Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tile Korejci coupejci so mi toook simpaticni, da znam v kratkem s5 kakega kupit kot dodatno vozilo :)

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10481623&show=1&avto=Hyundai%20Coupe%20.2.0%20FX%20Top-K%20KLIMA.SERVO....

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tile Korejci coupejci so mi toook simpaticni, da znam v kratkem s5 kakega kupit kot dodatno vozilo :)

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10481623&show=1&avto=Hyundai%20Coupe%20.2.0%20FX%20Top-K%20KLIMA.SERVO....

Jst mam enga, k ga ?enkam, sam mu mal nosu manjka pa voznikova vrata so boga, notr je pa za spucat kr ?e 6 let stoji :(

Napisano

Tile Korejci coupejci so mi toook simpaticni, da znam v kratkem s5 kakega kupit kot dodatno vozilo :)

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10481623&show=1&avto=Hyundai%20Coupe%20.2.0%20FX%20Top-K%20KLIMA.SERVO....

 

Pol pa raje tegale

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10073683&show=1&avto=Hyundai%20Coupe%202.0%20CVVT%20FX%20Premium

 

Izgleda super, samo 61kkm

33112_1.png

Napisano

Boss, mene je mal cajt povozu in ?e zmeri ?ivim v prej?njem tiso?letju.  :hohoho: (pa se mam prov fajn).  :D

 

Tale je super, ki si ga nalepu, pa ?e obstaja verzija V6, ki je menda zeeelo trpe?en Hyundai.  :wub:

 

@Gorjup, se bova mi2 malo sli?ala in te mogo?e uspem razbremenit odve?nega avta.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tale je super, ki si ga nalepu, pa ?e obstaja verzija V6, ki je menda zeeelo trpe?en Hyundai.  :wub:

in pa tut zlo zaspan

Napisano

Morate prebrati ?e quote. Deeyan je izjavil da je ma?ina v Navari od Renaulta ampak sme?no, da te ma?ine potem ni v nobenemu Renaultu in ima celo Nissanove oznake. Na kratko: Nissanova ma?ina je, da ne bo komu kaj pregorelo  :P

https://en.wikipedia.org/wiki/V9X_Engine

Napisano

Ne odneha? kaj? Pa bi bilo bolje ker pazi zdaj to:  :jezicek: A si opazil, da ima Navara v linku 2,5 dizla, YD25DDTi, ti pa daje? link za 3.0 V6 dizla??  :vskalo: Ker ?E bo? pozorno pogledal, bo? to celo opazil. 3.0 je pa v novej?ih. Pa ?e to ni nujno, da je tako slabo ker je narejen v sodelovanju in ve?inoma v Nissanih. A nisi imel ti francoskega dizla v Mazdi 3? Pa si kar pre?ivel.  :P

Napisano

Ne odneha? kaj? Pa bi bilo bolje ker pazi zdaj to:  :jezicek: A si opazil, da ima Navara v linku 2,5 dizla, YD25DDTi, ti pa daje? link za 3.0 V6 dizla??

to js vem, ampak js sm reku, da u navaro dizla renaulta tla?ijo :D

 

A nisi imel ti francoskega dizla v Mazdi 3? Pa si kar pre?ivel.  :P

no?e? vedet kolk problemov sm mel s tem motorjem dokler ga nism u piko skupi spravu...

Napisano

Lol vidi?, kot bi nekdo kupoval Mazdo 3 bencinar pa bi jaz pisal, da tla?ijo notri francoske dizle.  :lol:

sej pa jih :D

Napisano

ok... na koncu pa 300 konj pa Nexen gume, ?e dobr vidm.... zajebi vse skupi, ?e nima? za kur?it se komplet, pol raj vozi enga blueline TDI 1,9 105km pasata!

Napisano

Glavno da ima vsak avtomatik po novem F1 prestave.

giphy.gif

To je res useless.....probal na avtobusu tako vozit na ovinku pa ne delas drugega kot vozlas roke pa zmigovce vklapljas ob vsakem gibu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je ?e sam izraz sme?en. Taki pomoje mislijo, da glavni in?enir pri ene izmed ekip pri F1 sestavil njegov menjalnik, gre pa le za to, da imajo ro?ke ob volanu. 

Napisano

Glavno da ima vsak avtomatik po novem F1 prestave...

Pravzaprav precej uporabna zadeva.

Prestavlja? namre? lahko tudi v D na?inu. Vozim izklju?no v D na?inu, a levo tipko za prestavljanje navzdol redno uporabljam za zaviranje z motorjem, ali za prestavljanje navzdol pred ostrimi ovinki v klanec.

Kdor je navajen pozicije rok 14:45, z izjemo izredno ostrih ovinkov, nima te?av s prestavljanjem.

Kdor se odlo?i za na?in M, pa lahko ?e vedno pose?e po prestavni ro?ici.

 

Sicer sem bil sam popolnoma istega mnenja (nepotrebna afnarija), dokler nisem sam poskusil. Obvolansko prestavljanje je nekaj, kar si bom ?elel imeti tudi v prihodnjih avtomobilih.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pravzaprav precej uporabna zadeva.

Prestavlja? namre? lahko tudi v D na?inu. Vozim izklju?no v D na?inu, a levo tipko za prestavljanje navzdol redno uporabljam za zaviranje z motorjem, ali za prestavljanje navzdol pred ostrimi ovinki v klanec.

Kdor je navajen pozicije rok 14:45, z izjemo izredno ostrih ovinkov, nima te?av s prestavljanjem.

Kdor se odlo?i za na?in M, pa lahko ?e vedno pose?e po prestavni ro?ici.

 

Sicer sem bil sam popolnoma istega mnenja (nepotrebna afnarija), dokler nisem sam poskusil. Obvolansko prestavljanje je nekaj, kar si bom ?elel imeti tudi v prihodnjih avtomobilih.

Enako je v DSG za D in S (s tem da ?e neha? pritiskat gre sam po ene 10 sek v D mode), ampak ni nobene potrebe ker tako lepo ?alta dol pred ovinki (in pospe?uje iz njega), volan je pa potrebno stalno preprijemat tako da je meni useless, ker so tipke na zadnjem delu volana. Raje uporabljam ro?ko menjalnika +/- ampak ?e to samo ko sem prikolico peljal.... :) DSG je res ?porten menjalnik, vezan na G senzor avta. ve kdaj gre navzdol in navzgor in se temu primerno obna?a. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisi razumel komentarja. Komentiral sem sam izraz. F1 menjalnik, F1 prestave...  :ne vem:

In potem vsak, ki sedi v takem avtu misli da je Alonso ali Hamilton ter temu primerno ustrahuje ostale udele?ence v prometu.  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.