Lojz Napisano 21. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 21. november, 2012 Ja, to?no Loj-Zi! To sva midva z Bossom! Morilca nedol?nih ljudi. ?e do sedaj sva jih toliko ubila v svoji vozni?ki karieri, da je lokalno pokopali??e prepolno celo za ?are. Naju o?itno ni? ne izu?i. Ne Loj-Zijeva holesterolna predavanja, ne ?rna kronika, ne najine prigode iz cestnega ?ivljenja, ne ?tevilo mrtvih, ki sva jih pustila za sabo,... ni?. Brezupen primerek sva, dragi policist Loj-Zi. Mogo?e pa kdaj celo pla?ava kak?no kazen, ki jo bova zagre?ila zaradi tega, ker vedno ti??iva gas do daske in prebijava zvo?ni zid na poljskih cestah. Mogo?e celo voziva v rde?o, odvzemava prednost, se voziva po napa?ni strani avtoceste... ampak koga to briga. Va?no je, da se po lokalni cesti namesto 90 peljeva 110! Noro. Kaka vratolomna vo?nja. In koliko ?ivljenj trpi zaradi tega. Dru?ine jokajo in se ne upajo ve? iz svojih hi?, da se jim ne bi kaj zgodilo. Zadnji? je lokalni ?upnik celo ?egnano vodo zlival po cesti. Boss, se ti opravi?ujem, da sem te razkrinkal. Mi je izjemno ?al, vendar sem se zlomil pod pritiskom Mazdinega neumnega izpra?evalca. Oziroma moralizatorja. Tomacuki, ti si ?e ve? priznal, kot sem mislu da bo?! Citiraj
Lojz Napisano 21. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 21. november, 2012 Va?no je, da se po lokalni cesti namesto 90 peljeva 110! Noro. Kaka vratolomna vo?nja.Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.Za tvoj konkretni primer si poglej tole:Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja. Reakcijska pot zna?a 25.02 m. Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m. Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja. Reakcijska pot zna?a 30.58 m. Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m. Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne. Citiraj
Z M A J Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 Lojz, me zanima za katere pnevmatike (gume po doma?e) si ti vzel tele podatke o zaustavljanju? Jaz sem ravno v?eraj nabavil ?isto nove (ta nov model) TIGAR gum, made in Yuga, pa pol sode? po njihovi kvaliteti, garant lahko malo bolj po?enem staro Zmaydo, ne bom po omejitvah furu s tako kvaliteto menda? :ne vem: Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Lojz Napisano 21. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 21. november, 2012 Lojz, me zanima za katere pnevmatike (gume po doma?e) si ti vzel tele podatke o zaustavljanju? Jaz sem ravno v?eraj nabavil ?isto nove (ta nov model) TIGAR gum, made in Yuga, pa pol sode? po njihovi kvaliteti, garant lahko malo bolj po?enem staro Zmaydo, ne bom po omejitvah furu s tako kvaliteto menda? :ne vem: ?e si na svojo zmazdo nataknu TIGAR gumo, je to ?ist isto, kot bi na tvojo zmazdo gor nataknu ola gumo. Citiraj
Deeyan Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 DIVJAKOV je kot plevela. Z vsem mo?nim hudi?em se divja, samo da se divja. tut vas "nepremi?nin" je tolk, da se vas da na prste pre?tet Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Z M A J Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 ?e si na svojo zmazdo nataknu TIGAR gumo, je to ?ist isto, kot bi na tvojo zmazdo gor nataknu ola gumo. Ko je mela babica ?e Yuhco 45, je imela gor to znamko in se je dr?al ceste ko sto hudi?ev (dobesedno kot pes je?a), je pa res da je bila previden ?ofer, no v bistvu kakor na? Lojz-I. Torej misli? da za divjake ali pa vsaj dinamike se ta vrhunska pnevmatika ne bi dobro obnesla? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
