Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej pravim, samo ne vem zakaj folk tako bolane cene nastavlja...kot da je v gepeku ?e zlato. Niso ?asi za prodajo avtov, pa zadnja leta so pri?li na trgi cenovno ugodnej?i in dobro opremljeni avtomobili in niti ne slabi.

 

1. ker folk nima predstave trga

2. ker se prodajalcu zdi avto tok vreden (?eprav ?al ni)

3. ker rab dnar :D

4. je tok ?e lizinga za odpla?at in se i??e izhod - nekdo ki ga bo pokril

5. se kdo samo hvali kok ma vreden avto :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vidim da so pri opisih KIE zelo popularne prevzemi leasingov

sploh ?e je kot drugi avto oz. prvi,prvi avto ko naredi? izpit :)

 

Mogo?e je bil lih to problem, ?tudenti navalili pa vzeli lizing, potem se jim pa ne izzide, ni za ?urke. :harhar:
Napisano

kako lahko takega sploh odre?i?? Pre?a?

 

Kao mora? kej tazga re?t... a ne vidi?, da je ?e 9 jurjev vreden - LOL so eni humoristi do amena. Po novem hodim samo na avto.net, k rabim ?tose prebirat, da me v dobro voljo spravijo :bravo:

33112_1.png

Napisano

barva je druga? huda za ta avto, sam vsa ta nepotrebna plastika na avtu, lastnik se nej mal sam nad sabo zamisli, ?e je kdaj preve? ri?a pojedu :whatever:

Napisano
:D ta avto je samo za drag race naret,je vozo v murski ze

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Saj ni najla?ji.

 

Je pa v unih krajih dosti popularen na?in. Tole se je tudi dostikrat furalo, sem pa naredil le eno fotko:

Objavljena slika

VW Bimoto, VR6 turbo (Scirocco).

Napisano

a je poraba tut dvojna?

 

ne, je pa vi?ja kot pri enem motorju.

33112_1.png

Napisano

Fantje kaj pa tole ?? meni se zdi malo nateg :) da je narobe napisana prostornina motorja in konja?a. Ga kdo mogo?e pozna ?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5820473&show=1

 

Objavljena slika

 

 

Podatki o vozilu:

1.registracija: 2002

Letnik:

2002

Starost vozila: rabljeno

Prevo?eni km:

149682

Tehni?ni pregled: /

Motor: 2792 ccm (bencinski motor)

Mo? motorja: 150 kW / 205 KM

Menjalnik: ro?ni menjalnik(6 pr.)

Oblika: kombilimuzina (3 vr.)

Barva: modra metalik

Notranjost: /

Ohranjenost: odli?no ohranjeno

 

 

Oprema in ostali podatki:

Podvozje:

- lahka (ALU) plati??a

- ABS zavorni sistem

- pomo? pri zaviranju BAS

- ESP elektronski program stabilnosti

- ?tirikolesni pogon (4x4 / 4WD)

- ?portno podvozje

Varnost:

- 2 x Airbag

- xenonski ?arometi

- bi-xenonski ?arometi

- Head-Up display

- Adaptive light / dimani?no prilagodljivi ?arometi

- meglenke

- 3.zavorna lu?

- naprava za pranje ?arometov

- alarmna naprava

- blokada motorja

- kodno varovan v?ig motorja

Notranjost:

- ?tevilo sede?ev: 5

- ALU dodatki v notranjosti

- ?portni sede?i

- komfortni sede?i

- ortopedski sede?i

- nastavljiv sede?

- elektri?no nastavljiv sede?

- gretje sede?ev

- sredinski naslon za roko

Udobje:

- steklena pomi?na streha + elektri?ni pomik

- klimatska naprava

- avtomatska klimatska naprava

- tonirana stekla

- elektri?ni pomik stekel

- el. pomik prednjih in zadnjih stekel

- el. nastavljiva zunanja ogledala

- ogrevanje zunanjih ogledal

- el. zlo?ljiva zunanja ogledala

- centralno zaklepanje

- centr.zaklep. z dalj. upravljanjem

- elektri?ni paket

- nastavljiv volan po vi?ini

- nastavljiv volan po globini

- servo volan

- volanski obro? oble?en v usnje

- multifunkcijski volan

- ?portni volan

- tempomat

- tempomat / Adaptive Cruise Control / Distronic

Multimedia:

- avtoradio

- avtoradio / CD

- Hi-Fi ozvo?enje

- MP3 predvajalnik

- potovalni ra?unalnik

Uporabnost:

- deljiva zadnja klop 1/3 - 2/3

Ostalo:

- servisna knjiga

- nepo?kodovan

- nekaramboliran

- avto je gara?iran

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.