Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6 (rabljene)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako je pa kaj z rjo pri teh avtomobilih? Mazda 6 l. 2002 od punce je pri zadnjih blatnikih na obeh straneh konkretno zdelana (baje gre za serijsko napako al neki)...

Napisano

Kako je pa kaj z rjo pri teh avtomobilih? Mazda 6 l. 2002 od punce je pri zadnjih blatnikih na obeh straneh konkretno zdelana (baje gre za serijsko napako al neki)...

 

 

Za to ne vem glede karoserije. Vem edino da nimajo ravno za??itenega podvozja. Gre pa tu za povr?insko rjo kar je mote?e le iz estetskega vidika. Se pa da to re?iti z za??ito podvozja. Stro?ki mislim da cca 100?.

Napisano

7L pr 180 KM... takoj podpi?em :P Men osebno je tole zelo sprejemljiv kompromis.

Napisano

7L pr 180 KM... takoj podpi?em :P Men osebno je tole zelo sprejemljiv kompromis.

 

 

Jaz imamo tudi okoli 7 litrov... pri 2.2 in 175 KS... ter z avtomatskim menjalnikom :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, pri porabi je va?na te?a noge pa tudi to, kje se vozimo. Jaz imam v glavnem avtocestne relacije (130 km v eno smer), vozim se tam 130-150, v?asih stisnem tudi ve? :ninja: , skratka ne ?param ravno, povpre?na poraba pa v podpisu (trenutno 5,94 litra). Povpre?na hitrost pri meni je 72 km/h, tudi nisem ?e dolgo ?asa resetiral.  ;)

12360_1.png
Napisano

Kot ?e napisano, pred trditvami glede porabe v stilu "to je preve?" moramo vzeti v obzir re?im vo?nje (mesto, relacije izven AC ali AC) in te?o noge.

 

Jaz recimo vozim 6-tko z enakim motorjem, kot ga ima tista ta druga, bela, torej 185 KM 2.2d. Cca. 90% vo?nje imam po AC, ve? ali manj po omejitvah z redkimi izpadi proti 200-tici (da se znebim kak?nega te?nega BMW-ja?a... :P ). REALNA poraba (torej ne po BC!) v zadnjih cca. 98.000 kilometrih zna?a 5,96l/100 km. BC trdi, da je poraba 5,3...

 

Sicer je avto vmes nekaj ?asa (cca. 10.000 km) imel nekoliko okrepljeno konjenico, ampak se pri porabi to ni poznalo.

 

Je pa nekaj res...ti bi rad imel porabo (realno seveda...) pod 5l? No, to pa ti skoraj z lahkim srcem lahko zatrdim, da lahko pozabi?... ;) Moj absolutni rekord na en tank mislim da je okoli 5,2, ampak je to res absolutni minimum...

Napisano

Mazda ni VW in tako je tudi poraba malo ve?ja, da pa avto tudi kaj druga ve?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tak ko konja hrani?, tolk lahko da od sebe, ?e posebej rasni, ve? konjev, ve? futra .. :zvizga:

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Mazda ni VW in tako je tudi poraba malo ve?ja, da pa avto tudi kaj druga ve?.

 

Nikar ne verjet tistim, ki pravijo, da njihov TDI porabi magi?nih 4,99 L/100 km. Ker hiter pregled spritmonitorja jih postavi na la?, realna poraba je precej podobna mazdinim dizlom, novej?i skyactiv so celo malenkost var?nej?i.

 

?e pa kdo dejansko govori resnico, se je pa treba vpra?at za kak?no ceno je spravil porabo pod 5 litrov. Tako, da "drgne" tistih 90km/h po avtocesti, po mo?nosti v zavetrju za kakim ?leperjem? Ali pa morda 60 po regionalkah?  :rolleyes: Zopet to zmore tudi Mazda, par let nazaj sem naredil ta preizkus na 25km dolgi relaciji in spravil porabo na 3,8 L po BC, to je nekje realne 4 litre. Samo to ni bila vo?nja ampak cijazenje. In nekateri to stalno prakticirajo, da se potem lahko pohvalijo kako je njihov TDI oh in sploh var?en. :hohoho:

12360_1.png
Napisano

... povpre?na poraba pa v podpisu (trenutno 5,94 litra)....

