Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

EVO, kot bi poslu?al Tomacukija al pa Bossa. To?no tak izgovor je imel Zagreb?ki morilec, kot ga tukaj najve?krat prodaja ultra "dinamik" Tomacuki. Vse drugo je krivo, samo on ne.

 

Ej ti bimbo zdej pa kon?no enkrat stopi za svoje besede in citiraj kdaj sta Boss in Tomazuki zagovarjala divjanje skozi naselja in prekora?itve hitrosti v naselju. No dej, ?akam na potrditev tvojih blodenj.

 

Pa, ko bo? to iskal lahko zraven prlima? ?e vse izjave, da je kdo od foruma?o kdajkoli zagovarjal brezglava divjanja.

 

V glavnem LojZi - "put your money where your mouth is"

33112_1.png

Napisano

No Boss, pa nam zaupaj, kaj si se ti v ?oli varne vo?nje novega nau?u, kar prej ?e nisi vedu! Bo? nam povedal?

 

kako, se dela cvi?ek te ne nau?ijo, niti kako jebat folk na forumih z nekimi kvazi teorijami ne, te pa nau?ijo marsikaj oziroma ti dajo potrditev, da si vozil pravilno, oziroma si po?el napake. Je zelo zanimivo in bi ti zelo priporo?il, da obi??e? kak?en tak te?aj sam se bojim, da te bodo ven vrgli in vrnili denar - ker takih brihtnoglavcev kot si ti ne tolerirajo...

33112_1.png

Napisano

:bravo::bravo:

 

K bom kupu enkrat AWD bom sam ?e tkole speljevou :D

 

 

Za to ne rabi? met GTR. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes ves ?iv?en pri?el do slu?be...

 

Zgodilo se je pred trojanskim klancem iz smeri Orehovica, kjer je po novem AB postaja na obeh straneh cesti??a in je omejitev 60km/h. Iz 90km/h zmanj?am na cca. 70km/h po ?tevcu. Mimo mene KIA Rio (prehiti brez smernika, sunkovito zavije iz pasa na pas 2x). Ko vozimo v klanec vozi med 35 in 55km/h, prehitim ga ?ez polno ?rto (v?asih je bila ?rtkana, ampak o?itno imamo ?edalje slab?a vozila, gume, opremo, ?edalje manj smo usposobljeni, imamo slab?o vozno podlago itd. da nam povsod iz ?rtkanih ?rt ri?ejo polne). Bedak No.1.

 

Pridem na AC, vozim 140km/h po ?tevcu, dohitim Bedaka No.2 in za njim vozim 110km/h in si ogledujem okoljske hribe in doline ker sem bil o?itno udele?enec panoramskega izleta oz Popotovanja od Lukovice do Ljubljane. Blendam, in v zahvalo dobim ?e pri?gano zadnjo meglenko. Dobro je to, da smo vozili samo 110 in sem lahko pri tej hitrosti ?e vedno varno vozil kjub slabi vidljivosti zaradi pri?gane meglenke ... In pol naj bo ?lovek strpen?

 

NAJ RAJE NA RADIJIH IN TV-jih SPREMENIJO REK: "Vozite strpno in po?asi" v "Vozite po predpisih in v mislih imejte, da niste sami na cesti." :vskalo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Danes ves ?iv?en pri?el do slu?be...

 

Zgodilo se je pred trojanskim klancem iz smeri Orehovica, kjer je po novem AB postaja na obeh straneh cesti??a in je omejitev 60km/h. Iz 90km/h zmanj?am na cca. 70km/h po ?tevcu. Mimo mene KIA Rio (prehiti brez smernika, sunkovito zavije iz pasa na pas 2x). Ko vozimo v klanec vozi med 35 in 55km/h, prehitim ga ?ez polno ?rto (v?asih je bila ?rtkana, ampak o?itno imamo ?edalje slab?a vozila, gume, opremo, ?edalje manj smo usposobljeni, imamo slab?o vozno podlago itd. da nam povsod iz ?rtkanih ?rt ri?ejo polne). Bedak No.1.

