Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

in vse tiho je bilo ... ocitno je Lojzu zadnji post dal misliti :D

 

Ni. Verjemi, da on tega ni sposoben. Mi je pa v veselje, da se lahko moja stena ?udi, kako sem njej take stvari dopovedal, njemu pa ne morem :)

 

N? bat, v ponedelk ko pride nazaj na ?iht bo spet v akciji :D

 

Baje je doma v takih rovtah da jim elektriko po po?ti po?iljajo, o internetu niti sanjat ne upajo, pa vsaka hi?a ima svoj lasten znak za omejitev hitrosti..od tuki tut tak feti? na omejitve :hudicek:

 

Res je. Pomoje se ?e praska po ?licu/zadrgi na hla?ah, ko se pelje mimo znaka za hitrost.

Napisano

 

 

Zakaj pa ne navija? ?e zato, da bi neprilagojene povratnike strpal direkt v ?uzo, da bi vsak avto imel sistem, da ?e se pijan usede? za volan in ga v?ge? sko?ijo iz volana lisice in te vklenejo ter avto sam pokli?e policaje. To bi bil sistem, ki bi 100% izkoreninil alkohol za volanom in posledi?no marsikatero divja?ko neprilagojeno vo?njo in marsikatero smrt na cesti.

 

 

Saj kot vem, to pravilo ?e obstaja, da neprilagojenim povratnikom vzamejo ispit. Alkoholiki morajo bojda celo na nekak?ne psihoteste, zdravljenje odvisnosti itd....Tle nisi ni? novga pogruntal.
Napisano

 

 

Zakaj ne navija? za obnavljanje izpita na vsakih 10 let s teoreti?nim in prakti?nim preizkusom? Poleg tega pa ?e preverjanje psiholo?ke ustreznosti za udele?bo v prometu vklju?no s psihofizi?no zmo?nostjo varnega upravljanja vozila.

 

 

 

Zato ker to ne bi ni? re?ilo. Nih?e ne dela pizdarij na cesti zato, ker mogo?e ne bi vedel ali ker bi celo pozabil, da se pizdarij delat ne sme. Dokaz si ti, tomacuki in vama podobni. Ti to?no ve? koliko hitro se sme peljat, pa ne pelje? toliko. Ti bi verjetno pred morebitno komisijo vozil tako kot je treba, rer?il vse teste z odliko, pol, brez prisotnosti te komisije, bi ti pa spet divjal in delal vse po starem. In to bi delal ti nala??, ne zato ker ne bi vedel. Torej, brez veze. Ti ne divja? zato, ker si morda pozabil, da divjat ne sme?, ali ker si mogo?e pozabil kaj pomenijo ?tevilke na prometnih znakih, ti divja? zato, ker si objesten, ker nisi civiliziran in ker si zakompleksan. Ti divja? zato ker s tem divjanjem zdravi? svoje manjvrednostne komplekse, ne divja? zato, ker ne pozna? pravil. Ti to?no ve? kaj je prav, ampak NO?E? delati prav. Razno testiranje pri tebi ne bi re?ilo ni?. Torej periodi?no preverjanje znanja ne bi re?ilo ni?esar, ker ni poblem v neznanju in nepoznavanju predpisov, problem je lumparija in necivilizirana nevzgojenost...

Ti Boss vozi? tako, kot da nisi nikoli prebral in re?eval testov. Ti kar nekaj po svoje. Kaj naj bi pol obnavljanje znanja pri tebi re?ilo? A bi ti Boss mogo?e pred komisijo glih tako divjal kot divja? zdaj? Pol pa ti tukaj povej, ?e bi ti med preverjanjem tvojih sposobnosti, komisiji mogo?e rekel; tukaj je brez veze znak za omejitev, jaz bom kar po svoje peljal. Bi naredu ti tako?

 

 

 

Kaj pa ?e bi dali zakonsko uporabo ?rne skrinjice v avtomobilu, da bi z lahkoto preverjali vzroke nesre? in dolo?ali dejansko realno statistiko ter na osnovi te vodili napore in kampanije za zmanj?anje teh vzrokov?

 

.

 

Komot. Se strinjam. Bo? vsaj enkrat tiho, ker bo? dobil dokaz, da je glavni problem divjanje. Ampak, a bo ?rna skrinjica vedela, ?e si vozil mogo?e pijan ali pa z neprilagojeno hitrostjho? A bo ?rna skrinjica vedela na koliko mora? hitrost prilagodit v dani situaciji?

 

 

 

A bo dovolj ali ?e na?tevam?

 

 

Ti ?e kar na?tevaj! Sem vesel tvojih otro?jih vpra?anj. Ni problema. Ti bom na vse probal odgovorit. Samo ?as me malo ba?e.

Ampak na koncu bo? itak spoznal, da je glavni in NAJVE?JI problem balkanskih voznikov, divjanje.

