Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pickupi so izredno nevodljivi v tem ker je zadek tako lahek....

dr?i, pa kar nekaj jih ima v osnovi zadnji pogon in je treba 4x4 priklopit ro?no - sicer nisem poznavalec Nissanov samo mislim, da je Navara ?e eden takih. Vpra?anje kolk lastnikov to ve oziroma se sploh spomni takrat - lahek zadek in pogon zadaj je pa recept za nenadzorovano vrtenje.

33112_1.png

Napisano

 

Ni? nismo bolj nevarni. Ne delamo napote na cesti. ?e je avto te?ji, potem vsaj orenk sedi na cesti - skozi plundro pri isti ?irini gum le te prej dobijo kontakt. Pa bolj?a vodljivost - (pre)krmarjenje z gasom. Kot ?oferji smo tudi bolj previdni - ker avto ko?ta ve? pa ga je bolj ?koda. Pa...

 

Danes v kro?i??u pred letali??em en klijo pred menoj naredil pirueto. ?e bi jaz vozil brez varnostne tako kot to eni ?e vedno po?no v tem snegu, bi po?ilo.

 

 

o?itno no?e? razumeti kaj sem napisal - eno osni pogon veliko bolj sporo?a, da je podlaga drse?a saj se avto te?je premakne oziroma bolje re?eno te?je pospe?uje. Vozniku za volanom to sporo?a, da je podlaga zelo drse?a. 4x4 pogon pa zaradi bolj?e trakcije ne daje takega ob?utka pri pospe?evanju, da zelo drsi in posledica je vo?nja z vi?jimi hitrostmi. Ko pa je treba ustaviti takrat pa deluje fizika. To jkar pi?e?, da bolje sedi zaradi te?e je ?ist overrated, ker velja samo v tistem mejnem podro?ju razmer na cesti. v vseh ostalih pa deluje fizika in inercija deluje precej mo?neje, kot pa sila trenja na podlago.

 

Sicer pa v zadnjih dveh sne?enjih sem od ?tirih izletov s cest oziroma vrtenj videl tri z avti s pogonom 4x4. Sorento, Navara in Legacy ter en mladec v bmw-ju, ki se je o?itno u?il driftat.

33112_1.png

Napisano

Boss ti si me obto?il, da sem nevaren voznik, jaz sem se moral pa braniti. :zvizga:

 

Nisana Narave nisem vozil, jo pa ve?krat vidim od blizu. To je poltovornjak ki ne samo da ima zadek prelahek, tudi samo podvozje zadaj je povsem druga?no od terencev in je namenjeno preva?anju tovora. Marsikateri pikap ima ?e listnate vzmeti.

 

Pred ?etrt stoletja smo imeli v slu?bi Nisana Patrola - tadolgega. Ko je crknil 4WD in ostal samo zadnji pogon, ga je bilo po ravnem travniku treba porivat da smo pri?li ven - ljudje so se nam smejali.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

dr?i, pa kar nekaj jih ima v osnovi zadnji pogon in je treba 4x4 priklopit ro?no - sicer nisem poznavalec Nissanov samo mislim, da je Navara ?e eden takih. Vpra?anje kolk lastnikov to ve oziroma se sploh spomni takrat - lahek zadek in pogon zadaj je pa recept za nenadzorovano vrtenje.

Res je,kar nekaj sem se prevozil z pathfinderjem,ki je "sorodnik" navare. V startu ima zadaj pogon,v auto funkciji se pa vklopi 4x4 pozno in hkrati sunkovito,da te, ce pretiravas,zlahka obrne. Resda je to bila 1.eu generacija,torej vsaj 10let star avto.

 

Najbolje ga je bilo imeti na stalnem 4x4.

