Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Lojz

Priporočeno sporočilo

livka jaz sem zapeljal v tako meglo. Verjemi, da ni enostavno. Najprej ima? dokaj "prijazno" meglo, dokaj OK vidljivost za ene 100 km/h. Nato pa dobesedno stena v enem trenutku. In si v ?ah-mat polo?aju karkoli stori?. Tule jaz ne bi krivil nikogar ravno zato ker vem, da je v taki situaciji ?ah-mat karkoli naredi?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprasaj pilote sportnih avionov zakaj se ne upajo iti v oblak. Ker ne vedo vec ali letijo ravno ali pa navzdol....gre za totalno izgubo okolice in orientacije

 

Pa ?e tam je va?sih do neke mere la?je, saj ima? umetni horizont, ki ti pove kam gre?, gor oz. dol. Je pa megla oz. oblak v vsakem primeru ?ista j***. Jaz sem parkrat namenoma zapeljal v oblak, ampak kontrolirano, se pravi, da ve? v katero smer gre?, da si na dovolj veliki vi?ini, in da okoli ni nobenega plus nobenega hriba itd..IN ja, ko je okoli vse sivo, je ?lovek res bogi, kar ne more? verjet kako ti vse odpove.

 

Al pa drugi primer, ko smu?a?, ko je itak vse belo, potem pa ?e kak mete? oz. megla. Fertik, lahko gre? samo pe?, oz. res po?asi. Takrat ?e pti?i hodijo pe?  :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Slivka" tole kar si napisal je ba bolj za lase privle?eno....vsi ki smo na podoben primer ?e naleteli vemo, da

se megla pojavi tako nenadoma, da ne more? ?isto ni? naredit.

Kar naenkrat si v megli in dejansko samo upa?, da nih?e pred tabo ne stoji, oziroma vozi bistveno po?asneje...

,,,za voznike za teboj velja isto....kar koli naredi? ...... si nasankal....

 

Tako da v doti?nem primeru je po mojem mnenju izklju?na krivda na strani DARSA...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ne bi krivil izklju?no DARS-a. Pa? v?asih pride do take situacije, ko ni nekega pravilnega odgovora. Kaj je prav in kaj ne. Dost je seveda 1 ?lovek da zajebe, da recimo prvi ki je ?el, na polno zabremza v megli, ?eprav pred njim lahko ni bilo nikogar. Ampak, ?e so leteli s 130kmh notri v meglo sorry...kamikaze....?e bi ?li z 80 recimo, bi bila situacija lahko precej bla?ja. Toliko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako da v doti?nem primeru je po mojem mnenju izklju?na krivda na strani DARSA...

 

 

Tukaj DARS ne more biti nic kriv... krivda je visja sila... oz vremenske razmere ... Tudi ce bi DARS imel v blizini kaksne obvestilne panoje in ce bi pisalo na njih obvestilo ali opozorilo... bi se tole verjetno zgodilo ... 

?e par slik (niso moje... pobrane iz http://www.pgd-postojna.si/archives/8900 ) ... 

 

 

 IMG_3733-1024x768.jpg

 
 IMG_3736-1024x768.jpg
 
 IMG_3741-1024x768.jpg
 
 IMG_3746-1024x768.jpg
 
 IMG_3740-1024x768.jpg
 
 IMG_3735-1024x768.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi DARS imel na tem odseku (ki je znano problemati?en)  vgrajene ustrezne varovalne mehanizme,

bi se taka katastrofalna nesre?a lahko prepre?ila....

....pa lahko je popolna zapora ceste, ali pa omejitev hitrosti na 50km/h, ker ?e lahko imamo v Trojanskih

tunelih za vsako bedarijo omejitev zni?ano na 60km/h, potem bi lahko bilo nekaj podobnega tudi tam.

(v Trojanskih tunelih je radarski sistem, ki ob zazanavi vozila ki vozi manj kot 70km/h, avtomatsko aktivira

opozorilne semaforje in ustrezno zmanj?a omejitev hitrosti).

