Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Lojz

Priporočeno sporočilo

V bistvu ne, je pa to "idealna" situacija za nastanek nesre?e: star?ek, z omejeno globinsko zaznavo, po?asnimi reakcijami, ki se povrhu ?e spravi prehitevat plus motorist, ki 100% ni vozil po omejitvi ampak verjetno kar po?teno preko.

 

Zdej me bo? verjetno napadel kako to predvidevam:

 

1. ?e je poro?ilo to?no je oldie prehiteval kolono, se pravi ne eno vozilo ampak ve?, kar pomeni, da je bil ?e kar nakaj ?asa na nasprotnem pasu.

 

2. motorist, ?e vozi po omejitvi, bi ga torej moral videti saj gre za popolnoma pregledno cesto in pri tej hitrost verjetno rabi max 60m skupaj z reakcijskim ?asom za zaustavitev oziroma bistveno manj, da bi se stisnil k robu ceste ali pa celo zapeljal z nje, kar bi bilo bistveno bolj pametno kot tvegat nalet frontalno, kjer motorist ?al nima ?ans.

 

3. po?kodbe na avtu so izredno velike kar nakazuje kar precej?njo hitrost ob tr?enju in dvomim, da je star?ek vozil ve? kot 100km/h

Aja, da ne bo nesporazuma: ve?ino krivde verjetno nosi 75-letnik, ampak tudi motorist svoj del,ki ga je ?al pla?al z najvi?jo kaznijo.

 

Velja za vse, ?e policija navkljub o?itni krivdi ugotovi prekr?ek tudi pri drugem udele?encu je hitro deljena krivda oz. se dolo?a procent krivde.

 

ne vemo kaj je bilo, a lahko da je oldi zavil na levo v trenutku ko je pripeljal mimo motor...ne ve?...Pezo je namrec po levi strani udarjen....ni ?elno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne vemo kaj je bilo, a lahko da je oldi zavil na levo v trenutku ko je pripeljal mimo motor...ne ve?...Pezo je namrec po levi strani udarjen....ni ?elno

 

Nisi prebral moje 1. to?ke, a ne? ?e je poro?ilo to?no sem napisal. Ne vem zakaj so potem napisali, da je prehiteval kolono, ker ?e je ravno zapeljal ven bi verjetno tako napisali pa o?ividcev je bilo za celo kolono.

 

V glavnem, da ne bo zablode. Vse to?ke se na nan?ajo na to predvidevanje.

 

Cesta gre rahlo v ovinek, ki je bil za motorista v desno, kar bi lahko tudi pojasnilo zakaj se ni uspel izogniti tr?enju oz. zapeljati s ceste in si re?iti ?ivljenje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brezveze parlamentirat motorist bo na koncu itak kriv za VSE, tako kot vedno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brezveze parlamentirat motorist bo na koncu itak kriv za VSE, tako kot vedno.

 

na ?alost je tako ja... ah brezveze razpravljat o tem, ker smo motoristi ?al ?e vedno tretirani kot divjaki, ?e posebno v prometni nesre?i, pa lahko ima? Harleya al pa super?portnika te vsi enako gledajo..mah...

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jst bi si upal trdit da je tale spregledal motorista .. kakor je v modi v tej precudoviti dezeli .. sicer pa zdej se bo cudn slisal, se iz casov ko sem imel sam motorno kolo sem imel podnev vedno prizgano dolgo luc ... pa verjamete ali ne mi je to svetoval sam instruktor v avto soli .. in nekak nisem imel problemov z neopazenostjo ...

bi pa se povedal da za moje pojme so najvecji problem teli globinski sesalci aka skutercki itd crap .. to bo pa zdej veselica na cesti :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brezveze parlamentirat motorist bo na koncu itak kriv za VSE, tako kot vedno.

 

Brez skrbi da ne bo VSEGA kriv... Je pa mo?no, da bo bil del krivde tudi na njegovi strani, ?e se ugotovi, da je kr?il predpise in ?e se mene vpra?a je to pravilen pristop.

