Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bi od zunaj pustil serijsko pa teroriziral folk. :hudicek: Bremze pa vidim, da nima ne vem kake.

 

To je tud men najbol?. :D

Tko kot kak Mercedes S - na zuni neka velika po?asna zadeva, pod havbo pa V12 :jupiii:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
1.6 GTA ha ha ha, sam te dilerji pa al so blesavi pa nasedajo ali pa sami zavajajo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

haha, sam res ja :) no, sicer mi je li?na predelava, ?e od?tejem tist spojler na strehi, ki se mi zdi ?ist odve?en...sem pa tudi jaz mnenja, da stock avto, notr pa skrit sleeper :) k na gas stisne? pa nobenmu ni? jasno :) hahahaha

Napisano

haha, sam res ja :) no, sicer mi je li?na predelava, ?e od?tejem tist spojler na strehi, ki se mi zdi ?ist odve?en...sem pa tudi jaz mnenja, da stock avto, notr pa skrit sleeper :) k na gas stisne? pa nobenmu ni? jasno :) hahahaha

 

Spoiler na srehi mora bit original, drugac je boljse, da je brez...

Napisano

Ja to z nulami je res. Na BMWjih sem sli?al, ?e se ne motim?

 

BMW ma ?e serijsko 1 ni?lo vi?ka, tko da komot pi?e recimo 054000 kilometrov (sm se pozanimu :P) Medtem ko razni pugiji pa to nimajo vnaprej dolo?ene ni?le, in ?e se bri?e kilometre tista ni?la pol pa? vi?ka hod ?e bri?ejo iz 6 meste cifre na 5.

 

Coguar je bil vbistvu Mondeo coupe :) Samo pleh so zamenjali, podvozje in ma?ina sta ostala pa ista. Kar seveda ni ni? slabega, ker je bilo oboje takrat v superlativih pa ?e danes ni slabo. Agregat je bullet-proof in bo avto prej prerjavel kot pa crknil. V6 sicer ni trgal gat (razen navora), je pa imel dober zvok.

 

Fotr ma cougarja V6, preko 200.000 km, avto ne spu??a niti kapljice olja nikjer (za razliko od recimo par let starih bmwjev k ni ene dihtunge na njemu k bi opravljala svoje delo), use kar je menju so stabilizator ?tangce in pa zadnje obrobe. O okvarah ne duha ne sluha, je pa motor tok len da glava boli (pomoje prete?k vztrajnik). Zvok je pa res lep ja :wub: Pa ?e za 1998 letnik ma dost opreme: 4 zra?ne vre?e, BOSCH park senzorji, perforirano usnje, avtomatska klima, ogrevani sede?i, elektri?no nastavljiv voznikov sede?, zra?no hlajeni diski spredaj/zadaj, pa ?e kj bi se najdl. Nej slabu :P

post-657-1390124485_thumb.jpg

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

u ja, poznam tole zadevo iz avtomobilizem.com avto je bil kompletno karoserijsko obnovljen :)

 

haha 6000? :) folku dogaja

When in doubt, duck it!

Napisano

Fotr ma cougarja V6, preko 200.000 km, avto ne spu??a niti kapljice olja nikjer (za razliko od recimo par let starih bmwjev k ni ene dihtunge na njemu k bi opravljala svoje delo), use kar je menju so stabilizator ?tangce in pa zadnje obrobe. O okvarah ne duha ne sluha, je pa motor tok len da glava boli (pomoje prete?k vztrajnik). Zvok je pa res lep ja :wub: Pa ?e za 1998 letnik ma dost opreme: 4 zra?ne vre?e, BOSCH park senzorji, perforirano usnje, avtomatska klima, ogrevani sede?i, elektri?no nastavljiv voznikov sede?, zra?no hlajeni diski spredaj/zadaj, pa ?e kj bi se najdl. Nej slabu :P

post-657-1390124485_thumb.jpg

 

Pa ja, sej ti pravim. ?eprav je Ford s starej?imi agregati povzro?al dvom, so bili bencinarji od leta 95 naprej, tata mata. Moj Mondeo ima 115 ihahajev, dobrih 10s do 100, povpre?no porabo 7,2 in kon?no 204 po GPS-u (AC Krtina - Zadobrova). Zdaj pa imajo podobni avti 140 ihahajev pa soramzmerno slab?e performanse. Fordovi V6 tudi niso bili nevemkaj, ?eravno ni bil ST200 in ve?, ampak stro?ki vzdr?evanja pa minimalni, ker ni ni? ?lo narobe. Ko si ravno omenjal BMW-ja; kolega je nek zbiratelj BMW-jev in jih kupuje ?e od 93 dalje pa samo jamra, kak crkujejo turbine, elektronske zadeve, vztrajniki, klime, senzorji... Da ne govorim, da ima skoraj 15% klanec do vhodnih vrat in je pozimi zelo pestro. Ampak je rekel, da druga no?e met. Pasja zvestoba ali kak se ?e temu re?e... :D

