Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bo? reku, da se ne bi blo kul s tadrugo zdela furat naokol, medtem ko eno rihta?? :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

True story :cheers: Sam moja blonda je bolj ljubosumne sorte, v?asih mal zaka?lja ?e se z drugo okol vozm :hohoho:

Podpis.png

 

Napisano

Evo jo, tista k smo jo vidl na poti z gorenjskega road tripa :) Zgleda se same te neznane prodajajo :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7315770&show=1

 

?koda edin, da je feltne pobarvu na ?rno, druga? je pa kr lu?tna stvarca

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

19 let star avto pa?.

 

 

a mogoce kdo iz foruma pozna tale avto? gruntava z kolegom za njega...se je tut cist na mazde napalu :D

zbira pa med 323f pa mx5(na) ter mx3... ubistvu cakamo na kaksen lep primer teh avtomobilov

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

Moj biv?i 200SX je naprodaj ugodno. V zadnjih parih letih se je obnovilo prakti?no vso klju?no mehaniko tako, da mislim da je kar se tega ti?e OK. Edino kar rabi zdaj je ?e kakega kleparja in bo super za nadaljnih 20 let. konec koncev bi se ga mogo?e lahko zrihtalo kot oltimerja...

 

Avto je ?e prodan. Hitro, kot se spodobi za moje (pa magari biv?e) avte. :aaaaa:
Napisano

Sam je automatic - ?e tako ne gre nikamor pol mu pa ?e automatika uni?i voljo do ?ivljenja. Osebno bi raje vzel 1.8 kot 2.0 automatic :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kolk je pa pol moja vredna 2.0 TE, letnik 2009 bemu, ?e zgubi 1/2 cene? :D

 

 

Napisano

Kolk je pa pol moja vredna 2.0 TE, letnik 2009 bemu, ?e zgubi 1/2 cene? :D

 

Moj fotr vedno pravi, da je vsaka stvar natanko toliko vredno kot ti je nekdo pripravljen zanj dat. To je kar realen odgovor. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.