Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

O tem govorim jaz ?e od oktobra......to niso pozicijske to so nove dnevne...........

 

No sej se mi je zdel da sem "zamudu neko okro?nico". :) Zame sistem bedarija, in je bil v?eraj lep primer tega. Vsi tema, poleg tega pa ?e ve?ino teh ali je sanjarila za volanom ali pa ?vekala po telefonu. Noben pa za dve sekundi ni pomislu, da bi meglenke v?gal. Na konc bo pa spet DARS kriv, ker ni tabel postavu na vsake 200m.

Napisano

Ampak kak?ne komentarje imajo eni - res jim ni jasna bistvena razlika. Vozila na nujni vo?nji nimajo absolutne prednosti imajo pa to mo?nost, da kr?ijo predpise ampak le pod pogojem, da to lahko varno naredijo. ?e dobr, da je tako, ker ?e ne bi prletu policaj z lu?kami 200 skozi kri?i??e - ?e mu znese OK, ?e ne je pa kriv tisti, ki je pri zeleni peljal skozi s 50km/h.

33112_1.png

Napisano

2016-12-08.png

 

 

sem dal v to temo, ker pri nas nikol ni cesta kriva, vedno voznik. ;)

Napisano

Mam pa ?e raj? tole slovensko luknjo, ker se v 15 letih ni ?ist ni? pove?ala :hudicek: - ?e kamne ima enak razporejene. Ampak PS pa res naredi ?ude?e.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kaj pa to, da je bila hitra cesta skozi vipavsko dolino zaprta pa je gor kljub temu zapeljalo kar 25 kamionarjev? Od tega dva na?a vse ostalo tujci... kazni pa sme?no nizke.

33112_1.png

Napisano

Sorry polovico teh ljudi je stopilo na prehod za pesce oz so bili ze na prehodu!

Kaj ima telefon s tem, res da moras biti pazljiv, a ustaviti se moras ze ce nekdo stoji na plocniku.....

(Komentiram video, Lojz(i) z mano ni treba v trol debate)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbolj zanimive so reakcije folka okoli. Life is cheap.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Sorry polovico teh ljudi je stopilo na prehod za pesce oz so bili ze na prehodu!

Kaj ima telefon s tem, res da moras biti pazljiv, a ustaviti se moras ze ce nekdo stoji na plocniku.....

(Komentiram video, Lojz(i) z mano ni treba v trol debate)

 

Si moram vzeti ?as in ?e enkrat pregledati posnetek, a mislim, da vozniki tu niso krivi telefoniranja med vo?njo. Kolikor sem videl, so mobitele na u?esih imeli pe?ci. Bom ?e enkrat pogledal, mogo?e sem pa kaj zgre?il...

Napisano

Sorry polovico teh ljudi je stopilo na prehod za pesce oz so bili ze na prehodu!

Kaj ima telefon s tem, res da moras biti pazljiv, a ustaviti se moras ze ce nekdo stoji na plocniku.....

(Komentiram video, Lojz(i) z mano ni treba v trol debate)

 

To ne pi?e v CPP. Pi?e pa nekaj drugega

 

41. ?len
(vo?nja z vozilom na prehodu za pe?ce)

(1) Na prehodu za pe?ce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja poobla??ena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udele?enci cestnega prometa omogo?iti pe?cem varno pre?kanje vozi??a, ki so na prehodu ali stopajo nanj.

 

To pomeni, da normalno ne sme? povoziti pe?ca, ki je ?e na prehodu oziroma tistega, ki je ravno v akciji stopanja na prehod. Besedna zveza stopati na prehod ne pomeni ?akati pred prehodom. in tukaj se veselo vedno namenoma pozabi naslednji ?len, ki opredeljuje ravnanje pe?cev v prometu.

 

83. ?len
(udele?ba pe?cev v cestnem prometu)
(3) Pe?ec ne sme hoditi po vozi??u ali se zadr?evati na njem, prav tako ne sme nanj nenadoma stopiti.
(8) Pe?ec mora pre?kati vozi??e brez ustavljanja in po najkraj?i poti. Preden stopi na vozi??e, se mora prepri?ati, ?e to lahko varno stori.

 

Da bi se zmanj?ale nepredvidljive situacije je tukaj ?e ?len.