 

jeba, ?e kr?i? predpise se je ob morebitni nesre?i pa? treba sprijaznit, da nosi? del odgovornosti za nesre?o pa to velja za VSE udele?ence v prometu brez izjem.

 

Druga?e pa ne dr?i, da so vedno krivi motoristi se pa vpra?am zakaj tolikokrat prihaja do izsiljevanja prednosti pred motoristom. Ali je vedno res kriva le nepazljivost izsiljevalca ali si bomo kon?no priznali, da bistveno prevelika hitrost glede na omejitve je glavni vzrok, da pride do situacije izsiljevanja.

 

 

Vem da je to hipoteti?no vpra?anje ali pa pobo?na ?elja a bi bilo res zanimivo, da bi eno leto se vsi motoristi zavezali na raznih blagoslovih in mitingih, da eno leto ne bi prekora?ili hitrosti za ve? kot recimo tistih varnih 10% in da bi se za krmilo usedli absolutno trezni. Zanimiva bi bila kon?na statistika saj sem skoraj prepri?an, da bi bila cifra ne ve?ja od 5 mrtvih motoristev na to sezono.

 

Je pa ?koda, ker pa? tega ne bomo nikoli izvedeli, ker kdor si kupi 150KM cestaka za cestno uporabo se pa? ne vozi po omejitvah - in to je ve? ali manj dejstvo tako, da pa? svoj del odgovornosti bodo/boste pa? motoristi morali nositi sami in ?imbolj skrbeti sami zase ter ne pridigat drugim, da naj vas ne spregledajo ko sami drvijo/drvite 100km/h ?ez naselja in 200 na lokalnih cestah.

 

 

Sicer pa statistika govori svoje: mislim, da lani so bili med ?rtvami le motoristi cestnih zverin in nobenega choperja ali potovalnega motorja. Tudi enduro mislim, da ne. Bom poskusil najti to statistiko.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sicer pa statistika govori svoje: mislim, da lani so bili med ?rtvami le motoristi cestnih zverin in nobenega choperja ali potovalnega motorja. Tudi enduro mislim, da ne. Bom poskusil najti to statistiko.

 

statistika tudi pravi da se letno ve? ljudi ubije v slovenskih gorah (ni ?ala) pa ?e niso zaradi tega ubijalci

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

statistika tudi pravi da se letno ve? ljudi ubije v slovenskih gorah (ni ?ala) pa ?e niso zaradi tega ubijalci

 

eh no... kam si pa zdej zavil. A sem koga ozna?il za ubijalca? Samo povem, da pa? ?e ne bodo najprej nase mirkal bodo te?ko pri?akoval, da bodo drugi na njih - jeba tko pa? v lajfu je.

 

Je pa nekaj res, ?e se ukvarja? za adrenalinskimi ?porti se pa? lahko zgodi, da je 1x zate to usodno. Saj to ni tko te?ko razumet, ali pa? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eh no... kam si pa zdej zavil. A sem koga ozna?il za ubijalca? Samo povem, da pa? ?e ne bodo najprej nase mirkal bodo te?ko pri?akoval, da bodo drugi na njih - jeba tko pa? v lajfu je.

 

Je pa nekaj res, ?e se ukvarja? za adrenalinskimi ?porti se pa? lahko zgodi, da je 1x zate to usodno. Saj to ni tko te?ko razumet, ali pa? :ne vem:

 

nisem zavil s poti, ho?em re?ti da je statistika bullshit - vsaj 50% tistih pod neprilagojena hitrost je pometanje pod preprogo drugih problemov.

 

Ze ene 2x ko sem vozil pocasi na motorju me bi nekdo s stranske ceste nabil, pa sem prepri?an da bi od mene ostalo le divjak z neprilagojeno hitrostjo.

 

Ko pa motor vozi po svoje proti drevesom po luknjah, komajda se drzi ceste na pesku itd je pa 'ni moj problem'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js nimam 150 km :blush: , pa se da peljat veliko preve? :blush: , samo js se vozim do nekje 20 ve?, z sakerjem pa je druga muzika sramezljiv , je le kanta.

