Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Predvidevam in upam lahko, da se vsak ustra?i cifre kw in ne gre niti opisa brat :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Predvidevam in upam lahko, da se vsak ustra?i cifre kw in ne gre niti opisa brat :zvizga:

 

Js sm mu ponudu 3-jko za zamenjavo :P

Napisano

Javi kako bo kej ?lo..?e bi slu?ajno res bil kak?en informativni ogled, bi ?el zraven :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Js sm mu ponudu 3-jko za zamenjavo :P

 

?e je Ga?per zadost lisac, mu bo pa z ? bankovci pomahal pred faco, pa da vidmo ?igava ponudba je bolj mikavna. :cheers::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Haha to je res,sicer bi blo pa itak prej za pogledat ?e je res vse ok in ni na konc vse zmahan..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano
Napisano

No ja. Pomoje je okoli Nive bolj fama kot kaj druga. Enkrat so jo dali na vzporedni test z modernimi SUV-iji pa je popu?ila tako na cesti kot na terenu, da se je kar kadilo. Je vzdr?ljiva, to je pa pomoje tudi to. Poraba pa; poznam eno deklo iz Cerknice, ki jo je imela pa ti lahko iz prve roke povem, da si z lepo vo?njo pri?el na 12-16 litrov. Cajger za gorivo je tako padal, ko da bi gravitacija nara??ala. Je pa res, da Niva je terenec, to kar se danes vozi po cestah pa so ve?inoma SUV-iji. Ampak dale? od tega, da bi bili za odmet. Je pa res, da si jih ve?inoma kupi folk za pederi?enje po avtocestah.

 

Niva je robustna in trpe?na. Vsi ti novi SUVi pa obdani s plastiko. Lahko, da se na poligonu bolje obnesejo, v vsakodnevni uporabi pa plastika poka in odpada, da jo komaj sproti pobira?... Tudi ABS-zavore se na poligonu dobro obnesejo. Pa pridi v Lokovec in jih testiraj - ?e si upa?... Ja, na cesti pa Lada res ni Bog ve kaj...

 

Poraba 12 do 16 litrov. Mora biti pa res ?e stara. Lada, ne dekle... ?e pa je porava od 10 do 12, ti pa verjamem. In, mimo grede, meni Mazga porabi od 10 do 12... ?e pa od nje kaj zahtevam, pa hitro ?e kaj ve?. Povpre?je od kar jo imam pa do zadnjega tankanja je okoli 16,5 litrov na 100 km. Pri res velikih zahtevah smo zabele?ili rekord okoli 54 litrov na 100 km. Kazalec za gorivo: ja, tam je ?ele nara??ala gravitacija...

Napisano

lohk bi bla pa oba z Viperjem lisca, bi js naredu z nejm menjavo, pa pol Viper od mene 6-ko ubavu :D

 

?mego, sli? se super na prvi pogled, ampak finan?no pa zate to ne bo preve? ugodno. Ho?em povedat neki v smislu, da je isto kot ?e bi ti ta moment dal tvoj avto na net za 3.700 ali pa ?e manj, s tem da bo? povpre?nemu kupcu la?je prodal dizla 2006 letnik z 80KW kakor pa benz 2002 letnik s 122KW. Ok, prodal bi jo lahko naprej Viperju, ampak on je pa Lisac, pa ti bo ponudil samo ?e 3200? recimo. In ?e se zmenita za teh 3200, pri tem pa ima? ?e nekaj stro?kov, ?e bo? ?elel rumenko ob menjavi najprej nase prepisat, pa vo?nja gor in dol, skratka v tem primeru si na istem kot ?e tvojo 3-ko ta moment proda? za okrogle 3 Jur?ke ? in ni? kaj ve?. Slaba matematika za zaposlenega v trgovskem poslu. :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Niva je robustna in trpe?na. Vsi ti novi SUVi pa obdani s plastiko. Lahko, da se na poligonu bolje obnesejo, v vsakodnevni uporabi pa plastika poka in odpada, da jo komaj sproti pobira?... Tudi ABS-zavore se na poligonu dobro obnesejo. Pa pridi v Lokovec in jih testiraj - ?e si upa?... Ja, na cesti pa Lada res ni Bog ve kaj...

 

Poraba 12 do 16 litrov. Mora biti pa res ?e stara. Lada, ne dekle... ?e pa je porava od 10 do 12, ti pa verjamem. In, mimo grede, meni Mazga porabi od 10 do 12... ?e pa od nje kaj zahtevam, pa hitro ?e kaj ve?. Povpre?je od kar jo imam pa do zadnjega tankanja je okoli 16,5 litrov na 100 km. Pri res velikih zahtevah smo zabele?ili rekord okoli 54 litrov na 100 km. Kazalec za gorivo: ja, tam je ?ele nara??ala gravitacija...