 

45. ?len
(hitrost vo?nje)
(2) Voznik, ki se pribli?uje kri?i??u, prehodu ceste ?ez ?elezni?ko progo, prehodu za pe?ce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni povr?ini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s tak?no hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udele?ence cestnega prometa, ki imajo na kri?i??u prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pe?ce, pred prehodom ceste ?ez ?elezni?ko progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, ?e bi z vo?njo preko prehoda ogro?al pe?ce in kolesarje.
 
 
Razlaganje, da imajo pe?ci vedno prednost je ena izmed najbolj nevarnih razlag sploh in je privedlo do tega, da je prehod za pe?ce postal najbolj nevaren kraj za pe?ca. Zato, ker v glavah tistih pe?cev, ki ?e niso vozniki se sli?i samo to: prednost - bumf na cesto pa naj vozniki re?ujejo situacijo. Kaj pa mrtvi kot, zavorna pot, reakcijski ?as, slaba vidljivost, slabo viden pe?ec v temnih obla?ilih.
 
O ?em govorim je najbolje opisano tukaj https://www.avp-rs.si/preventiva/svetovalnica/pesci-2/ , kjer je tudi razlaga, da pe?ci nimajo absolutne prednosti, isto?asno pa priporo?ajo tudi voznikom kako naj ravnajo, da ne pride do nesre?e. In ?e oba udele?enca upo?tevata te nasvete se mo?nost nesre?e spravi na minimum.
 
Kultura in bonton obna?anje v prometu pa narekuje tako vozniku kot pe?cu, da skupaj narediti bolj varno dogajanje v prometu. Vozniku, da omogo?i pre?kanje sploh, kadar se vidi, da zaradi veliko prometa pe?ec ne bo pri?el ?ez cesto brez, da bi pognal korenine, kot tudi pri pe?cu, da ne povzro?i s svojim prehodom ceste nepotrebna zaviranja, sploh v primerih, ko je cesta prazna in bi komot lahko po?akal, da gre osamljeni avto mimo in bi ?ele potem pre?kal cesto.

33112_1.png

Napisano

Vozniki vozil morajo svoje namere nakazovati drugim udelezencem.

 

Ko sem bil majhen so nas ucili, da tudi pred preckanjem cestisca kot pesci poleg klasicne previdnosti dvignemo roko in pokazemo ostalim da zelimo cez cesto. Cez cesto pa se odpravimo sele ko se res obe vozili na posameznih pasovih ustavita.

 

In tak bi moralo biti se danes, pa bi bilo lazje za vse udelezence.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Moje mnenje je, da mora? obvezno pogledati na obe strani ceste in se ustaviti pred zebro, kajti, ?e je avto ?e blizu prehoda za pe??e, se bo te?ko zaustavil, ?e naenkrat sko?i? iz plo?nika.?e je mokro je ?e slab?e. Itak da ?e buli? med hojo v telefom ne sli?i? in ne vidi? ni?esar okoli sebe.?e ovce so takrat bolj?e.

 

 

Napisano

Noben clen ti ne pomaga ce gres z nezmanjsano preko zebre. Ce vidis prsca da stoji na olocniku z namero preckanja moras ustaviti. Tako so mene ucili in to je edini nacin da se lahko ustavis. Da ne govorimo o bontonu

 

Ne zagovarjam telefonov ampak v videju je pol pescev ze globoko na prehodu in so kot target practice..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?edalje ve? je takih, ki jim bo prej ali slej na nagrobniku pisalo "imel je prednost"

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Noben clen ti ne pomaga ce gres z nezmanjsano preko zebre. Ce vidis prsca da stoji na olocniku z namero preckanja moras ustaviti. Tako so mene ucili in to je edini nacin da se lahko ustavis. Da ne govorimo o bontonu

 

Ne zagovarjam telefonov ampak v videju je pol pescev ze globoko na prehodu in so kot target practice..

 

Pustmo telefone ampak dejmo ?isto gledat samoohranitveni nagon. "Ob?udujem" ljudi, ki so pripravljeni svoje ?ivljenje prepustit neki neznani osebi v roke - po drugi strani pa taisti osebi ne bi zaupali niti 10?, da jih ?uva. Dejansko je to fenomen, ki je prakti?no nerazlo?ljiv.

