Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem pri sebi malo opazoval kako je zdaj z prestavami in ugotovil slednje: 

 

1. Vseeno je ali je mrzel ali topel

2. Ko speljem, se malo lazje prestavi v 2 ce sem na zelo nizkih obratih, tja do 1500

3. Ne skrta vedno , amapak ko hocem na hitro prestaviti v drugo ( kot da ne pritisnem sklopke do konca, ceprav jo)

4. Prestavljam kot Tovarnjakar iz prve v drugo ali kot 80 letni dedek..in me ze malo moti / ker moram res pocasi prestavit da ne skrta, z tem pa padejo tudi obrat

5. iz tretje v drugo gre zelo lahko, nisem pa se sprobal iz 2 v prvo pod malo vecjimi obrati.

 

Ali ima kdo kaksno informacijo koliko stane menjava sinhrona oz popravila ce le ta ovira prestavljanje, ali se enostavno menja celi menjalnik!

Napisano

No to sem zasledil tudi z nemskega foruma :

 

Hallo.

 

Ich hatte das gleich Problem bei dem gleichen KFZ !

Habe die 100.000 km Inspektion machen lassen und anschliessend Probleme bei einlegen in den 2ten Gang gehabt. So als w?rde man die Kupplung nicht treten. Habe bei Mazda angerufen und bei einer anderen Autowerkstatt. Habe dann folgendes ?l einf?llen lassen :

 

Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 mit der API Norm : GL 4+

 

Anschliessen war alles wie vorher !!! Ohne Probleme !!!!

 

Identicen problem pri meni :(

Napisano

Bomo vidli ce je kaj prinesla menjava olja..pri meni zaskrta samo ce na hitro prestavim..ker pa zadnje case zelo pazim pac prestavljam zelo pocasi..gre pa res tezje iz 1 v 2 :/

Napisano

?ist mimgrede, je probal kdo tud hidravliko od sklopke odzra?it? Mogo?e bi tud to pomagalo marsikomu, glede na to da si bremze in sklopka delita isti lon?ek.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

Ali ima kdo kaksno informacijo koliko stane menjava sinhrona oz popravila ce le ta ovira prestavljanje, ali se enostavno menja celi menjalnik!

 

Zivjo, ko sem jaz iskal info sem prisel do naslednjih ugotovitev (za priblizno koli?ino ur dela se raje ?e pozanimaj, ker so to moje ocene...):

opcija 1: nov sinhron (ca.250?) + delo (ca.4-5 ur, ker se sname in razdre menjalnik)

opcija 2: rabljen menjalnik (odvisno od letnika in modela 180-400?) + delo (ca. 2uri)

opcija 3: vgradis rabljen sinhron (rabljen je 20?)+delo

 

Opcijo tri dela kar poceni mehanik Roman iz dolenjske, ce mu pripeljes menjalnik. 

Ostalo seveda Pelko.

Napisano

Se podrobnej?i opis kako prepoznati pokvarjen sinhron (oz. moja izku?nja s pokvarjenim sinhronom). 

 

Ko prestavno ro?ico prestavi? v prestavo je ob?utek kot da bi se zobniki v ma?ini ob stiku krhali. Ob?utek je kot, da bi se tresljaji krhanja zobnikov prenesli preko prestavne ro?ice do roke. Zdi se ti kot da uni?uje? ma?ino. Vendar, na?eloma, (vsaj kakor so mi rekli mehaniki na uradnem servisu), zadeva ni tako grozna.

 

S pokvarjenim sinhronom, se lahko pelje? dalje brez, da bi uni?eval ma?ino ali ostale dele prestavne ro?ice (to mi je rekel mehanik na uradnem servisu, lahko je neumnost...). Najhuje kar se lahko zgodi je da, ko sinhron popolnoma odpove ne more? ve? prestaviti v prestavo katere sinhron je odpovedal. ?e je npr. odpovedal sinhron tretje prestave bo? se zmeraj brez problema ?altal iz druge v ?etrto.