...toliko za tiste, ki ?e vedno mislite, da DARS ni kriv....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@piko: tok nenadoma se ne pojavi. Tlele smo verjetno ?e vsi z vsaj 10+ leti izku?enj v vseh vremenskih pogojih. Tudi sam se dostikrat vozim v megli, ki je tu pri nas na barju pogosta. In da v?ge? meglenke je 1sekunda dela, da zmanj?a? hitrost pa tudi.

 

V?eraj je bil pri novicah objevaljen komentar od enega, ki se je zahvaljeval ?loveku, ki je opozarjal na nesre?o. Zapisal je hvala, ker druga?e bi naletel na nesrelo z 130km/h. Kak idiot mor? bit da vozi? s tako hitrostjo, ne vidi? pa 10m pred sabo. In tle je bil ves problem, kaj ti ponagajo table in opozorila, ?e jih ljudje ne jebejo in nimajo nobene zdrave pameti in grejo v oblak megle kot Tom Cruise v dnevih grmenja, po gasu pa upajo da pridejo prvi ven....

 

Kolikokrat svetijo opozorila pri tunelih ali pa je u?gana celo rde?a lu?, pa vozniki gladko dalje kot da ni ni?. In navkljub vsem sistemom se na Trojanah ?e vedno zaletavajo redno.

 

In ?eprav so DARS-ovci svojga dnara vredni, ampak tle nimajo ni?, tle je pa? ?isto pomankanje vozni?ke kulture. In ?e smo iskreni, ?e bi imel dars postavljene opozorilne elektronske table na 100m, bi se pa tu pisunilo, kok darsovci spet kradejo in postavljajo tok nepotrebnih tabel. Megla pa? pride tam kjer pride, zdrava vozni?ke kultura je vse kar rabi?. In zame so prej krive avto ?ole in pa izpitne komisije, ki spu??ajo na cesto vse nesposobne?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@piko: tok nenadoma se ne pojavi. Tlele smo verjetno ?e vsi z vsaj 10+ leti izku?enj v vseh vremenskih pogojih. Tudi sam se dostikrat vozim v megli, ki je tu pri nas na barju pogosta. In da v?ge? meglenke je 1sekunda dela, da zmanj?a? hitrost pa tudi.

 

V?eraj je bil pri novicah objevaljen komentar od enega, ki se je zahvaljeval ?loveku, ki je opozarjal na nesre?o. Zapisal je hvala, ker druga?e bi naletel na nesrelo z 130km/h. Kak idiot mor? bit da vozi? s tako hitrostjo, ne vidi? pa 10m pred sabo. In tle je bil ves problem, kaj ti ponagajo table in opozorila, ?e jih ljudje ne jebejo in nimajo nobene zdrave pameti in grejo v oblak megle kot Tom Cruise v dnevih grmenja, po gasu pa upajo da pridejo prvi ven....

 

Kolikokrat svetijo opozorila pri tunelih ali pa je u?gana celo rde?a lu?, pa vozniki gladko dalje kot da ni ni?.

 

In ?eprav so DARS-ovci svojga dnara vredni, ampak tle nimajo ni?, tle je pa? ?isto pomankanje vozni?ke kulture. In ?e smo iskreni, ?e bi imel dars postavljene opozorilne elektronske table na 100m, bi se pa tu pisunilo, kok darsovci spet kradejo in postavljajo tok nepotrebnih tabel. Megla pa? pride tam kjer pride, zdrava vozni?ke kultura je vse kar rabi?. In zame so prej krive avto ?ole in pa izpitne komisije, ki spu??ajo na cesto vse nesposobne?e.

 

Me zanima, ali bi VI, ki zagovarjate DARS govorili enako, ?e bi bili v?eraj udele?eni v tem naletu....

...se mi zdi da pozabljate, da cestnine in vinjete pla?ujemo SAMO zato, da ustrezno poskrbijo za vozne

razmere in varnost na cestah, kakor tudi za ustreznost samih cest....

...V?ERAJ NAMRE? TEGA NI BILO....

 

....sem mi zdi tudi otro?je govoriti v stilu...so bile izredne razmere, vi?ja sila....in take bedarije....

