Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je to kak?na nova oblikovalska smer - Gorenjski styling npr.? :P

 

 

 

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

33112_1.png

Napisano

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

 

?e pa je gratis pa ?e tolko bolje! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

Napisano

Symon, ful ima "integrast" zvok, kar je z mojga vidika mega! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

 

love the sound :bravo:

Napisano

V bistvu gre za isto stvar kot VTEC le, da original Nissan NeoVVL premakne vsako odmi?no posebej, VTEC pa obe skupaj. Tko, da original se skoraj ne sli?i spremembe, ?e pa oba preklopa da? na eno to?ko v obratih se pa sli?i kot VTEC. Temu motorju da? ?e dober izpu?ni sistem, SR16VE ali SR16VE N1 odmi?no pa si preko 200 konjev. :hudicek:

Napisano

Simon, ?e k sm ene 6 let nazaj tega belga fural, mislm da z orig. - 143KM, je ?lo k marijamadona!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Symon, tole generacijo je imel kolega, sicer izvedbo 318Is, ?e ta je ?el ko svinja, no ?rl pa je k zmaj! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jaz sem pa vozil neki priblizno kot to - 320is :harhar:

vseen mi je E36 boljsi m3, ker ima tud ta pravi zvok, ne pa zvok konzerve (torej 4 cilindri) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

res je in to ne kerkol a1 ampak super duper tdi, ki ima se cup holder in sprednji pogon...tako kot mora bit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

 

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

Napisano

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

 

verjetno misli? serijsko :P

Napisano

Simon, mislim da si se zaljubu in to v tipa iz Nem?ije, se pravi si gej. Ampak ti je delno opro??eno, ker ?e ob samem zvoku te zverine se mi za?ne me?at, ko se mimo pelje! :danzoman::bravo::jupiii:

 

Tole mu je pa verjetno eden od konkurentov (tanovemu M3 seveda).

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5382939&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lih zaljubu ne ampak ja, so kar stroji to je dejstvo. Fajn je, ?e je ?lovek ?imbolj razgledan ?e ?e govori o avtomobilih. In fajn je, da jih ?imve? proba? ker potem vidi?, da ni vse v zna?kah in stereotipih (ćifurski avti itd... :D ).

 

IS-F je konkurent ve? ali manj naravnost, ?ez ovinke so pa ?e Japonci (Best Motoring) priznali, da je M3 prava stvar v tem razredu. In to je tisto kar me navdu?uje. Zvok pa tudi ni slab.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.