Napisano

O?itno nisem edini takega mnenja :cheers:

O?itno je v tebi samo fou?ija, zato, ker ne upa? peljati hitreje. Ker za u?inkovitost radarjev in pravilno vzgojo ti je itak vseeno. Va?no, da prekr?karji pla?amo za hitro vo?njo. Res zrelo od takega starega deca. Sploh zato, ker nismo taka ovira na cesti kot ti in se lepo premikamo z ostalim prometom. Radar detektor pa sploh ni nepotrebna ?ara, ampak kaj bi to tebi razlagal, ko te je ?as povozil. V ZDA jih policija celo svetuje, ker so ugotovili, da ljudje vsaj tam, kjer radarji so, vozijo po?asneje. S tabo se je sploh brezveze prepucavat, ker si tak pameten, da niti no?e? ni? prebrat, zgolj natepava? ena te isto, kar se tebi zdi. In kar ti nekdo z modro uniformo re?e.

Nadzor je potreben, vendar na druga?ni populaciji. Taki, ki brezglavo divja, taki, ki ovira promet (predvsem v de?nih in sne?nih razmerah) in taki, ki ne zna vozit (odvzemajo prednost, nepravilni premiki vozila, neopazovanje ogledal, neuporaba smernikov...). Torej, ?e so kontrole hitrosti namenjene meni, ki nisem v 12-ih letih povzro?il ?e nobene nesre?e ne z avtom in ne z motorjem, je to ?e dober razlog, da se vpra?a? o smotrnosti nakupa iz varnostnega vidika. Glede na ?tevilo kr?itev, ki jih kamere bele?ijo in ?tevilo nesre?, ki se zgodijo SAMO zaradi prehitre vo?nje, ti hitro da mislit, da razlog ni v preventivi, ampak kurativi. Lahko ti blebe?e? kar ho?e?, nesre?e se ?e vedno dogajajo. Zato, ker prehitra vo?nja sploh ni glavni vzrok za njih. Samo to v tvojo glavo ne gre, ?etudi ti poka?emo tabele in grafe. Ker si en stereotipi?en stari prdec.

Misli?, da trpim? -_- Nazadnje so me ustavili 11 let nazaj, ker sem se skozi Blagovico ob 23:00 namesto 50 peljal 79. Res, v mrtvi Blagovici s 3-emi prebivalci in pol, sem bil prava petarda. No, kazni sem se potem vseeno izognil, ker sem se prito?il na postopek merjenja. V sosednji Avstriji bi skozi tako naselje ziher bila omejitev 70, do 10km/h pa itak tolerirajo. Pa? imajo zdravo pamet, ne pa tako zarjavelo kot na?i Loj(z)i, ki se dr?ijo svojega nezrelega razmi?ljanja kot pijanec plota.

?e bo? kdaj pogled dvignil od svoje amraturke oziroma ?tevca, bo? videl, da te vsi prehitevajo. Tebi se zdi, da si civiliziran, ker se dr?i? omejitev, meni se pa zdi, da nisi, ker ovira? cel promet :prstgor:

To?no tak.

Niti se ne bojim za primanjkljaj, ker nisem jaz tisti, ki radaje postavljam, niti ne divjam :zvizga:

Heh, ti si sigurno merodajen za odgovor na tako vpra?anje :harhar: Va?no, da so taki, ki ne znajo vozit na cesti pa ?etudi so v svoji kratki karieri ?e imeli kar nekaj nesre? kot pa mi, ki vemo in znamo vozit tudi hitreje in nimamo nobenih te?av pri tem. Niti drugi z nami. Razen tebe. Forumskega policaja.

Jaz tebe tudi, ?e bi delal pri pogrebnem zavodu. Verjetno bi imel kar precej dela, da bi granitno kocko dobil iz glave.

 

DRAGI FORUMSKI ?LANI: ?e prebirate Loj(z)eve nebuloze, vam je lahko hitro jasno, da je ta gospod en izmed tistih prestra?enih voznikov, ki bi jih bilo potrebno odstraniti iz ceste, saj je zaradi svoje tahofobije alergi?en na vsakega malo bolj sposobnega voznika, ki zna obvladovati svoje vozilo in razmere na cesti tudi pri hitrej?em premikanju. Dejansko nam zavida to sposobnost, kar si nekak ?tejem v ?ast. Pa?, tipi?en Slovencelj; "?e jaz ne morem, tudi ti ne bo?!"

 

Tomacuki, ti si spet toliko nakozlal, da se mi sploh ne da na to tvoje kozlanje odgovarjat. Mogo?e kdaj kasneje.

Lahko ti povem sa mo to; Sposoben in dober voznik NI tisti, ki si, kao, upa divjat goljufat in kr?it cestna pravila. To zmore vsak neciviliziran bedak. Torej tud ti zmore? delat prekr?ke in pizdarije, ker to ni izraz sposobnosti, ampak je to izraz neciviliziranega primitivizma.. Sposoben in dober voznik je tisti, ki je v stanju voziti po predpisih. To pa ne zmore vsak.

Zate, kot ka?e, je nek zmikavt ali lopov, faca, saj si upa krast in kr?it civilizacijske norme. Za normalne ljudi pa je tak ?lovek, ki krade in dela pizdarije, en navaden neprilagojenec, primitivec in kriminalec. In med te slednje, kot ka?e, spada? tudi ti.

Napisano

ha ha ha ha ha ha ha ha LOJZ ti pa si model!

Dober voznik je tisti ki lahko v alkoholiziranem stanju sposoben furat po predpisih!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ha ha ha ha ha ha ha ha LOJZ ti pa si model!

