Ne s turbo levo niti s turbo desno ni priporočivo veliko vozit v turbo načinu v smislu življenjske dobe baterije.
Pa sprazniti je ni pametno pod 20% pa napolniti je ni pametno nad 80%. Uporabne kapacitete je tako 60%. Kot pri električnih avtih.
Če grem na kakšno pot z avtom z biciklom na prtljažniku, potem dopolnim baterijo proti 100% med vožnjo v avtu - Škodilak ima 220voltno vtičnico. Tako skrajšam čas, ko je baterija 100%polna. Za shranjevanje je itak bolje če je pod 70%.
˙
Pa polnjenje v mrazu tudi ni dobro. Ko pade temperatura v garaži pod 10°C, odnesem baterijo v stanovanje da se najprej pogreje, potem polnjenje.
Alex, a tale tvoj turbak ima možnost odstranjevanja baterije iz gištela da jo nosiš filat v stanovanje?
Saj ni nujno, da jih kupi kitajc... Električni Twingo je plod razvoja s kitajskim partnerjem ...
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/renault-develop-twingos-priced-under-20000-euros-with-chinese-partner-2024-05-30/
Renault brings a Chinese partner on board for electric Twingo - electrive.com
WWW.ELECTRIVE.COM
Renault says it is partnering with a Chinese engineering firm to develop its upcoming electric Twingo. The goal is to create a Twingo with a base price of less than 20,000 euros.
Renault will develop new electric Twingo with Chinese partner
WWW.AUTONEWS.COM
Renault will develop its sub-€20,000 battery-powered Twingo city car with a Chinese engineering company. Earlier talks to partner with VW on the car collapsed.
...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.