Skoči na vsebino

Rally verzija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 leta kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Uporabnik Din je mel tako...

Žal ne vem če nas še obiskuje..nazadnje prisoten 2013

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Hvala za odgovor in sliko!

 

Pa zanimivo da je tukaj brez prednjih meglenk.

 

So jih potem montirali kasneje oziroma so bi le-te kot dodatna oprema?

Popravljeno od DonFelipe
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo Mazde v začetku slovenske države

SIOL.NET

Pred 30 leti je Slovenija postala samostojna država, leto pozneje pa je sledilo tudi prvo državno prvenstvo Slovenije v avtomobilskem športu. To je bil čas spremenjenih razmer tudi na avtomobilskem trgu, liberizacije uvoza avtomobilov in zagnanih trgovcev. Na današnji dan pred 29 leti kratek sprinterski reli v Ljubljani, kjer so zmagovalcu podarili "bolhco". V času prvega samostojnega DP Slovenije pa menjava generacij, odmevnih prireditev in zanimivih imen na štartnih listah – med njimi tudi današnji kuharski as Tomaž Kavčič in poznejši mož Helene Blagne.


Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 57 minutami je DonFelipe napisal:

Pa Celice se spomnite?

1057512.jpg
WWW.AVTO.NET

Toyota Celica , letnik:1990,14000 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

O ja, se ena legenda 😊

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Pa Celice se spomnite?

1057512.jpg
WWW.AVTO.NET

Toyota Celica , letnik:1990,14000 EUR :: www.Avto.net ::

 

 Kaj ko ni konjenica prava pod havbo...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je DonFelipe napisal:

Ampak imaš pa repliko.

A nisi igral ColinMcRae?

Ne. Sem pa sam vozil reli po kolovozih že takrat, ko so drugi igrali.

Ta celica je tako, kot bi kupil kinder jajček in bi bil noter brez igračke. Čokolada je pol se pa neha veselje. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Ta celica je tako, kot bi kupil kinder jajček in bi bil noter brez igračke. Čokolada je pol se pa neha veselje. 

Kako to misliš?

A si še premlad da bi omenjeno doživel?

Napisano

Za moje pojme škoda vsakega centa vloženega v ta avto.  Premlad ja:bravo:

  • Haha 1
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je FuManchu napisal:

Za moje pojme škoda vsakega centa vloženega v ta avto.  Premlad ja:bravo:

Odvisno kako zadevo gledaš.

Za repliko in za omenjeno kar piše in razumeš je uredu.

Ampak tak avto imaš možnost peljati realno samo enkrat v življenju. Vedi pa nekaj : pravi rally izdelki se večinoma ne prodajajo razen na dražbah, pa še to moraš nekoga poznati da prideš na vrsto.

Je znanec kupil Peugeot 106 Rally in ga ima kot drugi avto za na lepše ter srečanja, ampak vedi da ga je čakal in iskal 10let. Kupil pa ga ni v Sloveniji, ampak v Lyonu.

Večina teh vozil katera se prodaja pri nas ni dokončanih, hkrati pa ga ne prodajajo športniki, ampak preprodajalci. Mladih entuziastov je pri nas zelo malo z izjemo Darka Peljhana iz Idrije, kateri je prodal svoja Golf-a II Rallye in III GTi s katerima je tekmoval.

Subaru Impreze pa pravi ne da proda za noben denar ; vedeti pa je potrebno tudi da jim cena raste, sploh tem iz 90-ih let.

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 19 urami je FuManchu napisal:

Za moje pojme škoda vsakega centa vloženega v ta avto.  Premlad ja:bravo:

 

Točno tako, avto je vreden edino če bi bil kompleten paket. Tko je pa samo fasada. Žal. O 14kEUR pa raje ne bi - Kupil jo je nekje za 3 jurje, nalimal nalepk in navlake za dodatna 2 jurja, zdaj bi pa rad iztržil 14.  

33112_1.png

Napisano

Mlinček je notri... s to navlako gor se komi z mesta premakne. Milijonkrat mam raje hudega sleeperja, kot pa tole blink blink pokveko. Men bi bilo nerodno, kaj takega met, z veseljem pa vzamem GT4 specs sploh če je brez nalepk pa četud ni Carlos Sainz izvedenka.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

Mlinček je notri... s to navlako gor se komi z mesta premakne. Milijonkrat mam raje hudega sleeperja, kot pa tole blink blink pokveko. Men bi bilo nerodno, kaj takega met, z veseljem pa vzamem GT4 specs sploh če je brez nalepk pa četud ni Carlos Sainz izvedenka.

Amen!

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.