YavarYe X6V6 Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.Za tvoj konkretni primer si poglej tole:Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja. Reakcijska pot zna?a 25.02 m. Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m. Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja. Reakcijska pot zna?a 30.58 m. Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m. Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne. Reakcijska je ok. Zanima me slede?e. Znamka in model vozila ?Kolk je bila te?a testnega avta ?Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ? Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 Reakcijska je ok. Zanima me slede?e. Znamka in model vozila ?Kolk je bila te?a testnega avta ?Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem: diesel al bencinar..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 ja glede na to, da moderni avti imajo vsi pod 40m pri 100km/h in pri 90km/h = 25m/s, kar pomeni, da je reakcija 1s, to velja za ful star avto in ful starega fosila Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Mraušk Mčk Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 ja glede na to, da moderni avti imajo vsi pod 40m pri 100km/hin pri 90km/h = 25m/s, kar pomeni, da je reakcija 1s, to velja za ful star avto in ful starega fosila Lojzeta ? Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 ja glede na to, da moderni avti imajo vsi pod 40m pri 100km/hin pri 90km/h = 25m/s, kar pomeni, da je reakcija 1s, to velja za ful star avto in ful starega fosila Sej on to o seb pi?e iz lastnih izku?enj - to je takrat, k je trezen, ?e je pa malo potrjen je pa rezultat ?e slab?i. Boss, se ti opravi?ujem, da sem te razkrinkal. Mi je izjemno ?al, vendar sem se zlomil pod pritiskom Mazdinega neumnega izpra?evalca. Oziroma moralizatorja. a si mogu - kaj bom pa zdej, men je ?e danes ?al, da sem prvo nesre?o povzro?u ?e s Titanicom zarad prevelike hitrosti... una ledena gora se je kr pojavla tam Citiraj
Boss Napisano 21. november, 2012 Prijavi Napisano 21. november, 2012 DIVJAKOV je kot plevela. Z vsem mo?nim hudi?em se divja, samo da se divja. Mogo?e so pa atentat nanjga delal tko kot neko? na Jelin?i?a, ki je v graben zapeljal pa potem razlagal, da se je nekomu umikal. ?e je blo vse skupaj res, se bi na njegovem mestu umikal le toliko proti robu, da bi ostal na cesti nikakor pa ne bi tvegal naleta v drevo, kjer imam manj ?ans kot pa pri frontalnem trku. Citiraj
Lojz Napisano 22. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2012 Reakcijska je ok. Zanima me slede?e. Znamka in model vozila ?Kolk je bila te?a testnega avta ?Katero znamko, model, temperaturo in dimezijo gum je imel nataknjene ob testu ?Kak?ne so bile zavore- diski plo??ice ABS system ?Razred oprijema podlage in temperaturo na testni stezi ?Al ti ti kar tako na splo?no ? :ne vem: Za suh asvalt se uporablja koeficient trenja 0,7Drga? pa, a misli?, da en tomacuki al pa en Boss med vo?njo za vsak kilometer in v vsakem trenutku svoje vo?njne sproti na digitronu prera?unavata in upo?tevata vse mo?ne zemeljske pogoje, vklju?no z pozicijo planeta merkurja v odvisnosti na ostalo ozvezdje ter vpliva polnosti lune itd... na kateri razdalji se bo pol avto ustavil in katero kolo bo v to?no dani poziciji bolj bremzalo in katero manj, v kolk ostrem ovinku itd...? Dvomim...Uh, kak?na natan?nost je naenkrat potrebna.Ti pri svoji vo?nji kar upo?tevaj tale SPLO?NI izra?un, pa bo? iz tega ?e lahko dobil en okvirni izra?un in ?ist solidno predstavo, ?e si koli?kaj izku?enega ?oferja z povpre?nim vozni?kim sta?em. Ga ni ?loveka, ki bi znal to?no zra?unat kako in kje se bo avto to?no ustavu. Pribli?no se pa da.Pri tem izra?unu, ki sem ga napopal je pomembno zgolj to, da vsak lahko vidi kak?na je razlika pri dani hitrosti, ne pa kak?na je razlika od vsakega avta posebej. Verjetno (predvidevam) so za ta izra?un uporabili skoz isti avto, iste gume iste bremze itd... Citiraj