Recimo z mopedom se ?e nisem peljal toliko kot s sakerjem(in verjetno se tud nam). :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pa statistika govori svoje: mislim, da lani so bili med ?rtvami le motoristi cestnih zverin in nobenega choperja ali potovalnega motorja. Tudi enduro mislim, da ne. Bom poskusil najti to statistiko.

 

lej sam mam hard endurota/cross z lu?ko in ce vozis 90 in ti nekdo izsili, ni prijetno, pa vozim po omejitvah(no,sem vozil,letos nebo nic zaradi pskodbe) . kar se endurasev tice, itak vozijo izven cest,sem pa poznal 3 ki so med gozdovi umrli zaradi ?ic ampak to je druga zgodba. kar se ti?e potovalnikov,vsako leto jih precej umre, se posebno kar je tujcev.

obstaja veliko divjakov,samo ?e ima? supersportnika se ne pomeni da si divjak. stric je imel ninjo in je skoraj ostal brez glave pri 70kmh zaradi zenske ki je ''spregledala'' stop znak,zgubil sem 2 kolega pri 80kmh leta nazaj, zaradi kamjona ki je izsilil prednost (80kmh omejitev je bila 90,mi smo bili za njimi s kombijem).

mam pa kolega,ki se ni sel pod 120 nikjer in je sevedno ziv..slepa sreca, zal pa ne razume,oz.ni dorase pri 27 letih.

sam se ceste bojim,zato je moja ljubezen motocross, ampak zal imam ramo v k. in moj ktm pocivado nadaljnega. sem bil ze pred nakupom yamahe r6, ampak so me vsi tej dogodki prestrasili..no ogoce pa enkrat, ko bo v slo. pista....torej bom umrl z neizpolnjeno zeljo :D

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa ?koda, ker pa? tega ne bomo nikoli izvedeli, ker kdor si kupi 150KM cestaka za cestno uporabo se pa? ne vozi po omejitvah

Lej saj bo sli?ati hecno ampak to je tako kot bi se o?enil s porno divo pa ?ivel v celibatu. ;) Mislim, da je logi?no, da ve?ina (obstajajo izjeme) kupi nekaj mo?nega tudi za to, da ga kdaj stisne.

 

EDIT: Vpra?anje je samo kdaj in kako (varno) jo bo? pritisnil. Pa naj bo to za porno divo, motor ali pa avto. Lahko ?e tako filozofiramo ampak tule ne bomo ni? re?ili. ?al, ?uleje ni potica. :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JE pa tudi industrija kriva ki hrani take ki hrepenijo da pred gostilno i??ejo sebi podobne in gresta pol navijat po cesti...

 

Tole je zame na primer totalen absurd

http://www.moto-magazin.si/moto-testi/suzu...king-16132.aspx

Najve?ja mo?: 135 kW (181 KM) pri 9.500/min.

Masa: 235 kg.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej smo ve? ali manj na isti valovni dol?ini - Tudi ?e vozi? po vseh predpisih se lahko zgodi, da te kdo izsili prednost pa to se dogaja vsem udele?encem v prometu, da smo izsiljeni. S tem se je treba sprijaznit in milijon besedi in nekih apelov tega ne bo prepre?ilo - ni ?ans dokler ima lahko izpit skoraj ?isto vsak.

 

In tukaj se za?enja tisto kar probam razlo?it. ?e se dr?i? v bli?ini omejitev ima? v ve?ini primerov reagirat, ko te nekdo izsili z ve?anjem hitrosti ?ez vse razumne meje pa si ta procent "pre?ivetja" tako, drasti?no zmanj?a?, da je taka vo?nja kot ruska ruleta. Sej si lahko oh in sploh rider oziroma dirka? pa se lahko zgodi situacija, ki ni bila v scenariju. Ja tudi srna lahko prleti ?ez cesto in te izsili, oziroma tudi zajec ali ?e kej manj?ega je lahko usodno: sli?al sem tudi, da je nekdo padel na ovinku, ker je povozil ?abo.

