Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Moj največji strah na cesti...preverjam zadnji špegu ko obseden dokler se ne nabere ornk kolona..

Napisano

Pusti pred sabo še toliko prostora, da lahko še pobegneš naprej ali v stran, če je mogoče.... 👍😉

Napisano

Mene zanima zakaj so ga spustil. Tip je ubil 3 ljudi

Ne morjo mu vzet vozniške, ampak prepoved vožnje v sloveniji bi pa tudi lahko dobil

Napisano
pred 55 minutami je Bini napisal:

Pusti pred sabo še toliko prostora, da lahko še pobegneš naprej ali v stran, če je mogoče.... 👍😉

 

Aha, ja, seveda...

Če pustiš en meter več prostora, se ti bodo vsaj trije vrinili noter...

Vem iz lastnih izkušenj. Na BTjki ena tona, zadaj pripeta prikolica s 600 kg lastne teže in 2400 kg tovora. In vse skupaj pride blizu 6 ton skupne teže. Normalno, da se s tako težo vozi malo bolj previdno in z malo večjo varnostno razdaljo. In največkrat ravno zaradi tega nastanejo še nevarnejše situacije. Ker, če ne voziš tistemu spredaj dlako od odbijača, vsi to razumejo kot povabilo za izsiljevanje prednosti, vrivanje, ... ... ...

Veš, nismo Slovenci tako zgledni vozniki, kot si misliš...

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Opomnik za vse, ki še vedno ne verjamejo kakšen masaker naredi nalet kamiona v stoječo kolono.

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/proti-kopru-zaprta-ljubljanska-juzna-obvoznica-zagorelo-tovorno-vozilo.html

Groza in strah. Me zanima drugače, kaj je prevažal; ob cca 19:15 sem se peljal mimo in je še vedno gorelo + precej smrdelo.

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda...

Če pustiš en meter več prostora, se ti bodo vsaj trije vrinili noter...

Vem iz lastnih izkušenj. Na BTjki ena tona, zadaj pripeta prikolica s 600 kg lastne teže in 2400 kg tovora. In vse skupaj pride blizu 6 ton skupne teže. Normalno, da se s tako težo vozi malo bolj previdno in z malo večjo varnostno razdaljo. In največkrat ravno zaradi tega nastanejo še nevarnejše situacije. Ker, če ne voziš tistemu spredaj dlako od odbijača, vsi to razumejo kot povabilo za izsiljevanje prednosti, vrivanje, ... ... ...

Veš, nismo Slovenci tako zgledni vozniki, kot si misliš...

Pri stoječi koloni sem jaz mislil,🤔 takrat ponavadi pred tabo vsi stojijo zadaj se pa ustavljajo in ne vem, če takrat še kdo prehiteva, še ustavi se komaj, če sploh se.... 🫣😉

 

Napisano

zagotov kak GSM ali celo TV karkoli je že v navadi kamionarjev (pa se opravičujem, če je kdo tukaj profi voznik, pa se drži pravil), ampak to kar lahko vidiš po AC ko prehitevaš te majstre, je takih nesreč še malo.....

Napisano

Ni več voznikov tovornjaka z dušo. Slavko ima prav. Če držiš varnostno razdaljo, se ti vrivajo. Ne zagovarjam povzročitelja nesreče. Bi pa pametnjakoviče vzel kdaj na furo s tovornjakom. V busu imam priče, ki vidijo idiote na cesti... 

Napisano

@sportman333, profesionalcev za volanom ni več oz. so "sorta v izumiranju".

 

Profesionalec ni tisti, ki ima vse kategorije od A1 do H. Profesionalec je tisti, ki ve, kdaj, kam in koliko obrnit tisti obroč, ki ga ima pred seboj in kdaj in koliko pritisnit katero od pedal... Zdaj pa povsod iščejo voznike, ki bodo vozili za čim manjšo plačo. Tak pa (ponavadi) samo ve, da ima pred seboj en obroč in da ima spodaj pedala. Po avtocesti še gre, ko je pa konec avtoceste (dovolj je že gradbišče na avtocesti), pa že nima pojma, kam in kako. Zadnjič sem opazoval eno zmedo, ko voznik (na srečo osebnega vozila) ni vedel, kaj naj stori s tistimi rumenimi črtami, ki so ga usmerile na odstavni pas, ker je bil prehitevalni zaprt in je promet potekal po dveh zožanih pasovih... 

