Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

tole je za staro 2.2

 

novejsa ima 95kW in 340Nm pri 1800rpm...in nima smisla je peljat nad 3000rpm

 

o ma ma... s powerboxom :hudicek::hudicek:

33112_1.png

Napisano

Evo DDDvejevci. Preselte se v ?panijo, tam boste po AC lahko vozili 140 km/h

 

Hej Loj-Zi, ne vem zakaj nam potem raj?i ne predlaga? famozni "Autobahn", ker lahko o?e?i? KOKR DA! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hej Loj-Zi, ne vem zakaj nam potem raj?i ne predlaga? famozni "Autobahn", ker lahko o?e?i? KOKR DA! :ne vem:

 

A neb bla zate ?panija dovolj? Saj tle mate izgovore, ki se sli?jo nekako takole; A zdaj sem pa divjak, ?e V?ASIH (v?asih knede) za par kilometrov prekora?im hitrost?

Evo v ?paniji boste brez kazni lahko peljali tistih par kilometrov hitreje in sploh ne boste rabili na ?verc vozit malo hitreje od dovoljenega. Ziher bi se vi pol dr?ali teh 140 in nebi ve? vozili hitreje od140, ker teh 10 kilometrov ste ?e nujno rabili, da ste ?e pravi ?as pri?li na ?iht.

Napisano

Pa ti LOJ-ZI jej drobtine za fru?tek ali ju?no, ?e ?eli?, jaz si raj?i orng kos kruha odre?em! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa ti LOJ-ZI jej drobtine za fru?tek ali ju?no, ?e ?eli?, jaz si raj?i orng kos kruha odre?em! :jupiii:

 

Pri nas jemo meso. Tako za fru?tek kot za ju?no.
Napisano

Dejte si tole malo pre?tudirat

Boss, lepo se zlekni v naslonja?, pa beri!

Ostali "dinamiki" pa tud, ker je nekaj govora tudi o DEFENZIVNI vo?nji katero sem nekaj tudi jaz omenjal.

Aja, ?e na Kanona sem pozabu. Kanon, ?itaj!

Napisano

Dejte si tole malo pre?tudirat

Boss, lepo se zlekni v naslonja?, pa beri!

Ostali "dinamiki" pa tud, ker je nekaj govora tudi o DEFENZIVNI vo?nji katero sem nekaj tudi jaz omenjal.

Aja, ?e na Kanona sem pozabu. Kanon, ?itaj!

 

mah komu se da tolk dolga ?reva brat <_<

Napisano

Tale link bi blo dobro gor na vrh foruma prpopat ("stiki" al kako se ?e temu re?e)

Da bi ga lahko vsak forumovec ve?krat prebral.

Moderatorji kaj pravte?

Namen avtomobilskega foruma je tud varnost na cesti, predvidevam.

Napisano

Evo DDDvejevci. Preselte se v ?panijo, tam boste po AC lahko vozili 140 km/h

 

V tej Real Automóvil Club de España je ziher polno Loj(zij)ev noter, ki ne verjamejo v razvoj. Sploh pa lahko 140 ali 150 tudi v Sloveniji na?iga? pa te garantirano ne bo noben policaj ustavljal. In tudi radar te ne slika.

 

Dejte si tole malo pre?tudirat

Boss, lepo se zlekni v naslonja?, pa beri!

Ostali "dinamiki" pa tud, ker je nekaj govora tudi o DEFENZIVNI vo?nji katero sem nekaj tudi jaz omenjal.

Aja, ?e na Kanona sem pozabu. Kanon, ?itaj!

 

To je tako, kot bi hekerjem dal za brat "Windows za telebane". Malo poni?ujo?e skoraj...

Napisano

@Loj-ZI, za rubriko "stiki" bo? pa pomoje moral kak?en drug forum obiskat in se registrirat (kak Ona-on, itd.). :jezicek::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dejte si tole malo pre?tudirat

Boss, lepo se zlekni v naslonja?, pa beri!

Ostali "dinamiki" pa tud, ker je nekaj govora tudi o DEFENZIVNI vo?nji katero sem nekaj tudi jaz omenjal.

Aja, ?e na Kanona sem pozabu. Kanon, ?itaj!

