Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma? prav - 28% je in ne 39%, ker je res bumbar procente ra?unal od ?tevila slovenskih "divjakov" in ne od skupnega ?tevila. Ampak vseeno je procent grozljivo visok saj se tujci ve? ali manj samo peljejo skozi in ve?ino po AC-jih. Zajete so pa vse kr?itve in radarske kontrole se v glavnem izvajajo zunaj AC-jev v mestih in na delih stro?jih hitrostnih omejitev.

 

Se bo pa ta procent do konca leta zmanj?eval, ker je konec turisti?ne sezone in temu primerno manj tujih voznikov. Bi bilo pa zanimivo, da bi preverili le kr?itve v poletnih turisti?nih mesecih (junij, julij, avgust) tekom sezone in si upam trditi, da bi bil v tem primeru procent kr?itev tujcev sigurno vi?ji od na?ih.

33112_1.png

Napisano

Ne more? verjeti, kon?no eno 'poro?ilo' iz katerega ve? da je bil motorist kriv, oz predolg v izhodu ovinka.

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/umrl-53-letni-ceh-ki-je-vozil-v-koloni-motoristov.html

 

Da bi napisali neprilagojena hitrost, ne bi verjel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neprilagojeno hitrost so tudi mojemu fotru napisali, ko se je po naselju peljal 50km/h, nakar mu je voznica vzela prednost in je med izogibanjem padel. Pa ?e kazen za neobvladovanje vozila je dobil :) Do sre?e med avtom in njim sicer ni pri?lo, tako da je bil "vzrok" za nesre?o pa? postranskega pomena. Skratka, vsak si lahko take zadeve tolma?i po svoje. No, potem je ?el v to?bo z zavarovalnico in to?bo dobil. Namesto 900.000sit za ?kodo, mu je potem morala zavarovalnica izpla?at 3x te vsote z zamudnimi obrestmi. Tak da izpla?alo se je :)

 

Kar se pa te grozne grozne hitrosti na na?ih avtocestah ti?e, pa je spet vse stvar osebne interpretacije. ?e bi hitrost iz leta 80 implementiral v dana?nji ?as, bi verjetno omejitev bila okoli 200km/h. Vsaj v Yugu je bil takrat pri 130km/h verjetno podoben ob?utek (ali huj?i). Zakaj nemci ponekod dovoljujejo hitrosti brez omejitev, medtem ko imajo angle?i celo 110km/h, je spet stvar interpretacije. Po raziskavah sode?, so po?asnej?i vozniki manj zbrani za vo?njo, zato so v nekaterih ameri?kih dr?avah omejitve dvignili in ugotovili manj nesre?. Hm :) Tudi pri nas se najve? nesre? zgodi med 130-150km/h. Naj me policijska statistika popravi, ?e ni res. Ali Lojz ;)

 

Torej, ?e bi vsi upo?tevali razmere in se znali njim prilagoditi, bi bilo nesre? nedvomno manj. Pri tem mislim, da bi ga lahko na prazni cesti z Galardom stisnil tudi 300, v jutranjih konicah pa bi po obvoznici upo?teval premikanje kolone (in ne bi zadaj blendal kot bedak, prehiteval v ?karje itd.). ?e ve?ji vzrok za nastanek nesre? je pa "podeljevanje" vozni?kih. Glede na to, da vo?nja velja za eno bolj zahtevnih opravil, medtem ko se kandidat nau?i nekaj prometnih znakov, kje ima pedala in ?althebl, je to vsekakor premalo, da se mu zaupa "oro?je". 