...?e stvari ustrezno zastavi? in prilagodi? uporabniku (praviloma najmanj sposobnemu) VSE tako prepre?i?, ali vsaj omili?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem bil ?e v veri?nem tr?enju, in mi ni padlo na kraj pameti, da bi krivil DARS. Krivil sem sebe in oni avto pred mano, ker prakti?no ni zaviral in sevede preden sem skapiral, da se je naenkrat na polno ustavil mi ni pomagalo kaj dosti. K sre?i sem imel vseeno tolilko varnostne razdalje, da je bilo vsaj z moje strani tr?enje dokaj ne?no.

 

In zdaj sem ravnokar govoril z star?i, ko so bili ravno zelo blizu v tistem ?asu. In kaj so mi povedali, da so ve?inoma ljudje vozili z zmanj?ano hitrostjo, da so table opozarjale na nesre?o, a da se je najdlo kar nekaj pacientov, ki so na polno leteli po prehitevlanem pasu z svojimi "terenci" in niso jebali ?ive sile. Povej kaj naj DARS dela v tem primeru??

 

Svetijo table, svetijo pozorila, obvestila so bila ?e po vseh radijih, pametnjakovi?i pa po svoje.

 

DARS mora poskrbeti, da so avtoceste varne, a vseeno je nekje meja do kje morajo poskrbeni oni in kje se za?ne zdrava pamet. Tukaj gre tudi za vpra?anje denarja. Jaz ne mislim pla?evat potem 200? vinjete, ker bojo morali DARS-ovci postavljat table zaradi retardiranih voznikov na vsake 5 metrov. In pa da mora dr?ava namenjat dodatne miljone, da se uj?ka kretene, ki bi jih morali ?e zdavnej fasati svoje Darwinove nagrade. Miljone, ki bi jih bilo pametneje porabiti za u?itelje in zdravni?ke sestre/zdravnike. Postavitev ene take table ziher ko?ta ene 50.000?. Raje dam 50 sestram jurja ? v roke pa bo to ve? vredno in re?ilo in pomagalo ve?im ljudem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prepre?iti tole bo bilo no-go. Razen ?e ustavi? promet. Lahko bi omilili, ampak zato bi bilo potrebno biti aktiven na obeh straneh. Na Darsu in na vozni?ki strani.

 

V?asih pridejo tudi razmere, za katere re?emo vi?ja sila. Jbg, tale je ena izmed njih.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prepre?iti tole bo bilo no-go. Razen ?e ustavi? promet. Lahko bi omilili, ampak zato bi bilo potrebno biti aktiven na obeh straneh. Na Darsu in na vozni?ki strani.

V?asih pridejo tudi razmere, za katere re?emo vi?ja sila. Jbg, tale je ena izmed njih.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Ej...se strinjam ...to je bila RES vremenska vi?ja sila...lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne mores vsega prepreciti... Vsaj ne brez tega, da bi imel neomejena sredstva za to na voljo ... Taki primeri, ko se megla pojavi prakticno iz nic, ni veliko... Res je, da je kriva tudi vozniska kultura... ampak take nesrece se dogajajo povsod po svetu.... In take zadeve sicer lahko predvidis... ampak ko se enkrat zgodi, je najlazje iskati krivca pri drugih... noben pa ne pomisli, da so vecinoma krivi tudi sami vozniki, ki vozijo objestno, ob odlicni vidljivosti imajo prizgane zadnje meglenke, ne uproabljajo smernikov in ostalih svetlobnih teles... vozijo prehitro in se ne prilagajao razmeram na cesti... Pac tukaj je dejavnikov in krivcev veliko... in ne samo DARS... Pa ne zagovarjam DARSa... ampak tisti, ki pravijo, da je krivec izkljucno DARS, lazejo samemu sebi. Ne mores se vedno zanasati na to, da te bo nekdo na nevanost obvestil dovolj zgodaj... Vcasih je potrebno cisto malo bolj zbrane voznje ... ne pa da srecas na AC na prehitevalnem pasu bedake, ki pri vec kot dovoljeni hitrosti SMSajo ali imajo v eni roki mobilnik, v drugi roki sendvic v gobcu pa ?e pomo?nosti ?ik ...  :blink:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih je nesre?a pa? samo nesre?a. Splet okoli??in in razli?nih reakcij voznikov. Dobro se spomnim izjave ene od udele?enk v grospupeljskem veri?nem tr?enju, ki je izjavi: "naenkrat je bila megla, tema, ni? se ni videlo. ustavili smo se in potem je za?elo pokat..." 