 

Logi?no je da nekdo, ki si kupi tak stroj, da ga ne gleda in da ga prtegne ampak je razlika a to naredi na neki pregledni (?al je takih cest v slo izredno malo) cesti z malo prometa al pa prtegne stotko skozi naselje, kjer je vsakih nekaj metrov uvoz na cesto. To so ta idiotska dejanja zarad katerih motoristi ve?ino umirajo, da ne omenjam alkohola, ki je eden od glavnih faktorjev pri nesre?ah motoristov - ponavadi, ko se vra?ajo s kak?ne prireditve.

 

Sicer pa najve? povejo naslednji podatki:

 

Izhodi??a za pripravo ukrepov, ki jih bo izvedla Policija:

- dele? mrtvih voznikov enoslednih motornih vozil v skupnem ?tevilu umrlih v prometnih nesre?ah leta 2009 je bil 18 %;

- vzroki prometnih nesre? z udele?bo voznikov enoslednih motornih koles: 7

-- neprilagojena hitrost,

-- neupo?tevanje pravil o prednosti,

-- nepravilna stran in smer vo?nje,

-- nepravilen premik z vozilom,

-- nepravilno prehitevanje,

- najve? prometnih nesre? z udele?bo voznikov enoslednih motornih vozil se zgodi v naseljih z uli?nim sistemom (36 %), sledijo naselja brez uli?nega sistema (21 %), regionalne ceste II. reda (9 %), regionalne ceste I. in III. reda (7 %), glavne ceste I. reda (6 %), glavne ceste II. reda, lokalne ceste (5 %) in avtoceste (2 %);

- v naselju se je zgodilo 51 % (48 %) prometnih nesre? z udele?bo voznikov motornih koles in kar 80 % (82 %) prometnih nesre? voznikov koles z motorjem,

- po ?tevilu prometnih nesre? voznikov motornih koles izstopajo meseci maj, junij julij in avgust;

- najve? prometnih nesre? voznikov motornih koles se zgodi ob sobotah in nedeljah, najve? prometnih nesre? voznikov koles z motorjem pa ob petkih in sredah;

- glede na ?asovno obdobje je bilo najve? voznikov motornih koles udele?enih v prometnih nesre?ah med 15. in 21. uro, najve? voznikov koles z motorjem pa med 12. in 18. uro;

- umrli vozniki motornih koles so v 98 % (97 %) prometnih nesre? uporabljali za??itno ?elado, toda eden od treh umrlih voznikov koles z motorjem je ni uporabljal;

- povpre?na koncentracija alkohola pri voznikih motornih koles kot povzro?iteljih prometnih nesre? je bila 1,30 g/kg krvi, pri voznikih koles z motorjem pa 1,65 g/kg;

- najve? prometnih nesre? povzro?ijo vozniki enoslednih motornih vozil z enoletnim vozni?kim sta?em;

- policisti so zaradi prekr?kov, povezanih s hitrostjo, zoper voznike enoslednih motornih vozil izrekli za 43 % ve? ukrepov kot leta 2008. Ve?kratnim kr?iteljem so na podlagi dolo?b ZVCP-1 zasegli 180 (74) enoslednih motornih vozil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer pa statistika govori svoje: mislim, da lani so bili med ?rtvami le motoristi cestnih zverin in nobenega choperja ali potovalnega motorja. Tudi enduro mislim, da ne. Bom poskusil najti to statistiko.

 

Statistiko bo? na?el na motosvetovi strani. Sicer ni popolna, a vseeno. In mo?no dvomim, da vmes ni bilo kakega GSa , varadera, ali pa celo na FJR 1300ja.... Preveri. Gotovo je zanimivo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boldirani so motorji, ki pomojem niso ranga supersport. ?e se motim, naj me kdo popravi. Bluzonder, ?al ni gs-a vmes, niti fjr ja... A vseeno, niso pa kar vsi po vrsti SS.