 

Kar mi ni jasno:

 

Iz lastnih izku?enj lahko povem, da lahko kljub obrabljenemu sinhronu ?e zmeraj prestavlja? v prestavo katere sinhron je uni?en. Le pri to?no dolo?enih obratih mora? prestaviti. Npr. okvarjen sem imel sinhron tretje. ?e sem iz druge prestavil v trtjo pri 1300 obratih (in po?asi), je ?lo ok. Razlog je, da naj bi sinhron poskrbel zato, da se pri pretakanju prestav obrati zobnika, ki miruje in zobnika, ki deluje gladko "spnejo", ker sinhron zavrti mirujo? zobnik na enake obrate kot se vrti delujo?i zobnik. ?e sinhron ne dela pravilno se en zobnik ne vrti, medtem ko je en zavrten zaradi vezave na ma?ino. Potem za?krta, ker se grdo poklopita.

 

Tako so meni razlo?ili. Kar mi ni jasno je, ?e vse to dr?i kako potem, da se ma?ina ne uni?uje, ?e sinhron ne dela... Govorimo o dveh razli?nih zobnikih? Eni od ma?ine in eni od menjalnika? Zakaj bi se zobniki od menjalnika sploh "predvrteli"?

Napisano

?ivjo,

Besto Coco.. o vsem, kar se v tej temi pogovarjamo je v menjalniku. Ma?ina nima veze :)

Menjal sem olje. O?itno je ?e bilo menjano, ker ga je bilo prej 3dcl preve?.
Ob?utki? Vse skupaj je malenkost bolj?e. ?e vedno pa zloglasna druga prestava ni v redu. Morda pose?em ?e po dodatku, kot je zadevo re?il smile34, ?eprav v to iskreno mal?ek dvomim. Malce me tola?i to, da je to o?itno serijska napaka, in da sem svoje pa? naredil.  :ne vem:

Je pa olje v menjalniku res enostavno menjat, ?e bi morda koga skrbelo. ?e kdo potrebuje to?ne napotke z veseljem razlo?im.

Napisano

Ok, tudi meni je zdej veliko bolj jasno kako stvar deluje!!  No sam sem nekaj opazil na mojem menjalniku, in sicer:

ce prestavljam iz 1 v ler ter nato v 2  gre brez kakorsnegakoli zatikanja, gladko..zakaj hudica potem iz 1 v 2 steka!! 

Napisano

Zivjo, ko sem jaz iskal info sem prisel do naslednjih ugotovitev (za priblizno koli?ino ur dela se raje ?e pozanimaj, ker so to moje ocene...):

opcija 1: nov sinhron (ca.250?) + delo (ca.4-5 ur, ker se sname in razdre menjalnik)

opcija 2: rabljen menjalnik (odvisno od letnika in modela 180-400?) + delo (ca. 2uri)

opcija 3: vgradis rabljen sinhron (rabljen je 20?)+delo

 

Opcijo tri dela kar poceni mehanik Roman iz dolenjske, ce mu pripeljes menjalnik. 

Ostalo seveda Pelko.

Sem mislil da je cena veliko drazja za sinhron,oziroma na rabljen menjalnik :S 

Napisano

Sem mislil da je cena veliko drazja za sinhron,oziroma na rabljen menjalnik :S 

Bolj je te?ava, da o?itno ni dobrega rabljenega menjalnika oz. sinhrona :)

 

 

Gospoda, ki sta tarnala za neteko?e menjave prestav pri 120k kilometrih: Sta povpra?ala kaj na servisih?

Napisano

Jaz se nisem, ker imam sele marca tehnicni sem do takrat mislil pocakat, ker se ne vozim skoraj nic! 

Napisano

Dve uri dela za menjavo menjalnika je po moje krepko premalo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja - M6, 2009, 2.0D.

 

Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10). 

Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik.
?ep za dolivanje izgleda takole:

https://www.dropbox.com/s/dx56s4b0v2pxmrt/WP_20161119_17_41_43_Rich_LI.jpg?dl=0

?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24. 

