Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

to je ta, ki se farba vsako leto zarad nine blondine, in je tekla ?e na suho brez olja :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kje je YavarYe  da greva pogledat? :zoom-zoom:

to je ta, ki se farba vsako leto zarad nine blondine, in je tekla ?e na suho brez olja :):)

Ne razumem! :ne vem:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Kje je YavarYe da greva pogledat? :zoom-zoom:

 

Ne razumem! :ne vem:

Voznica ni ravno pazljiva recimo temu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kje je YavarYe  da greva pogledat? :zoom-zoom:

 

A ni ?e slu?beno odsoten?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

S telim 260 konji bi kr poletu :) lepa je ko svinja  :rispekt:. Ej zmaj kaj je pa razlika v motorju med tvojo in to mps k tle zej mal googlam masta obadva isto 2.3 pa isto prostornino motorja sam da ma mps pr motorju se kao oznako DISI ? in ma 260 konjov tvoja pa 166.

Napisano

S telim 260 konji bi kr poletu :) lepa je ko svinja  :rispekt:. Ej zmaj kaj je pa razlika v motorju med tvojo in to mps k tle zej mal googlam masta obadva isto 2.3 pa isto prostornino motorja sam da ma mps pr motorju se kao oznako DISI ? in ma 260 konjov tvoja pa 166.

ena turbinca pa cooler..... :policaj: , pa speljan pogon ?e zadaj......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to je ta MPS-ks katero sem ?e 100x videl pred Gamo v BTC?

o tem govorim :):):)

Aha a te nase GT so brez turbine al kko ?? Tud jest sm jo ze tm vidu ja :D

a seveda......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

S telim 260 konji bi kr poletu :) lepa je ko svinja  :rispekt:. Ej zmaj kaj je pa razlika v motorju med tvojo in to mps k tle zej mal googlam masta obadva isto 2.3 pa isto prostornino motorja sam da ma mps pr motorju se kao oznako DISI ? in ma 260 konjov tvoja pa 166.

Kao gor al dol, ?e za pogledat oba motorja NISTA enaka, navaden 2.3i je pol plasti?en, , pri MPS je VSE aluminij, tlak benza navadne je cca 6bar pri mps 130 bar, in to pomeni DISI, pa pri navadni "?prica" v sesalne kanale pred ventile pri MPS pa DIrekt v cilinder. ?abe razlika ?

Kaj pa navor je enak ? :aaaaa:  :aaaaa:

Aha a te nase GT so brez turbine al kko ?? Tud jest sm jo ze tm vidu ja :D

GT je OPREMA in NE motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaooo jaooo 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sam bi bla ?e celo lepa, ?e bi odstranu zadnji spojler in spredi zamenju masko :)

je reku ?tajerc..........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nism ?tajerc :vskalo:

Severno od trojan je vse isto :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri Passatu bi pa prodajalec lahko vsaj zamenjal nedelujo?o ?arnico in napumpal gume oziroma popravil senzor tlaka.

33112_1.png

Napisano

S telim 260 konji bi kr poletu :) lepa je ko svinja  :rispekt:. Ej zmaj kaj je pa razlika v motorju med tvojo in to mps k tle zej mal googlam masta obadva isto 2.3 pa isto prostornino motorja sam da ma mps pr motorju se kao oznako DISI ? in ma 260 konjov tvoja pa 166.

Moja je made in Korea.  :hohoho:

 

Kar se nekdanje 6-ke ti?e, bi se pa reklo, da je z navadnim 2.3 motorjem razmeroma posko?en avto, z 2.3T pa ?e orng zver.  :ljubezen:

Se mi zdi kar ugodna zadevca! 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Je mela leto nazaj 12 jurjev ceno...ta 1.8 bencin...?e prej?nji teden je bla 8000... Za 6jurjev kupit, pa plin montirat, pa gasa...

Napisano

Severno od trojan je vse isto :)

Nagobec!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Nagobec!

Ha ha ha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.