Napisano

Kar se hitrosti ti?e je res, sploh na obvoznici in avtocesti, je pa problem ne samo v hitrosti ampak predvsem v voznikih, sicer je res da si recimo nekomu ki je nepozoren prej v riti ?e vozi? 160 kot 130, ?e se on pa? odlo?i da bo brez ?esarkoli zavil na prehitevalni pas s hitrostjo 101, ker je pa? s tem hitrej?i od tistega pred njih z 98, to sem sam ?e najve?krat opazil kot problem, ker eni pa? zavijejo brez da bi pogledali, brez smernika, ker tisto ro?ko, ki meni za njim pove bremzaj na tvoj pas gre, je tako te?ko pritisnit, da vrjamem zakaj se je ne uporablja...

V mestu je seveda zgodba druga?na in tam razen cone 30 so po mojem hitrosti kar ok, razen nekaterih izjem.

  • 5 tednov kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pa gremo novi krog zavajanja in BS-ja. O?itno so bili stari "izra?uni" prenizki in jih je bilo potrebno zvi?at, da se lahko na osnovi teh podatkov posku?a dose?t "vi?je" cilje. Bomo videli kak?ne.

 

http://www.zurnal24.si/prometna-nesreca-stroski-ocena-vrednost-zivljenje-studija-analiza-drsc-varnost-slovenija-bdp-clanek-260455

 

Me res zanima od kje so navlekli celotni stro?ek in kak?ne akrobacije so izvajal, da so pri?li do teh cifer. ?ivljenje je neprecenljivo ampak vseeno od kod jim 1,6m??

33112_1.png

Napisano

Hmmm... policaj je potolkel vse ?ivo, ki se mu ni moglo umaknit - kaj bi ?ele bilo, ?e ne bi stavkali, pol bi vozil ?e enkrat hitreje saj so izjavili, da delajo samo s polovi?no zmogljivostjo zaradi stavke. :ne vem:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/na-ljubljanski-severni-obvoznici-trcilo-6-vozil-nastaja-zastoj.html

 

Sem posledice videl v ?ivo je bilo pa zanimivo, da je na kraju nesre?e bilo kar ?est policijskih vozil, trije re?ilci in 2 avtovleki - lu?ke so tolk mi?ikale vsepovsod, da je res izgledalo kot veseli december.

33112_1.png

Napisano

Kak bullshit! Sel mimo na poti domov in policaj z novim golfom je bil z bokom zarit v kamion! Vsi ostali udelezenci so bili pa pred kamionom na odstavnem...

 

Pa se neki kaka je prilagojena hitrost za nujno voznjo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbr? velja isto kot za re?evalna vozila: tolik?na, da ima voznik vozilo ves ?as pod kontrolo.

 

Nujna vo?nja ga sicer ne obvezuje predpisom in lahko pelje skozi rde?o na semaforju in prehiteva ?ez polno ?rto in podobno, zato ga pri tovrstnih kr?itvah policija ne obravnava. Vseeno pa mora imeti vozilo pod nadzorom. ?e pride do nesre?e, je ravno tako kriv za izsiljevanje ali neprilagojeno hitrost. 

Napisano

To?no tako kot Slivka pravi - lahko dela prekr?ke samo pri tem ne sme narediti nesre?e, ker je kriv. Se pravi, ?e gre ?ez rde?o mora it s tako hitrostjo, da ga ostali udele?enci alhko opazijo in ustavijo. ?e pa se za?ene ?ez kot teli?ek in naredi bum je pa kriv.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

33112_1.png

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

sej pa kolker sm prebral je bil ?e prej udele?en v nesre?ah...

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

3x ?e povzro?il hudo nesre?o......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No tole pa je nesre?a v pravem pomenu besede:
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/na-primorki-verizno-trcilo-40-vozil-dve-osebi-sta-mrtvi/384666

 

Ravno na tako meglo sem naletel enkrat na istem odseku, od primorske proti Nanosu dol tako, da razumem te nesre?ne?e, da niso mogli storiti ni?. Peljal sem se nekje 110-120, kar naenkrat pride? v zid megle, ne vidi? niti 10 metrov naprej in moli?, da spredaj ni nih?e pani?no zaviral ker sam tudi ne upa? saj te bo kdo nabasal od zadaj. Ne znam povedati kaka jeba je to, dobesedno nemo?en si, karkoli naredi? si ga najebal.