Lojz Napisano 22. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2012 ?e je blo vse skupaj res, se bi na njegovem mestu umikal le toliko proti robu, da bi ostal na cesti nikakor pa ne bi tvegal naleta v drevo, kjer imam manj ?ans kot pa pri frontalnem trku. To Boss si pa verjetno samo ti sposoben. Edino ti lahko odreagira? zmeraj prav ne glede kaj te na cesti in v ?ivljenju lahko preseneti. Ahja, pa tomacuki zna tud.Boss, ti si po mojem Chucka Norrisa po?tevanko u?il. Citiraj
jures Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 avto iz sedemdesetih70mph = 112kmh vsi avti244feet=74m lexus 42mescort 60mdiscovery 84m911 - 50m Dober video o tem zakaj so omejitve!!! Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Lojz Napisano 22. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2012 avto iz sedemdesetih70mph = 112kmh vsi avti244feet=74m lexus 42mescort 60mdiscovery 84m911 - 50m Dober video o tem zakaj so omejitve!!! Se strinjam, da je lexus najbolj?i. Citiraj
Tomozuki Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 Majster, ni problem v vo?nji, problem je v ustavljanju avtomobila.Za tvoj konkretni primer si poglej tole:Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 90 km/h, zaustavilo na razdalji 45.55 m od za?etka zaviranja. Reakcijska pot zna?a 25.02 m. Pot ustavljanja torej zna?a 70.57 m. Vozilo se bo na suhi cesti, pri hitrosti 110 km/h, zaustavilo na razdalji 68.05 m od za?etka zaviranja. Reakcijska pot zna?a 30.58 m. Pot ustavljanja torej zna?a 98.63 m. Tomacuki, a ti vidi? tukaj kak?no razliko?Vrtet volan in ti??at na gas zna vsak tepec, ustavit in to varno ustavit, pa ne. Pa za koji "K" bi se jaz moral na ravni pregledni cesti ustavljat? In to do nule. Kolikokrat pa ti "?lajfa?" na polno pri dnevnih situacijah? Ali mogo?e kdo drug? In tudi to, da znam samo na gas ti??a?... tudi to je zrastlo SAMO na tvojem zeljniku :ne vem: Aja, ?e to. A si mogo?e vedel, da je med najbolj?imi in najslab?imi pnevmatikami na ADAC testu kar 18 metrov razlike pri zaviranju pri 100km/h? Z malo predvidevanja lahko hitrost zmanj?a? od prisotnosti "morebitnih" nevarnosti ?e predno sploh pride? do ovire (npr. traktorja, ki ne ka?e znakov, da se bo pred prednostno cesto ustavil). In ni potrebno nobeno zaviranje na polno in nevem kaj ?e. Sej on to o seb pi?e iz lastnih izku?enj - to je takrat, k je trezen, ?e je pa malo potrjen je pa rezultat ?e slab?i.a si mogu - kaj bom pa zdej, men je ?e danes ?al, da sem prvo nesre?o povzro?u ?e s Titanicom zarad prevelike hitrosti... una ledena gora se je kr pojavla tam A vidi?... ?e bi ti Loj-Zi takrat dal mislit o zavorni poti take ladje, bi se oviri komot na izi izognil, ne pa da si drsal po njej, da je potem pol potnikov zalilo. Verjetno si imel pri Costa Concordii tudi prste vmes. Drugi? pa prilagodi hitrost morskim razmeram in upo?tevaj znake za omejitve hitrosti Citiraj
Tomozuki Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 Dober video o tem zakaj so omejitve!!! Loj-Zi, ?koda ne zna? angle?ko Pa ni?, samo glej ga... ...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e? Navajo indijance na konjih? Medcelinske lete nizkolete?ih kormoranov? Citiraj
Lojz Napisano 22. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2012 Pa za koji "K" bi se jaz moral na ravni pregledni cesti ustavljat? In to do nule.Mogo?e zato, da prepre?i? nesre?o? A misli? da se na ravnih preglednih cestah ne dogajajo nesre?e? A si mogo?e vedel, da je med najbolj?imi in najslab?imi pnevmatikami na ADAC testu kar 18 metrov razlike pri zaviranju pri 100km/h? Sem ?e sli?al ja. Ampak, ?e ti na ra?un bolj?e gume bolj hitro pelje?, potem za bolj?o varnost in hitrej?e ter varnej?e ustavljanje, nisi naredu popolnoma ni?. ...