Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Po 10 letih se odlo?am o nakupu novega avta(Trenutno vozim polota 1999 :().Razmi?ljam o nakupu rabljene mazde 6 Sport CD140 GT 2008 letnik z dizel motorjem 2.0(140ps). Glede na to, da se ne spoznam kaj dosti na avte, sem pri?el sem po par nasvetov. Avto, ki ga gledam http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11334212&display=Mazda%20Mazda6%20Sport%20CD140%20GT-132.307KM-1....

Nimam veliko izku?enj z dizel motorji. Na dan naredim cirka 12km.

Kar me zanima:

1. Kaj z odstranitvijo dpf filtra se bi re?il problemov, ki jih imajo ponavadi dizli na kratke relacije?

2. Bi avto brez dpf filtra opravil tehni?ni pregled?

3. Kaj je drago vzd?evanje takega avtomobila(kak?na je cena letnega servisa)?

 

Vsi nasveti za?eljeni.

 

Hvala v naprej.

Napisano

Za tako kratko voznjo vam priporocam bencinski motor.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zgolj za info - tole ni GT oprema ampak GTA

 

1. da

2. da (zaenkrat)

3. na?eloma ni? kej dra?je kot pri primerljivi konkurenci te velikosti. Veliko izrednih poprvil ne bi smel obiti, ?e je bil avto normalno vo?en in da so tudi kilometri realni.

33112_1.png

Napisano

Za tako kratko voznjo vam priporocam bencinski motor.

 

Se strinjam. Ampak trenutno noben ne ponuja ?rne mazde.

 

Zgolj za info - tole ni GT oprema ampak GTA

 

1. da

2. da (zaenkrat)

3. na?eloma ni? kej dra?je kot pri primerljivi konkurenci te velikosti. Veliko izrednih poprvil ne bi smel obiti, ?e je bil avto normalno vo?en in da so tudi kilometri realni.

 

Hvala.

A ve? mogo?e, ?e je mo?no pri odstranitvi ohranit filter in ga kasneje ponovno zmontirat, ?e se spremeni zakon?

 

A ve kdo kak?na bi bila poraba z dizlom na tako kratke relacije. 6km v eno smer in 6km v drugo? Bral sem, da dokler se motor ne segreje pije ?e ve? kot bencinc.

Ma kdo predlog k komu se spla?a it odstranit dpf filter?

Napisano

Klele ima? debato o odstranjevanju DPF

 

Lahko se ga odstrani in potem vrne samo so potrebne tudi spremembe na softwaru tako takrat, ko gre ven in seveda popravek nazajm, ko bi ga ?elel vrniti.

 

Jaz nisem opazil, da bi pri hladnem bila poraba ve?ja, edino v primeru, ko se mi zalaufa webasto. ?e bo? vzel tole GTA ima notri webasto za pomo? pri ogrevanju motorja v hladnem vremenu in je motor ogret na delovno temperaturo ?e po dveh kilometrih.

33112_1.png

Napisano

Mazda 5 diesel, 110 konjev 4 km v eno stran, poraba 8 litrov...

Mazda 6 bencinar, 150 konjev ista relacija, poraba 8 litrov...

Napisano

Mazda 5 diesel, 110 konjev 4 km v eno stran, poraba 8 litrov...

Mazda 6 bencinar, 150 konjev ista relacija, poraba 8 litrov...

Sej ni vse v porabi...:)

 

Moja je pridna ratala - zmeri ve? je v Ljubljani in kuri 6,5 180konjev

Napisano

Mazda 5 diesel, 110 konjev 4 km v eno stran, poraba 8 litrov...

Mazda 6 bencinar, 150 konjev ista relacija, poraba 8 litrov...

Moja, mazda 6 diesel,1.generacija,136 konjev,320 Nm navora, ve?inoma mesto,1,5 km v eno smer,1,5 km domov, poraba 6,4 litr.

?e se vozim ?e kaj po regionalki pade na 6. Res je,hvalabogu, da nima DPF.Ravno zato se ne morem odlo?iti za nabavo nove;

benzinarka me ne prepri?a, diesel kao ni za po mestu. :ne vem:

 

 

Napisano

Moja, mazda 6 diesel,1.generacija,136 konjev,320 Nm navora, ve?inoma mesto,1,5 km v eno smer,1,5 km domov, poraba 6,4 litr.