Napisano

Tale del avtoceste (od morja proti Postojni) je ve?krat problemati?en, pa naj bo megla, sne?ni vihar ali kaj drugega,

pa DARS tudi ni toliko, da bi postavil radarski sistem s semaforji, ki bi promet ?e pravo?asno ustavili.

 

...najbr? je bolj pomembno denar od cestnin basat v lastne ?epe....

Napisano

Upam da nobeden od na?ih ?lanov ni po?kodovan v tej hudoj nesre?i. :(

bognedaj ?lanic......

Napisano

Pisuka kako ob enem kamionu zmanjka vsega prostora. Nujno rabimo tripasovnice ob takem pretoku prometa.

.

.

.

.

aja neprilagojena hitrost je bla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, in zdaj bo kriv DARS. Pa poplave v Banglade?u in vihar na Marsu...

 

Bemti?, ?e pa pred seboj ne vidijo, da se bli?ajo megli, potem pa? niso za na cesto. In ?e se bli?ajo megli, lahko priklopijo tisto rde?o lu?, ki mi vedno ?ajna iz pred menoj voze?ega avta ?e ob rahlem de?ju. Sem prepri?an, da ne bi bilo 70 avtomobilov na kupu, ?e bi VSI pri?gali zadnjo meglenko. In sem prepri?an, da ?isto vseh 70 niti pozicijskih lu?i ni imelo, ker imajo spredaj LED lu?i, zadaj pa tema - var?ujejo ne glede na to, koliko ko?ta... 

 

Saj ne re?em, da so na?e avtoceste izvrstne, nikakor ne. Tako avtoceste kot infrastruktura niso vredni, da jih pes o??ije. Oziroma so vredni, da jih pes o??ije... Ampak za ?love?ko neumnost pa DARS vseeno ne more biti kriv. Pelje? proti megli in ne pri?ge? meglenke in ne za?ne? po?asi zmanj?evati hitrosti, ko pa je vidljivost nekaj deset metrov, te je pa presenetilo in pri 140 pribije? v tistega pred seboj. In nato je plo?evina razmetana po celi avtocesti, ?e na nasprotnem voznem pasu.

 

Ma, dajte no! Sem prevozil Evropo po dolgem in po?ez. Do milijona prevo?enih kilometrov sem ?e ?tel, potem nisem ve? niti se?teval, koliko kilometrov sem ?e prevozil. Se pravi, nisem ravno sve?e pe?eni voznik za?etnik. In megla se je pojavljala na tej na?i zemlji ?e vsaj zadnjih 35 let - vem, ker sem videl na lastne o?i. Pa so v?asih vozili s fi?oti in spa?ki in trabanti, pa so imeli dovolj sposobne zavore, da so zmanj?ali hitrost ?e PREDEN so zapeljali v gosto meglo. Ja, je pa res, da niso imeli tempomatov...

Napisano

Vprasaj pilote sportnih avionov zakaj se ne upajo iti v oblak. Ker ne vedo vec ali letijo ravno ali pa navzdol....gre za totalno izgubo okolice in orientacije

 

To ni sala, zato je tudi avstrijec v sloveniji diol padel, mislil je da leti ravno pa je pikiral dol da so se krila polomila.

 

Pas nenadne megle je kot stena.....dalec od tega da samo bremzas, kaj ti tista lucka pomaga ce ne ves vec na katerem pasu si, ne vidis bande, ne vidis nic.

 

Ja ti lahko prizges luc pa upocasnis, pa si preprican da so VSI upocasnili na isti tempo, da so vsi se na svojem voznem pasu.....itd

 

Tle nima dars nic, so le izredne razmere, in jaz apeliram da k vsem temu ni niti prostora za kakrsenkoli manever, ker so nase ceste prenatrpane

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.