Ne vem zakaj so se ustavili, niti kje. ?e so se ustavili, ker so stali ?e pred njimi, prav - ?e pa so se ustavili (na voznem pasu), ker se ni ni? videlo, potem pa...

Ko naletim na pas megle nikoli ne vem kaj naj naredim. Je pred menoj nedeljski voznik, ki bo v paniki ustavil na voznem pasu, je za menoj kamikaza, ki me bo nabil, ?e bom zmanj?al na 40km/h... 

 

Iz slik mi je jasna ena stvar: takoj, ampak res takoj, bi morali predpisati, da morajo imeti tovornjaki in prikolice zadnji odbija? spu??en na vi?ino odbija?a osebnega avtomobila. Upam si staviti, da je do smrtnih ?rtev pri?lo v osebnih avtomobilih, ki so se zaletela v tovornjake oz. priklopnike in je bil nalet neposredno na kabino...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me zanima, ali bi VI, ki zagovarjate DARS govorili enako, ?e bi bili v?eraj udele?eni v tem naletu....

...se mi zdi da pozabljate, da cestnine in vinjete pla?ujemo SAMO zato, da ustrezno poskrbijo za vozne

razmere in varnost na cestah, kakor tudi za ustreznost samih cest....

...V?ERAJ NAMRE? TEGA NI BILO....

 

....sem mi zdi tudi otro?je govoriti v stilu...so bile izredne razmere, vi?ja sila....in take bedarije....

...?e stvari ustrezno zastavi? in prilagodi? uporabniku (praviloma najmanj sposobnemu) VSE tako prepre?i?, ali vsaj omili?.

Dars tukaj nima NI? ?ez! Tu gre za odgovornost in reakcijo vsakega voznika. 

Poglej italijo, ob robu ima? krogce - kolikor jih vidi? taka je omejitev.

 

Sedaj pa a je Italijanski dars odgovoren da vsi vozijo 50 takrat?

 

Mislim, kake ima?. ?e bi se jaz zna?el v tem, bi bil soodgovoren, tako kot ostali. Prostora za kakr?nokoli reakcijo in ?asa pa ni bilo.

 

Torej je DARS odgovoren za vozne razmere, se pravi za vreme? Mora DARS avtocestah zagotavljati stalno sonce, ker ima? vinjeto? Sva?ta

V?asih je nesre?a pa? samo nesre?a. Splet okoli??in in razli?nih reakcij voznikov. Dobro se spomnim izjave ene od udele?enk v grospupeljskem veri?nem tr?enju, ki je izjavi: "naenkrat je bila megla, tema, ni? se ni videlo. ustavili smo se in potem je za?elo pokat..." 

Ne vem zakaj so se ustavili, niti kje. ?e so se ustavili, ker so stali ?e pred njimi, prav - ?e pa so se ustavili (na voznem pasu), ker se ni ni? videlo, potem pa...

Ko naletim na pas megle nikoli ne vem kaj naj naredim. Je pred menoj nedeljski voznik, ki bo v paniki ustavil na voznem pasu, je za menoj kamikaza, ki me bo nabil, ?e bom zmanj?al na 40km/h... 

 

Iz slik mi je jasna ena stvar: takoj, ampak res takoj, bi morali predpisati, da morajo imeti tovornjaki in prikolice zadnji odbija? spu??en na vi?ino odbija?a osebnega avtomobila. Upam si staviti, da je do smrtnih ?rtev pri?lo v osebnih avtomobilih, ki so se zaletela v tovornjake oz. priklopnike in je bil nalet neposredno na kabino...