Dober voznik je tisti ki lahko v alkoholiziranem stanju sposoben furat po predpisih!

 

?e bolj?i pa tisti ki jih prevozi trezen :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bolj?i pa tisti ki jih prevozi trezen :blush:

 

Kako ve? se ti je ?e zgodilo da si vozil trezen ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kako ve? se ti je ?e zgodilo da si vozil trezen ? :ne vem:

 

saj zato pravim, da je to podvig.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj zato pravim, da je to podvig.....

 

Kolk si jih ?e dons svrnu ? 2-3 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolk si jih ?e dons svrnu ? 2-3 ?

 

ob naklofenih je dost 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ob naklofenih je dost 1

 

Dope !!! :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lojz da smo si na jasnem dober voznik je tisti ki vozi in ne glede na hitrost oz obnasanje ostalih udele?encev v prometu odreagira in prepre?i karambol ... ki ga povzrocijo tudi po?asni in neodzivni ?oferji ( tudi prehitri da ne bos prevec zapeu) ... torej ce je clovek vajen peljati 10 kmh prevec in konstantno gleda vsa ogledala po cesti za cesto in podobno je za moje pojme bolj fit in je vecja verjetnost da bo PREPRE?IL nesreco kot pa en deda tko k ti k se pele 50 po naselju PO OMEJITVI in misli ce grem po omejitvi se mi nic ne bo zgodilo ... pride ena mamca istega misljenja kot ti iz ulice in zaradi vajinih prehistori?no zakrnelih refleksov pride do nesre?e v kateri si obadva zlomita kolke !

Napisano

Lojz da smo si na jasnem dober voznik je tisti ki vozi in ne glede na hitrost oz obnasanje ostalih udele?encev v prometu odreagira in prepre?i karambol ... ki ga povzrocijo tudi po?asni in neodzivni ?oferji ( tudi prehitri da ne bos prevec zapeu) ... torej ce je clovek vajen peljati 10 kmh prevec in konstantno gleda vsa ogledala po cesti za cesto in podobno je za moje pojme bolj fit in je vecja verjetnost da bo PREPRE?IL nesreco kot pa en deda tko k ti k se pele 50 po naselju PO OMEJITVI in misli ce grem po omejitvi se mi nic ne bo zgodilo ... pride ena mamca istega misljenja kot ti iz ulice in zaradi vajinih prehistori?no zakrnelih refleksov pride do nesre?e v kateri si obadva zlomita kolke !

 

Hmmmm, a ti ne zna? vozit zbrano varno in hkrati voziti tudi po predpisih? Ima? mogo?e tle probleme?

A mora? ti zmeraj divjat, druga?e se ne more? zbrat? ?e je tvoj odgovor na moje vpra?anje pritrdilen, potem je problem v tebi in tvoji psihi, ne pa v predpisih ali morda celo v drugih ljudeh.

Kje si pa ti sli?al, da tisti, kateri vozijo po predpisih in omejitvah, potem zaradi teh predpisov vozijo nezbrano oziroma nevarno? Kje si to sli?al?

A misli?, da bi tista mamca, ki ima, kot pravi? ti, ?e slab?e reflekse, potem vozila bolj?e in varneje, ?e bi stopila na gas? A ti svetuje?, naj ljudje s slabimi refleksi potem divjajo, ker bodo potem previdnej?i bolj zbrani in bodo la?je re?ili problem?

Napisano

Jest pravim da bi mamice ki imate slabe reflekse rajs ne vozite po cesti ampak po makedamu ... to je use ... ne pravim da ce vozis hitreje vozis bolje ... ampak definitivno bolj opazujes cesto

Napisano

Jest pravim da bi mamice ki imate slabe reflekse rajs ne vozite po cesti ampak po makedamu ... to je use ... ne pravim da ce vozis hitreje vozis bolje ... ampak definitivno bolj opazujes cesto

 

Ti fanti?, pa? svoje divjanje opravi?uje? s tem, ?e? bolj?i sem jaz, ki divjam, kot pa tista mamca, ki ima revmo v kolenu in umeten kolk.

Zakaj se pa ti primerja? z bolehno tetico? Primerjaj se s zdravim ?lovekom, ki vozi po predpisih!

 

In trditev, da tisti, ki divja, bolje opazuje cesto, je eno navadno sranje in izgovor katerega vsak divjak uporablja, da opravi?uje svoje delanje prekr?kov.

?lovekova sposobnost dojemanja in opazovanja okolice, z vi?anjem hitrosti, SLABI, ne pa nara??a. Bolj ko gre? hitro, manj ima? ?asa opazovat ?ir?o okolico, manj vidi?. To ti lahko pove ?ista kme?ka in zdrava pamet.

Ti lahko prika?em na prakti?nem primeru;

?e bo? ti tekel skozi hosto, bo? bolj malo gob oziroma jur?kov videl. ?e pa bo? po gozdu hodil po?asi, pa bo? ve? jur?kov nabral, saj jih bo? ve? videl, ker, enostavno, bo? imel pa? ve? ?asa za opazovanje. Simpelj logika, ki jo vi divjaki nikakor ne zapopadete.

