.

Podpis.png

 

Napisano

Danes sem sli?al celo to boso, da je kriva dr?ava, ki ni omogo?ila ?irjenja Akrapovi?a v Ivan?ni gorici in se morajo delavci sedaj voziti v ?rnomelj kjer ?iri.

Verjetno so jim dali pi?tolo na glavo,da se morajo voziti....

Napisano

Pa se kak se bo nasel da je kriva cestna sluzba da je na sredi koledarske zime celih 3cm snega na cesti....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes sem sli?al celo to boso, da je kriva dr?ava, ki ni omogo?ila ?irjenja Akrapovi?a v Ivan?ni gorici in se morajo delavci sedaj voziti v ?rnomelj kjer ?iri.

js pa slisal da bo akrapo odpustil 30+ ljudi ker nimajo dovolj dela, da jim je nemski vw preklical ogromno narocil ... :D

Napisano

In tole valjenje krivde,oziroma iskanje povoda v Akrapovicu... Je za moje pojme odsev dana?njega ?asa. Vedno mora biti nekdo drug kriv.. kriva je voznica (?e se ne motim),lahko se vsakemu to zgodi,hitreje kot si mislimo in upamo .

 

Precej selektivno bere? in bi bilo mogo?e dobro, da ?e 1x prebere? kaj sem napisal. Nih?e ne bi vozil prehitro, ?e bi vedel da se bo nesre?a zgodila. Ampak vozila je prehitro verjetno zato, ker ne bi rada zamudila in v tistem trenutku se je zdelo to bolj?a odlo?itev. ?e bi ?lovek vedel, da ne bo frke na cilju zaradi zamude bi 90% vozil po?asneje. Seveda je krivda v voznici ampak vsaka stvar ima nekje nek povod, je pa vedno dolo?en procent mo?nosti, da je pa? voznica divjak po naravi ampak verjetno bi ji ostali trije sopotniki v avtu prigovarjali naj gre po?asneje. Tako pa ker se jim je mudilo so bili verjetno tiho.

 

Glej ?e enkrat - ugibam in vedno pi?em verjetno ali mogo?e. Ampak dejstva pa so; vo?nja na ?iht, slabe cestne razmere in tudi to, da marsikdo, ki je od?el od Akrapovi?a je znal marsikaj povedat o vzdu?ju in pritiskih v firmi.

 

Sicer pa verjetno vsi la?ejo in si zmi?ljujejo stvari ampak vseeno https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=147&t=4687099 in https://www.lokalno.si/2018/01/13/188965/aktualno/DL_Akrapovic_vzorno_ravna_z_zaposlenimi/

33112_1.png

Napisano

Samo malo velik skok se mi zdi, zgodi se huda prometna nesre?a -> udele?enci akrapovi?evi delavci -> kapitalizem kriv

 

Dobro da ni vozil kdo od njiju dveh, bi rekel da je bil tako zgaran da se ni mogu fokusirat na vo?njo. :P

 

Se pravi to ni mo?no po tvoje - tudi pregarani ?oferji kamionov, ki jih delodajalec sili v prekr?ke in posledi?no v nesre?e so samo izmi?ljene zadeve.

Ti si taprav za PR, lahko tudi pri Akrapotu :P . Bosta skupaj razlagala, da so Slovenci leni, ker izu?eni varilci s posebnimi znanji no?ejo delat za 1100 bruto. Zdaj jih i??e v tujini in ?e kr?i slovensko zakonodajo - sej bo pla?al kazen pa bo, a ne? Da pa bi mogo?e sam izu?il varilce, jih recimo namensko ?tipendiral in seveda ustrezno pla?al je pa verjetno previsoka matematika oziroma ni ekonomske ra?unice, kot bi dejala Velepi?ka. ?e varilcev ni jih pa? v Belikrajni pa? ni. Tud ?e bi tam nekdo iskal 20 raketni znanstvenikov za dobro pla?o jih pa? tam ne bi na?el. Tako, da podjetja, ki potrebujejo specialna znanja bi pa? morala dati ve? v ?olanje kadra in ga ustrezno pla?at.

Sef ne vprasa kdaj sem zacel, kdaj sem koncal. Ocenjuje z rezultati, vmes vprasa kje smo, kaj rabimo, poslusa ideje predloge, jih sprejme zavrne....kadarkoli ga lahko poklicem bo imel cas, in eskaliral naprej cenje treba.

Seveda ob vsem nosi odgovornost in odkrito pove ce je treba kaj popraviti, ni sprejemljivo itd.

 

Konpride pa do dopusta, pa bo naredil vse da uslisi zelje, kljub natrpanosti je to osebna pravica ki ti pripada in ima pripriteto.