 

Pridem na AC, vozim 140km/h po ?tevcu, dohitim Bedaka No.2 in za njim vozim 110km/h in si ogledujem okoljske hribe in doline ker sem bil o?itno udele?enec panoramskega izleta oz Popotovanja od Lukovice do Ljubljane. Blendam, in v zahvalo dobim ?e pri?gano zadnjo meglenko. Dobro je to, da smo vozili samo 110 in sem lahko pri tej hitrosti ?e vedno varno vozil kjub slabi vidljivosti zaradi pri?gane meglenke ... In pol naj bo ?lovek strpen?

 

NAJ RAJE NA RADIJIH IN TV-jih SPREMENIJO REK: "Vozite strpno in po?asi" v "Vozite po predpisih in v mislih imejte, da niste sami na cesti." :vskalo:

 

slab voznik si

lojz bo bolj direkten kot jaz, pa ti bo rekel naj vrnes voznisko dovoljenje :aaaaa:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V glavnem danes sem ga pri?gal po sosedovem travniku s 3. prestavo 60 na uro in stal na mestu. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V glavnem danes sem ga pri?gal po sosedovem travniku s 3. prestavo 60 na uro in stal na mestu. :blush:

 

Slab 4x4 ... :hohoho:

 

:P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Slab 4x4 ... :hohoho:

 

:P

 

DSC OFF in preterani obrati, pol nima veze 2 al 4 kolesni pogon.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Stestiral sem pravkar namontirane Eskimo S3 in to na AC, na momente sem dosegel hitrost 140kmh in ni mi ?al.

 

SO WHAT? :ne vem: :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kak?en LOJ-zi ? mislim WTF ? :ne vem:

 

Tole s ?efom pa mi rahlo ?e preseda,

A tud to ne smem ve? re?t? Ok pa en bom.

 

Ej ti bimbo zdej pa kon?no enkrat stopi za svoje besede in citiraj kdaj sta Boss in Tomazuki zagovarjala divjanje skozi naselja in prekora?itve hitrosti v naselju. No dej, ?akam na potrditev tvojih blodenj.

 

Pa, ko bo? to iskal lahko zraven prlima? ?e vse izjave, da je kdo od foruma?o kdajkoli zagovarjal brezglava divjanja.

 

V glavnem LojZi - "put your money where your mouth is"

 

Boss, reku si mi bimbo. YavarYe X6V6 ne pusti ?alit. Mirkej, da te ne bo sli?al in ukrepal.

 

Sicer pa, ti in Tomacuki pravta, da vidva, to?no vesta kje in kdaj lahko divjata. Tale Zagreb?ki divjak je tud tako govoril kot vidva s tomacukijem. On je tud okol govoru da ve kje in kdaj lahko divja.

In nih?e od vas divjakov ne prizna da brezglavo divja. Tud ta konkretni zagreb?an tega ni priznal. On je pol reku da je bil kombi kriv.

Tako se izgovarjajo/te vsi divjaki. Zmeraj veste kdaj se lahko divja, ko se pa nekaj naredi, je pa nekdo drug kriv. Klasika.

 

Boss, zakaj mi no?e? odgovorit, kaj si se novega nau?u v ?oli varne vo?nje? Kaj ti prej nisi vedel, pol, si se pa nau?u tam? Dej povej, da bom vidu, ?e se spla?a tud men it v to ?olo varne vo?nje, katera se tebi zdi tako koristna. Prosm!

Napisano

 

 

In dejmo enkrat za vselej raz?istit ter ne me?at vsega mo?nega sadja v isti ko?ari. Varnostna razdalja je izredno pomembna samo ravno pri kon?anju prehitevanja ne igra nobene vloge ker pri pravilno izvedenm prehitevanju, sploh ne more priti do situacije premajhne razdalje. Se pa strinjam, da ?e prehiteva? kot kreten s 5km/h ali 10km/h vi?jo hitrostjo potem pa lahko pride do takih situacij ampak sam osebno tega ne poznam, ker nikoli v ?ivljenju nisem tako bebasto prehiteval.

