Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za pozimi vsekakor ne (vsaj ?e je govora o "mu?kem" mrazu), ker kolegu se je med vo?njo marsikej dogajal, ko je bilo zunaj minus 15 ali manj temperature. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tu zmrzuje nafta kot pri norcih

 

hja, sam v?asih je bla nafta druga?na kot dons (brez raznoraznih aditivov) :) druga? pa da? not deci benza na tank pa je ql ;)

Napisano

To bi blo pa fajn met za cesto radirat... samo rde?a barva :glare:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=764868...0-%20Cuda%20340

 

Ta avto je pomoje ?e v Ameriki in ?e je sre?a ga prodaja slavni TOM Su?nik. ?e ga ne potem je verjetno Ok.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ta avto je pomoje ?e v Ameriki in ?e je sre?a ga prodaja slavni TOM Su?nik. ?e ga ne potem je verjetno Ok.

 

A to je kak slavni prevarant? :huh:

 

rde?a je ?ist huda, mene bolj avtomatik moti :D

 

Jaz bi imel zelenega s ?rnim HEMI napisom :) Ja, mislim, da manuala sploh ne more? dobit. Ampak pomoje tudi avtomatik ponuja precej zabave. Sploh zato, ker z navorom ni problem in ti je ?isto vseeno v kateri izmed 4. prestav avto laufa.

Napisano

Ah ti ne poznas pointa oldschoola :P

 

o prav dobro poznam... tole je remake tele zadeve http://www.netcarshow.com/ford/1969-mustang_boss_429/

 

Za gledat je sevda bolj?i ta izpred ?tirih desetleti samo za vozit in za dejanko u?ivat v vo?nji pa je vseeno bistveno bolj?a moderna verzija.

33112_1.png

Napisano

o prav dobro poznam... tole je remake tele zadeve http://www.netcarshow.com/ford/1969-mustang_boss_429/

 

Za gledat je sevda bolj?i ta izpred ?tirih desetleti samo za vozit in za dejanko u?ivat v vo?nji pa je vseeno bistveno bolj?a moderna verzija.

 

Eleanor je prava zadeva :D

Napisano

?e ?e glih izbiramo bi sam imel tegale

 

http://www.ford.com/cars/mustang/2013/trim/boss302/

 

:wub:

 

Jaz tudi :) Poceni avto, dober zvok, mogo?e ne na ravni nem?ke izdelave notranjosti, ampak... poglej ta video:

 

:blink::aaaaa:

 

O ja! :notworth: Sodelavec mi je razlagal, da bojo v kratkem pri Fordu dali tudi 2.3t verzijo, motor po okusu/trendu Evropejcev.

 

Sicer pa tudi kak Camaro ali kak Dodge so kar zanimive pojave na cesti.

 

Pa ni glih po okusu Evropejcev, ampak mogo?e bolj po okusu zakonodaje :lol: Okus Evropejcev je sicer V8, ampak za ameri?ane ?e vedno mislijo, da gredo samo naravnost.

 

Je pa zanimiv ob?utek, ko pelje? kakega Camara. Vbistvu so se mi edino takrat vsi umikali iz prehitevalnega pasu (pa nisem ni? blendal ali se jim lepil na rit). Potem pa seveda zijala na vsakem momentu. Skoraj 5 metrov dolgega in 2 metra ?irokega avta pa? ne more? spregledat. Sploh, ?e jezno gleda v svet :D

 

En simpati?en film?ek:

http://www.siol.net/avtomoto/novice/kratke...sni_voznji.aspx

 

 

 

 

 

 

Eni pravijo da ja, eni da ne. Enim je uspe?no dostavil avte ?ez lu?o, eni pa pizdijo...je kar riskanten posel ja...Se pa kar na?aka? pa na?ivcira? ?e je res ?e na drugi strani...

 

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...7fef3b250fa7926

 

Aha, sem pogledal :) Vse jasno. In potem pravimo, da so samo politiki tak?ni in da ko se bo oblast zamenjala, bo vse super in fajn. Dvomim, da bo kdaj fajn, ker o?itno prevarantov ni te?ko najt. Ampak to je ?e druga tema.

Napisano

Viper, stvar okusa, meni izgleda grozljivo. <_<

 

Pa so mi druga?e Golf mk1 in 2 kar v?e? (dvojka 1.3 benz je bil celo moj prvi avto) tastari Hro?? pa TOTALNA legenda. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zlo v?e?no po?timano in tud vredno dnarja, seveda nekomu ki zna cenit 30+ let star del zgodovine.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=768268...Volkswagen+Golf

 

Tega bi blo ?e men ?koda za vsak dan :blush:

 

p ?e taprava motorizacija je :D

Napisano

Spet AHV Vrhnika! O?itno je bil tale oglas spodaj fejk od enega k pozna avto. Pa spet AHV kot takrat, ko so E60 prodajali z istimi slikami kot na autoscout le, da so imeli bistveno manj kilometrov. Pa, da so seveda rekli, da so slike simboli?ne in poiskali drug avto.

 

Tle je njihov oglas

 

Objavljena slika

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimivo, da nas je toliko tule za davek. Ne bi pričakoval tega od neke skupine Slovencev.
    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.