Napisano

V tvojem postu je razvidno kaksen KLASA A ?ofer si ti s tem da primerja? vo?njo z nabiranjem gob si samemu sebi povedal da si retardiran ... ko vozi? po cesti gleda? cesto IN NE PE?CEV NA PLO?NIKU ... ?e bom jest laufou cez hosto bom videl in presko?il vsako korenino ki mi bo pod nogami ... ?E BOM PA TKO K TI iskal jur?ke se bom pa spotaknil in ubrisal na gobc ... ti je jasno tole tvoje pojmovanje ? vozi? se 40 km/h kjer je omejitev 50 km/h in stari dedec gledas za kiklami na plo?niku pelje? po "omejitvi" in se ti ni? ne more zgodit ... bum evo babico z umetnim kolkom pred tabo ki vozi 30 :P

Napisano

V tvojem postu je razvidno kaksen KLASA A ?ofer si ti s tem da primerja? vo?njo z nabiranjem gob si samemu sebi povedal da si retardiran ... ko vozi? po cesti gleda? cesto IN NE PE?CEV NA PLO?NIKU ... ?e bom jest laufou cez hosto bom videl in presko?il vsako korenino ki mi bo pod nogami ... ?E BOM PA TKO K TI iskal jur?ke se bom pa spotaknil in ubrisal na gobc ... ti je jasno tole tvoje pojmovanje ? vozi? se 40 km/h kjer je omejitev 50 km/h in stari dedec gledas za kiklami na plo?niku pelje? po "omejitvi" in se ti ni? ne more zgodit ... bum evo babico z umetnim kolkom pred tabo ki vozi 30 :P

 

Fanti?, ti, kot ka?e? si ?e zelo mlad neizku?en in smrkav, tako da sploh ne ve?, da te lahko tako NA cesti, kot tudi OB cesti ?aka presene?enje oziroma past. Treba je opazovat VSO okolico okoli sebe in okoli cete, priklju?ke, dovoze, izvoze odstavne in druge pasove itd..... ker tam lahko "pre?i" nevarnost. Za bolj?e opazovanje okolice so na avtomobile, ne bo? verjel, celo nekak?na ?udna ogledala na?raufali, da ima? okoli sebe in celo ZA seboj bolj?o kontrolo in bolj?o preglednost. Vse mora? gledat, levo, desno, nazaj, naprej gor, dol...povsod In ?e divja?, nima? ?asa vsega opazovat, ker ti enostavno zmanjkuje ?asa za vse.

Jojjoj kaj moram jaz tukaj razlagat.

Napisano

Lojzi ... ti kr naprej jur?ke i??i in bodi raje v hosti ... :P

 

Saj bom in to rad. Se pa bojim, da me bo? ti kje na poti v hosto sre?al in ker ne gleda? in ne vidi? okol in ker divja?, me bo? zaradi svoje objestnosti lahko v trugo pospravil.
Napisano

?e se to zgodi lojz ti bom jur?ke nasadu na grob in prodal avto ter se vozil z kolesom ;)

 

Bol ziher bo? pe?, gumidefekt pa to. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj kot vem, to pravilo ?e obstaja, da neprilagojenim povratnikom vzamejo ispit. Alkoholiki morajo bojda celo na nekak?ne psihoteste, zdravljenje odvisnosti itd....Tle nisi ni? novga pogruntal.

 

A ne ne LojZi moj, ne bo? se takole zmazal - Boss je napisal, da so povratniki za v ?uzo ne pa da jim samo izpite poberejo nato pa se brez okrog vozjo. Pa ne da si ti tud ?e brez izpita ali pa ga celo nikoli nisi imel :blink: pa ti je malce ritko skup stisnilo v strahu, da se ne bo? ve? mogel delat, da si cigan pa da ne rabi? izpita.

33112_1.png

Napisano

Zato ker to ne bi ni? re?ilo. Nih?e ne dela pizdarij na cesti zato, ker mogo?e ne bi vedel ali ker bi celo pozabil, da se pizdarij delat ne sme. Dokaz si ti, tomacuki in vama podobni. Ti to?no ve? koliko hitro se sme peljat, pa ne pelje? toliko. Ti bi verjetno pred morebitno komisijo vozil tako kot je treba, rer?il vse teste z odliko, pol, brez prisotnosti te komisije, bi ti pa spet divjal in delal vse po starem. In to bi delal ti nala??, ne zato ker ne bi vedel. Torej, brez veze. Ti ne divja? zato, ker si morda pozabil, da divjat ne sme?, ali ker si mogo?e pozabil kaj pomenijo ?tevilke na prometnih znakih, ti divja? zato, ker si objesten, ker nisi civiliziran in ker si zakompleksan. Ti divja? zato ker s tem divjanjem zdravi? svoje manjvrednostne komplekse, ne divja? zato, ker ne pozna? pravil. Ti to?no ve? kaj je prav, ampak NO?E? delati prav. Razno testiranje pri tebi ne bi re?ilo ni?. Torej periodi?no preverjanje znanja ne bi re?ilo ni?esar, ker ni poblem v neznanju in nepoznavanju predpisov, problem je lumparija in necivilizirana nevzgojenost...