 

 

 

A res ne? Boss, vo?nja v resni?nem svetu ni ra?unalni?ka igrica. Ti bom probal opisat en prakti?en primer, ?e ga bo? sploh zastopu. V basni nastopate, Kanon, Tomacuki in ti Boss.

Recimo, da se peljete po cesti po tem vrstnem redu; najprej se pelje Kanon, za njim se pelje Tomacuki, za Tomacukijem pa se pelje? ti Boss.

Ti, ker si seveda Boss in si v vrsti zadnji od vas treh, se odlo?i?, da bo? prehitel pred sabo voze?ega me?ka?a Tomacukija in v trenutku, ko si Tomacukija nehal prehitevat in si se brez varnostne razdalje vrnil nazaj na vozni pas, si opazil, da je pred tabo voze?i Kanon pri?gal ?migavc za zavijanje. Ker si opazil Kanonov ?migavc si moral za?et bremzat. Opa, kaj pa zdaj? Tomacukiju si od?rl varnostno razdaljo, torej varnostne razdalje Tomacuki nima, bremzat si ti pa moral. POOOOOOK!

Si zastopu situacijo?

Vidi?, Boss, realni svet je druga?en kot igrica iz ra?unalnika.

 

A bi prosim kdo od ostalih foruma?ev po?rl svojo trmo in povedal Bossu da nima prav, ko trdi da pri kon?anem prehitevanju varnostna razdalja ni potrebna? A ima kdo tolko poguma in to javno pove? Tvega sicer svoj ponos, ko bo moral priznat da ima Lojz prav, ampak ta napaka pri prehitevanju je zelo velika in smrtno nevarna napaka. Lahko se zgodi da bo kdo od vas kdaj udele?en v tak primer in bo zarad tega imel nesre?o. A ima kdo od vas tolko jajc in to prizna? Jures, mogo?e ti?

Napisano

@Loj-zi, tole je teorija, v praksi (?e ?e navaja? na?e akterje), bi Canyon mazdojko tko nakrivu in s tako brzino uletu v ovink, da Boss ne bi rabu ?ist 0 bremzat, v bistvu mu sploh ne bi blo jasno kam je Canyon izginu. :aaaaa:

 

Za tiste ko ne veste v?asih je bil znan kot novi Colin McRae, se prav zna dobr privit in nakrivit svojga stroja. :jupiii::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Loj-zi, tole je teorija, v praksi (?e ?e navaja? na?e akterje), bi Canyon mazdojko tko nakrivu in s tako brzino uletu v ovink, da Boss ne bi rabu ?ist 0 bremzat, v bistvu mu sploh ne bi blo jasno kam je Canyon izginu. :aaaaa:

 

Za tiste ko ne veste v?asih je bil znan kot novi Colin McRae, se prav zna dobr privit in nakrivit svojga stroja. :jupiii::hudicek:

 

Ne Zmaj, to ni teorija! To se prekleto velikokrat zgodi tudi v praksi. Lej Zmaj, to je smrtno resna zadeva in to?no ve?, da se to lahko zgodi.

Tud jaz sem to ?e parkrat do?ivel. Najve?krat sem to do?ivel na morju, ko sem peljal za nekom, ki je s ceste za?el zavijati na stran, da bi si ogledal prelep razgled na morje, med tem me je kak pametnjakovi?, tipa Boss, pa prehitevat za?el in mi sko?il pred nos, pol pa ?lajf.

Napisano

Kaj se profil na gumah fino spuca(v?eraj sem s5 malo po blatu ril, g. Lojz za avtom da nau pomote, sem malo parklne ganjal :hudicek: ), ko se le te zavrtijo 90 km/h, si sploh ne morem predstavljat kaj se zgodi pri 95 km/h. :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imam dokaz na kameri.

na regionalki z omejitvijo 90 sem za vozilom, ki je vozilo 60 odlo?no prehiteval in ga prehitel ter nadaljeval z 90 na uro.

?as manevra 3,5 sekunde brez prekora?itev hitrosti....!

 

?e vzamemo povpre?no 75km/h = 21m/s * 3,5= 74m za nepo?asno vozilo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam dokaz na kameri.

na regionalki z omejitvijo 90 sem za vozilom, ki je vozilo 60 odlo?no prehiteval in ga prehitel ter nadaljeval z 90 na uro.

