Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano
  dne 15. 12. 2015 ob 18:24 je Deeyan napisal:

js bi ?ou tole nazaj v original stanje spravit ;)

Ja pa jade, tole je samo se za na odpad....nekdo je preveckrat cars gledal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 15. 12. 2015 ob 19:25 je jures napisal:

Ja pa jade, tole je samo se za na odpad....nekdo je preveckrat cars gledal

Sej pi?e da so deli pocen in lahko dostopni :P ne vem sicer ?e to pomeni, da jih lahko kr po tleh pobira? vsak dan al pa da iz dveh hjundjajcov eno joto nardi?, ampak prodajal?evo razmi?lanje je podobno kot styling avta

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Katja, jaz ne vem ?e bi dal toliko za plastiko. Naredi? za??ito pri 3 krone in to je to. Jebe? plastiko spodaj, saj se ne vozi? nekje po terenu? :)

Napisano
  dne 20. 12. 2015 ob 2:02 je Scr3am napisal:

Mej?kn je pr motorju zajebu :P

S ?im?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A druga?e ni Mazda v nobenega od 2.0+ bencinarjev dajala kakih pomo?nih puhal noter? Razen v MPS-e seveda.

 

  dne 19. 12. 2015 ob 12:47 je KAALman napisal:
Napisano
  dne 21. 12. 2015 ob 1:43 je Tomozuki napisal:

A druga?e ni Mazda v nobenega od 2.0+ bencinarjev dajala kakih pomo?nih puhal noter? Razen v MPS-e seveda.

Pa ?e MPS ni 2.0. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  dne 21. 12. 2015 ob 7:27 je Z M A J napisal:

Me ima, da bi ?el po VIN tele mazde in preveriti DSK, ko tako na veliko objavlja slovenski, vsi servisi.....ker sem ?el tja gledati eno alhambro, tudi KAO slovensko tudi KAO z vsemi rednimi servisi....

 

avto pa obup, z nekimi doma sprintanimi ra?uni, poreklo nem?ija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tole je pa kr ugodna zadeva, sam sem dal za podobno 2.0 TE Plus (samo o?itno ima tale model 2010 kar nekaj ve? opreme) 9200? z isto kilometri in prav tako od prvega lastnika. 

Napisano
  dne 21. 12. 2015 ob 11:22 je jures napisal:

Me ima, da bi ?el po VIN tele mazde in preveriti DSK, ko tako na veliko objavlja slovenski, vsi servisi.....ker sem ?el tja gledati eno alhambro, tudi KAO slovensko tudi KAO z vsemi rednimi servisi....

 

avto pa obup, z nekimi doma sprintanimi ra?uni, poreklo nem?ija

 

Kukr gledam, so tile kr use pokljukal, kar je mo?no od opreme. Ker na sliki ni videti,da bi imel avto ogrevane sede?e, pa tud dvomim da imam sistem za nadzor tlaka???

Napisano
  dne 21. 12. 2015 ob 17:39 je Freak napisal:

Kukr gledam, so tile kr use pokljukal, kar je mo?no od opreme. Ker na sliki ni videti,da bi imel avto ogrevane sede?e, pa tud dvomim da imam sistem za nadzor tlaka???

nima:

- sede?i: gretje

- Adaptive light / dinami?no prilagodljivi ?arometi

- sistem za samodejno zaviranje v sili

- USB priklju?ek (iPod, HD, ...)

- vre?a za smu?i

- pomo? pri parkiranju: prednji senzorji

- pripomo?ek za parkiranje PDC/Parktronic

- sistem za aktivno pomo? pri parkiranju

- dvojno dno prtlja?nika

 

Pa avto je TE...potem je bil TE Plus, TX, TX-Plus, GTA.....v glavnem je osnovna oprema z nekaj dodatki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 21. 12. 2015 ob 18:17 je LabiGT napisal:

Tale je TE plus

pol tud tega ne zna napisat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Optimist - "pokli?ite za ceno". A je to mislu, kolk da tistemu, ki ga odpelje, ker tukaj ni ?isto ni? vrednega za prodat.

33112_1.png

Napisano
  dne 22. 12. 2015 ob 13:11 je Boss napisal:

Optimist - "pokli?ite za ceno". A je to mislu, kolk da tistemu, ki ga odpelje, ker tukaj ni ?isto ni? vrednega za prodat.

Pa ?e preko ju?ne meje se nahaja, vpra?anje ?e ni ?e tam kak?nega zapleta, ko jo ho?e? pre?kat.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.