 

Kot pe?ec si ?isto nezavarovan brez oklepa in da gre? ?ez cesto v upanju, da bodo vsi uspeli zaustaviti je samo ?e za v darwins awards. Ne zagovarjam ?oferjev, sploh ne, ker nekateri so res bebci in ravno zaradi takih bebcev je treba biti kot pe?ec bolj pameten. Ker edino in samo pe?ec lahko v popolnosti sam prepre?i, da ga ne zbijejo. ?e dobro preveri in gre ?ez cesto, ko je res varno se ne more zgoditi ni?. ?e gre pa ?ez cesto kot nek teleban z IQ sobne temperature pa bo slej ko prej naletel ne drugega za volanom z istim IQ. Rezultati so v tistem videu. 

 

Aja, ?e vidi? pe?ca z namero pre?kanja ti zakon ne nalaga, da mora? ustaviti je pa po bontonu zelo lepo, ?e ustavi? in mu omogo?i? varno pre?kanje. Isto?asno pa si prihrani?, da bi pe?ec nenadoma zagazil na cesti??e in da ga nalo?i? na havbo.

 

In ?e nekaj - tako kot je prepovedana uporaba telefona za volanom bo NUJNO POTREBNO prepovedat uporabo telefonov na splo?no v prometu, kar velja tako za pe?ce, rolerje, skejtarje, kolesarje in druge. Ko si enkrat v prometu je telefon NO GO. ?e je nujno se ustavi in opravi klic ne pa kot zombi s telefonom naokoli - o tekstanju in drugo pa raje sploh ne bi. Mater gre? na avtobus pa sem bil edini, ki ne drka telefona, pa na cesti se ljudje kr zaletavajo, ker vsak drgne svojega gizmota... restavracije so ratale kot igralnice ljudje pa kot budale zjajo v tiste zaslon?ke. Zombiland.

?edalje ve? je takih, ki jim bo prej ali slej na nagrobniku pisalo "imel je prednost"

Po moje bodo ?edalje bolj pogosti taki nagrobniki: imel je pametni telefon - bil mu je najbolj?i prijatelj do konca

33112_1.png

Napisano

Itak, telefoni so krivi, ne ljudje ki imajo attention span zlatih ribic in jih zanima vse ostalo, samo voznja ne. Gremo pogledat par primerov:

 

 

-Oseba A govori po telefonu z zeno/punco/..., bolj kot ne pasivno sprejema informacije in vecinoma odgovarja v enozloznicah. Zvoki, ki prihajajo iz slusalke so +/- tako moteci kot komad ki se mu vrti po radiu ki ga pozna na pamet in si med voznjo sicer mrmra melodijo ali refren (background noise). Telefon drzi v levi roki, da menja prestave spusti z desno volan, ce je res kriza hitro prime telefon med ramo in glavo, ce vidi policista pusti da mu telefon ob telesu zdrsne v narocje in se nedolzno praska po glavi.

 

-Oseba B govori z zeno/punco/... brezzicno. Morda ima hardware za to ze montiran v avto, eno tisti douchy slusalk v usesu ali enostavno da telefon na speaker. Ce lahko tako kolikor toliko solidno komunicira je to prav tako motece kot ce bi drzal telefon v roki; kar se tice pozornosti ki je razdvojena med cesto in sogovornikom. Zraven pocne se nekaj, kar mu vzame eno roko. Recimo je jabolko.

 

-Oseba C ima na zadnjem sedezu otroka. Morda je bolj panicne narave, sploh ko pride do njegovih otrok, morda ima upravicen sum da je z otrokom nekaj narobe,... nima veze. Kar ma veze je da je ogromno pozornosti osebe C posveceno bitju na zadnjem sedezu, morda do mere da se veckrat fizicno obraca ali si vzvratno ogledalo namesti tako da vidi otroka, ne ceste za seboj. Recimo da v tej hipoteticni situaciji pocne tudi nekaj kar mu okupira vsaj eno roko, igrace, dude ipd s katerimi poskusa zamotiti osebek za seboj.

 

-Oseba D se je skregal z zeno. Skupaj se peljeta domov, 99%+ pozornosti je na pogovoru in voznja postane deveta briga. Zraven zaradi zivcnosti kadi cik za cikom, 1 roka je konstantno okupirana + dodatna skrb da ne zazge pol avta ko entuziasticno gestikulira da bi podkrepil svoje mnenje, po moznosti se dodatna zivcnost ko se kaj takega neizogibno zgodi.