 

Pa ne misli, da samo "višjekategorniki" gledajo v ekrane med vožnjo. Kaj vse ti počnejo ostali... Včasih se za koga vprašam, če je mogoče kaj močnega skadil... Včeraj, recimo, me je na območju umirjenega prometa (cona 30) in ob polni črti prehiteval kombi od cestnega podjetja... 

Napisano

Izpit je dan danes ratal nekaj samoumevnega, žal. Naredi ga vsak, čim si mal bedaka se te pa omolze da mal dle delaš, potem pa isto dobiš papir.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano
WWW.24UR.COM

Ko so radovljiški policisti ustavili voznika tovornjaka s priklopnikom, ki je prevažal hlodovino, so odredili tehtanje in ugotovili, da naložen tovor presega največjo dovoljeno skupno maso za več kot 11 ton oziroma...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Včasih normalna zadeva. Zdaj si ne upam več...41000kg max...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
WWW.24UR.COM

Gorenjski prometniki so imeli na gorenjski avtocesti, na območju Karavank v smeri Avstrije, v postopku voznika tovornega vozila, ki je imel popolnoma izrabljeno pnevmatiko na priklopnem vozilu. Policisti so...

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:
WWW.24UR.COM

Gorenjski prometniki so imeli na gorenjski avtocesti, na območju Karavank v smeri Avstrije, v postopku voznika tovornega vozila, ki je imel popolnoma izrabljeno pnevmatiko na priklopnem vozilu. Policisti so...

 

Pol pa tazga srečaš na višnjegorcu v dežju, bog pomagi

 

Tle mamo res neke sistemske težave izkoriščenja teh voznikov pomoje

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Pol pa tazga srečaš na višnjegorcu v dežju, bog pomagi

 

in vsi kamionarji v en glas: "vozniki osebnih avtov so krivi za zastoje tovornjakov v snegu".

33112_1.png

Napisano

400 € je voznik dobil. Par jurjev pa lastnik, tablice dol, menjava gum in tehnični pregled. 

Enostavno je biti pameten. Če voznik ne gre na furo, ga lastnik trpinči tako ali drugače. Voznik se za kruh bori. Tudi jaz sem imel 30 let nazaj takega šefa. Tankal kurilca...če bi nafto tankal, bi motor zaribal, ker ni nikoli na nafto šel...

Bil mlad in neumen... 

  • Všeč 2
  • Žalosten 2
Napisano
pred 22 urami je Shrek napisal:

400 € je voznik dobil. Par jurjev pa lastnik, tablice dol, menjava gum in tehnični pregled. 

Enostavno je biti pameten. Če voznik ne gre na furo, ga lastnik trpinči tako ali drugače. Voznik se za kruh bori. Tudi jaz sem imel 30 let nazaj takega šefa. Tankal kurilca...če bi nafto tankal, bi motor zaribal, ker ni nikoli na nafto šel...

Bil mlad in neumen... 

No sej, na to sem mislil s svojim komentarjem :(

Napisano

Hja, to je tako, ko se delavci še niso posodobili.

 

Nekoč so šefi lahko zahtevali od šoferja karkoli in šoferji so to morali narediti, ker bi drugače ostali brez službe. Danes bi si lahko šoferji privoščili pogoje, kakršnih v zgodovini še niso imeli. Ker jih manjka. In če šef zahteva nekaj, kar se šoferju ne zdi prav, lahko jutri dobi službo drugje...

Napisano
pred 29 minutami je Slivka napisal:

Hja, to je tako, ko se delavci še niso posodobili.

 

Nekoč so šefi lahko zahtevali od šoferja karkoli in šoferji so to morali narediti, ker bi drugače ostali brez službe. Danes bi si lahko šoferji privoščili pogoje, kakršnih v zgodovini še niso imeli. Ker jih manjka. In če šef zahteva nekaj, kar se šoferju ne zdi prav, lahko jutri dobi službo drugje...

Ni ravno tako rožnato.... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.