Popolnoma - ampak res popolnoma enako je ko je to?a, in se gre folk ustavljati. Takrat je tudi DARS kriv da ne opozori na to?o in poskrbi za varnost.

 

Jaz bi pa tukaj nekaj izpostavil - na sliki so sami novi avti, grem staviti da so imeli ve?ina prednje dnevne brlivke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?a.

Slabih 10 let nazaj sem na ?tajerski AC v smeri Ljubljana, nekje po izvozu za Velenje, do?ivel, da so se ljudje ustavljali na odstavnem pasu, eden je celo z deko pokrival avto...

 

Sicer to ni slovenska posebnost, v za?etki maja 2014 sem v Avstriji na A2 ravno tako do?ivel, da so ustavljali po podvozom... 

 

 

Glede brljivk: sem vpra?al Majesa, ?e se da programsko vklju?iti tudi zadnje pozicijske na M6III - ne gre.

Med drugim gre zahvala tudi CO2 mafiji - ko se i??e grame izpustov, se ugasne zadnje pozicijske, ker pa? niso zakonsko predpisane.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK samo zdaj bom pa ?e jaz mogo?e nesramen ampak jokice, ki ?elijo, da jih DARS za tistih dobrih 100? uj?ka je o?itno preve?. Za tak denar dobimo AC z ograjami, da ne naleti? na srno, ?e se da brez lukenj... ?e je pa megla pa ne filozofirati, da bi table pomagale. ?E bi pisalo "pozor megla" bi se ljudje ?e vedno peljali 100+! Vedno bi se na?li pacienti. In kot sem napisal, v taki megli pa? ne more? narediti veliko, v vsakem primeru najebe?. Spredaj ali zadaj.

Tele dnevne sprednje lu?i so itak adijo pamet. Ampak dvomim, da bi v tem primeru komu to re?ilo situacijo. Kot je nekdo napisal, v?asih je nesre?a pa? nesre?a, se zgodi, jo je prakti?no nemogo?e prepre?iti. ?e se zaletita dva je verjetno en zajebal, drug je pa ni mogel ali ni znal re?iti. ?e se zaleti 70 avtomobilov mi pa ne re?i, da so bili vsi nesposobni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK samo zdaj bom pa ?e jaz mogo?e nesramen ampak jokice, ki ?elijo, da jih DARS za tistih dobrih 100? uj?ka je o?itno preve?. Za tak denar dobimo AC z ograjami, da ne naleti? na srno, ?e se da brez lukenj... ?e je pa megla pa ne filozofirati, da bi table pomagale. ?E bi pisalo "pozor megla" bi se ljudje ?e vedno peljali 100+! Vedno bi se na?li pacienti. In kot sem napisal, v taki megli pa? ne more? narediti veliko, v vsakem primeru najebe?. Spredaj ali zadaj.

 

Tele dnevne sprednje lu?i so itak adijo pamet. Ampak dvomim, da bi v tem primeru komu to re?ilo situacijo. Kot je nekdo napisal, v?asih je nesre?a pa? nesre?a, se zgodi, jo je prakti?no nemogo?e prepre?iti. ?e se zaletita dva je verjetno en zajebal, drug je pa ni mogel ali ni znal re?iti. ?e se zaleti 70 avtomobilov mi pa ne re?i, da so bili vsi nesposobni.

 

Sicer se res nima smisla pregovarjat, vendar je res kar si napisal...glede nesposobnosti 70 voznikov....premisli....

?e bi bilo vsaj malo nakazano na mo?nost take nevarnosti, bi vsaj 5 voznikov za?elo voziti po?asneje in s tem

upo?asnilo vo?njo ?e ostalih "pacientov", kot jim pravi?....

Saj mogo?e je res te?ko razumet, toda take hude stvari se da omiliti, ?e ne celo prepre?iti....in tukaj je definitivno

odgovornost na strani DARS-a.

