Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Uf Insignia s 110KS mora bit pa posko?na kot sam vrag, prava drag race ma?ina.  :o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No ja ?e vseeno je 2,0 in ima nekaj navora, za divjati pa res ni. Imamo doma Zafiro, ki ima ob toni in pol tudi le 100 konjev, ne pospe?uje kot RS ampak notri lahko nalo?i? pa ful pa se ne pozna. Isto je pri Insignii. Mogo?e ta?voh tudi ne zgori tako hitro kot je tem avtom v navadi.  :P 

Napisano

?E bo? ?el gledati enega, bo? videl oba :)

 

Ja, to sem kasneje opazil.

 

Bom pa o?itno ostal na Mazgi. Ta Toyota nima vitla in vle?ne kljuke, kar je ?e dodatnih 3000?. Brez tega mi pa stroj ni uporaben za moje potrebe...

Napisano

Prva liga opis... tud tako se lahko prodaja avto, ker de?va se je res potrudila. :notworth:

33112_1.png

Napisano

Menji :D

Hehehe je trenutni kot da bi iz salona zapeljal, tko d no go.... ?e bi meu pa kej viska na lagerju bi biu pa ze 100% v garaz...

banner1ydl6.jpg
Napisano

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto. 

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri. 

Napisano

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto.

A misli? tisto od Pristavca?

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri.

Ja sej to, najbolj ?alostno pa je, da to ti?ijo v te?ke krave od Mondeota
Napisano

A misli? tisto od Pristavca?

Ja njegova, za tist denar je bila zakon. Sicer mu je potem pri kar visoki hitrosti spustila zavorna cev ampak zdaj je spet OK. Pa ?e malo ve? konjev ima ?e.  :lol:

 

EDIT: V Fiesti pa z 1,6 turbino in injektorji more tisti 1,0 ?e fajn it.  :bravo: Pa ?e ?e gre u k***c ma?ina jih je dovolj, je najbolj prodajana motorna razli?ica pri Fordu (Fiesta, Focus, C Max, pa ?e kaj sem pozabil gotovo). 

Napisano

Pri teh pocenskih replikah so res sam okrasni, mam sam ene podobne. Original feltne so pa ponavadi trodelne in se lahko 'sestavlajo' z razli?nimi dimenzijami ?irin in ETja, cena seveda temu primerna :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10806343&show=1&avto=

 

 

Ve? nas ve, ve? mam mo?nosti :)

 

 

 

Jaz bi tut rekel da so eno-delna plati??a in so tisti "?raufki" res samo za izgled. kakorkoli men so hude :)

Vsekakor so mi enodelne bol?, pa? nekaj iz treh sestavnih delov ne bo konstrukcijsko isto mo?no kot nekaj iz enega.IMO

 

 

lp,F

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
    • Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim. Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.