 

Ja LojZi sem ga po tvojem nasvetu prebral ?eprav ne povedo ni? novega, se pa spra?ujem ali si ga prebral ti in posku?al razumeti vse kar je napisano oziroma ali navedbe tudi dr?ijo?

 

Bom probal na?teti nekaj neumnosti in celo nevarnih zadev:

 

- ?e nekdo prehiteva nas, zapeljemo ?im bli?je desnemu robu ceste in postopoma zmanj?ujemo hitrost. ?e zaviramo preostro, se lahko vozilo za nami zaleti v nas z naletom

?e bo zaradi situacije moral ta ki prehiteva zavirat pri tem, da ?e mi zmanj?amo hitrost/zaviramo se nikakor ne bo ve? mogel spraviti nazaj za nami, ker ga sami oviramo. V takih primerih je vedno najbolj vzdr?evat konstantno hitrost in se samo umaknit ?imbolj desno na rob. Torej, ?e nas kdo prehiteva je treba samo ohranit enakomerno hitrost brez pospe?evanj in zaviranj.

 

- odlo?no pospe?iti na ustrezno prehitevalno hitrost (od 20 do 30 km/h vi?jo od hitrosti prehitevanega vozila). Pozor: tudi med prehitevanjem ne smemo prekora?iti dovoljene hitrosti,

Tole je pa res recept za nesre?o. Se pravi, gre? prehitevat nato pa buli? v ?tevec, da ja ne bo? prekora?il hitrost. Po tej logiki sme? prehitevat le vozila, ki vozijo 20 ali 30 km/h pod omejitvijo. Torej recimo v naselju le tiste, ki peljejo 20 ali 30 na omejitvi 50km/h. :whatever: V glavnem bedarija od stavka.

 

Varno prehitevanje je tako, da si z mislimi pri prehitevanjiu in ne zijanju na ?tevec in ?e gre hitrost malo ?ez bo bistveno manj?a katastrofa kot pa prehitevanja v nedogled. Ko se vrne? nazaj pa je potrebno spet uskladit hitrost z omejitvijo.

 

Za?etek prehitevalnega manevra predstavlja trenutek, ko zapustimo svoj vozni pas, torej zavijemo na nasprotnega. Pri tem je pomembno, da:

 

- obdr?imo ustrezno varnostno razdaljo do pred nami voze?ega avtomobila, saj ta zagotavlja dobro preglednost naprej, ko zavijemo s svojega pasu,

 

- pozorno spremljamo dogajanje oziroma promet za nami ? prehitevanje ni dovoljeno, ?e ?e nekdo prehiteva nas. Posebno pozorni moramo biti na motoriste, ki se jih vidi precej slab?e od avtomobilov,

 

- prehitevati za?nemo tako, da vklju?imo smernik in odlo?no ? a ne preostro ? zapeljemo iz kolone na nasprotni vozni pas.

ojej ojej, kaj pa bistveni nasveti:

- pravilna prestava

- odlo?no pospe?evanje

- za ve?jo varnost in kraj?e prehitevanje je potrebno pospe?evati ?e na svojem pasu (?e je seveda vidljivost in ocenjena situacija ustrezna) in nikakor ne najprej sko?iti na sosednji pas potem pa ?ele po gasu... to je spet recept za povzro?itev nesre?e.

 

 

 

 

Zdaj pa ?e malo matemati?nih zablod, ker kar vidi se, da je ?lanek prepisan iz nem?kih izku?enj, kjer o?itno nimajo takih me?ka?ev kot pri nas.

 

20km razdalja na regionalki, ?e ti nekdo cinca pri omejitvi 90km/h le s 60km/h traja pot 20 minut. ?e ga prehiti? in pelje? dovoljenih 90km/h bo? pri?el v dobrih 13 minutah. Razlika je skoraj skoraj 7 minut. ?e vzamemo njihov primer, da so imeli 6 takih odsekov po 20km/h bi to lahko pomenilo tudi ve? kot 40minut razlike.

 

Je pa res, da je vse odvisno od situacije... ?e je nepregledna kolona brez svojega za?etka je vsakr?no prehitevanje bedarija, ker takrat pa res ne pridobi? skoraj ni?.

