Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

Vceraj sem opazil, ko po koncani voznji ustavim motor, se vrtljaji ventilatorja hladilnika zmanjsajo na minimalne in ventilator deluje se 4 do 5 minut. Nato se tudi on ustavi. Avto ima slabih 700km. A je to normalno?

Napisano

Ja vroce mu je a ne....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak zjutraj sem spet testiral s 10km penzionisticne voznje in spet je se naslednjih 5 minut hladil. Zunanja temperatura je bila pa 12 stopinj.

Napisano

Ravno s penzionisticno voznjo je bil slabo hlajen, hladilnik rabi zrak...ce ne mora ventilator kompenzirat

Motor se bo vedno segrel na delovno temperaturo, tudi ce se cjazis, le hladil se bo tezje!

 

z avtom ni nic narobe!!! Pa z novim avtom pride poleg tudi ena knjizica v kateri sonstvari razlozene :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bi prej vozil golfa sploh ne bi spra?eval... tudi 5 in ve? minut laufa ventilator po ugasnjenem motorju.

33112_1.png

Napisano

Ucirej cez dan (zunan blo toplo) pa se ventilator ni vzgal. A ima to kaj v vezi z gretjem kabine, ko je motor se hladen? Namrec prodajalec ni tocno znal obrazloziti kako deluje, naj bi pa bilo nekaj v vezi z neko kemicno reakcijo.

Napisano

Ucirej cez dan (zunan blo toplo) pa se ventilator ni vzgal. A ima to kaj v vezi z gretjem kabine, ko je motor se hladen? Namrec prodajalec ni tocno znal obrazloziti kako deluje, naj bi pa bilo nekaj v vezi z neko kemicno reakcijo.

Daj prosim ne se obremenjevat pa pusti avtu naj dela, dokler je cagar tam ko mora biti stvar dela.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ucirej cez dan (zunan blo toplo) pa se ventilator ni vzgal. A ima to kaj v vezi z gretjem kabine, ko je motor se hladen? Namrec prodajalec ni tocno znal obrazloziti kako deluje, naj bi pa bilo nekaj v vezi z neko kemicno reakcijo.

Ma kak?na kemi?na reakcija? :-o

Vklopi? gretje in greje ko je motor dovolj topel.

Hladi ko vklopi? klimo...

Ventilator hladilnika dela pa ko ima motor potrebo ali pa ko lavfa klima.

Brez panike, ti sam vozi in spremljaj cagarje in preverjaj vitalne teko?ine vsakih 500km zdaj na za?etku.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.