Skoči na vsebino

Mazda saloni v Ljubljani

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

O?itno ima? sre?o oz. ima? nekaj kar mi drugi nimamo !!

 

LP

Da ne bo pomote, ne nosim srajce s kravato in hla?e na rob.... v salonu v kranju sem bil ?e cel razstre??en, ko sem se vra?al iz boardanja...

IMG_1241.jpg

Napisano

No... saj jaz tudi zaenkrat nisem imel slabih izkusenj... Res pa je, da nisem kupoval avta v salonu... samo ko kdaj na servisu pocakam, da naredijo svoje... grem vcasih malo "poklepetat" v salon... ce je prodajaec seveda prost in ima cas ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne vem s kak?nim pristopom pridete v salone, ampak jaz sem bil v vseh zelo lepo postre?en, ko sem kupoval M3... povsod so mi ponudil kavico, pa debata in seveda na koncu pogajanje.... in tudi v vseh so mi ponudil testno vo?njo. Za kon?ni nakup sem se pa odlo?il pri interclassu, ker je bil prodajalec res na mestu.... tudi v ?akanju na avto me je prodajalec redno obve??al, tako da sem bil na teko?em in ?e danes se sem pa tja oglasim tam na kaki kavici in mal debate s prodajalecem o novostih in prihjajo?ih Mazdinih vozil...

Hvala, ker si tole napisal... sem ?e skoraj dobil ob?utek, da sem edini priviligranec ali pa da imam zme?njavo v glavi, ker sem ob?util druga?ne izku?nje kot ostali. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Da se jaz dodam svoje, danes bil v Cosmosu, bil tam 10 min, postopal okoli avta, pet zaposlenih osebkov se je sprehajalo naokoli, nikogar, da bi me sploh vprasal kaj zelim. Morda se moram naslednjic pripeljat s sedmico in v obleki. Hvala za tak prodajni servis.

Napisano

tudi js imam super izkusnje s prodajalci, se spomnem da sm v btcju dobil mazdo6 da sm se zapeljal sam v avtu brez prodajalca, pa sm bil se mulec,v kranju sm pa vse dobil tudi nadomestni avto za cas servisa vedno prijazni in nasmejani sploh prodajalka Marjetka,s sefom se na vsake tok casa grdo gledava ampak nc takega. 

www.trziskisladoled.si

Napisano

Da se jaz dodam svoje, danes bil v Cosmosu, bil tam 10 min, postopal okoli avta, pet zaposlenih osebkov se je sprehajalo naokoli, nikogar, da bi me sploh vprasal kaj zelim. Morda se moram naslednjic pripeljat s sedmico in v obleki. Hvala za tak prodajni servis.

Ampak res kako smo si ljudje razli?ni (da ne bo narobe razumljeno, s tem seveda ni ni? narobe).

 

Meni je pa ravno to najbolj v?e?, da si stvar (velja za vse ne samo za avte) najprej sam ogledam, ne pa da me takoj napade prodajalec v stilu "a lahko kako pomagam". To se mi zdi preve? vsiljivo in ko dejansko rabim njegovo pomo? se obrnem k njemu in jaz za?nem z vpra?anjem, ?e mi lahko pomaga.

 

Ta bolj pronicljivi prodajalci pa celo sami vidijo, kdaj si ?eli kupec stvar najprej sam pogledat in kdaj rabi pomo? pri nakupu ter takrat stopijo zraven.

33112_1.png

Napisano

tocno tako mislim tudi sam...itak zdaj v dobi interneta si ves pripravljen za avto, ki te zanima in  verjetno ves celo vec kot prodajalec...in gres v salon in jaz tud bi rad da me pustijo pri miru...ce hocem kaj od njih jih pac vprasam...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

M5 in CX-7 kupil pri Igorju Interclass, M6 pri Andreju v BTC, obema pohvale. Izvedel sem kar sem hotel, avto sem si poprej v miru ogledal, oba sta mi pa v miru in odli?no predstavila financiranje (s.p.).

 

Pri CX-7 je bilo ?e tako, da bi moral ?akati uh la la, pa me je Igor poklical da imajo nekje eno odpoved naro?ila, ?e bi prevzel + mali popust. Pa smo bili vsi sre?ni in kriti.

 

In kadarkoli pride? tja se te spomnijo in ustre?ejo. Nih?e pa ne sko?i s stola in me uj?ka z namenom prodaje avta.

 

Tukaj tudi pohvalka puncam v Zagorju pri Kr?i?niku ob servisu avta kot tudi nakupu Suzuki Swifta....res prijazne in postregle z vsem informacijami, med servisom moje Mazde sem pa CX5 testiral.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi ne maram, da se "slinijo" okoli... ce kaj rabim, vprasam... Moti me edino malo to... da po mailu niso ravno prav azurni... oz. je treba ene parkrat poslati, da potem mogoce napisejo kaksen odgovor :) ... Sodobne nacine komunikacije kot kaze se niso cisto osvojili :) ... 