 

 

pa ?e zadnja zavajanja s podatki

 

Za prehitevanje enega tovornjaka priklopnika rabimo od 500 do 600 metrov proste ceste na nasprotnem voznem pasu (in seveda tudi dobro vidljivost naprej) ? celo za prehitevanje precej po?asnej?ega traktorja rabimo najmanj 300 metrov. Ve?ja mo? ali dobre zmogljivosti na?ega avtomobila ne skraj?ajo bistveno potrebnega prostora za prehitevanje, ?e se seveda dr?imo omejitev hitrosti.

Dejmo takole - priklopnik na regionalki vozi 70km/h in se ga spravimo prehitevat. V pravi prestavi rabimo 5 sekund, da iz 70 - spravimo na 90 (?e se dr?imo omejitev kot pijanec plota). Dol?ina ?leparja je 24m plus 13 metrov za njim plus ?e 13m pred njim. Se pravi 50 metrov skupaj.

 

Pa da ?tartamo kt butec z isto hitrostjo in ?ele na prehitevalnem pospe?imo. pet sekund torej pospe?ujemo do 90 in pri tem je povpre?je hitrosti 80km/h ali 111 prevo?enih metrov. Kamion v istem ?asu prevozi 97m, kar pomeni, da rabimo ?e 36m mimo tovornjaka. Ker je zdaj hitrost 90km/h oziroma pridobimo vsako sekundo 6 metrov rabimo za dokon?anje prehitevanja ?e 6 sekund. 6 sekund pri hitrosti 90km/h pa je 150metrov. Skupaj torej s tistimi 11m iz za?etka ra?unanja torej 261m z morebitnim nasproti voze?im pa 520m.

 

?e naredimo bolj pravilno in pospe?imo ?e na svojem pasu ter se ne oziramo toliko na omejitev do recimo 110km/h lahko to izvedemo v 160m ali ve? kot 100m prej. Z nasproti voze?im pa rabimo ?e cca 150m ali skupaj 310m. Skupaj torej 200-300manj kot je napisano v ?lanku.

 

?e ve?ja razlika je pri traktorju z recimo 35km/h. Ker je hitrost manj?a in traktor s prikolico kraj?i od ?leperja rabimo za prehitevanje le kakih 30m dol?ine. Na regionalki pa ?e pospe?imo le do 80km/h rabimo le cca 70m nasproti voze?i pa ?e slabih 100m lufta - se pravi rabimo 170m. ?e izvedememo manever prehitevanja na podoben na?in kot v prej?njem primeru bolj pravilno pa zmanj?amo to razdaljo ?e za 50-70m kljub temu, da ne prekora?imo dovoljene hitrosti 90km/h.

33112_1.png

Napisano

celo za prehitevanje precej po?asnej?ega traktorja rabimo najmanj 300 metrov

 

Wtf? A jim demonstriram, da tudi ce startam z mesta kjer ima avto 8s do 100 oz po kmecki logiki 28m/s ali 224m prevozenih.

 

Traktor v vseh osmih sekundah pri konstantni hitrosti 20 na uro ali 6m/s ali 48m.....

Meni ostane se celih 180m .....

Ce bi vozil za njim 20 na uro je pospesek do 50 na uro ene 2 sekundi, torej 2x6m + 14x 4 sekunde (50 na uro = 14m/s) je 68m v 6s manevra pri omejitvi....

V 6s traktor prevozi 36m......spet imam 30m lufta (6 dolzin avta) za 250m manj dolzine kot v clanku????????????????????????

 

Res so briljantni v teh clankih.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale link bi blo dobro gor na vrh foruma prpopat ("stiki" al kako se ?e temu re?e)

Da bi ga lahko vsak forumovec ve?krat prebral.

Moderatorji kaj pravte?

Namen avtomobilskega foruma je tud varnost na cesti, predvidevam.

 

G Lojz, zase mislim da sem popolnoma nor, samo videim da me krepko preka?ate.

Samo razlika je ?e v tem da jaz dejansko to vem in priznam, za vas pa ne vem.