Ti Boss vozi? tako, kot da nisi nikoli prebral in re?eval testov. Ti kar nekaj po svoje. Kaj naj bi pol obnavljanje znanja pri tebi re?ilo? A bi ti Boss mogo?e pred komisijo glih tako divjal kot divja? zdaj? Pol pa ti tukaj povej, ?e bi ti med preverjanjem tvojih sposobnosti, komisiji mogo?e rekel; tukaj je brez veze znak za omejitev, jaz bom kar po svoje peljal. Bi naredu ti tako?

 

:jupiii: lepa analiza in verjetno bi bilo res tako, da bi brez te?av opravil preverjanje tako teoreti?no kot prakti?no. Velike probleme pa bi imeli to?no tisti, ki danes mislite, da ste najbolj varni vozniki in niti ne veste, da delate karkoli narobe. Hja taki bi izgubljali izpite in popolnoma prav bi bilo tako saj ravno tisti, ki se ne zaveda, da kr?i pravila in se neustrezno obna?a na cesti bo kon?no na trd na?in izvedel, da v svoji ve?vrednostni ?erifovsko usmerjeni zakompleksanosti je bil ves ?as v nasprotju s pravili in obna?anjem v prometu. Vidim LojZi, da te je kr strah, da bi se res kaj takega spomnili in zato tak odziv ^_^

 

Bi bil pa to silno dober korak, da bi s cest spravili tudi vse me?ka?e (neznanje pri upravljanju vozila) in tako sprostili promet ter omogo?il, da se le ta normalno odvija v zakonskem okviru. Ni me?ka?ev, odpadejo prehitevanja, divjanja, ki so posledi?no izzvana zaradi izgube ?asa zaradi po?asnel in tistih, ki jim je bonton na cesti ?panska vas. Naenkrat bo cesta ratala tisto kar je v osnovi namenjena, da ?asovno kraj?a razdalje med kraji in da omogo?a efektivno izrabo ter prihanek ?asa pri premikanju iz kraja v kraj na normalen ne stresen na?in. Ja LojZi moram re?i, da bi bilo zelo zanimivo sam je pa malo verjetno, da se bo to zgodilo, ker o tem odlo?ajo v glavnem stari senilni star?ki, ki pa? sebi ne bodo pljunili v skledo ampak bodo raja pljuvali v sklede drugih kot je tudi tvoja navada LojZi.

 

Je pa ?koda, ker bi se varnost na cestah bistveno pove?ala, ?eprav lansko leto je bilo spet najbolj?a kar se tega ti?e, ?eprav je na? LojZi sredi lanskega novembra spet budalil neumnosti.

 

Kot KA?E bo leto?nje leto spet ve? smrtnih ?rtev na cesti kot lani. Torej trend zmanj?evanja smrtnih ?rtev se bo, kot ka?ejo podatki, letos sopet prekinil in bo za?el, ?al, spet nara??at. To je posledica zni?anja kazni za prometne prekr?ke! Kazni je treba spet zvi?at ?e ho?emo manj ?rtev!

Kot lahko vidimio, slovenski voznik vozi pametneje samo, ?e ve, da bo za prekr?ek orenk pla?al.

Divjaki ste tukaj trdili, da je na slovenskih cestah manj nesre? zaradi vinjet, novih avtoocest in podobnega sranja. Letos bo, kot ka?e, padla ?e ena teorija vas divjakov.

Od divjakov pri?akujem pribli?no tak trapast izgovor; da je letos prodanih manj vinjet kot lani in da je letos manj avto cest kot lani, pa bla bla bla .....

Ajde da vas vidim!

 

 

http://www.motorevija.si/si/778/1502/Prome..._letu_2012.aspx

 

Letos je 12 manj mrtvih kot lani, kar pomeni slabih 9% manj kot lani tako, da sem se tudi sam zmotil v napovedi saj sem napisal preve? konzervativno oceno.

 

Kak?en izgovor neki - belebeta? in potvarja? dejanske podatke. Ima? celo graf, ampak ne, ti bo? iz ?rnega na belem naredu neko LojZijevsko analizo tvojih mokrih sanj. Zaenkrat ka?e, da bo 5-6% manj mrtvih kot lani. In ja LojZi, kako bo? na koncu leta razlo?il, da je kljub zni?anju kazni manj mrtvih? Hmm, kero teorijo bomo ?ele mi sli?ali.

 

 

Torej glede, da si ti oreng kiksnu jaz pa minimalno je tvoja naloga, da razlo?i? kako je to mo?no, da kljub pove?anemu ?tevilu prevo?enih kilometrov je manj mrtvih.

33112_1.png

Napisano

Saj kot vem, to pravilo ?e obstaja, da neprilagojenim povratnikom vzamejo ispit. Alkoholiki morajo bojda celo na nekak?ne psihoteste, zdravljenje odvisnosti itd....Tle nisi ni? novga pogruntal.

 

Vzamejo jim izpit. Res hud ukrep. In on se ve? ne more vozit naprej ali kako? :whatever: Cajtnge bolj malo bere?, ha? Odkar si na?el internet in nage babe te ?rna kronika ne zanima ve?.

 

Tomacuki, ti si spet toliko nakozlal, da se mi sploh ne da na to tvoje kozlanje odgovarjat. Mogo?e kdaj kasneje.