 

Jaz najraje vprasam kaj preko maila... ker mi lahko odgovorijo takrat, ko imajo cas... Pa se pisni odgovor imam... mogoce pa ravno to ni najboljse... ker je manj moznosti za prerekanje okoli tega, kaj je kdo omenil... pa moznosti nesprozumov so manjse ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja,sto ljudi,sto karakterjev.

 

Dober prodajalec to ve in bo takoj "prebral"kupca in se mu prilagodil .

 

Sam mam najraje da me normalno pozdravi,vprasa ce rabim pomoc in ko mu recem da si bom pogledal in vprasal kar me bo zanimalo, rece "v redu,kr poglejte si,tam bom ce me boste rabili" in to je to.

 

Ne rabim 5x hvala,12x lep dan zelim in trinajst kav ze v startu. To me odbije,rad mam svoj mir.

 

In vsakemu ko povem da nisem lih tipicen novodobni kupec in tako ne rabim fancy smancy piz.arij in da sem ze prej naredil "domaco nalogo" in se pozanimal pri prijateljih,na netu o artiklu, me lepo pustijo na miru... ampak to povem na normalen nacin,z mal humorja in cist vsi so to lepo sprejeli in pol sele na koncu pade kaksna malo bolj neformalna debata...

 

Verjamem pa da majo poln k. firbcev ki nic ne kupijo in jim je prvo vpr.kok je popusta in kok ma konkurenca to bols zrihtan.

 

Ampak... na to morajo racunati,mi pa mormo racunati da so prodajalci ljudje in ne roboti...

 

Skratka,kupuje se avto in ne prijatelja za ?vek v obliki prodajalca,ki je tm sam zato,ker dela za firmo ki rabi na? denar...

Napisano

Ampak res kako smo si ljudje razli?ni (da ne bo narobe razumljeno, s tem seveda ni ni? narobe).

 

Meni je pa ravno to najbolj v?e?, da si stvar (velja za vse ne samo za avte) najprej sam ogledam, ne pa da me takoj napade prodajalec v stilu "a lahko kako pomagam". To se mi zdi preve? vsiljivo in ko dejansko rabim njegovo pomo? se obrnem k njemu in jaz za?nem z vpra?anjem, ?e mi lahko pomaga.

 

Ta bolj pronicljivi prodajalci pa celo sami vidijo, kdaj si ?eli kupec stvar najprej sam pogledat in kdaj rabi pomo? pri nakupu ter takrat stopijo zraven.

 Ja, se strinjam, ampak jaz gledam iz svoje perspektive. Avto sem ze videl od blizu, na netu prebral marsikaj, si pogledal cene itd...In me zanima par stvari okol financiranja, cene, dobave itd...Tudi ce se usedem vanj ne bo nic drugace, avto je treba probat. Po celem salonu sem letal in iskal prospekte, kar sem nasel so bili naprintani ceniki. Eden je s sendvicem letal okol, trije so okol enega avta letal, cetrti je iskal petega, naokoli pa nobene stranke. Saj ce me vprasa, ce lahko kaj pomaga ga ne bom nadrl, mu ze reces, da samo snofas ali pa poves kaj te zanima. Je tudi razlika v pristopu do stranke. Eno je harvey norman stil, kjer te napadejo kot hijene, vsaj vcasih je bilo tako, ali pa en normalen pristop.

Napisano

Ko sem pred dobrega pol leta kupoval CX 5 sem obiskal ve? salonov v Lj in Celju. Povsod je bil odnos OK, ?e bi se moral

odlo?iti, bi na prvo mesto postavil Selmar CE.

Avto sem nato kupil v BTC-ju, ker so mi najve? ponudili za starega (tudi prodajalec je bil zelo korekten).

Se je pa na tem istem servisu zapletlo kmalu po nakupu, ko sem se vrnil zaradi tehni?ne hibe in naletel

na nezainteresiranost in kasnej?o tehni?no neustrezno obravnavo s strani vodje servisa.

Po tem sem se takoj obrnil na Selmar CE, kjer sem bil dele?en prvovrstne tehni?ne podpore.

 

Vem, da smo si ljudje zelo razli?ni, da so nam pomembne razli?ne stvari, vendar je po mojem mnenju servis

namenjen izklju?no eni stvari in to je tehni?no brezhibna podpora in korektna izvedba del.

Napisano

Pozdravljeni !

 

 

Tudi sam sem pred kratkim imel priliko opazovati odziv trgovcev v Ljubljani. Pri enem sem naletel na popolnoma odbijajo? nastop (ga ne bom imenoval). V BTC-ju pa, ni? "spektakularnega" ampak ?isto korekten odnos tako, da smo se lepo pogovorili. Upam, da bo tudi v nadaljevanju tako.

Napisano

Dejstvo je da se avtomobili v Sloveniji prodajajo sami. To se ne bo spremenilo dokler bo kupec nebodigatreba, ki je pri?el v salon te?it, ne glede na to da bo naivne? pri nas pustil par deset tiso? evrov za vozilo in servise. :vskalo:

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ...pol je pa rekel..."neće oni nama...." In neumna raja mu je ploskala in sledila v morijo. In vse samo zaradi denarja. Kdor še ni videl....zanimivo👍...sem že enkrat nekje prilimal,pa nič ne škodi,če še enkrat.  
    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.