 

Mogo?e isto?asno ?e tole: POHVALA vsem gasilcem in re?evalcem, ki so v takih in podobnih situacijah prvi na

lokaciji in pomagajo po svojih najbolj?ih mo?eh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbol da kar na dars pi?emo, naj nabavjo ene par tavelkih ventilatorjev in skos razpihujejo meglo :bravo:

Ali pa 70 pikotov na cesto, pa pri?paramo......oni bi odreagirali nad?love?ko. Dobro da imamo take voznike v slo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bojim se, da bo ta nesre?a na Primorki "rodila" ?e ve? nepotrebnih meglenkarjev, ker ravno zdejle sem se pelju po lokalni cesti proti Vranskem, je malo zadi?alo po megli in vozimo v koloni, pa tisti pred menoj naenkrat vklopi znamenito zadnjo meglenko, vidljivost pa ve? sto metrov. ?zmeden? 

 

Sem mu takoj signaliziral z dolgimi lo?mi in izreku (pa me verjetno ni sli?al  :harhar: ); "Mi?ko, halo, pa kaj a si normalen, matrvola!"  :whatever:

 

(in jo je potem vendarle izklopil)  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot nekateri pi?ete je dokaz, da take ali podobne situacije ?e niste do?iveli na lastni ko?i. Izza tipkovnice je vse jasno, kriv je Dars, ker ni razpihal megle ali pa vsaj preventivno postavil kamion?ke s tablami takrat, ko megle ?e ni bilo - zaradi var?evanja so odpustili vse vede?evalke in bajali?arje, ki so baje znali do metra dolo?iti, kje se bo pojavil pas izredno goste megle. Krivi so vozniki - ja verjetno vseh 70+ ... a res? Dovolj je napaka samo enega, ki je v paniki do konca pohodil bremzo saj zaradi pti?jih mo?ganov ni bil sposoben pomislit, da bo nekdo zaradi tega naletel od zadaj. Potem je pa samo pokalo in tako avti, kamioni, avtobusi itd. Brez razlika ali gre za amaterje ali profesionalne voznike, ki imajo za sabo ve? milijonov prevo?enih kilometrov.

 

Obsojat vse te ljudi je skrajno neresno, ker edino oni vedo kaj se je takrat zgodilo in kako je izgledalo.

 

Osebno sem bil dvakrat v to?no taki ali podobni situaciji. Enkrat je bil lep son?en mrzel zimski dan, suha cesta in perfektna vidljivost. Peljemo normalno nato pa naenkrat izza gozda butn udarec vetra, ki je nesel oblak snega. Vse skupaj se je zgodilo iz popolne vidljivosti v ni?no prakti?no prej kot v petih sekundah. Kaj naredit, vidi? ni?, spusti? gas in samo upa?, da ni kakega pani?arja spredaj, ki bremza na polno, Ni? ne more?, ?isto ni? in samo upa? na sre?o.

 

Drugi? sem imel tak primer v mraku, rahla meglica, vidljivost ?e vedno vsaj 500-600m. Pred mano ni vozil nih?e tako, da se nisem mogel orientirat po lu?eh, meglice je bilo lih toliko, da dolge lu?i odpadejo saj se ?e bolj ble??i. Potem pa naenkrat, dejansko kot bi zapeljal v zid iz mleka. Vidljivost enaka ni?, da ?e roba ceste nisem videl. Sama sre?a, da sem bil na AC saj so se odble??ali blji?nji odsevniki, ko sem bil skoraj v ograji. ?e bi bil na kateri drugi cesti bi sigurno zletel z nje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sicer se res nima smisla pregovarjat, vendar je res kar si napisal...

 

 

...in tukaj je definitivno odgovornost na strani DARS-a.

 

Ima? prav, nima se smisla pregovarjati ker ne bomo ni? re?ili. DARS je kriv za to nesre?o, ravno tako vseh nesposobnih 70 voznikov. ?e bi bil to?no na sredini sposoben in pozoren voznik kot ti, bi gotovo prej zaviral in re?il ostalih 34 avtomobilov za seboj. 