 

Koliko ljudi ve, kako pogon na njihovem suv_u funkcionira, pa nebi...

o?itno no?e? razumeti kaj sem napisal - eno osni pogon veliko bolj sporo?a, da je podlaga drse?a saj se avto te?je premakne oziroma bolje re?eno te?je pospe?uje. Vozniku za volanom to sporo?a, da je podlaga zelo drse?a. 4x4 pogon pa zaradi bolj?e trakcije ne daje takega ob?utka pri pospe?evanju, da zelo drsi in posledica je vo?nja z vi?jimi hitrostmi. Ko pa je treba ustaviti takrat pa deluje fizika. To jkar pi?e?, da bolje sedi zaradi te?e je ?ist overrated, ker velja samo v tistem mejnem podro?ju razmer na cesti. v vseh ostalih pa deluje fizika in inercija deluje precej mo?neje, kot pa sila trenja na podlago.

 

Sicer pa v zadnjih dveh sne?enjih sem od ?tirih izletov s cest oziroma vrtenj videl tri z avti s pogonom 4x4. Sorento, Navara in Legacy ter en mladec v bmw-ju, ki se je o?itno u?il driftat.

 

Se podpisem pod to

Napisano

Pathfinder in Navara imata enak AWD sistem. Problem pri Navari je to, da je narejena za vo?njo tovora, ko je prazna je zadaj prelahka. To je dejansko problem vseh pickupov, ki primarno niso mi?ljeni za premagovanje zasne?enih cest. Za kaj takega so terenci, ne pickupi. Pred leti se celo spomnim, ko se je neka ?enska z Navaro ubila ker je "izgubila nadzor nad vozilom", mislim, da to?no zaradi lahkega zadka in de?ja. 

Napisano

?e ho?ete videti ?ov po zasne?enih cestah vam po?ljem par na?ih primorcev z letnimi gumami.Ko je bil ta zadnji sneg, je en pacient z nissanom qa?kajem v kro?i??u zapeljal ravno, ?ez plo?nik v grmovje.

Seveda je imel letne gume. Moram pa povedati, da 80% ljudi vozi tako, kot da je cesta suha. Pa jim potem ne pomaga ne 4x4 ne 5x5.

 

 

Napisano

Mi imamo ?e Suzuki Jimnya in v slu?bi Nissana Terranota, oba 4WD. Ja priznam, da ?e nisi voznik, ki obvlada odvzemanje in dodajanje (kontra volan) volana v ovinkih, na slabi mokri cesti, teh avtov ne vozi. Posebno, ?e je samo zadnji pogon! Prav za ?alo te obrne.

Zato na slab?i mokri/sne?ni cestu je nujno za priklopit na 4x4. Tako pa je ?isto druga zgodba.

Napisano

Mi imamo ?e Suzuki Jimnya in v slu?bi Nissana Terranota, oba 4WD. Ja priznam, da ?e nisi voznik, ki obvlada odvzemanje in dodajanje (kontra volan) volana v ovinkih, na slabi mokri cesti, teh avtov ne vozi. Posebno, ?e je samo zadnji pogon! Prav za ?alo te obrne.

Zato na slab?i mokri/sne?ni cestu je nujno za priklopit na 4x4. Tako pa je ?isto druga zgodba.

jimny ma drug problem, nima lastne te?e pa ?irine.... :lol:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je ?e prav, da nima ?irine... Zaradi tega pride prav po vseh kolovozih na krasu.

Zelo popularen v juzni italiji :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Patrola sploh nisi smel vozit z vklopljenim 4WD, izklju?no na spolzki podlagi si ga lahko priklopil, sicer se je zje... pogon. Vitara je prav tako bila ve?ino na zadnejm pogonu, 4WD smo vklapljali res samo ko je bilo potrebno kam splezat. In v skoraj dveh desetletjih uporabe noben od sodelavcev ni rabil biti ravno Kenneth Block za uporabo rwd.