Lahko ti povem sa mo to; Sposoben in dober voznik NI tisti, ki si, kao, upa divjat goljufat in kr?it cestna pravila. To zmore vsak neciviliziran bedak. Torej tud ti zmore? delat prekr?ke in pizdarije, ker to ni izraz sposobnosti, ampak je to izraz neciviliziranega primitivizma.. Sposoben in dober voznik je tisti, ki je v stanju voziti po predpisih. To pa ne zmore vsak.

Zate, kot ka?e, je nek zmikavt ali lopov, faca, saj si upa krast in kr?it civilizacijske norme. Za normalne ljudi pa je tak ?lovek, ki krade in dela pizdarije, en navaden neprilagojenec, primitivec in kriminalec. In med te slednje, kot ka?e, spada? tudi ti.

 

Ne bi ti ?kodilo prebirat malo mojega kozlanja pa tudi kozlanja koga drugega, ki ti ?eli na dokaj "otro?ki" na?in (to je ?e edino, kar lahko probamo) razlo?iti in z literaturo objasniti zme?njavo v tvoji glavi kar se hitrosti ti?e.

 

In ?e enkrat si dokazal, da to jemlje?, ne kot nevarno po?etje, ampak prej kot zavist. In potem utruja? z neko svojo ali prepisano verzijo dobrega voznika. Da ti zaupam eno stvar; karkoli ?e ?lovek po?ne, samo rezultati so tisti, ki ka?ejo njegovo uspe?nost in (dobro) delo. Zato pozabi, da je dober voznik tisti, ki zatopljeno opazuje prometne znake za hitrost. Dober voznik je tak?en, ki zna predvidevat, opazuje promet, ne povzro?a sranja po cesti, nima nobenih te?jih nesre? za seboj itd. In, ?e vse to pove?em v neko celoto, potem takemu te?ko re?e?, da je neciviliziran. Imam prav? Neciviliziran je nekdo, ki drugim utruja o svoji (pre)pametnosti in jim zavida bolj?o in hitrej?o sposobnost dojemanja. ?ivi in pusti ?iveti... Oziroma nehaj srat in pusti srati.

Ta z zmikavtom je pa tak mimo, da ne vem ali si imel montior ugasnjen, ko si to pisal ali pa si imel no?ni sprehod zaradi polne lune. Ta analogija je taka, da bi se jaz vpra?al po zdravju na tvojem mestu. REZULTATI! On dejansko dela ?kodo ljudem, ko jim krade iz ?epa, jaz imam pa samo kapuco na glavi. A bo ?lo? Kriminalec, primitivec in neprilagojenec bom postal potem, ko bom zagre?il nekaj, zaradi ?esar bodo ljudje trpeli. Kar pa nimam namena.

 

Hmmmm, a ti ne zna? vozit zbrano varno in hkrati voziti tudi po predpisih? Ima? mogo?e tle probleme?

A mora? ti zmeraj divjat, druga?e se ne more? zbrat? ?e je tvoj odgovor na moje vpra?anje pritrdilen, potem je problem v tebi in tvoji psihi, ne pa v predpisih ali morda celo v drugih ljudeh.

Kje si pa ti sli?al, da tisti, kateri vozijo po predpisih in omejitvah, potem zaradi teh predpisov vozijo nezbrano oziroma nevarno? Kje si to sli?al?

A misli?, da bi tista mamca, ki ima, kot pravi? ti, ?e slab?e reflekse, potem vozila bolj?e in varneje, ?e bi stopila na gas? A ti svetuje?, naj ljudje s slabimi refleksi potem divjajo, ker bodo potem previdnej?i bolj zbrani in bodo la?je re?ili problem?

 

Recimo, da imam(o) s tem probleme; po?asna vo?nja in slaba zbranost. Pa recimo, da so ?tudije o monotoni vo?nji manj pametne od Lojza. In potem predpostavimo, da je res problem v na?i psihi, ker pa? hitrost znamo dojemati bolje kot neki opapa (ker je ?isto logi?no). Vpra?anje se glasi: Zakaj se potem TI vtikuje? v na?e (ne)probleme? Glede na to, da te nih?e med nami ne ogro?a? Ne tebe, ne kogarkoli drugega.

 

Kje smo sli?ali, da tisti, ki vozijo po omejitvah, vozijo nezbrano in nevarno? No, ne morem posplo?evat, ampak nalepili smo ti ?e precej tega materiala, zdaj se nam ga pa ne da ve?. Si bo? ?e poiskal link, ?e bo? imel interes. Kar dvomim.

 

Ne, ni trdil tega. Jaz sem to razumel kot; vozi, kolikor si prepri?an, da to varno po?ne?. Taka "normalna" vo?nja je lahko vi?ja od omejitve pa kljub temu varna in brez dodatnega adrenalinskega ?oka. Pri tem nas ve?ina ?e vedno zna pravilno spremljat dogajanje na cesti in bli?nji okolici. Dokaz so rezultati.

 

Ti fanti?, pa? svoje divjanje opravi?uje? s tem, ?e? bolj?i sem jaz, ki divjam, kot pa tista mamca, ki ima revmo v kolenu in umeten kolk.

Zakaj se pa ti primerja? z bolehno tetico? Primerjaj se s zdravim ?lovekom, ki vozi po predpisih!

