Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

o?etu je na 6ki ?el senzor pretoka zraka, kje bi ga najceneje dobil? bi kar novega, nebi rabljenega iz odpada..

 

hvala za pomo?

Napisano

Kaksni so pa simptomi ? Avto ne vlece tako kot mora pa engine light gori al kko ? Vrjetno najcenejsa in sigurna vrjanta, da peljes k pelkotu v medvode, ce si seveda doma kje v blizini :)

Napisano

pa dela Pelko ob sobotah? mal se mudi namre?, ker gre ata v ponedeljek v Srbijo...je pa sigurno senzor, je bil ?e pri enmu majstru, sta zamenjala del in je odpravilo problem, sam ni pa mel rezervnega na zalogi...je dal iz svojega avtomobila za probat...

Napisano

Pa saj to ni nobena kun?t za zamenjat ce se ti mudi, poklici euroton itd ce imajo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja sej zamenjal bi sam, euroton ga ima za 155, se mi zdi mal zasoljena cena, sam zgleda takole na hitro ne bo druge :)

Napisano

Poglej se razbite, naceloma so enaki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Cena je kar normalna

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Sam da ni IMV ker meni je na ra?. pri Pelkotu kazal da je senzor pretoka zraka in so sem dal 150 ? smo potem ugotovili da je IMV...

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Napisano

Cena je kar normalna

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Sam da ni IMV ker meni je na ra?. pri Pelkotu kazal da je senzor pretoka zraka in so sem dal 150 ? smo potem ugotovili da je IMV...

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Sej hitro ugotovi?, ?e je IMV ventil...parkrat se ti pri majhni hitrosti in obratih  ugasne motor in to je to.

 

 

Napisano

Ja sam na za?etku se to zgodi sem ter tja. Je pa naprej Simon rekel da je senzor pretoka zraka potem sem pa ugotovil da to ni to...

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.