 

08. marec, nedelja - Maribor-Dravograd (1 mrtev (29) - udele?ena motor in avtomobil) - Hyosung GT650 / ST

28. marec, sobota - Trebnje (1 mrtev (25) - udele?ena motor in avtomobil) - Ducati Monster 600 / Naked

01. april, sreda - Koper-?marje (1 mrtev, dr?avljan HR (36)) - Honda CBF xxx / ST10. april, petek - Apa?e (1 mrtev (51)) - KTM 950 Adventure / Enduro

12. april, nedelja - Ortnek (1 mrtev (30) - udele?ena motor in avtomobil) - Ducati 1098S / SS

25. april, sobota - Velika Polana (1 mrtev (47)) - Yamaha YZF 250 / Cross

02. maj, sobota - Domanj?evci?Ivanj?evci (1 mrtev (31)) - Kawasaki ZX-9R / SS

09. maj, sobota - Ptuj-Trnovska vas (1 mrtev (26) - udele?ena motor in avtomobil) - Honda CB600F / Naked

10. maj, nedelja - Feldkirchen/Graz, Avstrija (2 mrtva, voznik (30) in sopotnica (34) - udele?ena motor in avtomobil) - Suzuki GSX-R 1000 / SS

16. maj, sobota - Pusto polje?Nazarje (1 mrtev (23) - udele?ena motor in avtomobil) - ni podatka o modelu in vrsti motorja

20. maj, sreda - Hrastnik pri Trojanah (1 smrtna ?rtev, sopotnica (43)) - KTM 990

24. maj, nedelja - Zazid - Podpe? (2 mrtva (voznik 26, sopotnik 22) - Yamaha XT

24. maj, nedelja - Jelenje, Hrva?ka (1 mrtev (25) - udele?ena avtomobil in motor)

28. maj, ?etrtek - Celje (1 mrtev (30)) - Kawasaki ninja 9 / SS

29. maj, petek - Zagorje ob Savi - Kisovec (1 mrtev (28) - udele?ena avtomobil in motor) - Honda CBR 600 RR / SS

 

13.junij, sobota - Ra?e - Fram - pri odcepu za Po?eg(1 mrtev(33) - udele?ena tovornjak in motor) - CBR 1000 RR Repsol

 

?e link:

 

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...29138&st=30

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kakor sem videl je od teh samo en enduro in ena kroska. Ostali pa? sicer niso super?portniki so pa konkretni motocikli z dovolj konji, da se da voziti preko 180km/h.

 

?e vedno pa ni v statistiki nobenega custom choperja ali pravega potovalnika. Ne mi re?t, da jih ni zato, ker jih je toliko malo v Sloveniji. Te dve vrst motociklov pa? nista narejeni za "divje polaganje" ovinkov in temu primerno je tudi statistika prazna.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 enduroti(xt je enduro,ktm990 je adventure isto kot 950 :) ) in en cross, cbfki sta potovalni za moje pojme, ter hyosung ter monster tudi nista super?portnika, sicer pa gre? lahko tudi z goldwingom 220 in ima kar dobre pospe?ke :P

ubije? se lahko tudi s tomosom, koliko se jih je s skuterji ubilo? pa? najbolj pa?e ko se nekdo z ninjo ubije, ker je itak divjak ?e ma tak motor, isto ko se kdo s type r-ko zaleti ali pa z bilo kerim avtom od 200+ konjev...

vse to pa ne opravi?i izsiljevanja prednosti motorjem.. naj se nekdo spravi naslednjo nedeljo na cesto, ?e posebno tu na obali z motorjem, pa mi bo znal povedat koliko krat so ga izsilili, in koliko ?ensk mu je zapiralo pot, ko je hotel kolono ki se vozi 40kmh prehitevat z60kmh, po praznem nasprotnem pasu, ker pa? lahko po ?rtkanih ?rtah prehiteva?, in ker je ona ?iv?na da ti lahko in ona ne,se postavi na sredino ceste...in ni ena, prej?njo nedeljo jih je bilo najmanj 15, ko sem se jaz peljal.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko tole prehitevanje po ?rtkanih ?rtah mal opi?e?... zakaj motorist sme avto pa ne? Kakor vem Zvcp enako tretira enosledno vozilo kot dvosledno.