?as manevra 3,5 sekunde brez prekora?itev hitrosti....!

 

?e vzamemo povpre?no 75km/h = 21m/s * 3,5= 74m za nepo?asno vozilo

 

LojZi bi rekel - la?e? ti si divjak in si ponaredil tudi film?ek.

33112_1.png

Napisano

A res ne? Boss, vo?nja v resni?nem svetu ni ra?unalni?ka igrica. Ti bom probal opisat en prakti?en primer, ?e ga bo? sploh zastopu. V basni nastopate, Kanon, Tomacuki in ti Boss.

Recimo, da se peljete po cesti po tem vrstnem redu; najprej se pelje Kanon, za njim se pelje Tomacuki, za Tomacukijem pa se pelje? ti Boss.

Ti, ker si seveda Boss in si v vrsti zadnji od vas treh, se odlo?i?, da bo? prehitel pred sabo voze?ega me?ka?a Tomacukija in v trenutku, ko si Tomacukija nehal prehitevat in si se brez varnostne razdalje vrnil nazaj na vozni pas, si opazil, da je pred tabo voze?i Kanon pri?gal ?migavc za zavijanje. Ker si opazil Kanonov ?migavc si moral za?et bremzat. Opa, kaj pa zdaj? Tomacukiju si od?rl varnostno razdaljo, torej varnostne razdalje Tomacuki nima, bremzat si ti pa moral. POOOOOOK!

Si zastopu situacijo?

Vidi?, Boss, realni svet je druga?en kot igrica iz ra?unalnika.

 

To ne more biti basen, ker v basni vedno nastopajo ?ivalski liki - upam, da nas ne zmerja?, da smo ?ivali - ti ki si vedno ?rtev in vedno korekten do vseh. :ne vem:

 

Klele so velike napake:

 

1.) Boss nikoli ne prehiteva takrat, ko so uvozi in izvozi iz stranskih cest tako, da se kej takega ne bi moglo zgoditi.

 

2.) Boss po kon?anem prehitevanju ima toliko vi?jo hitrost, da tudi ?e bi kdaj obstajala taka situacija bi bil ?e toliko naprej, da se je samo zaradi razlike v hitrosti med obema vozila avtomati?no naredila varnostna razdalja - beri in se potrudi razumeti kaj sem napisal v prej?njih postih, ko sem razlagal varna prehitevanja.

 

3.) Tomozuki ne spi za volanom in ker je z mislimi pri vo?nji bi moral videti da Canyon zavija, ?e bi se slu?ajno zgodila taka situacija.

 

4.) ?e bi Bossov avto slu?ajno bil ?e toliko na pasu, da bi prekril Canyonov ?migavec bi iz druge to?ke sledilo, da je ?e toliko dale? naprej, da je varnostna razdalja ?e ustvarjena. ?e pa bi se to zgodilo v trenutku, ko varnostne ?e ni, bi bil pa Boss z avtom ?ele v to?ki vra?anja na svoj pas in nikakor ne bi mogel prekriti ?migavca Canyona. Ker Tomozuki ne spi to tudi vidi in lahko pravo?asno zni?a hitrost.

 

Ne vem LojZi ampak zakaj toliko teoretizira?, krega? se pa z ljudmi, ki to izvajamo v praksi, kjer veljajo tudi fizikalni zakoni. Ne gre mimo tega glej LojZi, ?e enkrat, da bo? ja razumel:

 

Boss prehiteva s 100km/h in ?e bi rabil bremzat do zaustavitve (hmm le kdaj pride do take situacije ne vem, ker tudi v tem primeru se Canyon ne bi ustavil predno bi hotel zaviti in tudi Canyon rabi dolo?eno pot, da zmanj?a hitrost in zavije saj se ne ustavi v trenutku) je to pri slabem asfaltu nekje 45m max. ?e je Boss prehiteval je Tomozuki vozil le 80km/h (oprosti Tomozuki to je sam primer, sej vem, da nisi me?ka?) - pri tej hitrosti je zavorna pot 29m. Razlika je 16m. Tomozukijev reakcijski ?as mu odnese 22m (?e ne vidi Canyona, da zavija) predno za?ne zavirat in to je tudi varnostna razdalja pri normalnih voznikih. Se pravi sfali 6m in ker ni teorija, da lahko Boss na ck zavije pred Tomozukija (se pravi prej kot v 6m) take blodnje v nekih totalno nerealnih situacijah takoj padejo v vodo.