 

Ta je bil pa eden redkih Auto Unionov, ki mi je ?e bil v?e? -_-

Napisano

Glede konjenice v novej?ih makinah je verjetno nekaj na tem tudi zaradi okoljskih zadev in teh EURO standardov. Glede kakovosti pa tako.....sem prepri?an da zanala? delajo da avti crkujejo, saj bi druga?e glede na to da tehnologija napredu, ?e morali znati naresti avto ki ne crkne (glej golf 2 - 30 let nazaj pa ?e se vozi), ampak potem bi vsak kupil 2 avta v life-u, servisi in proizvajalci delov bi pa propadli en za drugim. Imajo oni svojo ekonomsko ra?unico, ?e tako pravijo da poobla??enci ?ivijo od servisov in ne prodaje vozil...se pravi proda ti nekaj s popusti ipd, potem pa notri dobivajo denar s servisi, pogoji garancije ipd....lep primer je KIA...ima? 7 let garancijo ?e ga 7 let pri njih servisira? in ?e se ne motim je ?e servisni interval kraj?i?? (to sem prebral nekje, tako da 100% ne morem trditi)

Napisano

Definitivno dr?i tole, ?asi nepokvarljivih avtomobilov so ?e zdavnaj mimo. Tako kot hladilniki ne bojo delal ve? po 20 let+, ne pralni stroji, ne ni? ve?. Ker enostavno se fermam obrne premal dnarja ?e nekaj dela skoraj v nedogled, in ni? druga?e ni z avti. ?e gledamo po okvarah so trenutno najbolj?i avti Hyundai in Kie, ker jih imajo najmanj. Kje so zdaj nemci in japonci, kot so to bli v?asih? En model na avtosejmu je neko? reku: Ni ?e?er nije vi?e tako sladak kao ?to je nekad bio :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Definitivno dr?i tole, ?asi nepokvarljivih avtomobilov so ?e zdavnaj mimo. Tako kot hladilniki ne bojo delal ve? po 20 let+, ne pralni stroji, ne ni? ve?. Ker enostavno se fermam obrne premal dnarja ?e nekaj dela skoraj v nedogled, in ni? druga?e ni z avti. ?e gledamo po okvarah so trenutno najbolj?i avti Hyundai in Kie, ker jih imajo najmanj. Kje so zdaj nemci in japonci, kot so to bli v?asih? En model na avtosejmu je neko? reku: Ni ?e?er nije vi?e tako sladak kao ?to je nekad bio :)

 

zato pa prisegam na oldschool :party0035:

Napisano

Imajo oni svojo ekonomsko ra?unico, ?e tako pravijo da poobla??enci ?ivijo od servisov in ne prodaje vozil...se pravi proda ti nekaj s popusti ipd, potem pa notri dobivajo denar s servisi, pogoji garancije ipd....lep primer je KIA...ima? 7 let garancijo ?e ga 7 let pri njih servisira? in ?e se ne motim je ?e servisni interval kraj?i?? (to sem prebral nekje, tako da 100% ne morem trditi)

 

Pa sej to se mi zdi ?e vedno najbolj sprejemljiv na?in, kjer se ne po?uti? nategnjenega. Osebno raje dam od tistih 200-300? kolikor stane en servis na Ceedu vsakih 15.000km pa vem, da me ni? drugega ne more presenetit in da je tako dolga garancija pogojena s tem, da vedo, da so naredili zanesljiv material.

 

Dejansko raje to kot pa servisni interval na 30.000km in dve leti garancije pol pa samo upa?, da nista tisti dve leti dejansko dve leti, ko je material tempiran, da se za?ne kvarit in da so stro?ki ?e za prvim vogalom.

 

 

Aja pa ?e kot zanimivost - pred davnimi leti (vsaj 10 - 15 let ali ve? nazaj) sem enkrat bral o neki aferi glede servisnih manipulacij pa se ne spomnim kje je to bilo. namre? servisi so delali tako, da so zadnji servis pred koncem garancije, zamenjali celo vrsto delujo?ih zadev z izdelki (ponaredki), ki so bili dejansko "tempirani", da se bodo v roku dveh let pokvarili. Stranka seveda ni ni? vedela je pa dobrohotno dobila na servisu posebno kartico z ugodnostmi in velikimi popusti, ?e?, da to dobijo samo njihove redne stranke, ki so v ?asu garancije pri njih servisirale avtomobile.