 

Pa v?eraj in danes sen na letnjakih krepko pre?e?il (po Zmajevih bsedah) kar nekaj omejitev in to za cele 2-4 km/h, ja guilty. :blush:

Nimate pojma kolk je to zajebano, sem bil na koncu ?e bolj utrujen kot ?e bi ga orng gonil, pa med vo?njo sem opazil da je to dejasko bolj nevarno vo?nja po omejitvah, ker potem pol ?asa bulim v brzinomer in ne na cesto. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nimate pojma kolk je to zajebano, sem bil na koncu ?e bolj utrujen kot ?e bi ga orng gonil, pa med vo?njo sem opazil da je to dejasko bolj nevarno vo?nja po omejitvah, ker potem pol ?asa bulim v brzinomer in ne na cesto. :ne vem:

 

To smo mu ?e povedali pa pravi, da smo nesposobni, ?e ne znamo obojega. Zdaj, lahko da ga tip tak hudo pije, da potem gleda ko kameleon; z enim o?esom na cesto, z drugim pa na ?tevec :wacko:

Napisano

Evo, saj sem vedu. Balkanska manira pa?, ki prevladuje na vseh slovenskih avtoimobilskih forumih. Nikomur ne verjamete ni?, verjeli boste samo pol, ko boste lastno butico razbil, al pa umorili koga od va?ih najbli?jih. Prej ne. Zavo?eni primerki pa?.

 

Opomnu bi samo ?e na tiste va?e umotvore, v katerih "ugotavljate", da vi, kao, znate prehitet na manj?i razdalji kot pi?e v ?lanku in da vi sploh ne rabite tolk dolgo cesto za prehitet, ker vi ste majstri, itak. Kot ka?e, vi ?e niste jemali prehitevanja v tisti to?ki, kjer bi se zavedali, da je tudi prehitevanje treba za?et z varnostno razdaljo in prehitevanje z varnostno razdaljo tudi kon?at. Torej pred prehitevanjem se ne smete lepiti za rit in po kon?anem prehitevanju ne smete zapeljat nazaj takoj pred nos vozila, ki ste ga prehiteli. ?e bi vi bli sposobni upo?tevat to dejstvo, ki je poglavitno pri VARNEM prehitevanju, bi mogo?e celo ugotovili, da je potrebno kar nekaj ceste , ?e ho?e? VARNO prehitet.

Ejejej, balkan.....

 

G Lojz, zase mislim da sem popolnoma nor, samo videim da me krepko preka?ate.

Samo razlika je ?e v tem da jaz dejansko to vem in priznam, za vas pa ne vem.

 

Pa v?eraj in danes sen na letnjakih krepko pre?e?il (po Zmajevih bsedah) kar nekaj omejitev in to za cele 2-4 km/h, ja guilty. :blush:

Nimate pojma kolk je to zajebano, sem bil na koncu ?e bolj utrujen kot ?e bi ga orng gonil, pa med vo?njo sem opazil da je to dejasko bolj nevarno vo?nja po omejitvah, ker potem pol ?asa bulim v brzinomer in ne na cesto. :ne vem:

 

YavarYe X6V6, a ho?e? povedat, da ta forum ni namenjen varnosti na cesti?
Napisano

g. Lojz skoraj novega Passata prodajajo ali kaj? :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

YavarYe X6V6, a ho?e? povedat, da ta forum ni namenjen varnosti na cesti?

 

NE direkt samo posredno, v prvi vrsti je namenjen Mazdam in njihovim lastnikom.

 

T U K A J, pa se ukvarjajo z samo tem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NE direkt samo posredno, v prvi vrsti je namenjen Mazdam in njihovim lastnikom.

 

T U K A J, pa se ukvarjajo z samo tem.

 

A tako?

Se prav, ?e bi ti un link, ki govori o varnem in pravilnem prehitevanju, prpopal na vrh foruma, bi se to smatralo za neza?eleno kr?enje pravil tega foruma?

No ja, ok, kakor re?ete ?efe. Samo vpra?al sem.

 

Sicer me pa presene?ate s tem, ko pravite kako je to nevarno, kadar morate z o?esom pogledat na ?tevc, da bi vidli, ?e ste mogo?e prekora?ili hitrost. Zanimivo res. Taki vele mojstri vo?nje in taki dirka?i, pa nimate nobenga ob?utka o hitrosti, pospe?evanju itd.. saj morate kar naprej pogledovat na ?tevc, da veste kolko peljete. Saj je pravo ?udo, da si upate z o?esno veko utripat, ker takrat lahko ?e spremenite hitrost in to je za vas smrtno nevarno saj ne veste kolko se je hitrost med va?im po?migom spremenila. Nevarno res. .