 

?e pa je razlika v hitrosti med prehitevanjem ?e ve?ja pa se LojZijeva teorija ?e prej spremeni v prah.

 

Edino kjer pa se lahko zgodi omenjena situacija pa niso prehitevanja ampak vo?nja po ?tiripasovnicah (nbavadno v naselju). Tam pa se redno dogaja, da ljudje z menjavanjem pasov zaradi skoraj enakih hitrosti en drugemu kradejo varnostno razdaljo in tam pa res lahko pride do naletov. Ampak to s prehitevanjem res nima nobene veze.

33112_1.png

Napisano

 

 

 

1.) Boss nikoli ne prehiteva takrat, ko so uvozi in izvozi iz stranskih cest tako, da se kej takega ne bi moglo zgoditi.

 

 

Ljudje ne zavijajo nujno s ceste na drugo cesto. Tudi na po?ivali??a ali razgledne to?ke zavijajo. Ob morskih cestah je dost tega. In jaz sem tega ?e dost do?ivu, ko so frajerji tvojega tipa delalai kozlaruje kot jih dela? ti.

In ti bo? men reku da sem teoretik, poglej sranje, ki si ga naklofal. Sama teorija iz ra?unalni?kih igric nau?ena.

Boss, a si ti ?e kdaj peljal resni?ni avto? Ne igra?ko. Pravi avto ve?? To je tisti avto ki sam dela brbr....

 

Oh saj res, spet si pozabu povedat kaj si se v ?oli varne vo?nje nau?u novega!!!!!!!

Pa stopi ti ?e enkrat do Kuzmi?a pa ga vpra?aj, ?e je varnostna razdalja pri prehitevanju potrebna. Pejdi le pejdi!

 

 

 

 

2.) Boss po kon?anem prehitevanju ima toliko vi?jo hitrost, da tudi ?e bi kdaj obstajala taka situacija bi bil ?e toliko naprej, da se je samo zaradi razlike v hitrosti med obema vozila avtomati?no naredila varnostna razdalja - beri in se potrudi razumeti kaj sem napisal v prej?njih postih, ko sem razlagal varna prehitevanja.

 

Ne ve? kaj kozla?. Pravi?, da prehiteva? tako, da ne pusti? varnostne razdalje za sabo, v isti sapi pravi? da se varnostna razdalja pa sama ustvari. Od kje, ?e pa mora? bremzat?

Ejej fant iz igrice....

Napisano

Ah LojZi LojZi ampak ti pa si res en LojZi z veliko za?etnico. Ne bere? pa ne bere? in kar pizdi? v tri krasne. A v polno luno tudi laja?, ko te moti pri spanju?

 

A te ra?unalni?ke igrice rajcajo, da jih konstantno omenja?. Ve? kako je to, jaz ti tud lahko v teoriji re?em, da si debil ampak uradno v praksi bi to moral potrditi tisti, ki to dejansko v praksi izvaja, da bi res veljalo. Torej lahko ti teoreti?no razlaga? marsikaj v praksi si pa pa? zelo ?ibek. Ta primer, ki si ga dal je teorija, kot je teorija, da pred tabo pade Airbus 320 ravno v trenutku, ko se pelje? varnih 50km/h pri omejitvi 90km/h. Jebat ga nisi mogel ustaviti in v teoriji si kriv zaradi neprilagojene hitrosti.

 

 

Glej LojZi, ti teoreti?no razglabla? o marsi?em tudi o ?oli varne vo?nje in si jo takoj razglasil za brezvezno, po drugi strani pa sem se je sam udele?il in lahko sprobal marsikaj o ?em ti samo sanja? in teoretizira?, da je mo?no ali ni mo?no.