 

Skorajda ni razumel(je razumel da je delo) da si nisem vzel frej za novoletne niti dneva, ampak je itak lazje ker imam home office. Gre se zaradi projekta v Indiji. Ko pa sem poslal request za Maroko v marcu je priznal da ga vesei ker ve da je njegova ekipa obremenjena in mora tudi na dopust.

 

No pa to - ko nisem v tujini delam od doma, enako se 9 osebkov v nasi ekipi. Nikoli ni nihce povprasan kje je, a je ob 09:00 za pcom....ce so rezultati so pohvale, s tem pa ljudje tudi motivirani in ne delajo bedarij.

 

To je odnos, kot bi moral biti in ?koda, da marsikdo tega tvojega pisanja ?al ne razume.

33112_1.png

Napisano

Precej selektivno bere? in bi bilo mogo?e dobro, da ?e 1x prebere? kaj sem napisal. Nih?e ne bi vozil prehitro, ?e bi vedel da se bo nesre?a zgodila. Ampak vozila je prehitro verjetno zato, ker ne bi rada zamudila in v tistem trenutku se je zdelo to bolj?a odlo?itev. ?e bi ?lovek vedel, da ne bo frke na cilju zaradi zamude bi 90% vozil po?asneje. Seveda je krivda v voznici ampak vsaka stvar ima nekje nek povod, je pa vedno dolo?en procent mo?nosti, da je pa? voznica divjak po naravi ampak verjetno bi ji ostali trije sopotniki v avtu prigovarjali naj gre po?asneje. Tako pa ker se jim je mudilo so bili verjetno tiho.

 

Glej ?e enkrat - ugibam in vedno pi?em verjetno ali mogo?e. Ampak dejstva pa so; vo?nja na ?iht, slabe cestne razmere in tudi to, da marsikdo, ki je od?el od Akrapovi?a je znal marsikaj povedat o vzdu?ju in pritiskih v firmi.

 

Sicer pa verjetno vsi la?ejo in si zmi?ljujejo stvari ampak vseeno https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=147&t=4687099 in https://www.lokalno.si/2018/01/13/188965/aktualno/DL_Akrapovic_vzorno_ravna_z_zaposlenimi/

Boss,ni letelo direktno na tvoj post. Nisem bral selektivno.

 

Je pa ?ez par razli?nih postov bilo ?utiti skoraj neko rde?o nit,da so divjali zaradi pritiska delodajalca. Od tu do pa do kazanja s prstom nanj kot krivca,pa ni dale?...

 

In to se dogaja vsak dan na vsakem koraku. Vedno je nekdo drug kriv . Folk ne zna prevzeti odgovornosti. Kriv je Renault ker se zadnje lu?i ne pri?gejo same od sebe v megli... Ne,kriv je glup folk,ki ne razmi?lja fol qrca , ker jim KAO ni treba in jih ne pri?gejo.. Treba jim mogo?e res ni treba , morali pa bi.

 

In v?eraj sem razmi?ljal; zakaj mediji in marsikdo tukaj sploh omenja,kam so bili namenjeni?? Kaj ima to veze? Bi bila zadeva kaj manj / bolj tragi?na , ?e bi ?li v shopping, na obisk,v kino...

 

In ja, verjamem,da nebi ?la v neko (pre)hitro vo?njo,ce bi vedela , da se bo to zgodilo,ampak kdo pa bi???

Napisano

Ta, ki je naredil samomor, je bil psihi?ni bolnik in ?iht ni mel veze s tem. Nikjer ?e vedno ne pi?e o kakr?nihkolih pritiskih zaradi zamujanja na delo. Nih?e tudi ne omenja dodatkov, bo?i?nic, otro?kih po?itnic itd. kar Akrapovi? vse deli. Tako, da ni vse tako ?rno kot se ?eli prikazati.

 

Kot je ?e Nejc povedal, krivda je na strani voznice. ?al.

Podpis.png

 

Napisano

To je odnos, kot bi moral biti in ?koda, da marsikdo tega tvojega pisanja ?al ne razume.

Jaz se na delodajalca ob nesreci nisem zgovarjal....zame nima to veze, pritisk gor, pritisk dol, zivljenje mas v svojih rokah, kot sofer pa tudi druga zivljena.

 

Saj nazadnje je bila lahko zgolj panicna reakcija voznice razlog, bremza je lahko najslabsa resitev v takih razmerah.

Nesrece so bile in bodo....zaposlenih in nezaposlenih.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz se na delodajalca ob nesreci nisem zgovarjal....zame nima to veze, pritisk gor, pritisk dol, zivljenje mas v svojih rokah, kot sofer pa tudi druga zivljena.

 

Saj nazadnje je bila lahko zgolj panicna reakcija voznice razlog, bremza je lahko najslabsa resitev v takih razmerah.