 

Ja, to se pa strinjam; da je robustna in trpe?na. Tako ti je pa? malo mar, ?e z tankovskim plehom pritine? ob kako drevo, namesto da bi se sekiral z izgled. Z veseljem bi pri?el na test - le ?esa si jaz ne upam? :blush: Samo avtov mi nih?e ne bo posodil...

 

Ja, tista Niva je bila letnik 96, ?e se ne motim. Sicer pa poznam enega z BT-jem 50 in lahko ?e njega vpra?am za porabo. Moja 6-ka namre? tudi ve? pije kot ostale... Pa lahko z njo zelo lepo delam. Nekaj je odvisno od voznika, nekaj pa so odstopanja od agregata samega...

 

Sicer pa, za teren... Ta zadeva:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7601944&show=1

Napisano

Ja, to se pa strinjam; da je robustna in trpe?na. Tako ti je pa? malo mar, ?e z tankovskim plehom pritine? ob kako drevo, namesto da bi se sekiral z izgled. Z veseljem bi pri?el na test - le ?esa si jaz ne upam? :blush: Samo avtov mi nih?e ne bo posodil...

 

Ja, tista Niva je bila letnik 96, ?e se ne motim. Sicer pa poznam enega z BT-jem 50 in lahko ?e njega vpra?am za porabo. Moja 6-ka namre? tudi ve? pije kot ostale... Pa lahko z njo zelo lepo delam. Nekaj je odvisno od voznika, nekaj pa so odstopanja od agregata samega...

 

Sicer pa, za teren... Ta zadeva:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7601944&show=1

 

Cao

 

Ce ze za teren je potem takem tudi ta dober,.... http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7485052&show=1

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

?mego, sli? se super na prvi pogled, ampak finan?no pa zate to ne bo preve? ugodno. Ho?em povedat neki v smislu, da je isto kot ?e bi ti ta moment dal tvoj avto na net za 3.700 ali pa ?e manj, s tem da bo? povpre?nemu kupcu la?je prodal dizla 2006 letnik z 80KW kakor pa benz 2002 letnik s 122KW. Ok, prodal bi jo lahko naprej Viperju, ampak on je pa Lisac, pa ti bo ponudil samo ?e 3200? recimo. In ?e se zmenita za teh 3200, pri tem pa ima? ?e nekaj stro?kov, ?e bo? ?elel rumenko ob menjavi najprej nase prepisat, pa vo?nja gor in dol, skratka v tem primeru si na istem kot ?e tvojo 3-ko ta moment proda? za okrogle 3 Jur?ke ? in ni? kaj ve?. Slaba matematika za zaposlenega v trgovskem poslu. :harhar:

 

Tok fer smo pa ?e, da bi dr?ala trenutno objavlena cena. :P Bi blo pa definitivno treba iti skupaj na ogled..pa seveda je tud vpra?anje, ?e prodajalcu menjave sploh odgovarjajo, lahko da ma ?e ogledan naslednji voz in ga sam ?e ?? matrajo.

 

Se bo naprej po pmjih menilo, da ne bo tuki vse zasmeten s prera?unavanjem :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Za 45.000? se pomoje 3 300ZXe navije na 500 konjev. :P

 

saj ta jih ima ?e ve?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

saj ta jih ima ?e ve?

 

slabo si prebral - Symon je napisal, da se za ta znesek 45k? tri nissane 300ZX navije na 500konj in ne samo enega

33112_1.png

Napisano

slabo si prebral - Symon je napisal, da se za ta znesek 45k? tri nissane 300ZX navije na 500konj in ne samo enega

 

:vskalo::vskalo: se posipam z pepelom, ker ne preberem vsega.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

OK saj ima tudi ve? konj, ?e si to mislil. Ampak realno, ?e ra?unamo (neko srednjo vrednost) jurja ojnice, jurja bati, jurja turbina (rabimo dve), pa zarad mene ?e jurja FMIC in kaki injektorji pa smo komaj na 5.000? za glavne dele. Potem ?e ostalo da je motor top shit z delom vredn ni dva jurja, ?e jurja remap z vrhunskim ECUjem, ene dva tiso?aka za vrhunsko vzmetenje, bremze. Ne vem pa koliko zdr?i glavna gred, pa ?e ni strokan motor, tu je potem spotoma ?e jurja ali dva gor. Ampak ?e vedno nismo na 15.000? za tak setup. Sicer se mogo?e motim ampak pribli?no pa ?e vem koliko pridejo deli in kak tak projekt potem. sramezljiv

Napisano

To je pomoje bol prodaja za tiste, ki vidijo samo cifro in mislijo uau tole more pa pol res letet in bit vredno ?e in ?e ??.. (da ne bo pomote, tudi sam sem mnenja, da je stroj, so pa res mal vpra?ljive cifre glede predelave)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.