?e se vozim ?e kaj po regionalki pade na 6. Res je,hvalabogu, da nima DPF.Ravno zato se ne morem odlo?iti za nabavo nove;

benzinarka me ne prepri?a, diesel kao ni za po mestu. :ne vem:

 

 

Ne da me to moti, ampak a se ni smiselno z kolesom zapelat teh 1,5 km ?  Men se zdi to zelo skoda, da moras avto priziga za 1 km ter poraba bencina, onesnezevanje okolja..pa se neki za sebe nardis ce gres z kolesom ;) 

Napisano

Ne da me to moti, ampak a se ni smiselno z kolesom zapelat teh 1,5 km ?  Men se zdi to zelo skoda, da moras avto priziga za 1 km ter poraba bencina, onesnezevanje okolja..pa se neki za sebe nardis ce gres z kolesom ;)

Sej grem velikokrat z kolesom-10 min. in sem v slu?bi.Druga?e te?em skoraj vsak dan in ni, da ne naredim ni? zase. ?e je slabo vreme ali res mrzlo vreme grem pa? z avtom.

Hotel sem nekaj drugega povedat, da mu kratke relacije ni? ne ?kodijo (pozimi se vklopi webasto in je ma?ina takoj topla).

 

 

Napisano

Pri kratkih razdaljah se niti olje ne segreje kot je treba. Kaj imajo ?e dizli zaeno re? extra, ki je ob?utljiva na slabo mazanje? Se re?e temu turbina?

Napisano

Pri kratkih razdaljah se niti olje ne segreje kot je treba. Kaj imajo ?e dizli zaeno re? extra, ki je ob?utljiva na slabo mazanje? Se re?e temu turbina?

Kaj nimajo tudi nekateri benzinarji to ob?utljivo re?, ki se ji re?e turbina  za mazanje?In ali ni ?la tehnologija z dodatki v oljih tako naprej, da je mazanje takoj  u?inkovito in ne kot v ?asih dizla golfa 1-ke? ;)

 

 

Napisano

Lep pozdrav vsem foruma?em in vsem mazda driverjem. Sem nov na forumu in v oko mi je padla mazda 6 sport combi razli?ica karoserije.

Ker sem nov v svetu mazd sem se prijavil na forum, da izvem ?imve? o avtu.

 

Bom kar to temo izkoristil,, da ne odpiram nove.

 

Torej zanimam se za nakup mazde 6 spor combi dizel motor in letnik nekje od 2009-2012. Pa me zanima kako se ti mazde obnesejo in kateri motor izbrati (vem da osbstaja 2,0l in 2,2l dizel), kak?ne so kaj hibe (?e jih ima) motorja ali avta nasploh. Torej rabil bi ?im ve? informacij od lastnikov iz prve roke.

 

Za vse odgovore se ?e vnaprej zahvaljujem.

 

Lp.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Pozdravljen. Najprej dobrodo?el na forumu. Kot drugo pa...zastavlja? enako vpra?anje, kot ga je v zadnjem letu/dveh zastavilo ?e kar nekaj uporabnikov. Daj najprej malo prebrskaj po zgodovini in ?e bo? res imel ?e kak?no vpra?anje, na katerega ne bo? na?el odgovora (hudo dvomim...), nas povpra?aj.

Napisano

Prebral mnogo in nisem ravno vesel. Od problemov z egr-jem, problem z dpf-jem, problem z ?obami pa ?e kaj se bi na?lo.

Ker se zanimam za mazdo in na?eloma velja za japonske avte, da so med vdr?ljivej?emi. Imajo vse mazde te probleme ali samo letniki od 2008-2010?

Je odvisno od motorja? Gledam namre? letnike 2011.

 

    Da ne kupim avta in potem letam po servisih kot da imam francoza starega 15let :ne vem:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Prebral mnogo in nisem ravno vesel. Od problemov z egr-jem, problem z dpf-jem, problem z ?obami pa ?e kaj se bi na?lo.