 

Ti si torej ta, ki me na poraba.com med 2.2d 6-kami ?e ?i?a za 0,02l... :) Sej te bom dobil, ene parkrat ?e na MOL-u tankam, pa bo... :P

Napisano

Mazdaman pa si imel kdaj prilo?nost voziti vaga? Ni vse v sprintmonitorju, kjer je odprt autobahn...nemci ne kupujejo avte da se peljejo na ?iht 15km tako kot mi. Jaz ti iz izku?enj povem, da ?rejo manj kot mazda...(sedaj se bo Boss oglasil ker blatim Mazdo). Na sprintmonitor se skyactive za?ne pri 5L, passat pri 3,8L...sedaj je vse odvosno od voznika..

 

Seat Toledo TDI 110

Seat Leon TDI 150

Seat Exeo TDI 143

Seat Alhambra 170 TDI 

+ 2 x slu?bena ?koda TDI 105KM

 

vs.

Mazda 5 Cd143

Mazda 6 CD140

Mazda 6 CD129

Mazda 5 Cd143

 

Samo zadnja dva Mazda 5 brez DPF 1,6 tone ro?ni menjalnik vs Alhambra 1,9Tone in DPF DSG je kot dan in no?

Glavno prednost TDI motorja bi dal da vle?e od 1000rpm naprej.

 

Druge?e pa da ne bomo izumljali tople vode kolikor konj toliko hrane in pika...je bil velik preskok iz mazdine 2.0 na 2.2, pri Skyactive 2.2 sva pa dokazala da je poraba popolnoma enaka.

 

Je pa mazda naredila OGROMEN korak na bencinarju pri skyactive tehnologiji - tako velik da se je za vpra?at ali sploh ?e dizel!

 

Tudi ostali...Leon TSI Ecofuel 150 ima deklarirano 4,3....in ta motor tudi dokazano

https://www.spritmonitor.de/en/detail/595215.html

 

Vsekakor bi osebno ne ve? gledal kdo ?re manj za tisti deciliter, ampak pogledal proti bencinarju...ceneje je vse, od servisov, delov, ni dpfja itd, stara zgodba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja Fabia je delana za ?immanj?o porabo - o?je gume, rahlo spu??en, spojler uzadi, start-stop sistem, itd. Delam vsakodnevno relacijo na ?iht cca. 70 km v eno smer, kjer je od tega nekje 55 km avtoceste. Po regionalkah se vedno vozim po predpisih, saj cesta ne omogo?a divjanja ve? kot 90 km/h, vmes so tudi naselja, po AC se vozim 120 s tempomatom (tudi ?ez trojanske predore ne zmanj?ujem, razen, ?e so avtomobili pred mano). Tako pridem ?ez leto nekje na 4 litre na 100 km (tako pravi poraba na potovalnem ra?unalniku), ?ez zimo so druge gume gor in je takoj 0,5 litra ve?.

 

Naj pa povem ?e to, da vedno ko kupujem gume, kupim po ocenah najbolj?e - torej zraven gledam tudi kolk se pozna pri porabi.

 

Po naravi sem umirjen voznik, razen, ?e se mi res res mudi, potem avto prtisnem do daske, druga?e pa glede na to, da sem cele dneve na cesti, res ne vidim razloga, da bi divjal. ?e tako je veliko norcev po cestah...

 

Torej, da zaklju?im. ?e bo avto s 130 konji pil okol 5 litrov od tega ne bom postal reve? in bo ?isto kul. :)

Napisano

Moj pije 9 litrov, je pa ?e malo v letih.  :wub:

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Nikar ne verjet tistim, ki pravijo, da njihov TDI porabi magi?nih 4,99 L/100 km. Ker hiter pregled spritmonitorja jih postavi na la?, realna poraba je precej podobna mazdinim dizlom, novej?i skyactiv so celo malenkost var?nej?i.