 

Tam smo sprobali vse mogo?e zadeve, kako se avto obna?a v razli?nih pogojih, kaj je potrebno storiti, ko se iznenada pojavi ovira, kako jo obvoziti, kaj se zgodi, ?e pri takem manevru (losov test recimo) avto za?ne zana?at. Preverjali smo reakcijski ?as, varnostno razdaljo (pelje? vzporedno z in?truktorjem in on pritisne na zavoro), vo?njo po drse?i podlagi (sem imel sre?o, da je ravno takrat padal ?e sneg, da je bilo ?e bolj pestro).

 

Ogromno stvari tudi ?isto osnovnih kao se sploh usede? v avto in kaj mora? vse narediti, predno sploh spelje?. Tole je zanimivo, ker 99% ljudi sigurno nekaj naredi narobe. Zdej pa ?e zate eno vpra?anje, ker si tak mojster teorije, kaj mora? vse naredit, ko se vsede? za volan predno spelje?. Da te vidim kak?no je tvoje znanje, da res ne rabi? nobenih napotkov kako se varno vozi. ?e si car ne bo? ?el brskat po internetu in iskat napotkov, ker s tem goljufa? samega sebe.

 

Da te vidimo - kolk res zna?.

33112_1.png

Napisano

@Loj-zi, tole je teorija, v praksi (?e ?e navaja? na?e akterje), bi Canyon mazdojko tko nakrivu in s tako brzino uletu v ovink, da Boss ne bi rabu ?ist 0 bremzat, v bistvu mu sploh ne bi blo jasno kam je Canyon izginu. :aaaaa:

 

Za tiste ko ne veste v?asih je bil znan kot novi Colin McRae, se prav zna dobr privit in nakrivit svojga stroja. :jupiii::hudicek:

 

ej dele mam nove zimake na avtu ... se dr?i ceste k lojz vina :vino::hohoho:

u?er po ?ihtu sm ?u drga? na 1 per in ker je iz tega ratal 3 pere sm ?u pa? po 3 perih domov in sm se pelu celih 40 km/h na 50 omejitev :aaaaa: a je to dobr LOJ-zi :ne vem:

 

Ej Boss jest mislm da je tale n? LojZi leksikon po?ru ... jebat ga, je pa? huj?i k stric google :prstgor:

Ej LojZi kva ?e bi ti odpru svojo ?olo varne vo?nje ... ko bi ljudje k tebi hodili bi se marsi kaj nau?ili in bi blo pol posledi?no manj prometnih nesre? in predvsem manj divjakov

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Ne ve? kaj kozla?. Pravi?, da prehiteva? tako, da ne pusti? varnostne razdalje za sabo, v isti sapi pravi? da se varnostna razdalja pa sama ustvari. Od kje, ?e pa mora? bremzat?

Ejej fant iz igrice....

 

Haha, ampak ti si pa res car... a res ni?esar ne razume?, pa sej sem ti vse razlo?il ?e s ?tevilkami. Ve? fizika je ena taka veda, ki je izredno eksplicitna in kr nekako ne dovoli, da bi se stvari dogajale mimo nekih pravil in zakonov. Hitrosti, energije, pospe?ki, sile, koeficienti trenja, lepljenja... vse je to tam opisano in kot zanimivost te zadeve ne veljajo le in samo v fizikalnih u?benikih ampak glej ga zlomka, veljajo tudi v realnosti na cesti.

33112_1.png

Napisano

 

 

Tam smo sprobali vse mogo?e zadeve, kako se avto obna?a v razli?nih pogojih, kaj je potrebno storiti, ko se iznenada pojavi ovira, kako jo obvoziti, kaj se zgodi, ?e pri takem manevru (losov test recimo) avto za?ne zana?at. Preverjali smo reakcijski ?as, varnostno razdaljo (pelje? vzporedno z in?truktorjem in on pritisne na zavoro), vo?njo po drse?i podlagi (sem imel sre?o, da je ravno takrat padal ?e sneg, da je bilo ?e bolj pestro).

