Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,                                                               [Mazda 6, 2009, 140 dizel)

Jaz ob?asno (v?asih 1x na dan, v?asih sploh ne, v?asih 3x) med vo?njo ali kar takoj po v?igu fa?em napako P0098 -> IAT high.
To razumem kot ob?asno odprt tokokrog, npr. odpeta masa ali kaj podobnega.

Peljal sem se z ra?unalnikom in res IAT temperatura prebije do -40?C. (zopet samo enkrat, potem spet lep ?as ni?).
?e "friziram" kable, se ne zgodi ni?, tako da verjetno ni kak kontakt..

Je ?e kdo imel kaj podobnega? Bi bil kdo pripravljen posodit MAF/IAT komplet za testno vo?njo, da ne kupujem drugega kosa brez veze? V zameno za kak?no pivce ali kontra diagnostiko, kak?no DPF regeneracijo itd :)

Lep pozdrav vsem,
Bo?tjan

Napisano

Mislim, da so na precej modelih in letnikih enaki. (ZL01-nekaj-2010) Pi?em na privat, hvala za pripravljenost.

@Brane

V mislih sem imel samo cukanje/drezanje kablov in konektorja, ?e bi vzrok res bil slab kontakt na tem mestu.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Problem odpravljen. Najprej ?e enkrat hvala Markym-u, ker mi je posodil MAF za test.

 

Vedel sem da sta senzorja za temperaturo vhodnega zraka dva, vendar je bilo to na ra?unalniku malo "zakamuflirano".

Na M-IDS programu je bil senzor z napako deklariran kot IAT2, v npr. funkciji za opazovanje obna?anja senzorjev pa mu je ime BAT (boost temp. sensor). Po logiki se nahaja nekje "po turbini", vendar ga ni mo? najti pod pokrovom motorja.
Nekako sem se dokopal do te strani:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0113f1801900.html

 

Ta senzor se torej nahaja kar na hladilniku zraka pred levim kolesom. Potrebno je samo malo odvahniti plasti?no za??ito in voila:
WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0 (?e slika ne dela: https://www.dropbox.com/s/lqsl68fw2o54r5e/WP_20160924_12_21_13_Rich_LI.jpg?dl=0)

 

Ena ?ica do senzorja je bila prekinjena zaradi tr?ega ?rnega oklopa, ki je po?asi drgnil po izolaciji in nato ?ici. Zadevo sem pospajkal in zalil z lepilom.
 

Edit:
?e kdo potrebuje priklop na ra?unalnik v IDS okolje, z veseljem pomagam.

Napisano

Sva se oba nekaj novega nau?ila :-)

Sem vesel, da si na?el napako.

Zdi se mi pa, da bi bil hladilnik tud za namo?it s tisto teko?ino, ki sem ti jo omenil, zgleda ?e kar zrel zanjo ;-)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.