Sedaj ko vozimo bodisi stalni 4WD, bodisi avtromatsko priklopljivi 4WD je ?iv dolg?as v primerjavi z dobrimi starimi ?asi rwd.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Aja M?k, tud Slivka je ravnokar razbil svojo BT-jko v snegu. Da ne bo zgledalo, kot da imam nekaj proti 4x4, ampak navajam samo dejstva in ?e gre? mal tiste ruske posnetke gledat kako se SUV-i vrtijo ter zaletavajo, ?e dodatno razlo?i kako je na stvari. Druga?e pa nikjer nisem rekel, da so vozniki 4x4 slab?i vozniki. Sploh ne, ampak avto vra?a vse preve?krat napa?no informacijo vozniku, da drsi manj kot v resnici - toda avto je potrebno tudi ustavit.

33112_1.png

Napisano

Policisti lovili Nizozemca, ki je ignoriral Schengen carino in nastalo je verizno trcenje. Cudna zadeva :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Policisti lovili Nizozemca, ki je ignoriral Schengen carino in nastalo je verizno trcenje. Cudna zadeva :(

Zakaj pa se ni ustavil? Verjetno ni bil na kapu?inu in potem kar tako malo be?al pred policijo.

 

 

Napisano

Zakaj pa se ni ustavil? Verjetno ni bil na kapu?inu in potem kar tako malo be?al pred policijo.

pa to ni schengen carina, to je obmejna kontrola - policija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 Druga?e pa nikjer nisem rekel, da so vozniki 4x4 slab?i vozniki. Sploh ne

Res je, nisi rekel da so slab?i, rekel si da so bolj nevarni. A si vpra?al Slivko, ?e ga lahko navede? kot primer?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e me ?e navajate kot primer, bi prosil za mo?nost obrambe. Ali je to "sojenje po hitrem postopku"?

 

Glede na vozne pogoje bi zdrsnil in razbil ne glede na to, ali bi ?el z dvo-kolesnim pogonom, s ?tiri-kolesnim pogonom ali pa kar brez pogona. Itak je ?lo v dolino... Bi pa pomagalo, ?e bi ?e v gara?i montiral verige. Da bi se imel s ?im ustaviti. Ampak jaz sem se v gara?i narobe vpra?al. Namesto, da bi se vpra?al, ?e bo ?lo bi se moral vpra?ati, ?e se bo ustavilo. In pri takem vpra?anju bi gotovo montiral verige.

 

Najbr?.

 

Mogo?e.

 

sramezljiv

 

Sem pa danes od zavarovalnice dobil oceno popravila: 1400?... Je cenilec za?el, da moram poskrbeti za ustrezno zimsko opremo, potem pa pogledal gume in utihnil (12 mm profila - Malatesta Koala)...

Napisano

O?itno nisem dovolj jasno napisal. Pa ponovim vajo.

 

De?evalo je pri 0 stopinjah Celzija. To pomeni, da je sproti zmrzovalo. In je bila na cesti plast ledu, na katerem je bila voda, ki ?e ni zmrznila. Lopata tu ne bi pomagala. Mogo?e le, ?e bi ?el vzvratno, pa s kasona dol pesek metal...

Napisano

Res je, nisi rekel da so slab?i, rekel si da so bolj nevarni. A si vpra?al Slivko, ?e ga lahko navede? kot primer?

 Ok, da te mal pomirim, ker vidim, da te je hudo prizadelo ... bom popravil izjavo. Avtomobili s 4x4 so bolj nevarni, ker vra?ajo vozniku bolj?e informacije s ceste kot dejansko so. Druga? pa tako kot prav Slivka - a bo ?lo? Bo ja, sam se je treba pa pol tudi ustavit.

33112_1.png

Napisano

Pomirjen. Ni? ve? prizadet.

 

Avtomobili z  ESC ABS, MSR, ASR, EDS, HBA, MKB, XDS .....(po pravici ne vem ka vse pomeni) so bolj nevarni, ker dajejo vozniku napa?ne informacije s ceste.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je pa malo druga?e - ti sistemi posku?ajo re?evati, ko si ?e zajebal oziroma ?el ?ez limit. Navadno se oglasijo takrat, ko si v bistvu ?e prehiter in dodajo nekaj procentov dodatnega limita, da se vseeno izma?e?.