 

In trditev, da tisti, ki divja, bolje opazuje cesto, je eno navadno sranje in izgovor katerega vsak divjak uporablja, da opravi?uje svoje delanje prekr?kov.

?lovekova sposobnost dojemanja in opazovanja okolice, z vi?anjem hitrosti, SLABI, ne pa nara??a. Bolj ko gre? hitro, manj ima? ?asa opazovat ?ir?o okolico, manj vidi?. To ti lahko pove ?ista kme?ka in zdrava pamet.

Ti lahko prika?em na prakti?nem primeru;

?e bo? ti tekel skozi hosto, bo? bolj malo gob oziroma jur?kov videl. ?e pa bo? po gozdu hodil po?asi, pa bo? ve? jur?kov nabral, saj jih bo? ve? videl, ker, enostavno, bo? imel pa? ve? ?asa za opazovanje. Simpelj logika, ki jo vi divjaki nikakor ne zapopadete.

 

Mogo?e zato, ker so omejitve hitrosti postavljene na skupni imenovalec za vse voznike? Tudi one z leseno nogo, katerim se moramo prilagajat tisti, ki nimamo nobenih telesnih disfunkcij.

 

A si ?e kdaj sli?al za zdravo mero? Lahko bi rekel tudi OPTIMUM. Zdaj pa to apliciraj na dojemanje hitrosti. ?e bo ?lo...

 

Sicer pa, kot smo ?e ugotovili, sploh ne bere? ?lankov, ki ti jih lepimo. ?e bi si malo prebral, kaj smo napisali, kaj smo ti nalepili o hitrosti, kako jo ljudje RAZLI?NO dojemamo, kako so v ZDA celo dvignili omejitve v nekaterih dr?avah zaradi tega, ker monotona vo?nja utruja, potem bi govoril malo manj o dreku in malo bolj o konkretnih stvareh.

 

Spet tvoja zgodbica; lahko ima? izku?ene gobarje, ki letijo ?ez hosto in naberejo ?e marsikaj poleg jur?kov in lahko ima? ljubiteljske nabiralce, ki tudi ob po?asni hoji ne vidijo ni?esar (ali pa nabirajo napa?ne gobe). A si razumel, kaj sem ti ?elel povedat? Izku?en gobar bi ob po?asni hoji in nabiranju jur?kov od dolg?asa verjetno ?e malo zacumal pod bli?njo bukvijo. Bistvo tega je, da nismo vsi enako sposobni. Eni bolj drugi manj. Ti bi pa rad vsem postavil ista pravila. In to zato, ker si alergi?en na bolj izku?ene (gobarje).

 

Treba je opazovat VSO okolico okoli sebe in okoli cete, priklju?ke, dovoze, izvoze odstavne in druge pasove itd..... ker tam lahko "pre?i" nevarnost. Za bolj?e opazovanje okolice so na avtomobile, ne bo? verjel, celo nekak?na ?udna ogledala na?raufali, da ima? okoli sebe in celo ZA seboj bolj?o kontrolo in bolj?o preglednost. Vse mora? gledat, levo, desno, nazaj, naprej gor, dol...povsod In ?e divja?, nima? ?asa vsega opazovat, ker ti enostavno zmanjkuje ?asa za vse.

Jojjoj kaj moram jaz tukaj razlagat.

 

Da ne bo? doktoriral. To je ?ele eno kozlanje... :wacko: Skoraj tak, ko da bi se nau?il prepoznavat jur?ke in potem ?el gobarskemu dru?tvu predavat o u?itnih gobah. Ampak me veseli, da se ti zdijo ogledala pomembna. Naslednje poglavje...

 

Je pa ?koda, ker bi se varnost na cestah bistveno pove?ala, ?eprav lansko leto je bilo spet najbolj?a kar se tega ti?e, ?eprav je na? LojZi sredi lanskega novembra spet budalil neumnosti.

http://www.motorevija.si/si/778/1502/Prome..._letu_2012.aspx

 

Letos je 12 manj mrtvih kot lani, kar pomeni slabih 9% manj kot lani tako, da sem se tudi sam zmotil v napovedi saj sem napisal preve? konzervativno oceno.

Torej glede, da si ti oreng kiksnu jaz pa minimalno je tvoja naloga, da razlo?i? kako je to mo?no, da kljub pove?anemu ?tevilu prevo?enih kilometrov je manj mrtvih.

 

Skoraj siguren sem, da bo v teh dveh odstavkih nastopila Lojzijeva slepota. Pa ga ni Kosobrina, ki bi to ozdravil.