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e? Marsi kdo je ?e zarad zajca, ma?ke, veverice itd...naredu nesre?o. Loj-Zi, ?koda ne zna? angle?ko Pa ni?, samo glej ga... Tomacuki, nisem vedu da imate v va?ih rovtah tako ravno cesto Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 Za suh asvalt se uporablja koeficient trenja 0,7Drga? pa, a misli?, da en tomacuki al pa en Boss med vo?njo za vsak kilometer in v vsakem trenutku svoje vo?njne sproti na digitronu prera?unavata in upo?tevata vse mo?ne zemeljske pogoje, vklju?no z pozicijo planeta merkurja v odvisnosti na ostalo ozvezdje ter vpliva polnosti lune itd... na kateri razdalji se bo pol avto ustavil in katero kolo bo v to?no dani poziciji bolj bremzalo in katero manj, v kolk ostrem ovinku itd...? Dvomim...Uh, kak?na natan?nost je naenkrat potrebna.Ti pri svoji vo?nji kar upo?tevaj tale SPLO?NI izra?un, pa bo? iz tega ?e lahko dobil en okvirni izra?un in ?ist solidno predstavo, ?e si koli?kaj izku?enega ?oferja z povpre?nim vozni?kim sta?em. Ga ni ?loveka, ki bi znal to?no zra?unat kako in kje se bo avto to?no ustavu. Pribli?no se pa da.Pri tem izra?unu, ki sem ga napopal je pomembno zgolj to, da vsak lahko vidi kak?na je razlika pri dani hitrosti, ne pa kak?na je razlika od vsakega avta posebej. Verjetno (predvidevam) so za ta izra?un uporabili skoz isti avto, iste gume iste bremze itd... Ne poznate mojega avta dovolj, je krepko dodelan na predelu ustavljanja in oprijema(gume kot se zagre ne nek cheapshit-sranje po slovensko(baje ne razum? angle?ko :ne vem: )) Glede na naravo mojega dela je vsak mikron pomemben in prav tako vsaka stopinja kotna in temperaturna, jebiga poklicna deformacija, to ti potrdi kdorkol ki me osebno pozna oziroma kdorkol ki sem mu bilokaj delal, ne re?ejo mi zastonj da sem picajzlast. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 ...in ?e povej, na kaj bi recimo moral biti na taki cesti pozoren? Zaj?ke? Ka?e? Navajo indijance na konjih? Medcelinske lete nizkolete?ih kormoranov? Na un parkiran avto tam doli z radarjem v rokah. Pa pri 200 naprej na cesto, da je dovolj dobra da te ne razme?e. Lojza bi mogli forumski divjaki privezati v svoj avto, zalepiti usta pa terat k svinja po cestah, pomoje bi ga kap ruknila. To, ali pa bi se soo?il s strahom. Citiraj
Lojz Napisano 22. november, 2012 Avtor Prijavi Napisano 22. november, 2012 Ne poznate mojega avta dovolj, je krepko dodelan na predelu ustavljanja in oprijema(gume kot se zagre ne nek cheapshit-sranje po slovensko(baje ne razum? angle?ko :ne vem: )) Glede na naravo mojega dela je vsak mikron pomemben in prav tako vsaka stopinja kotna in temperaturna, jebiga poklicna deformacija, to ti potrdi kdorkol ki me osebno pozna oziroma kdorkol ki sem mu bilokaj delal, ne re?ejo mi zastonj da sem picajzlast. Lepo od tebe da ma? rad avto maksimalno ispraven. Tud jaz mam rad to. In tud men pravjo da sem picajzlast.Ampak, da se bo na mikron natan?no iz?lo pri vo?nji in zaviranju z avtom, na to pa ni pametno ra?unat. Pri bremzanju je bolje met malo ve? rezerve kot mikron..Bi si skor upal trdit, da ma moj avto bolj?e bremze in bolj?e gume od ve?ine avtov tukaj?njih foruma?ev, pa vseeno upo?tevam omejitve, varnostno razdaljo itd.... Citiraj
Symon Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 Bi si skor upal trdit, da ma moj avto bolj?e bremze in bolj?e gume od ve?ine avtov tukaj?njih foruma?ev, pa vseeno upo?tevam omejitve, varnostno razdaljo itd.... To se bo treba dobit pa primerjat, ni druge re?itve. Citiraj
canyon Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 To se bo treba dobit pa primerjat, ni druge re?itve. definitivno Citiraj Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !! ?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
jures Napisano 22. november, 2012 Prijavi Napisano 22. november, 2012 a se ni neki ?asa dolgo tega nazaj, pred davnimi ?asi govorilo o EPIC battle tukaj Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.