Ej, kak?ne butasto otro?je izgovore tle troste...

 

@Boss, a to, ?e nekdo ne gre bistveno po?asnej od tebe, da ga ti sploh prehiteval ne bi , pa nis pomislu? A ti vsazga, ki gre en kilometer na uro po?asnej od tebe, mora? obvezno prehitet? No, saj tam v tistem ?lanku ste taki zakompleksani ?oferji tudi omenjeni. Stroka pozna take ti?e kot si ti.

Napisano

ja lojz ful ti je varno da med prehitevanjem gleda? da nebo? prekora?u dovoljene omejitve in da za?ne? pospe?evati ?ele ko zapelje? na drugi vozni pas ... ker fa***g retard se je taga spomnu :vskalo::vskalo: ... sta pa 100% iz lojzam u ?lahti :vino: :mi pijemoo:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

ja lojz ful ti je varno da med prehitevanjem gleda? da nebo? prekora?u dovoljene omejitve in da za?ne? pospe?evati ?ele ko zapelje? na drugi vozni pas ... ker fa***g retard se je taga spomnu :vskalo::vskalo: ... sta pa 100% iz lojzam u ?lahti :vino: :mi pijemoo:

 

To morte samo vi""dinami?ni" mojstri skoz na ?tevc gledat. Dedki in babice majo tolk ob?utka, da ne rabijo gledat skoz na ?tevc. Majo tolk ob?utka.
Napisano

Ravno u?eri sem videl enga takega, z o?itno "preve?" ob?utka, pa je H Getz-a (bakrene barve) trajbal nekje izpod 30kmh ?ez mojo vas, pa to je enostavno BOLNO na fertig! :aaaaa::rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo, saj sem vedu. Balkanska manira pa?, ki prevladuje na vseh slovenskih avtoimobilskih forumih. Nikomur ne verjamete ni?, verjeli boste samo pol, ko boste lastno butico razbil, al pa umorili koga od va?ih najbli?jih. Prej ne. Zavo?eni primerki pa?.

 

Opomnu bi samo ?e na tiste va?e umotvore, v katerih "ugotavljate", da vi, kao, znate prehitet na manj?i razdalji kot pi?e v ?lanku in da vi sploh ne rabite tolk dolgo cesto za prehitet, ker vi ste majstri, itak. Kot ka?e, vi ?e niste jemali prehitevanja v tisti to?ki, kjer bi se zavedali, da je tudi prehitevanje treba za?et z varnostno razdaljo in prehitevanje z varnostno razdaljo tudi kon?at. Torej pred prehitevanjem se ne smete lepiti za rit in po kon?anem prehitevanju ne smete zapeljat nazaj takoj pred nos vozila, ki ste ga prehiteli. ?e bi vi bli sposobni upo?tevat to dejstvo, ki je poglavitno pri VARNEM prehitevanju, bi mogo?e celo ugotovili, da je potrebno kar nekaj ceste , ?e ho?e? VARNO prehitet.

Ejejej, balkan.....

 

Hja LojZi moj, to je pa tko, ?e ne bere? kaj je napisano al pa ne razume?. ?e bi dobro prebral bi videl, da je varnostna razdalja upo?tevana.

 

Sploh je pa super varno, da se strinja? s tem ?lankom kolk rabi? placa za prehitevat, ?e si pa? fachidiot. ?e pravilno izvede? varno prehitevanje kot sem ga opisal rabi? bistveno manj prostega placa. Glej LojZi sej se ne gre za metre, gre se zato, da si ?im hitreje varno mimo in da ne ostaja? celo ve?nost na pasu za nasprotni promet. Ne mi zdej blaznet, da je pa to nevarno razmi?ljanje.

 

Glej LojZi, ?e ti rabi? za prehitet traktor toliko dol?ine kot je opisano pol res bolj?, da se v ?ivljenju tega nikoli ne loti? - ampak res zdele se sploh ne hecam in velja tudi za vse ostale "varne" voznike, ki vsak pritisk na stoaplako za gas smatrajo divjanje.