 

-Oseba E je ...zelo zalosten. Nedavna smrt bliznjega, ipd. Ce vrjamete v 5 faz zalovanja recimo da je v cetrti, depresiji. Zamisljen je, razmislja o preteklosti in kaj bi bilo ce bi bilo. Z desno roko odsotno mecka kak talisman. (ok ta je malo kruta, priznam)

 

Kdo od teh ljudi je najbolj nevaren za ostale udelezence v prometu? Je prav da je kaznovan samo A zato ker je njegov zlocin najlaznje opaziti in penalizirati? Ali je dejansko najbolj skodljiv? Kaj sploh penaliziramo, to da ima nekdo nekaj v roki in z njo ne drzi volana (potem lahko prepovemo vozniku narest pozirek kave med voznjo) ali to da mu pogovor odvraca pozornost od voznje? Ce je res slednje najbolje da prepovemo kakersnokoli komuniciranje s sopotniki ali...komerkoli med voznjo.

 

 

Telefoni so za nezbranost & prometne nesrece krivi toliko kot nasilne video igre da se mulci streljajo po solah. Ce te ljudje ne bi govorili po telefonih bi se brili, sminkali, brali ali poceli bog si ga vedi kaj drugega.

 

 

Sorry za rant ampak te stvari mi grejo res v nos. Enkrat sem placal kazen ker sem brez rok vozil BMX skozi center, in mi je dvignilo pokrovko. V skate parku in na Cankarju smo delali backflipe & grinde, leteli cez 10+ steng; ampak furat brez rok na balanci je pa nevarno. Ko gre babica s trgovine in obesi cekar na eno stran balance da je ja se bolj neuravnoveseno ni pa nic narobe, ceprav se naravnost ne more peljati pa ce bi balanco drzala s 4 rokami.

 

Naj se dejansko penalizira nevarno vedenje, ne stvari ki zgledajo (ali so potencialno) nevarne in jih ni tezko opaziti in dokazati.

 

Howgh, Ich habe gesprochen.

 

TD;DR Normalen clovek ki telefonira med voznjo je tako nevaren kot nekdo ki govori s sopotnikom na zadnjem sedezu medtem ko je jabolko.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Sorry polovico teh ljudi je stopilo na prehod za pesce oz so bili ze na prehodu!

Kaj ima telefon s tem, res da moras biti pazljiv, a ustaviti se moras ze ce nekdo stoji na plocniku.....

(Komentiram video, Lojz(i) z mano ni treba v trol debate)

 

Jures, men se zdi, da si ti tukaj zdaj zatrolal, ne jaz.

Ker, kot ka?e, ti sploh nisi sprocesiral, v ?em je point tega film?ka.

Jaz film?ek razumem drga? kot ti, ker men se zdi, da point tega film?ka ni v tem, kje kdo stoji in kako kdo vozi itd....

Point tega film?ka jaz vidim v nazornem prikazu, kako mobitel?kanje moti pozornost oziroma  zbranost. Pa ni va?no al si pe?ec ali pa voznik.

Ko telefonira? ali se z mobitelom igra?, si z mo?gani drugje, pa ni va?no, al telefonira? prostoro?no ali pa ro?no, v obeh primerih mo?gani niso pri stvari..

Napisano

V makedoniji voznik ne jebe 5% pesca. Skoraj nihce se ne drzi pravil. Vsak vozi kakor se mu zdi najboljse letis mimo policije neprivezan s tel v roki nikome nista. Guzve je veliko vec kot v sloveniji ceste so veliko slabse, brez znakov, poledenele brez ograj ma ni da ni. Sam asfalt pa se to ga nekje manjka. Najboljse je da ni toliko nesrec. Ker so vsi bolj pozorni in pesci in vozniki. Pesec ve da je avto mocnejsi pa ceprav ima prednost. Celnih trcenj skoraj da ni. Verizno ne obstaja. Ce ima kdo nesreco jo ima zaradi sebe vec ali manj vidis folk ki je zletu s ceste. Za moje pojme v sloveniji prevec se uposteva zakon in premalo logike in zdrave pameti. Vedno vec bo tega treba se bo navadit na to. Pa lep pozdrav

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ker so vsi bolj pozorni in pesci in vozniki. Pesec ve da je avto mocnejsi pa ceprav ima prednost.

 

Ja to?no to je bistvo - ne sme? nekomu razlgat, da ima prednost isto?asno je pa ?ibkej?i udele?enec v prometu - to je recept za katastrofo. Vsak naj najprej poskrbi za svojo varnost, potem ne rabi niti skrbet, da bo kdo drug skrbel za njegovo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.