 

 

Se pa druga?e popolnoma strinjam, da se lahko ubije? z vsakim ampak ve? kot je konjev tolk la?i se je.

 

Bi bilo pa res dobrodo?lo, da naj nekdo naredi test kolikokrat je izsiljen - ampak naj naredi test tako, da se vozi v okviru omejitev do max +10% prekora?itve. TOle bi bil res dober preizkus in ?e je tester objektiven bo verjetno dal kar nekaj odgovorov koliko je hitrost dejansko kriva, ko pride do izsiljevanja.

 

Jaz ocenjujem da vsaj 80% in 20% nepazljivost ali kak?na druga mentalna oz. fizi?na disfunkcija izsiljevalca prednosti.

 

 

Pa ?e nekaj: a kdo ve kak?na je statisti?na slika oziroma kolk procentov pade na posamezne tipe motociklov.

 

Se pravi kak?en % je custom, potovalnih, enduro, potovalni enduro :blush: , cestni ?portnik, klasika... Meni se zdi, da je enduro verjetno najbolj zastopan, al se motim?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko tole prehitevanje po ?rtkanih ?rtah mal opi?e?... zakaj motorist sme avto pa ne? Kakor vem Zvcp enako tretira enosledno vozilo kot dvosledno.

Se pa druga?e popolnoma strinjam, da se lahko ubije? z vsakim ampak ve? kot je konjev tolk la?i se je.

 

Bi bilo pa res dobrodo?lo, da naj nekdo naredi test kolikokrat je izsiljen - ampak naj naredi test tako, da se vozi v okviru omejitev do max +10% prekora?itve. TOle bi bil res dober preizkus in ?e je tester objektiven bo verjetno dal kar nekaj odgovorov koliko je hitrost dejansko kriva, ko pride do izsiljevanja.

 

Jaz ocenjujem da vsaj 80% in 20% nepazljivost ali kak?na druga mentalna oz. fizi?na disfunkcija izsiljevalca prednosti.

Pa ?e nekaj: a kdo ve kak?na je statisti?na slika oziroma kolk procentov pade na posamezne tipe motociklov.

 

Se pravi kak?en % je custom, potovalnih, enduro, potovalni enduro :blush: , cestni ?portnik, klasika... Meni se zdi, da je enduro verjetno najbolj zastopan, al se motim?

 

sej avto lahko prehiteva po zakonu, ampak ?e je kolona ne more saj se ne more vklju?iti nazaj v kolono, motorist pa se, glede na to da je 3x manj?i kot obi?en avto, lahko vklju?i nazaj vmes. tako sem mislil.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, sam po ZVCP-ju ne sme?. To je pravilo, ki so si ga verjetno motoristi dolo?ili sami. ?e ima? nasprotni promet se ne sme? tla?iti vmes saj se zelo hitro zgodi, da zmanjka prostora. Recimo avtomobilist se pomakne bolj, k sredini, da vidi ali po naslednjem nasprotivoze?em lahko prehiti. Motoristu pa takrat zmanjka prostora in je pokale.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss na nobeno stran se ne bom postavil, samo kar se prehitevanja ti?e pa ga ni avta ki bi konkuriral navadnemu cestaku s 600 kubiki, ker recimo v mojem primeru 180 kil in 110 konjev se veliko hitreje premakne in ustavi(?e se ne motim ima moj 3,2s do 100km/h), kot pa 1300kil s 166 konji. Res pa je da ?e nima? dovolj ob?utka in prakse te bo zmetalo in to je najve?krat vzrok za valjanje po tleh in raznorazne pogrebe. :(

Po zakonu pa seveda to ni prav, je pa res da ve?ini ti pospe?ki stopijo v glavo in potem pa pride do piz...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.