Samo upaj, da ne naleti? kdaj na tako situacijo, ?e pa ?e pa naj se ti izte?e kot meni, Bossu itd (da ne bo nih?e spredaj zaviral itd..). ?E pa ?e bo pokalo pa lahko vsi samo upamo, da bosta spredaj in zadaj avto, ne kamion.  :unsure:

 

EDIT: Razumem, da ko se razsuje nekdo, ki je pijan, mulc v mo?nem avtu itd, da je to ponavadi posledica neumnosti in se rado pametuje ob tem, v opomin drugim. Ampak pametovati, da je 70 ljudi v nesre?i navadnih debilov je pa grdo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bojim se, da bo ta nesre?a na Primorki "rodila" ?e ve? nepotrebnih meglenkarjev, ker ravno zdejle sem se pelju po lokalni cesti proti Vranskem, je malo zadi?alo po megli in vozimo v koloni, pa tisti pred menoj naenkrat vklopi znamenito zadnjo meglenko, vidljivost pa ve? sto metrov. ?zmeden? 

 

Sem mu takoj signaliziral z dolgimi lo?mi in izreku (pa me verjetno ni sli?al  :harhar: ); "Mi?ko, halo, pa kaj a si normalen, matrvola!"  :whatever:

 

(in jo je potem vendarle izklopil)  B)

post-7623-0-00710000-1454253929_thumb.jpeg

 

post-7623-0-43227500-1454253951_thumb.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Glede brljivk: sem vpra?al Majesa, ?e se da programsko vklju?iti tudi zadnje pozicijske na M6III - ne gre.

Eto vidi?, pri gas auto se da vse, priredit izpuste, vklopit zadnje pozicijske podnevi.  

 

Zadnja meglenka povzro?i, da se slab?e vidijo (pozneje opazijo) ?toplampe. To meglenkarjem ni jasno. In ?e v tem veri?nem tr?enju folk ni opazil ?toplamp, potem tudi  zadnje meglenke zagotovo nebi.

 

Ena od udele?enk je razlagala, da je nekdo tekel nazaj z ro?no svetilko in tako prepre?il ?e ve?ji nalet (nevem, verjetno se je bal za svoj avto :P ).

 

Kje so bili takrat nogometni navija?i ki na fuzbal tekmah tako radi pri?igajo bakle? V taki situaciji bi zagotovo delovalo, ?e bi tak?no baklo zalu?al vsaj ene 10m za avto, seveda ?e bi imel ?as.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brad Pitt bo sigurno naredil velemojstrovino.....:) kaj v stilu neverjetnega comebacka kjer junak potem za eno tocko premaga vse, vmes se mu pa se dekle, ki ga je zapustilo zaradi velike pomote vrne tik pred zadnjo dirko....en bo pa moral umreti da bo intriga, vsaka dirka pa bo mela carnage.....
    • Ker so EV vsi avtomatiki, z vsakim AT je lazje v koloni. Edino start stopa ni vec, to res ne pogresam vec
    • Tako razdaljo sem jaz že večkrat opravil, samo da nisem potreboval "krompirjevih počitnic" za to ampak je šlo v enem dnevu...
    • Mogoče bi bilo res boljše, a se mi zdi, da tega ne bomo nikoli izvedeli. Vem pa, da sem se že dvakrat zeznil, ker sem vzel direktivo iz Bruslja, naredil, kot predpisuje, potem pa ni bilo dobro, ker so v Sloveniji predpisali precej strožje kot je to zahteval Bruselj. Mimo grede, "čebelarski zakonik" je bil v Bruslju napisan na treh straneh, ko so ga pa "prevedli" v slovenščino, je pa ratalo preko 60 strani (mislim, da 64, se ne spomnim več natančno).  Eno je, kaj Bruselj zahteva, drugo je pa, kaj naša nacionalna zakonodaja trdi, da Bruselj zahteva.   Poleg tega ni potrebno, da smo prvi, ki bomo to uvedli. Če res Bruselj to zahteva - kolikor vem, v Italiji ne bo omejitev glede bojlerjev, IR-panelov, električnega talnega gretja in podobno.    Vsekakor pa se moraš strinjat (in vsi ostali tudi): kar smo izvolili, to imamo - pa če ti je všeč ali pa ne...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.