 

4x4 ne po?ne ni? od tega ampak ti omogo?a, da la?je spelje?, da hitreje pridobi? hitrost, da se ne vkoplje? in seveda, da sploh premaga? drse?e zasne?ene klance. Ve? ali manj je to to. In vse to daje vozniku ob?utek, da gre bistveno la?je in edini od sistemov, ki si jih navedel je mogo?e le EDS in ASR, ki omogo?ata , da se la?je spelje oziroma pospe?uje ampak dale? od tega, kot ti ponuja dodatna pogonska os. ASR in EDS mogo?e uspeta dodati 25-30% trakcije medtem, ko 4x4 doda 100% ali celo ve? trakcije, kot jo je pri enoosno gnanih.

 

Bolj enostavno povedano, ne glede kak asisten?ni sistem ima?, na enoosno gnanem avtomobilu se nikakor ne more primerjati z dvoosno gnanem, kar se ti?e trakcije.

33112_1.png

Napisano

4x4 ne po?ne ni? od tega ampak ti omogo?a, da la?je spelje?, da hitreje pridobi? hitrost, da se ne vkoplje? in seveda, da sploh premaga? drse?e zasne?ene klance. Ve? ali manj je to to.                                                                                         

 

Ene toliko kot kak?en ESC pomaga, da gre avto na spolzkem v zavoj in ne naravnost, vsaj toliko lahko tudi 4WD pripomore k temu. Problem je samo v tem, da rabi? za to precej ob?utka. Tako da 4WD ni samo za speljevanje kot trdi? ti. 

Poglej naprimer, polovica vseh BMW-jev ima 4WD zato so njihovi lastniki tako dobri vozniki. :lol:

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e ?e ampak fizike pa ne bo? okrog prnesu in ESC ti pomaga, da ne pride do prekrmarjenja ampak, ?e si pa prehiter te pa ne bo re?il in bo? glih tako zletel ven pa ali ima? 2WD al pa 4WD al pa WD40. In zakaj si v osnovi prehiter? Zato ker misli?, da so razmere bolj?e kot v resnici so - in zato toliko voznikov ?tirikolesno gnanih avtov le te stol?e ravno v snegu.

 

Lahko pa da se motim in gre za vse te primere le za nadebudne mladce, ki so sneg izkoristili za izvajanje vragolij.

33112_1.png

Napisano

?e ?e ampak fizike pa ne bo? okrog prnesu in ESC ti pomaga, da ne pride do prekrmarjenja ampak, ?e si pa prehiter te pa ne bo re?il in bo? glih tako zletel ven pa ali ima? 2WD al pa 4WD al pa WD40. In zakaj si v osnovi prehiter? Zato ker misli?, da so razmere bolj?e kot v resnici so - in zato toliko voznikov ?tirikolesno gnanih avtov le te stol?e ravno v sne

Pa kdo tukaj govori o prena?anju fizike okrog. Razen ?e ni zate ve?ja vodljivost v ovinkih zaradi 4WD prena?anje fizike okrog.

Po tvoji teoriji po kateri je 4WD namenjen speljevanju (in posledi?no daje la?en ob?utek), bi bili novej?i avti ki imajo sistem proti zdrsavanju (TCS, ASR .. ) bolj nevarni, kot starej?i, ki ga ve?ji del nimajo. 

 

Moja ?estica ni imela ni? od elektronike, le ABS. Takrat sem se intenzivno ukvarjal z lednim plezanjem in v 13 letih je videla zagotovo ve? zimske "terenske" vo?nje kot 95% zdaj?njih terencev in "terencev". ?e pa bi jo vozil na tak na?in, na kakr?nega si lahko privo??im sedaj vozit Scouta, bi bila velikokrat v grabnu. Tako. Zdaj mi pa razlo?i, a je sedaj moj ?kodilak nevaren a sem jaz nevaren.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.