Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e bi iskal v?e?ne oblike dru?inski avto, pa do 1000?, bi verjetno tole vzel (LPG itak);

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=799013...DX%201.8i%2016V

 

?koda, da nima kaj ve? napisanega o avtoplinu. -_-

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nisan 300 ZX je kr my dream car :) Tale MR 2ka bi bla pa kr zanimiv project car, ?e bi bil v teh vodah pa znal kej narest...aja, pa mel ?as za to...

 

v temle sm se pa ?e kot mulc vozil, mater je bil tole avto... k si pohodu si mogu kr fajn volan dr?at, da ga ni obrnil :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=795440...gar%202.5%2024V

 

?e pomnite, prijatelji?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=798467...enault%20R%2025

Napisano

:( O ja...tako presti?en avto v tistih ?asih, da nam ga ministrstvo ni hotlo prodat, da se ne bi en navaden administrator vozu v bolj?em avtu kot minister. Bil je pa top of the top, ?e ra?unalnik ki je govoril...

Podpis.png

 

Napisano

Tale Cougar je tudi en zanimiv avto, za moje pojme celo malo precenjen glede na to kaj ponuja ampak ok. Bi pa verjel, da ima grozen torque steer.

 

R25 turbo ima pa en prijatelj s katerim smo bili lani na ringu. Avto je ?e taka legenda, da ko je bil parkiran na ringu ljudje niso gledali Porscheje in ostale avte ampak njegovo v nulo ohranjeno R25 turbo. :notworth: Nisem si pa mislil, da imajo ?e take cene.

Objavljena slika

Objavljena slika

 

PS: in ?e vedno ima original konjenico in brez te?av sledi RSu na avtocesti. Da skoraj primerljive opreme novim avtom ne omenjam. Avtomatska klima, BC, vse na ?trom...

Napisano

Symon, a ni tole R21, predhodnik 1. Lagune? Nisem pa nek stra?n Reno expert sicer. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se zgodi, R25 pa naj bi bil predhodnik Safrana ?e se ne motim in seveda en razred vi?je od Lagune oz. R 21? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se zgodi, R25 pa naj bi bil predhodnik Safrana ?e se ne motim in seveda en razred vi?je od Lagune oz. R 21? :D

 

To?no tako.

Se vidi, da ne poznate francoske zgodovine.

:aaaaa:

 

Malo sem brskal pa sem se na vas spomnil.

Kaj pravite na te legendarne Mazde :

http://www.avto.net/ad.asp?id=7992114&...0RX-7%20WANKELL

http://www.avto.net/ad.asp?id=7884598&...20RX-7%20Wankel

http://www.avto.net/ad.asp?id=7988448&...26%202.2i%204wd

http://www.avto.net/ad.asp?id=7985666&...20S%2016V%204x4

Napisano

Ha, njo pa poznam, je delala kot ?tudentka pri nas :D Se vam spla?a it vsaj pogledat :D

 

Njo al avto? Avto bolj ne kot vidim...neka oskubljena osnovna verzija.

Napisano

Njo al avto? Avto bolj ne kot vidim...neka oskubljena osnovna verzija.

 

Zgleda da ji je sam ime pa pi?e se isto :zvizga: ?e bi bla ona, seveda da njo. Ne bi vam svetoval da greste gledat bmwja no :D

Podpis.png

 

Napisano
:wacko::hohoho:

Ta bjonda misli da novi avto prodaja

O?itno je dol?na svojemu sponzorju ali pa je na?la bolj?ega

 

Ha, njo pa poznam, je delala kot ?tudentka pri nas :D Se vam spla?a it vsaj pogledat :D

 

:whatever:

Potem pa kaj ve? povej, ?e se tako hvali?

 

Njo al avto? Avto bolj ne kot vidim...neka oskubljena osnovna verzija.

 

:macek:

Slabo vidi? ja. Pojdi k okulistu :mi pijemoo: :zvizga:

 

Zgleda da ji je sam ime pa pi?e se isto :zvizga: ?e bi bla ona, seveda da njo. Ne bi vam svetoval da greste gledat bmwja no :D

 

:zvizga:^_^:notworth:

 

hahaha...kaj pa ve?, je kar nekaj avto freakov na forumu :)

 

So ja, samo preve? je pa sponzorjev :vskalo:
Napisano

Coguar je bil vbistvu Mondeo coupe :) Samo pleh so zamenjali, podvozje in ma?ina sta ostala pa ista. Kar seveda ni ni? slabega, ker je bilo oboje takrat v superlativih pa ?e danes ni slabo. Agregat je bullet-proof in bo avto prej prerjavel kot pa crknil. V6 sicer ni trgal gat (razen navora), je pa imel dober zvok.

Napisano

 

Slabo vidi? ja. Pojdi k okulistu :mi pijemoo: :zvizga:

:zvizga:^_^:notworth:

 

 

Dobro vidim....avto je oskubljen jajc z osnovno opremo, najgr?im volanom in najgr?im oblazinjenjem in to je dejstvo <_<

Napisano

Dobro vidim....avto je oskubljen jajc z osnovno opremo, najgr?im volanom in najgr?im oblazinjenjem in to je dejstvo <_<

 

Grega, okusi so razli?ni, je pa res, da nima nekaj veliko opreme. ?eprav, za nezahtevnega uporabnika, ki naredi 15tkm na leto je tole ?ist ok pomojem, pa ?e pit ne zna kej velik, okol 8l.

 

Oblazinjenje je pa tisto idelano za hitr zapackat z ?emerkoli, tut barvo od kavbojk :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.