Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?aki V6 bi imel 40? ve? je pa ?e problem? Kolk si pa v svoji ?e pustil?  :rolleyes: .

Nemores to med sabo primerjat... to bi blo za dailya... Je pa med 100kW in nad 130kW pa ze konkretna razlika, pa cestnina nad 2.5...

Napisano

nope, ni to K motor, sej ?e po samem sesalnem kolektorju vidi?, da ni to to :)

 

To pa je Fordov Duratec motor... glej pod 2.5L :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_V6_engine

 

pa ?e slikovna razlika

 

"K"

ford-probe-2.5-02.jpg

 

"Duratec"

20090710195285345DSCF4394.JPG

Napisano

a so se zmotili v letniku...? Cena huda, samo tuning je treba odstraniti...

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10632437&show=1&avto=Nissan%20Micra%201.2%2012V%20Visia%201.LASTNIK

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kako pa ve?, da je tunana?

5km nalepka za kesel, prednja pa downforce,na feltnah pa za distanco

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dodatna za??ita pokrova - haha, a temu se zdej tako re?e?

 

?e da? vse dodatne nalepke dol ?ele naredi? styling in ne destyling kot bi nekdo zmotno mislil

33112_1.png

Napisano

nope, ni to K motor, sej ?e po samem sesalnem kolektorju vidi?, da ni to to :)

 

To pa je Fordov Duratec motor... glej pod 2.5L :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_V6_engine

 

pa ?e slikovna razlika

 

"K"

ford-probe-2.5-02.jpg

 

"Duratec"

20090710195285345DSCF4394.JPG

?aki, zdaj si mi 2 Forda pokazal :) Jaz sem pa mislil Proba in MX-6 :)

Napisano

dodatna za??ita pokrova - haha, a temu se zdej tako re?e?

 

?e da? vse dodatne nalepke dol ?ele naredi? styling in ne destyling kot bi nekdo zmotno mislil

Tale je ze faceliftana, jaz sem pa zaaral se non fl 2011 - izklicna cena je bla ista, je pa res da od dec 15 sta bile samo dve, in obe sta ?le

Edino gomilo opreme ma ta moja - ampak za drugi avto....bi mel raje 2013 :)

Je kar je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki, zdaj si mi 2 Forda pokazal :) Jaz sem pa mislil Proba in MX-6 :)

Probe pa MX-6 pa sta identicna in gre povsem za Japonsko zadevo :)

Sem mislu, da primerjas identicnost motorjev med Cougarjem in Probeom :)

Napisano

Probe pa MX-6 pa sta identicna in gre povsem za Japonsko zadevo :)

Sem mislu, da primerjas identicnost motorjev med Cougarjem in Probeom :)

 

Ne, ne, narobe sva se razumela. Proba in MX-6 sem mislil, ja :) 

Napisano

A je to kak?na napaka ali so B-2500 res delali tudi v sedem sede?ni izvedbi?

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10642936&show=1&avto=Mazda%20%20%A0B2500

 

attachicon.gifDiapozitiv1.JPG

attachicon.gifDiapozitiv2.JPG

To so verjetno angle?i uvozili iz Japonske, sedaj pa prihaja k nam.

 

post-24-0-44763300-1456234534.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...

Napisano

Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...

Homologacijo? O bogi reve?... Kaj vse mu bodo na?li. 

Napisano

Homologacijo? O bogi reve?... Kaj vse mu bodo na?li. 

 

mogoce bojo pa mal bolj zgledal skoz prste, ker je tujec :)

Napisano

Ne, kolikor mi je poznano, so reve?u odlo?no in jasno pokazali, da Slovenija ni kar tako...

 

A moram bit podrobnej?i ali je dovolj jasno?

 

:vskalo:

Napisano

Ne, "headbang" pove vse. Meni se je tako ali tako zdelo, ker imam kolege, ki uva?ajo avtomobile iz ZDA in Nem?ije in je pri nas katastrofa. Kot da ne bi uva?al avta, ampak vesoljsko ladjo. Volan, smerniki in pasovi so ?e najmanj. A dam predlog vladi? :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.