 

Tako so seveda stranke veselo prihajale nazaj, ker je bilo res poceni in notri so jim spet menjavali nazaj tiste dele, ki so jih neko? delujo?e ven pobrali. In normalno so delale tudi redne servise, da so ja obdr?ale "ugodne" cene.

 

Da ta zgodba ni ravno iz trte zvita sem se prepri?al tudi sam, ko so mi na nekem servisu v Novem Mestu iz Clarusa pobrali aftermarket diske bolj?e kakovosti in jih zamenjali s slabimi rabljenimi originalnimi. Seveda to nisem pogruntal skoraj 10kkm, ko so se diski ?ude?no spet zvili in ko smo jih dali dol - glej ga hudi?a ... original KIA diski. In komu se gre? po tolkem ?asu lahko sploh prito?evat oziroma jih terjat? Nikomur, ker svoje zgodbe pa? ne more? dokazat brez kakr?nihkoli dvomov.

33112_1.png

Napisano

Da ta zgodba ni ravno iz trte zvita sem se prepri?al tudi sam, ko so mi na nekem servisu v Novem Mestu iz Clarusa pobrali aftermarket diske bolj?e kakovosti in jih zamenjali s slabimi rabljenimi originalnimi. Seveda to nisem pogruntal skoraj 10kkm, ko so se diski ?ude?no spet zvili in ko smo jih dali dol - glej ga hudi?a ... original KIA diski. In komu se gre? po tolkem ?asu lahko sploh prito?evat oziroma jih terjat? Nikomur, ker svoje zgodbe pa? ne more? dokazat brez kakr?nihkoli dvomov.

 

Ne ga srat, dobesedno so ti brez tvoje vednosti dali druge diske? :vskalo: Kaj vse se dogaja.

 

Mi je bilo pa sme?no enkrat brati en avtomagazin ko so imeli en dolgi test. Mislim da je bila Toyota Corolla Verso. Na koncu o premerili ma?ino in napisali, da je bila kot nova in se (avtomagazinovci!) spra?evali ?e se ji to spla?a, da na ta ra?un ljudje redkeje menjajo avte. :vskalo:

Napisano

zato pa prisegam na oldschool :party0035:

 

Jaz pa trdim, da ?e bi imel cekine na zalogi, bi si tudi ti najnovej?o 6-ko omislu. :harhar::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No fakin way, raje grem po ?kodo.....skupen slu?ben avto je prej?nja Octavia in ne vem zakaj nisem ?e prej mislil nanjo.....za isto ceno mazde dobi? pa Superba.

 

Ni mi ?al da sem takrat vzel Miraia, kot 'odslu?en' model, ker je kao prihajala ful bolj?a.

 

Kar ho?em povedat je to, da ne gre za slab avto, ampak z vsakim modelom je uporabnost manj?a, da pa kupuje? imiđ....vemo kam to pelje.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na?i okusi in mnenja so razli?na kar se mi zdi super. Meni ?e?ki Mercedes (kot je dedek poimenoval te stroje, hehe) ni preve? simpati?en, oblikovno so mi ena gr?a od druge (Superb ?e kolikor toliko O.K., ostalo obuuuup). No bistveno bolj sem naklonjen Korejcem, npr. zelo v?e?na sta mi zlasti modela Optima ali I40. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz pa trdim, da ?e bi imel cekine na zalogi, bi si tudi ti najnovej?o 6-ko omislu. :harhar::D

 

nebi vzel niti bencinarke, ker je ?al nemogo?a predelava na LPG ;)

 

haha 6000? :) folku dogaja

 

hja, vsakemu vlo?en trud in denar neki pomenta, ampak v tem primeru se js raj? nebi odlo?u za prodajo :)

Napisano

Jaz pa trdim, da ?e bi imel cekine na zalogi, bi si tudi ti najnovej?o 6-ko omislu. :harhar::D

 

Jst sm tud biu ?e pred tem da kupm novo pro ceed, tazadn model, pa sm si pol premislu, ker pa? no?m bit su?nj tega pleha. Pa lizingi pa kasko pa dragi servisi pa ne vem kaj ?e use. In sm raj porabu pre?paran dnar za nakup avta na plin, da se lah vozm okol za sme?ne denarce. Res da je letnik 1998, ampak takrt so avti ?e usaj bli avti :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.