Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 18. 2. 2016 ob 18:56 je jures napisal:

?aki V6 bi imel 40? ve? je pa ?e problem? Kolk si pa v svoji ?e pustil?  :rolleyes: .

Nemores to med sabo primerjat... to bi blo za dailya... Je pa med 100kW in nad 130kW pa ze konkretna razlika, pa cestnina nad 2.5...

Napisano
  dne 17. 2. 2016 ob 9:01 je Deeyan napisal:

ne, to ni isti motor kot v Probu in MX-6... To je dejansko Fordov motor ;)

A ni to ta zadeva?

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_K_engine

  dne 18. 2. 2016 ob 21:13 je Dare Kosterca napisal:

Si vzel potem TransAma?

 

A, seveda :) 

 

http://www.mazda-si.net/topic/9478-post-a-recent-shot-of-your-car/page-55

Napisano
  dne 19. 2. 2016 ob 19:54 je Tomozuki napisal:

nope, ni to K motor, sej ?e po samem sesalnem kolektorju vidi?, da ni to to :)

 

To pa je Fordov Duratec motor... glej pod 2.5L :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_V6_engine

 

pa ?e slikovna razlika

 

"K"

ford-probe-2.5-02.jpg

 

"Duratec"

20090710195285345DSCF4394.JPG

Napisano

a so se zmotili v letniku...? Cena huda, samo tuning je treba odstraniti...

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10632437&show=1&avto=Nissan%20Micra%201.2%2012V%20Visia%201.LASTNIK

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 21. 2. 2016 ob 10:31 je Boss napisal:

kako pa ve?, da je tunana?

5km nalepka za kesel, prednja pa downforce,na feltnah pa za distanco

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dodatna za??ita pokrova - haha, a temu se zdej tako re?e?

 

?e da? vse dodatne nalepke dol ?ele naredi? styling in ne destyling kot bi nekdo zmotno mislil

33112_1.png

Napisano
  dne 19. 2. 2016 ob 22:46 je Deeyan napisal:

nope, ni to K motor, sej ?e po samem sesalnem kolektorju vidi?, da ni to to :)

 

To pa je Fordov Duratec motor... glej pod 2.5L :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_V6_engine

 

pa ?e slikovna razlika

 

"K"

ford-probe-2.5-02.jpg

 

"Duratec"

20090710195285345DSCF4394.JPG

?aki, zdaj si mi 2 Forda pokazal :) Jaz sem pa mislil Proba in MX-6 :)

Napisano
  dne 21. 2. 2016 ob 10:46 je Boss napisal:

dodatna za??ita pokrova - haha, a temu se zdej tako re?e?

 

?e da? vse dodatne nalepke dol ?ele naredi? styling in ne destyling kot bi nekdo zmotno mislil

Tale je ze faceliftana, jaz sem pa zaaral se non fl 2011 - izklicna cena je bla ista, je pa res da od dec 15 sta bile samo dve, in obe sta ?le

Edino gomilo opreme ma ta moja - ampak za drugi avto....bi mel raje 2013 :)

Je kar je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 21. 2. 2016 ob 12:10 je Tomozuki napisal:

?aki, zdaj si mi 2 Forda pokazal :) Jaz sem pa mislil Proba in MX-6 :)

Probe pa MX-6 pa sta identicna in gre povsem za Japonsko zadevo :)

Sem mislu, da primerjas identicnost motorjev med Cougarjem in Probeom :)

Napisano
  dne 21. 2. 2016 ob 22:15 je Deeyan napisal:

Probe pa MX-6 pa sta identicna in gre povsem za Japonsko zadevo :)

Sem mislu, da primerjas identicnost motorjev med Cougarjem in Probeom :)

 

Ne, ne, narobe sva se razumela. Proba in MX-6 sem mislil, ja :) 

Napisano
  dne 23. 2. 2016 ob 11:55 je Slivka napisal:

A je to kak?na napaka ali so B-2500 res delali tudi v sedem sede?ni izvedbi?

 

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10642936&show=1&avto=Mazda%20%20%A0B2500

 

attachicon.gifDiapozitiv1.JPG

attachicon.gifDiapozitiv2.JPG

To so verjetno angle?i uvozili iz Japonske, sedaj pa prihaja k nam.

 

post-24-0-44763300-1456234534.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...

Napisano
  dne 23. 2. 2016 ob 21:42 je Slivka napisal:

Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...

Homologacijo? O bogi reve?... Kaj vse mu bodo na?li. 

Napisano
  dne 25. 2. 2016 ob 10:53 je Tomozuki napisal:

Homologacijo? O bogi reve?... Kaj vse mu bodo na?li. 

 

mogoce bojo pa mal bolj zgledal skoz prste, ker je tujec :)

Napisano

Ne, kolikor mi je poznano, so reve?u odlo?no in jasno pokazali, da Slovenija ni kar tako...

 

A moram bit podrobnej?i ali je dovolj jasno?

 

:vskalo:

Napisano

Ne, "headbang" pove vse. Meni se je tako ali tako zdelo, ker imam kolege, ki uva?ajo avtomobile iz ZDA in Nem?ije in je pri nas katastrofa. Kot da ne bi uva?al avta, ampak vesoljsko ladjo. Volan, smerniki in pasovi so ?e najmanj. A dam predlog vladi? :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.