 

?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e)
https://www.dropbox.com/s/sjgv49qki8ood7e/WP_20161119_17_42_54_Rich_LI.jpg?dl=0

 

 

Morda pomaga ?e tole: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0515l1800100.html

Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.

 

 

Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!

 

Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).

 

?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj :) Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.

Na dodatna vpra?anja z veseljem odgovorim.

LPB

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Meni tudi ?e manjka ene 3000km do servisa. Tako da takrat povem,kaj bojo rekli :)

 

Ali si ze bil na rednem servisu, ter slucajno povprasal glede menjalnika? 

 

Js sm dones dobil termin, konec februarja da vidim kako pa kaj! 

Napisano

?ivjo,

 

Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja - M6, 2009, 2.0D.

 

Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10).

Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik.

?ep za dolivanje izgleda takole:

https://www.dropbox.com/s/dx56s4b0v2pxmrt/WP_20161119_17_41_43_Rich_LI.jpg?dl=0

?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24.

 

?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e)

https://www.dropbox.com/s/sjgv49qki8ood7e/WP_20161119_17_42_54_Rich_LI.jpg?dl=0

 

 

Morda pomaga ?e tole: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0515l1800100.html

Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.

 

 

Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!

 

Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).

 

?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj :) Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.

Na dodatna vpra?anja z veseljem odgovorim.

LPB

Pa avto obvezno na fiksna stojala in ne samo na avtodvigalko!

Da ne bo kak?ne nesre?e.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni Forumasi! Bil pred 14 dnevi na pregledu v Avstriji, kjer so mi rekli da je po servisnem intevalu treba menjati olje v menjalniku ter svecke pri 100 000 km. Poleg tega pa sem moral narediti se redni servis.

 

No vse to je bilo korektno in dobro opravljeno v Mazda BTC ter po ugodni ceni!

 

Sledece kar sem opazil je, da se prestavlja rahlo lepse iz 1 v 2.  Sicer se mi je ze zgodilo da je enkrat zaskrtalo, ampak sem imel obcutek da se prevec preslabo hotel prestavit. Enkrat se je moji zeni, tako da olje ni povsem odpravilo napake! Se pa res prestavja lepse v vse prestave, tudi v prvo, ampak skrtanje se ni odstranilo! 

 

Zdej grem naprej z Avstrijskim servisom v dogovor glede menjalnika, kako in kaj? 

 

 

Ker imam doloceno garancijo od mazda prodajalca, placam samo 50 % vrednost rezernega dela, drugo prevzame servis, me zanima koliko pride recimo Sinhron, oz celotni menjalnik? Ima mogoce kdo kaksno predstavo? 

 

Da si lahk okvirno predstavljam ceno , ter da me nebi hotel okoli prinesti :D

Napisano

Zdravo!

 

Jaz sem se zopet malce poglobil v simptome itd.. Bolj v razmislek, ?e morda ?e kdo na napa?nem mestu i??e probleme:

Na servisih v glavnem zatrjujejo, da z menjalniki praviloma ni te?av. Ko sem nato malce bolje poslu?al svojo ko?ijo, sem pri?el do zaklju?ka, da bo zani? sklopka&vztrajnik ter da je zelo verjetno zaradi tega tudi prestavljanje slab?e. Simptomi: Pri vi?jih obratih sli?im potisni le?aj, pri mrzlem motorju ob?asno (sicer komaj zaznavno) malce "zvon?kastega" ropota, ob ti??anju sklopke motor glasnej?i.. Lahko se pojavlja ?e cukanje, neenakomerno speljevanje itd.

 

Na poobla??enih gre to prav simpati?no ?ez 1000? (dvomasni original vztrajnik gre proti tiso?aku), zato razmi?ljam da bi menjal z enomasnim vztrajnikom, ?e ga bom seveda na?el (cenej?i, praviloma bulletproof).

Poro?am, seveda.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.