 

?e pa kdo dejansko govori resnico, se je pa treba vpra?at za kak?no ceno je spravil porabo pod 5 litrov. Tako, da "drgne" tistih 90km/h po avtocesti, po mo?nosti v zavetrju za kakim ?leperjem? Ali pa morda 60 po regionalkah?  :rolleyes: Zopet to zmore tudi Mazda, par let nazaj sem naredil ta preizkus na 25km dolgi relaciji in spravil porabo na 3,8 L po BC, to je nekje realne 4 litre. Samo to ni bila vo?nja ampak cijazenje. In nekateri to stalno prakticirajo, da se potem lahko pohvalijo kako je njihov TDI oh in sploh var?en. :hohoho:

 

Po mojih izku?nja primerljiv (po mo?i, tipu in te?i vozila) VAG dizl res porabi manj kot primerljiv Mazdin motor.

To se dose?e z vi?jimi kompresijskimi razmerji in vi?jimi izgorevalnimi temperaturami. Vi?ji tlak (kompresija) in vi?ja temperatura pa mo?no pove?ata vezavo du?ika z kisikom - torej pove?ata koli?ino NOx-ov. Te NOx-e se v zrak ne sme spu??ati.

Mazda se je odlo?ila za nizko kompresijo in pri 2.2 dizlu dosega EURO6 norme brez dodatnega katalizatorja. Ameri?kih standardov ne dosega in ker no?ejo (ne morejo?) vgraditi katalizatorja, tam dizla ni v ponudbi.

Pri VAG-u so se odlo?ili - hmm - za goljufanje. Seveda bi lahko vgradili ustrezno velik katalizator in/ali ustrezno krmilili dodajanje AbBluja - vendar bi to vplivalo na ceno.

 

Pri dizlih se da porabo ?e spustiti, to ni tak?na te?ava. Prava te?ava je spustiti porabo IN zadostiti emisijskim standardom (+ hrup...)

 

PS: pri omembi (premalo zmogljivega) katalizatorja pri VAGu, se vedno spomnim na poddimenzioniran DPF pri moji Mazdi. Regeneracija na 250 km res ni za nikamor.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Sam spritmonitor 150ks dizel od mazde in vw, porabo ka?e v prid skyactive mazdi.In to za cel liter recimo.

Toliko o nevem kak?ni prevladi vw. Mogo?e kje, za koga, v kakih pogojih. Kar tako povprek pa to ne bo ve? dr?alo, kot je mogo?e v?asih.

post-5237-0-39301200-1470891585_thumb.jpg

Napisano

Govorim isti voznik razlicne znamke. Pri sprintmonitorju pa so razli?ni tipi voznikov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja no ja, to je res. Ampak, neko povpre?je pade ven, ki je pomoje ?e vedno bolj merodajno, kot te gostilni?ke debate...

Napisano

Tole si pa ti mal ?udno ukup zmetov porabo za pasate. Moj tabornik z 185 konji automatik in 4x4 ima po spritmonitorju porabo 6,7. nevem kje si nadu da ma 150konski pasat z dvokolesnim porabo skoraj 7l.

Sicer pa na spritmonitorju tud la?ejo, meni povpre?no za skoraj pirovsko fla?o manj poukuri.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ker je v profilu tudi znak AC, kot sem ze omenjal, je tezko primerjati s slovenijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem ?e enkrat pogledal...

vw passat, 150 konjski dizel, ro?ni menjalnik...skupaj povpre?je 6,62.

mazda 6 skyactive 150 konjski dizel, ro?ni menjalni, povpre?je  5,89

Napisano

Ko smo ze printem pa vw njavlha dpf za bencinarje.... Ce je to res pa ce bo cela vag skupi a taka se bo spet drugam pogledal...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ne vem al se ho?eoj odkupit za vso to sranje...al ho?ejo samo dokazati, da se jim glih ne jebe za ekologijo...

Napisano

Sem ?e enkrat pogledal...

vw passat, 150 konjski dizel, ro?ni menjalnik...skupaj povpre?je 6,62.

mazda 6 skyactive 150 konjski dizel, ro?ni menjalni, povpre?je 5,89

In pri izboru je koliko katerih? Brez veze se kregamo konec koncev je zelo tezko primerjati 2...jaz posem samo svojo izkusnjo, ne gledam drugih(kot tudi ostali)

 

Po druginstrani pa sva sla jaz exeo tdi 143 in bossova cd140 v monzo vozila en za drugim identicno po omejitvah ac. Oba kot pribito 5,2L

 

Temu bi se lahko dalo primerjavo ker je bila res identicna voznja.

No boss je bil v zavetrju, ha ha ha ha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.