Nesrece so bile in bodo....zaposlenih in nezaposlenih.

To?no to...

Napisano

Poglejte malo folk, kako vozi, ko je de? ali sneg ali megla... kot, da je cesta suha. ?e posebej voznice so specialistke za gas, ker nekatere pa? ne vedo, kako se vozilo v takih razmerah obna?a. To najbolje vidim, ko se na enem ostrem ovinku, ko de?uje ali sne?i, vdakodnevno zaletavajo v robnik in ograjo. Pa? pridejo v ovinek z vsakodnevno hitrostjo, ko je cesta suha. V 80% so v teh avtih voznice.Dobro bi bilo, da bi vsak vsaj enkrat v ?ivljenju ?el skozi varno vo?njo na poligonu.

Tam bi lepo ugotovil, da je v?asih tudi 30/uro preve?.

 

 

Napisano

?enskam je fizika ?panska vas - odtod te?ave pri prilagajanju razli?nim koeficientom lepljenja oz. trenja. Del mo?kih ima enak problem s fiziko, vendar jih je po moji subjektivni oceni manj.

?enske so po statistikah manj nevarne voznice kot mo?ki. Zanimiv pa je podatek ene od raziskav da pa pri SUV voznicah ?enske postanejo kar naenkrat enako nevarne kot mo?ki. Razlaga je da zato ker so ?enske prepri?ane, da so SUV-i bolj varni od osebnih vozil. Pa? ne vedo da imajo SUVI slab?o lego na cesti in dalj?o zavorno pot - pa smo ?e spet pri pomanjkanju znanja fizike.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zanimivo, da je ravno avtor te teme imel najve? povedati ?ez ?olo varne vo?nje in da je to ?ist brezveze. V bistvu, ?e ne druzga, ti tak te?aj vsaj vbije v glavo, da avto ni samo gas pa bremza in da ?e nima? filinga (kar ga 85% folk dejansko nima gredo stvari lahko po svoje. Ravno zaradi 85% voznikov je treba notri tla?it aktivno, pastvno in bohvedi ?e kak?no varnost ter imeti tiso? in en predpis ter omejitev, Sem prepri?an, da bi v 90 stopinjski ovinek nekdo priletel 90km/h, ?e pred njim ne bi bilo znaka za omejitev 50km/h.

33112_1.png

Napisano

Saj ?ola varne vo?nje je (tudi meni na za?etku bila) sli?ati kot molzenje. Ampak ko poslu?am mularijo ko gre tja, se vsaj kaj nau?ijo. Nekaterim pristri?ejo peruti, drugi vidijo, da zadeve niso hec, enim bi bilo pa treba kar tam odvzeti izpit in naj pride nazaj, ko jim bojo osnove jasne, nekateri dojamejo, da imajo zelo za en kurc gume... Ko sli?i?, da se na vsaki varni vo?nji najde kaka gospodi?na (no mogo?e kdaj tudi kak gospodi?), ki kam minimalno butne po ljubi neumnosti ali pa so potniki v lastnem avtu, ko jim ga odnese se kar malo zamisli?. 

S tem, da je po ovinkih kriv Akrapovi?, kapitalizem in ne vem kaj ?e vse zaradi nesre?e se seveda ne morem strinjati. Ampak prekleto dobro se strinjam s tem, da bi ljudje leteli 90 v ovinke, ?e ne bi bilo tabel z omejitvami.  :vskalo: Gre pa na ?alost ta trend v obe smeri. ?e ni table bi ?li 90 v ostre spolzke ovinke, ?e je pa tabla za 60 na neki pregledni kilometerski ravnini ker je vmes kak dovoz iz stranske so pa spet kot ene ovce.  :zvizga:

Napisano

Vseeno pa govorimo o voznikih ki se tam vozijo vsaj 2x vsak dan, taki vozniki ne bi smeli rabiti znakov. Ce pogledam sebe na rednih poteh, vem ze za vsako grbino skoraj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole se tudi bere kot da je voznica kriva, a dejansko je nekdo sel cez cesto tam kjer ni prehoda....

 

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/v-trcenju-v-ljubljani-umrla-peska.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vseeno pa govorimo o voznikih ki se tam vozijo vsaj 2x vsak dan, taki vozniki ne bi smeli rabiti znakov. Ce pogledam sebe na rednih poteh, vem ze za vsako grbino skoraj.

 

Sej ravno to, ker se vsak dan vozijo tam jim rata avtomatizem in vo?nja ?isto v podzavesti. Ti bo? ?e dojel kaj se dogaja, ker si bolj dovzeten za to, nekdo k mu pa za vo?njo, avte dol maha, pa ne bo dojel, da se cesta lahko tudi spreminja in, da ni vedno ista.

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.