Ker se zanimam za mazdo in na?eloma velja za japonske avte, da so med vdr?ljivej?emi. Imajo vse mazde te probleme ali samo letniki od 2008-2010?

Je odvisno od motorja? Gledam namre? letnike 2011.

 

    Da ne kupim avta in potem letam po servisih kot da imam francoza starega 15let :ne vem:

 

Mogo?e nisi ravno najbolj natan?no bral... :)

 

Problemov z EGR-jem na?eloma ni. Z DPF-jem jih pri 2.2d tudi ponavadi ni. Ta letnik 2.0d itak ne dobi? ve?, bencinarjev pa razen 2.5 itak no?e?. Tudi s ?obami na?eloma ni te?av.

 

Kje so te?ave?

- Glavna te?ava je mo?nost raztegovanja verige. Ta se na?eloma ne utrga, le raztegne se in je potrebna njena menjava. V primeru redno servisiranega avtomobila, starosti do recimo 6 let in do okoli 180.000 prevo?enimi kilometri menjavo v celoti ?asti Mazda. Poleg tega pa naj bi FL ?estice GH s tem imele manj te?av.

- Ponavadi (ne vedno) je vsakih recimo da 120.000 km potrebno o?istiti sito karterja.

- V primeru uporabe serijskih zavornih oblog se radi zvijajo zavorni diski. Priporo?a se uporaba mehkej?ih oblog.

 

Drugih pogostih okvar na?eloma ni.

 

P.S. Aja...pa pedal sklopke rad poka... :)

Popravljeno od SoulMan
Napisano

Potem je na?eloma od letnika 2011 za kupit 6-ko? Kake so pa kaj cene rezervnih delov (potro?ni material)?

Avto se mi dopade in sem odlo?en da vzamem prav mazdo 6. Gledam tudi accorde vendar so bolj starej?i letniki (2008-2010). Pa nekak se mi mazda bolj dopade.

 

Sem pa opazil, da je izbira karavanov teh letnikov bolj boga. Koliko je naj?vohnej?i motor v FL?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Naj?vohnej?i v FL je CD129, torej 129 KM. Govorim za dizla, ker bencinarja no?e?... :)

 

Ma za kupit je od prej tudi, so pa nekaj malenkosti po?timali v FL varianti. Jaz sem s svojo ne-FL ampak ?e 2.2d na?eloma tudi zelo zadovoljen.

Napisano

Aha so tud pred FL ?e 2,2 motorji. Sem mislil, da so samo 2,0d. Kaj je tudi notranjost kaj druga?na pri FL. Nisem opazil ravno nekih razlik. Mogo?e samo barva armature pri radiu in volanu. Taka piano ?rna je si mi zdi.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Naj?vohnej?i v FL je CD129, torej 129 KM. Govorim za dizla, ker bencinarja no?e?... :)

 

Ma za kupit je od prej tudi, so pa nekaj malenkosti po?timali v FL varianti. Jaz sem s svojo ne-FL ampak ?e 2.2d na?eloma tudi zelo zadovoljen.

Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,

 

GH pre-FL so bile tudi z R2 motorjem, prve so pri?le ven v za?etku 2009. Prve FL GH pa so pri?le ven mislim da 2010. GH pred FL si lahko nekaj ?asa dobil ali z 2.2 ali 2.0 dizlom.

Napisano

Aha so tud pred FL ?e 2,2 motorji. Sem mislil, da so samo 2,0d. Kaj je tudi notranjost kaj druga?na pri FL. Nisem opazil ravno nekih razlik. Mogo?e samo barva armature pri radiu in volanu. Taka piano ?rna je si mi zdi.

 

2,2 so ?e prej tudi, ja. Razlika je v tem, da je s FL naj?vohnej?a pridobila 4 KM, najmo?nej?a pa izgubila 5. In eno izpu?no cev... :)

 

Notranjost ima majhne spremembe, ?e najve?je so pri komandah na volanu in infotainment sistem je bolj?i. Predvaja? lahko glasbo preko BT, ima? USB vhod in podobno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.