 

Uff carska mi je tudi ta tvoja izjava, da je treba z varnostno razdaljo tudi kon?at prehitevanje. A res? od kod pa zdej ta umotvor. Ja jebemti sej si po prehitevanju bistveno hitrej?i od prehitevanega vozila in si v naslednji sekundi ali dveh ?e dale? naprej od varnostne razdalje, ki pa sploh ni potrebna saj si sam razlagal kolk je razllike med zavornima potema pri razli?ni hitrost.

 

Glej: ?e rabi vozilo pri 90km/h 40m do zaustavitve, rabi pri 70km/h 25m do zaustavitve (?eprav ne vem kaj bi se moralo zgoditi, da bi avtomobilist videl nekaj kar kamionar ne bi in bi moral naenkrat bremzati do nule). ?e vra?unamo ?e sekundni odzivni ?as pri 70km/h, ki je slabih 20m potem je tudi 10m vrh glave dovolj prostora, da se vrne? pred prehitevanega. A razume? zdej?

 

To morte samo vi""dinami?ni" mojstri skoz na ?tevc gledat. Dedki in babice majo tolk ob?utka, da ne rabijo gledat skoz na ?tevc. Majo tolk ob?utka.

 

O pajade - tole vsak dan vidimo na cestah... omejitev na varni ravni pregledni cesti je 50km/h, dediji in babice pe kruzajo pri 35km/h - ?e bi res znali tako dobro ocenjevati hitrost pol ne bi bili 15km/h pod omejitvijo.

 

To se je dalo v?asih pri Jugotih ?e ocenjevato po ropotu a gre? 52 al gre? mrbit 56km/h. V dana?njem avtu pri taki zvo?ni izolaciji je to nemogo?e. ?e pa ti nezmotljivi car lo?i? brez gledanja na ?tevec a gre? 52 al pa 56 si pa res marka brez primere in se ti moramo vsi opravi?it. Aja razlika med tema dvema hitrostima je da, v drugem primeru, ?e te dobijo pla?a? 40? kazni.

 

Pa ?e sam si rekel, da kdor prekora?i hitrost za par kilometrov je divjak - ja kdo pa ho?e bit o?igosan za divjaka, ker samo en kilometer razlike je po tvoje razlika med varnim voznikom in divjakom.

 

@Boss, a to, ?e nekdo ne gre bistveno po?asnej od tebe, da ga ti sploh prehiteval ne bi , pa nis pomislu? A ti vsazga, ki gre en kilometer na uro po?asnej od tebe, mora? obvezno prehitet? No, saj tam v tistem ?lanku ste taki zakompleksani ?oferji tudi omenjeni. Stroka pozna take ti?e kot si ti.

 

Spet budali? in se namensko dela? glupga. Dej malo preveri moje izjave v preteklosti glede smisla prehitevanja - verjetno bo? nekje prebral izjavo, da ?e bi se vsi vozili v okviru omejitev ali pa minimalno 10% pod omejitvijo potem 99.9% voznikov nikoli ne bi imelo potrebe po prehitevanju. Zakompleksanost pa kr zase obdr?, ker ?e je kdo klele gor zakompleksanec ali omejenec v prometu si zgolj in edino ti.

 

Ravno u?eri sem videl enga takega, z o?itno "preve?" ob?utka, pa je H Getz-a (bakrene barve) trajbal nekje izpod 30kmh ?ez mojo vas, pa to je enostavno BOLNO na fertig! :aaaaa::rolleyes:

 

A sam enega - bolj?i so pri nas od industrijske cone Logatec do izvoza na AC. Omejitev je 90km/h saj je izven naselja. Je pa takoj po znaku za konec naselja tabla 60, ki pa jo ?ez 150m razveljavi kri?i??e s cesto, ki pelje v IC. Ampak 80% voznikov ne pozna CPP-ja in se nato vozijo med 50-60km/h (varna hitrost, kot bi rekel LojZi) pol pa pride paradoks, k je cca slabih 400m, pred cestnino tabla 70km/h (namenjena da z 90 zmanj?a? na 70, ker se bli?a? cestnini) nakar teli varni vozniki pospe?ijo na 60-70km/h pol pa spet 100m pred cestnino bremzajo na 40km/h.

 

Noro res pa sej za druga?e itak ni za pri?akovat sej LojZi tud tega ne ve in bi znorel ter zmerjal vsakega z divjakom, ki bi ga hotel tam prehiteti.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.