Napisano

:jupiii: lepa analiza in verjetno bi bilo res tako, da bi brez te?av opravil preverjanje tako teoreti?no kot prakti?no. Velike probleme pa bi imeli to?no tisti, ki danes mislite, da ste najbolj varni vozniki in niti ne veste, da delate karkoli narobe. Hja taki bi izgubljali izpite in popolnoma prav bi bilo tako saj ravno tisti, ki se ne zaveda, da kr?i pravila in se neustrezno obna?a na cesti bo kon?no na trd na?in izvedel, da v svoji ve?vrednostni ?erifovsko usmerjeni zakompleksanosti je bil ves ?as v nasprotju s pravili in obna?anjem v prometu. Vidim LojZi, da te je kr strah, da bi se res kaj takega spomnili in zato tak odziv ^_^

 

Bi bil pa to silno dober korak, da bi s cest spravili tudi vse me?ka?e (neznanje pri upravljanju vozila) in tako sprostili promet ter omogo?il, da se le ta normalno odvija v zakonskem okviru. Ni me?ka?ev, odpadejo prehitevanja, divjanja, ki so posledi?no izzvana zaradi izgube ?asa zaradi po?asnel in tistih, ki jim je bonton na cesti ?panska vas. Naenkrat bo cesta ratala tisto kar je v osnovi namenjena, da ?asovno kraj?a razdalje med kraji in da omogo?a efektivno izrabo ter prihanek ?asa pri premikanju iz kraja v kraj na normalen ne stresen na?in. Ja LojZi moram re?i, da bi bilo zelo zanimivo sam je pa malo verjetno, da se bo to zgodilo, ker o tem odlo?ajo v glavnem stari senilni star?ki, ki pa? sebi ne bodo pljunili v skledo ampak bodo raja pljuvali v sklede drugih kot je tudi tvoja navada LojZi.

 

Je pa ?koda, ker bi se varnost na cestah bistveno pove?ala, ?eprav lansko leto je bilo spet najbolj?a kar se tega ti?e, ?eprav je na? LojZi sredi lanskega novembra spet budalil neumnosti.

http://www.motorevija.si/si/778/1502/Prome..._letu_2012.aspx

 

Letos je 12 manj mrtvih kot lani, kar pomeni slabih 9% manj kot lani tako, da sem se tudi sam zmotil v napovedi saj sem napisal preve? konzervativno oceno.

Torej glede, da si ti oreng kiksnu jaz pa minimalno je tvoja naloga, da razlo?i? kako je to mo?no, da kljub pove?anemu ?tevilu prevo?enih kilometrov je manj mrtvih.

 

Ejejejej Boss, ti pa res ne zna? logi?no povezat dveh besed. Piflar pa?.

Tudi ?e bi res veliko voznikov padlo na ponovnem preverjanju teorije iz CPP, kaj je potem razlike med tistim, ki bi na preverjanju padel in potem tabo, ki bi, kot pravi?, test opravil, ampak bi pol nala? spet vozil narobe? Te bom preprosto vpra?al; Kak?na razlika je med tistim, ki ne ve, da je na AC omejitev 130 proti tebi, ki sicer ve?, da je omejitev 130 ampak se nala?? ne dr?i? te omejitve? Kaj je tle razlike v kon?nem rezultatu?

Ve? Boss, ti si prakti?no popolnoma enak, kot cigani, ki vozijo brez izpita. Cigan dela pizdarije na cesti, ker predpisov mogo?e ne pozna, ti dela? pizdarije na cesti pa nala? in namerno. Popolnoma isti kon?ni rezultat. Popolnoma enak kon?ni izplen. Kaj tebi nuca, ?e naredi? test z desetko, ?e pa pol ti tega testa v praksi ne uporablja??

Kje ti vidi? potem smisel testiranja, ?e pa se v praksi po?vi?ga? nanj? Kaj koristi, ?e si se nau?il pravilne vo?nje, vendar no?e? vozit prav? Kaj nuca ciganu, ?e ve, da ne sme krast, vendar vseeno krade?

Od kdaj si ti tako zagret za testiranje pravil, ?e pa pravi? da so pravila butasta?

 

Boss, ti bom ?e miljav?enti? povedal; Kdor vozi po omejitvah in v okviru dovoljenega, NI me?ka?! Takemu ?loveku lahko mirne du?e re?e?, da je civiliziran voznik, ki se lepo dr?i pravil in ki vozi stanju primerno. In temu kar po?ne ta civilizirani voznik, se re?e pravilni prometni tok. Temu, kar po?ne? pa ti in tebi podobni, se pa re?e divjanje, neciviliziranost, objestnost, zakompleksanost in oviranje normalnega prometa. To kar ti po?ne?, pa ni pravilni prometni tok! Vidi? Boss, tako gre to, le da si ti te dve zadevi pome?al. Tebe, ker si neprilagojenec, motijo tisti, ki se dr?ijo pravil in omejitev, v resnici si pa TI tisti, ki si med normalnimi ljudmi mote?. Cigana med lopov??ino tud motijo kamere, policaji itd.., saj zaradi teh dejavnikov cigan ne more neovirano krast. In v prenesenem pomenu si ti na cesti v vlogi cigana, katerega ovirajo pravila.

Boss, neprilagojenec ni tisti, ki se dr?i pravil, ampak si neprilagojenec ti, ker se nisi v stanju pravilom in civilizirani dru?bi prilagodit. Pravila v civilizirani dru?bi pa so nujna.

Bontona si krvavo potreben ti Boss ne pa tisti, ki vozijo/mo po predpisih.

 

No, za enkrat bodi dovolj. Morda kasneje ?e kak?nop re?eva.

Aja, morda ?e to.

Ni problema, ko pravi?, da bi bilo povratne prekr?karje treba strpati v zapor. Se strinjam. Popolnoma. Mislim, da bi bil ti tukaj v ve?ji zagati kot jaz.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.