Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 25. 1. 2016 ob 18:15 je Pepo1980 napisal:

Tudi pri nas se ga je dobi in sicer 2.7 v6 z "brutalnimi" 167 km. Druga?e je pa H Coupe super avto, zanesljiv, sam sem imel 2005 letnik, 1.6 in ga vozil 8 let. Samo redni servisi, tankaj in vozi... Edino poraba dokaj visoka za 1.6 mlin?ek, bila je okrog 8 l/100 km... Aja najve?ja pomanjkljivost je pa ta, da ko ga prodaja? da enostavno ni kroga kupcev, saj je to avto za "bolj mlade" oz. samske...

sam je pa ta 2.7 V6 napram Mazdi 2.5 V6 zeloooooo len :)http://www.zeperfs.com/en/duel661-182.htm

Napisano
  dne 22. 1. 2016 ob 21:34 je Deeyan napisal:

tale je moje feltne kupil z zimskimi gumami Nokian. Kukr je reku, je bla tale 6ka iz Avstrije. Men je zgledala tko tko, tist, k jo bo ?u gledat, nej jo fajn pre?ekira. Pa ?e neki - Feltne so res MOMO. Repliko od MPS je delal MOMO in mam zdej iste na 6ki k so tut MOMO! :)

Napisano

Zdravo mafijozoti! kolega se zanima za tale avto...kdor ma ta model naj prosm malo napise kako pa kaj je z njem,na kaj je treba pazit. jst mam tak motor na moji starejsi mazdi in dela bp.ne morm pa rect za ostale stvari,tok da ce ma kdo kej vec info.bom hvalezn,kolega pa se bl ;)

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10521869&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.0i%20TE%20Plus-SLO-AVT.KLIMA-...

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Moj fotr ima isto tako samo da je letnik 08 pa laufa use tako kot se zagre :). Seveda se isto pelje na LPG :). Edini problem je tista pizdarija s servo volanom... Ob mo?nem nalivu (ne vedno) avto zna totalno zatrokirat- servo crkne, na armaturki se use lu?ke pri?gejo, gas ne prime ve?.. Skratka, kot bi se avto postavil v nek safe mode in je potrebno vozilo nekako ustaviti ter po?akati kak?nih 15-20min nato pa avto spet deluje, kot da nebi bilo ni?. Baje naj bi zajebaval nek senzor na volanski letvi in je potrebna menjava celotne letve. Ko sem v BTCju majesa spra?eval mi je rekel, da se da menjati samo senzor ter da pride okoli 500?. Te?avo sem omenil tudi simonu in mi je samo pozicijo volana nastavil na 0 in je bilo vredu kak?ne 2 meseca, nato se je pa te?ava zopet ponovila . Naslednji?, ko se bom zapeljal do simona ga moram vpra?ati, ?e je mo?na menjava samo senzorja in koliko pride. Na forumu sem zasledil, da to ni osamljen primer in da je kar nekaj uporabnikov z isto te?avo.

http://www.mazda-si.net/topic/10926-nevarni-servo-volan-na-m6/?hl=servo

Napisano
  dne 8. 2. 2016 ob 7:30 je J.J. napisal:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10583364&show=1&avto=Subaru%20Legacy%20Station%20Wagon%204WD%202.0D%20VC%20...

 

hahaha...legenda... komentar na koncu: PS: To ni avto za va?ke mesarje, ki kopujejo in vozijo BMW, AUDI,....

Res faca ta prodajalec...pa sej se ni dosti zmotil. :rolleyes:

 

 

Napisano
  dne 8. 2. 2016 ob 14:21 je J.J. napisal:

Deeyan, povej malo ve?? A pr Subaruju ne velja ve? pregovorna japonska zanesljivost?

za bencinarje to dr?i ja, za diesle pa ?al ne...

 

problemi so predvsem na glavnih gredeh kjer ne prihaja samo do obrab ampak enostavno po?ijo

Napisano

Da bo vsaj kak?en po?ten voz v tej temi: po?asi se pripravlja za prodajo en Nissan Patrol, tri-vratni, spodobno ohranjen in vzdr?evan, cena glede na voz zelo spodobna - 2800?, a mislim, da bi se dalo tudi kaj poklepetati z mo?i?kom glede tega... Motor je ta pravi, se pravi turbo dizel in ima 3,3 litra delovne prostornine... Saj bi ga sam vzel, a me malo moti letnik: 1989. Moja Mazga je le letnik 2009...

Napisano
  dne 10. 2. 2016 ob 17:34 je Slivka napisal:

Smo ga spravili na AvtoNet, da si tudi navadni smrtniki vsaj enkrat vsaj pogledajo en dober voz...  :zvizga:  :P  :hudicek:

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10603702&show=1&avto=

huh, sm mislu, da je tavelka varianta... :(

Napisano

dej tole v Afriko prodej...bojo mislili, da so boga za jajca prjel, k bojo dobil tole za vozit! :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.