 

 

 

Hehe, kak?na traparija. In ti pol tukaj meni klobasa? o teoriji? Tej ?oli bi se lahko reklo ?ola za tepce, ne pa ?ola varne vo?nje.

To kar si tle napisal je pa res totalna teorija, ki s prakso nima nobene veze.

V tej ?oli za tepce so ti povedali kje te ?aka drse?a podlaga in ti temu pravi? iznenada? Ti si to?no vedel kje na pligonu bo avto za?el drset in zana?at, pol ti temu pravi? pa iznenada?

In tebi so to?no povedali kje bodo simulirali oviro na cesti, ti bo? pa presene?en pol al kaj? Za vse te?ave, ovire, zdrsovanje avta itd....te bodo v naprej obvestili in ti povedali kje in kdaj te ?akajo, ti se bo? pa delal, kao, da ni? ne ve? zanje in se bo? pol, ko bo? zapeljal na drse?o podlago pretvarjal, da nisi vedel za to drsalnico? Hehehe, ta ?ola je teb Boss res pisana na ko?o. Oni ti povejo kje te ?aka past, ti se dela?, da pa ne ve? zanjo? In ti temu pravi? prakti?nost?

Hehe, ?e kje, pol to?no v tej ?oli za tepce, ki ji ti pravi? ?ola varne vo?nje, zganjajo totalno teorijo. To s prakso nima popolnoma nobenega opravka. To so spet igrice. Igrice se pa ti, kot vidmo rad ?pila?.

 

Boss, realnost je popolnoma druga?na. V realnosti ti nih?e ne bo povedal kje te ?aka drsalnica na cesti. V realnosti te bo drsalnica presenetila in ti, ko bo? presene?en in ti bo avto v trenutku spodneslo, verjemi, ne bo? odreagiral tako kot te je Kuzmi? u?il. Naredu bo? refleksno. Ve? Boss, presene?enje ima to lastnost da te preseneti. Ne ra?una? nanj.

Pa ?e nekaj je. Pri dobrih izku?enih in modrih voznikih je presene?enj oziroma ko?ljivih in nenadnih trenutkov malo. Ko pa se to presene?enje pojavi, pa na presene?enje niso pripravljeni saj sicer presene?enja sploh bilo ne bi in takrat ne bo nih?e odreagiral prav.

Druga stvar pa je, ?e se tebi Boss presene?enja stalno dogajajo. To pa spet pomeni, da si slab ?ofer, ki ne zna? predvidevati in precenjevati situacije, sicer ne bi bil velikokrat presene?en. Torej si spet gre?nik TI in nih?e drug.

Ve? Boss, ?umaher med dirko tud velikokrat zleti s piste. In s piste zleti zato, ker je enostavno pretiraval in ga je situacija takrat presenetila. In ker ga je situacija presenetila je naredil neumnost, zato je tudi s piste zletel. Ni odreagiral prav. Ko je ?umaher nenadoma in v trenutku zletel s piste, je samo butasto volan v roki dr?al. Ni? ni mogu narest. A ti pa bi? Pa ja ne bo? reku, da ?umaher nima ?ole varne vo?nje narejene?

Tako da Boss, ti si totalni teoretik saj kot vidimo nima? blage veze kako zadeve v praksi potekajo.

 

 

 

 

Haha, ampak ti si pa res car... a res ni?esar ne razume?, pa sej sem ti vse razlo?il ?e s ?tevilkami. Ve? fizika je ena taka veda, ki je izredno eksplicitna in kr nekako ne dovoli, da bi se stvari dogajale mimo nekih pravil in zakonov. Hitrosti, energije, pospe?ki, sile, koeficienti trenja, lepljenja... vse je to tam opisano in kot zanimivost te zadeve ne veljajo le in samo v fizikalnih u?benikih ampak glej ga zlomka, veljajo tudi v realnosti na cesti.

 

A so tebe u?ili pri fiziki, da se varnostna razdalja sama ustvari in da je zato ti ne rabi? delat?

Hehe Boss, ti pa si hodil v visoke ?ole. A pasjo ?olo si tud naredu?

Napisano

Na zdravje z brihtolom. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.